loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 1204 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (21)

داوید دخئا 3 : میتوانست روی گل کمی بهتر کار کند.و یک سیو فوق العاده در انتهای بازی در برابر استرلینگ داشت.

 

اورا 3/5 : یکی از بازیکنان یونایتد که تاثیر زیادی رو بازی داشت.سرسختانه در دفاع شرکت می کرد و در نیمه ی دوم مرکز حملات یونایتد بود.

 

جونز 3 : در نیمه ی اول از ناحیه ی قوزک پا دچار مصدومیت شد و با آنتونیو والنسیا تعویض شد.


فردیناند 3/5 : در مقابل استوریج و کوتینیو کمی دچار مشکل شده بود اما با گذشت زمان بازی عملکردش بهتر شد.


ویدیچ 3 : در اوایل بازی کمی حواس پرت بود, اما به مرور زمان بهتر شد.اما به نظر می رسید در مرکز تاکتیک ها در خط دفاعی باشد.


گیگز 2/5 : در دقایق پایانی به وسیله ی هرناندز جایگزین شد.


کریک 3/5 : با پاس هایش در نیمه ی دوم در قلب حملات و ریکاوری اندک تیمش بود.


یانگ 3 : در نیمه ی دوم, بیشتر در حملات شرکت داشت اما بعد از 1 ساعت تعویض شد.


کلورلی 2 (ضعیف ترین بازیکن میدان) : اولین بار نبود که در یک بازی بزرگ خارج از پستش دیده می شد.نمایشش می تواند یونایتد را مجبور کند که در لحظه های آخر حرکتی داشته باشد.


ولبک 2/5 : در گلزنی چیز زیادی ارائه نداد.اما در نگه داری توپ خوب بود.


ون پرسی 2/5 : به نظر می رسید که در رقابت با دنیل اگر آشفته شده بود و کاملا توسط مدافعان لیورپول مهار شده بود.


والنسیا 3 : بعد از مصدومیت جونز جانشین خوب و شایسته ای برای او در دفاع راست بود.


هرناندز - : بعد از پیشرفتش [در بازگشت از مصدومیت] فرصت چندانی در دقایق پایانی به دست نیاورد.


Wayne Rooney

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports پیش از بازی)

(در مورد مصدومیت رونی....) "دچار یک جراحت و بریدگی در وسط پیشانیش شده که کاملا هم تصادفی بود. باید بگم که جراحت بدیه و چند هفته ای او رو دور از میادین نگه میداره. به نظرم شانسی برای حضور در بازیهای انتخابی جام جهانی با انگلیس (برابر اوکراین و مولداوی) نداره." منبع


david moyes

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC Sport)

(در مورد رضایت از کیفیت ترکیب یونایتد علی رغم عدم خرید...) "به نظرم ما خیلی خوب بازی کردیم. ما برای زمان طولانی از بازی مالکیت توپ رو در اختیار داشتیم ولی نتونستیم گلزنی کنیم. علی رغم از دست دادن تمرکز موقع گل اونا، غیر اون خوب بازی کردیم. دو یا سه موقعیت داشتیم ولی از بدشانسی بود که نتونستیم ازشون استفاده کنیم. با توجه به اون چیزی که امروز دیدم، فعلا از نتیجه و داراییم خیلی بیشتر از اینها خوشحالم. این بازی بهترین بازی ما تا اینجای فصل بود. اگر کسی هم به ترکیب اضافه نشه من نگران نیستم." منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد خرید بازیکن و بازیکنان فعلی....) "ما روی زمان باقی مونده از پنجرۀ انتقالات داریم کار میکنیم. و سعی میکنیم اونچیزی که میشه رو به دست بیاریم ولی شما میتونید ببینید که چرا اونا (بازیکنان فعلی) قهرمانان لیگ هستند چرا که امروز واقعا تحسین برانگیز بازی کردن."

"خیلی زمان زیادی به پایان پنجرۀ انتقالات نمونده. شاید شانس این باشه که خریدی صورت بگیره ولی  نمیتونم فعلا خبر خاصی به شما بدم."

