loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 603 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (4)

 Tom Lawrence

 

سایت باشگاه – تیم زیر 21 ساله های یونایتد به سرمربی گری وارن جویس، دیشب با پیروزی سخت و نفسگیر 2-1 برابر زیر 21 ساله های نیوکاسل، جای این تیم را در ردۀ دوم جدول گرفت و پشت سر تاتنهام صدر نشین قرار گرفت. در این بازی تام تورپ در دقیقه 47 با یک ضربۀ سر دیدنی یونایتد را پیش انداخت ولی نیوکاسل در دقیقه 59 کار را به تساوی کشاند و نهایتا این تام لارنس، یار تعویضی جویس بود که در دقیقه 65 گل پیروزی بخش یونایتد را به ثمر رساند. هر دو گل یونایتد از روی کرنرهای عدنان جانوزاج به ثمر رسید، البته پاس گل نهایی گل دوم را فورنیزر داد. ترکیب یونایتد در این بازی:

United: Sutherland; Veseli, Wootton, Fornasier, Vermijl; Januzaj (Ekangamene 76), Thorpe, Tunnicliffe, Cole, Bebe (Hendrie 90); Macheda (Lawrence 54). Subs not used: James, J.Pereira.

Nick Powell

سایت باشگاه - نیک پاول بالاخره بهترین بازیکن فصل قبل لیگ دسته چهار (دیویژون تو) لقب گرفت و جایزه ش را دریافت کرد. روز دوشنبه، مراسم اهدای جوایز منتخبین فوتبال ناحیۀ شمال غربی بود که نیک پاول جایزه بهترین بازیکن دسته چهار در فصل گذشته را دریافت کرد. آنتونیو والنسیا و وینسنت کمپانی نیز برای بهترین بازیکن لیگ، در این مراسم قافیه را به مارتین اسکرتل باختند و او به این عنوان در ناحیۀ شمال غرب دست پیدا کرد. ضمن اینکه دیگر مدافع لیورپول، مارتین کلی نیز بالاتر از نیک پاول و متس داهلی از یونایتد، جایزه بهترین ستارۀ درحال ظهور رو از این مراسم دریافت کرد.

 

James Rodriguez in action for Porto

Talksport - استعدادیابهای منچستریونایتد، در اقدامی نادر، در این ماه برای بار دوم بازی جیمز رودریگز، بال هجومی 21 ساله و کلمبیایی پورتو را زیر نظر گرفتند. دیداری که روز یک شنبه در آن با درخشش رودریگز و حملات پیوستۀ او و به ثمر رساندن یک گل، با نتیجه 2-1 به سود پورتو به پایان رسید. با توجه به حضور برادر فرگوسن در جمعۀ هفته گذشته در دیدار پورتو و تماشای جیمز رودریگز، گویا علاقه یونایتد به این بازیکن بیش از پیش جدی شده است.

http://www.nuevofutbol.com/wp-content/uploads/2012/02/ajax-eriksen-16.jpg

فرصت مناسب برای خرید اریکسن: امتناع اریکسن از تمدید قرار داد با آیاکس

در سایت دانمارکی Sporten به نقل از مارک اورومارس، مدیر آیاکس آمده که: "ما دوست داریم که کریستین با باشگاه تمدید کند، ولی او چنین چیزی نمی خود. ما منتظریم ببینیم که سال بعد چه اتفاقی می افتد. البته که به مذاکرات با او و مدیر برنامه اش ادامه می دهیم ولی باید تا دسامبر (ماه بعد) صبر کنیم." البته اسپورتن به نقل از خود اریکسن گفته که "من نگفتم که نمی خوام در آیاکس بمونم، ولی به آنها گفتم که می خوام دستم برای نقل و انتقال باز باشه... من یک روزی باید از این باشگاه برم، ولی چه روزی نمی دونم."

 اوورمارس پیش از این گفته که می خواهد اریکسن باید باشگاه صحیح را برای رفتن انتخاب کند و به یکی از بهترین باشگاههای اروپایی که در بالاترین سطح در حال رقابت هستند ملحق شود. اسپورتویتنس مدعی شده که این حرف اوورمارس، لیورپول را که خواهان جدی اریکسن بود، از گردونه رقابت برای جذب او خارج می کند (!!! ) ولی اگر منچستریونایتد هنوز خواهان اوست، باید سریعتر با آیاکس وارد مذاکره شوند.

