loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 391 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

 

پل اسکولز دیروز در مصاحبه با رادیو بی بی سی منچستر شروع به انتقاد و زخم زبان کرد و گفت : منچستر تحت نظر فن خال بدون خلاقیت است و او از این بازی هلندی لذت نمی برد.

 

اما فن خال پیش از بازی با کریستال پالاس پاسخ او را داد:

این سرمربی از او خواست برای بهره بردن از فواید انتقاد او ، به طور مستقیم با هم دیدار و تماس داشته باشند و نه این که  از طریق رسانه آن را اعلام کند. 

ون خال گفت : شما همیشه از یک عبارت برای من استفاده می کنید ، عبارت هلندی!!

(نمی دونم چی گفته angryindecision

: من همیشه از بیان هلندی استفاده می کنم .. شما هم یک عبارت خارق العاده داشته باشید . )

چوب و سنگ به من آسیب می زنند اما عبارات و کلمات هرگز!

فوق العاده ! بیان فوق العاده است .. شما می توانید معنای آن را درک کنید ؟؟

او (اسکولز) مسیولیتی ندارد بنابراین می تواند هر چیزی را بگوید. 

ون خال انگیزه اسکولز را از این گونه انتقادات پرسید: چرا او چنین چیزی گفته ؟؟ برای بهره مندی و نفع باشگاه یا به نفع خودش؟؟

من نمی خواهم از خودم دفاع کنم چرا که نمی توانم دفاع کنم. زیرا او یک افسانه است و بسیار هم تقویت کننده است!! به گونه ای که می شنوم!

(امیدوارم جمله اخر رو درست گفته باشم) :|

 

من فکر می کنم وقتی شما یک افسانه هستید باید با سرمربی یا دوستتان رایان گیگز یا اد وود وارد صحبت کنید

اما این راهش نیست چرا که او به bbc یا sky  خواهد پرداخت!!

زمانی که اسکولز می گوید من باید بروم ، پس من می روم. اما او مقام مسیول من نیست . او گلیزر و ادوود وارد نیست.

من می دانم که ما ممکن است  شکست بخوریم و شکست و شکست . اما من باید به پایان برسانم. اما من باید همه چیز را برای این باشگاه انجام دهم چرا که همانطور که قبلا گفتم این باشگاه باور نکردنی ست!!

 

( ترجمه خودمه... اصلا نمی دونم چقد اشتباه دارم !! ببخشید )

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/08/09 و 10:41 دقیقه ارسال شده است

............ این یک پروسه است ..........شکلک خوب حقیقت و گفته اسکولز .....
پاسخ : معلومه این جمله حسابی ناراحتتون کرده هااا شکلکشکلک


این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/08 و 19:03 دقیقه ارسال شده است

خیلیم عالی زینب خانمشکلکشکلکشکلک
این خبر خیلی دست اول و تازست، خبرگزاری ها کار نکردن هنوز، ممنون از شماشکلک
پاسخ : ممنووونم ... زنده باشین شکلک
مااییم دیگه شکلکشکلکشکلکشکلک

خواهش می کنم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 555
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,284
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,314
  • بازدید ماه : 41,292
  • بازدید سال : 212,486
  • بازدید کلی : 3,837,651
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30