"همه جور اتفاقاتی در حال پیشرویه ولی به زودی خواهیم فهمید. نمی دونم چقدر طول میکشه، ولی خیلی زیاد نیست، و خواهیم دید، همونجور که گفتم (تیم نتیجه میگیره) و من از بازیکنا واقعا راضی هستم و اونا به من اطمینان زیادی دادن با نمایششون." منبع


 * لینک گالری عکس بازی


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد بازی خوب تیم....) "به نظرم از همون اول خیلی خوب بازی کردیم. در دقایق ابتدایی یک گل بد رو تقدیم حریف کردیم ولی به غیر اون شاید این بهترین نمایش ما تا اینجای فصل بود."

"ما فقط اون برندگی نهایی رو برای گلزنی نداشتیم. برای وقفه های طولانی ما بر بازی سوار بودیم در حالی که نتونستیم توی سانترها و توپهای آخر خوب عمل کنیم. و وقتی هم که خوب عمل میکردیم باز هم خیلی بخت با ما یار نبود."

"این به خاطر ترکیب آزمایشی نبود (؟ یا به خاطر تلاش زیاد نبود؟). و قطعا به خاطر بازیکنان مهاجم زیادی هم نبود که در زمین داشتیم تا سعی کنیم باهاشون گلزنی کنیم. تنها چیزی که میتونم بگم اینه که ما وین رونی رو به خاطر مصدومیت نداشتیم و قبول دارم که در برخی برحه های بازی کمبودی در قابلیتهایی که بتونه در شرایط تفاوت ایجاد کنه (و به گلزنی ختم بشه) حس میشد."

"لیورپول خیلی موقعیتهای کمی داشت. دو ضربه آزاد خارج محوطه داشتن، استیون جرارد یک شوت داشت و یک موقعیت هم در زمانهای تلف شده. ما روی یک موقعیت نصفه و نیمه توپ رو لو دادیم و به کرنر منجر شد که نهایتا گلزنی کردن. برای همین این نتیجه ناراحت کننده ست. بازیکنا این رو میدونن و ازش آگاهن."

(در مورد شروع دشوار تیم...) "همیشه میدونستم که کارمون سخت خواهد بود. فرقی نداشت که سرالکس اینجا رو نیمکت باشه و این بازیها رو مربیگری کنه. واقعا این بازی با لیورپول برای هر دوباشگاه بازی بزرگی محسوب میشه و بازی چلسی هم همینطور بازی بزرگی بود."

"به نظرم ما از این سه بازی اول اون تعداد امتیازی که دلخواهمون بود رو کسب نکردیم ولی نشون داده ایم که در فرم تقریبا معقول و خوبی هستیم. و شاید کمی ناعادلانه باشه که ما در بالای جدول لیگ قهرمانی نیستیم." منبع


 

نمانیا ویدیچ | مدافع منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(عملکرد تیم در ابتدای فصل و نیاز به بهبود....) "از هر بازی میشه نکات مثبت و منفی برداشت کرد، حتی از این بازی. در بازی اول برابر سوانزی ما 4 گل به ثمر رساندیم. ولی من بازیها رو بر اساس تعداد گلی که میزنیم قضاوت نمی کنم. به نظرم هر دو بازی برابر لیورپول و چلسی خیلی محکم بود. به حریفامون اجازۀ هیچ بازی ندادیم. گل نزدن چیزی نیست که ما مناسب تیم ما باشه، ولی هنوز اول فصله و بازیهای زیادی مونده برای بازی. که بعضیهاشون هم سخت هستن. نمی گم که نگرانیم ولی خوب در برخی نواحی باید کیفیتمون رو افزایش بدیم."

(در مورد بازی آسانش برابر لیورپول و استفاده نکردن از فرصتها...) "خوب ما تنها بعد 3 دقیقه گل خوردیم. به نظرم مالکیت توپ زیادی در طول بازی داشتیم ولی واقعا نتونستیم که گلزنی کنیم. به نظرم امروز ما سانترهای خیلی زیادی از ضربات ایستگاهی داشتیم و باید بهتر کار میکردیم. ولی در کل ما تیم بهتر بودی ولی نتونستیم سه امتیاز رو کسب کنیم. به یاد ندارم که قبل از این در دفاع چنین بازی راحتی رو طی کرده باشم. ما سانترهای زیادی داشتیم و خیلی خطرناک نبودن. ولی ما مالکیت توپ زیادی در یک سوم هجومی داشتیم ولی اونجا خوب در پاسها عمل نشد. ما سانترهای زیادی از ضربات ایستگاهی داشتیم و نتونستیم از هیچ یک از اونها فرصت گلزنی خلق کنیم." منبع


 

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد میزان مصدومیت جونز....) "من هنوز در موردش پرس و جو نکردم. پیچ خوردگی بدی تو قوزکش داشت و فورا براش مشکل ساز شد. نمی تونم فعلا جواب قطعی در مورد شدت مصدومیت به شما بگم."