Vidic is currently out of action (©GettyImages)

givemefootball - مدافع اسلواک تیم لیورپول، مارتین اسکرتل ادعا کرد که تعجب نمی کند اگر ویدیچ در آینده  به تیم آنژی ماخاچ قلعه روسیه ملحق شود. اسکرتل در گفتگو با روزنامۀ روسی Kurir گفته: "اگر روزی ویدیچ انگلیس را ترک کند و به تیم آنژی بپیوندد من متعجب نخواهم شد. در فوتبال امروز هر چیزی امکان پذیر است. لیگ روسیه سال به سال پیشرفت می کند و ما نباید فراموش کنیم که آنها تعداد زیادی از بازیکنان بزرگ را در ترکیب خود دارند." ضمن این ادعا، اسکرتل خودش اذعان می کند که از شرایطش در لیورپول راضی است: "من اخیرا قراردادم را با لیورپول تمدید کرده  امد، و به آن پایبند خواهم بود."

Picture of Rio Ferdinand

فردیناند شاید در انتهای این فصل بازنشسته شود
به نقل از espn، علی رغم صحبتهای اخیر فرگوسن مبنی بر اینکه فردیناند توانایی بازی تا نزدیکیهای 40 سالگی را دارد، ولی فردیناند اعلام کرده که ضمن رضایت از تمجیدهای فرگی، شک دارد که بدنش بتواند فشار بازی تا سنین بالا را تحمل کند و تصمیم گیری درباره تمدید قرارداد و یا اعلام بازنشستگی در پایان فصل را به کریسمس و ژانویه موکول می کند. یعنی مقطعی که در فشار مضاعف بازیها، بتواند اوضاع بدنی خودش را بسنجد و در مورد آینده ش تصمیم بگیرد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط افزایش بازدید در تاریخ 1393/10/24 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

سلام کد زیر رو توی سایتت بگذار و بازدیدتو زیاد کن

مزایا استفاده لینک باکس ایکس مدیا:
-افزایش رتبه گوگل
-افزایش بازدید
-کاهش رتبه گوگل
-نمایش رایگان تبلیغات شما در سایت های بزرگ به صورت رایگان
-و...

نحوه افزایش بازدید:
وارد لینک باکس شده کد را در سایت خود بگذارید و سپس وارد لینک باکس شده و بر روی ارسال لینک کلیک کنید
*لینک سایت های پر بازدید بالا تر قرار میگیرد
*لینک ها ساعت 10 هر شب تایید میشوند



امتحانش ضرر نداره

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/23 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

رودريگوئز بازيكن خوبيه و ميتونه بهترين گزينه براي منچستر باشه اما قيمتش زياده 25 تا 30 ميليون پوند قابل قبوله نه 38 ميليون پوند ديگه پول زوره

اريكسن هم يكي از گزينه هاي خوب محسوب ميشه اما هر چي فرگوسن بگه ما بيشتر به يه هافبك دفاعي احتياج داريم تا هافبك بازيساز اما بخريمش ضرر نميكنيم
اسكرتل هم آش خورده يه چيزي گفته ما زياد جدي نميگيريم
پاسخ : دقیقا قیمتش خیلی بالاست... کلا این پورتو خیلی گرون فروشه، اندرسون رو هم به نظرم گرون فروختن به ما...

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/08/23 و 14:38 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/23 و 14:36 دقیقه ارسال شده است

سلام
اميدوارم حد اقل يه فصل ديگه بمونه و بعد بره و اميدوارم يه دفاع مستحكم ديگه هم فرگوسن بخره

فكر كنم قضيه خريد رودريگوئز جدي شده باز هم نميدونم اين خبر رو يه نگاهي بنداز
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/121112/manchester-united-ramp-interest-porto-wideman-185153
پاسخ : سلام آره قاسم علی جان جدیه... جمعه هفته پیش هم داداش فرگی قبل بازی با براگا رفته هم بازی پورتو رو دیده برا رودریگز، هم بازی با براگا رو برا نکته برداری...
-----------------------------
ولی فرگی یک ماه پیش تو یه نشست خبری بعد بازی، خرید رودریگز رو مضحک دونسته البته به خاطر قیمت بالاش....
یعنی اگر پورتو قیمت رو راه بیاد حتما فرگی می خوادش و می خردش....
از اون نظر هم باشگاه این چند ساله گیر داده به کشورهایی که تا حالا ازشون بازیکن نداشتیم. برباتف به عنوان بلغارستانی، پارک نماینده کره، هرناندز اولین مکزیکی، شینجی اولین ژاپنی، حالا هم که هنریکز به عنوان یار شیلیایی....
در کل خیلی احتمال خرید این رودریگز کلمبیایی بالاست.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 559
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,325
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,355
  • بازدید ماه : 41,333
  • بازدید سال : 212,527
  • بازدید کلی : 3,837,692
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30