loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 529 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

 

 

رییس اعلام کرد اصلا و ابدا هیچ مشکلی با حضور سرالکس در ورزشگاه ندارد

 

در چند روز اخیر و به خصوص پس از باخت های متوالی یونایتد رسانه ها با نشان دادن سرالکس در ورزشگاه و بیان این مطلب که مویز با حضور سرالکس در ورزشگاه است که نتیجه نمی گیرد و سرالکس نباید در ورزشگاه حضور پیدا کند و بر روی مویز فشار وارد نکند تا او بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد اما مویز دقیقا برعکس این مطلب را گفته و گفته به هیچ عنوان با این موضوع مشکلی ندارد

 

او به در مصاحبه خود گفته:

"این صحبت ها را کسانی زده اند که من را نمی شناسند ان ها همین طور سرالکس را هم نمی شناسند ان ها این حرف ها را می زنند چون نمی دانند کار ما به چه شکل است"

 


"سرالکس واقعا فوق العاده بوده هوادارا واقعا او را دوست دارند و او را حمایت می کنند او تنها به این دلیل به ورزشگاه می اید تا از من حمایت کند من هر زمانی که احساس کنم به مشورت او نیاز داشته باشم با او صحبت می کنم من پس از بازی یک یا دو دقیقه با او صحبت می کنم و این به من خیلی کمک می کند"

 


سرالکس در بازی با ساندرلند در کنار برایان رابسون و بابی چارلتون نشسته بود و پس از شکست دوربین ها فقط او را نشان می دادند

 

 

 

بابی چارلتون برایان رابسون و تمامی بازیکنان سابق باشگاه جزو افتخارات این باشگاه هستند این حرف ها را کسانی می زنند که می خواهند اعلام کنند که در باشگاه مشکلی وجود دارد من هیچ گونه مشکلی با حضور سرالکس در ورزشگاه ندارم"

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 369
  • بازدید سال : 313,817
  • بازدید کلی : 3,938,982
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30