loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 515 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

 

 

سلام دوستان عزیز

وقتتون به خیر

ظاهرا این روزها خبرهای بد پیشی گرفتن و مادام اخباری از : از دست دادن ها به گوش میرسه!!

 

بعد فوت مادر عزیز آقا شهاب ! حالا باید خبر خداحافظی پدر عزیز آقا سعید  دلمون رو به درد بیاره!

تصورش هم سخته ! خدا به بازماندگان صبر جمیل عنایت کنه ان شاالله..

 

آقا سعید و آقا شهاب عزیز .. باز هم بهتون تسلیت میگم و دعا می کنم خدا سایر عزیزانتون رو براتون حفظ کنه و سایه شون مستدام باشه .

زندگی روی خوشش به شما باشه و غم نبینید ان شاالله.

 

----------------

 

از آقا شهاب خیلی عذر می خوام که بعد اطلاع ، براشون پست تسلیت نذاشتم! اما واقعا نمیشد و نمی تونسم..

خیلی سخت بود! اصلا نمی دونسم چی بگم؟ 

عذر می خوام. 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط marcofinix در تاریخ 1394/08/22 و 8:46 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا از شنیدن خبر ناراحت شدم ...دو چیزی که از دست بره دیگه جبرانش سخته...توکلتون به خدا باشه ...منم عزیزترین کس زندگیم بعد مادرم رو پارسال همین موقع از دست دادم ولی فقط یاد خدا بهم ارامش میداد ...ممکنه هزاران شخصیت عوض کنین تا بخواین غم رو فراموش کنید ...خودم از پارسال تا الان هزاران شخصیت عوض کردم ولی فقط آخرش با یاد خدا ارام میشم ...تسلیت میگم به دو تا از عزیزترینها برام...سعید و شهاب امیدوارم بقیه افراد خانواده رو خدا براتون حفظ کنه و خودتون سلامت باشین...خدا این دو عزیز رو بیامرزه ...مطمعنن جایگاه بالایی نزد خدا دارند چون دو تا از بهترین پسر ها رو تربیت کردن ...خدا رحمت کنه ...دیگه نمیدونم چی بگم واقعا ناراحتم...فقط بگم امیدوارم هر چه زودتر اروم بشین ...تسلیت

این نظر توسط marcofinix در تاریخ 1394/08/22 و 8:45 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا از شنیدن خبر ناراحت شدم ...دو چیزی که از دست بره دیگه جبرانش سخته...توکلتون به خدا باشه ...منم عزیزترین کس زندگیم بعد مادرم رو پارسال همین موقع از دست دادم ولی فقط یاد خدا بهم ارامش میداد ...ممکنه هزاران شخصیت عوض کنین تا بخواین غم رو فراموش کنید ...خودم از پارسال تا الان هزاران شخصیت عوض کردم ولی فقط آخرش با یاد خدا ارام میشم ...تسلیت میگم به دو تا از عزیزترینها برام...سعید و شهاب امیدوارم بقیه افراد خانواده رو خدا براتون حفظ کنه و خودتون سلامت باشین...خدا این دو عزیز رو بیامرزه ...مطمعنن جایگاه بالایی نزد خدا دارند چون دو تا از بهترین پسر ها رو تربیت کردن ...خدا رحمت کنه ...دیگه نمیدونم چی بگم واقعا ناراحتم...فقط بگم امیدوارم هر چه زودتر اروم بشین ...تسلیت

این نظر توسط marcofinix در تاریخ 1394/08/22 و 8:42 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا از شنیدن خبر ناراحت شدم ...دو چیزی که از دست بره دیگه جبرانش سخته...توکلتون به خدا باشه ...منم عزیزترین کس زندگیم بعد مادرم رو پارسال همین موقع از دست دادم ولی فقط یاد خدا بهم ارامش میداد ...ممکنه هزاران شخصیت عوض کنین تا بخواین غم رو فراموش کنید ...خودم از پارسال تا الان هزاران شخصیت عوض کردم ولی فقط آخرش با یاد خدا ارام میشم ...تسلیت میگم به دو تا از عزیزترینها برام...سعید و شهاب امیدوارم بقیه افراد خانواده رو خدا براتون حفظ کنه و خودتون سلامت باشین...خدا این دو عزیز رو بیامرزه ...مطمعنن جایگاه بالایی نزد خدا دارند چون دو تا از بهترین پسر ها رو تربیت کردن ...خدا رحمت کنه ...دیگه نمیدونم چی بگم واقعا ناراحتم...فقط بگم امیدوارم هر چه زودتر اروم بشین ...تسلیت

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/08/22 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان
واقعا متاثر شدم از ديدن اين دو خبر ، خدا رحمتشون کنه و با اهل بيت محشور شن.. .
واقعا نميدونم چي بگم

این نظر توسط علی حاجی غفوری در تاریخ 1394/08/22 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

تسلیت به هر دو عزیز ان شا الله که آخر غمشون باشه شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/08/20 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

.شکر خدارا که قرار داد مارا از متمسکین به ولایت مولا امیرالمومنین علی ع و ائمه هدی..

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/08/20 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

چون بندگان من از دوری و نزدیکی من از تو پرسند بگو من به آنها نزدیکم هرکه مرا بخواند دعای اورا اجابت کنم پس بایست دعوت مرا و دعوت پیامبران مرا بپذیرندو به من بگروند شاید که به سعادت دست یابند...
هنگامیکه بر بالین مرده ای حاضر میشوید ما از همه کس به او نزدیکتریم لیکن شما بصیرت ندارید...
هر نفسی طعم مرگ را خواهد چشید آنگاه که جانها به گلوگاه رسید دیگر حساب شما با ماست پس اگر میتوانید مرگ را از خود دور سازید...قرآن.
با خدا باشیم حق را دریابیم هرچند به ضررمان باشد حب نفس نداشته باشیم عزت نفس داشته باشیم.شکر خدرا که قرار داد مارا از متمسکین به ولایت مولا امیرالمومنین علی ع و ائمه هدی...

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/08/20 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
ای وای تسلیت آقا خدا صبر جمیل بده داش سعید.
داش شهاب تسلیت میگم خدایی خیلی ناراحت شدم الان دیدم.
منم مادربزرگم فوت شده

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1394/08/20 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

تسلیت میگم به هر 2 رفیق خوبم
خدا صبر بده شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1394/08/20 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

من این دو خبرو الان متوجه شدم خیلی ناراحت شدم از دست من کاری جز دعا برای آرامش روح این عزیزان بر نمیاد. داداشای گلم منم چندین سال پیش پدرمو از دست دادم درکتون میکنم براتون دعا میکنم که بتونین با این مصیبت کنار بیاین ماروهمتو غمتون شریک بدونید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 313,649
  • بازدید کلی : 3,938,814
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30