(در مورد تصادف جونز و رونی در تمرینات...) "کاملا یک برخورد تصادفی (در تمرینات) بود. جونز چرخید و کفشش رو بالا آورد و رونی هم جلو اومد و به سرش برخورد کرد. اوضاعش بده. درست یک شکاف در پیشانیش ایجاد شده در ناحیه ای که خوب شدنش زمان میبره. فکر میکنم حدود 3 هفته دور از میادین باشه."

(در مورد آماده بودن شینجی کاگاوا و دلیل ترجیح دادن نانی به کاگاوا...) "هر دوی نانی و کاگاوا در شرایط یکسانی از نظر آمادگی قرار دارن. من فقط حسم این بود که در برخی زمانهای بازی شاید به داخل زمین آوردن نانی نیاز داشته باشم." منبع


 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/06/11 و 12:19 دقیقه ارسال شده است

سلام

دستت طلا بابكشکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/11 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

بیل 60 میلیون؟ نه بابا 40 میلیون هم نمی ارزه ولی بحث سر اینه که ما خیلی نیاز داریم و همینطور نصف پولش بر می گرده از تبلیغات
پاسخ : آره دیگه.این هم هست.
ولی مالک های ما گلیزرها هستن.شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/06/10 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

البته چند ساعت پیش 260 میلیون رئال شد 360 میلیون پوند شکلک
لعنتیا
پاسخ : باز هم رئال تراز مالیش مثبته.ولی تیم هایی مثل بارسا و چلسی و من سیتی همیشه تراز مالیشون منفیه.نمیدونم فیر پلی مالی یوفا به چه دردی میخوره!

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/10 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

من اصلا حرفی از اریکسن نزدم چون چیز خاصی نداش که بیاد تیم از این رو به اون رو بشه. احتمال مصدومیتش هم بیش از 100 درصده.
از نیومدن چن نفر خیلی دلم سوخت، اولی هازارد ، بعد مودریچ. ینی وقتی عکس هازارد رو با لباس چلسی دیدم اصلا باورم نمیشد. چلسی 6 میلیون داد به مدیر برنامه هاش که بیاردش چلسی. میارزید با این وضع الانمون. اون موقع بود که ناراحت شدم که چرا دعا کردم چلسی قهرمان جام باشگاهها بشه. فکر می کردم اگه تانتهام نره چمپیونز لیگ بیل رو میتونن بخرن ولی نه بیل اومد نه اون.
حتی میگم الانم میارزید که برا خرید بازیکنایی مثله بیل 90 میلیون بدیم. نصفش از تبلیغات در میاد بقیشم نگران نباشین می گیم از پول کریس گذاشتیم روش دادیم. با این وضع یانگ که معلوم نیس با کدوم تیمه. همش رو به دروازه ما بود
پاسخ : البته اون 6 میلیون پوند باجه.
بیل بیشتر از 60 میلیون نمی ارزه.

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/06/10 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

مگه ما با داوید سیلوا توافق نکرده بودیم؟پس چطوری اون سر از سیتی در آورد؟
-------------------------------------------------
ما واقعا کم خرج می کنیم
ما ترازمون تو ترنسفرا(فروش+خرید)= -22 میلیون پوند بود تو 5 سال اخیر
ولی چلسی -320 میلیون
رئال -260 میلیون
بایرن -180 میلیون
بارسلون -170 میلیون
--------------------------------
کلا نمی شه از باشگاه انتظار خریدای بزرگ داشت ولی با رفتن سر الکس یک عالمه از قدرت تیم کم میشه
-------------------------------
مویز گفته حداقل 18 ماه وقت می بره تا به شرایط ایده آل برسه پس تا اون موقع فقط میشه ازش حمایت کرد
-------------------------------
وقتی سر الکس رفت دیوید گیل نباید باشگاه رو ول می کرد
------------------------------
بنظرتون اسکولز می تونه بهمون کمک کنه؟
------------------------------
خرید بینز کمک بزرگی به تیم می کنه چون اون تو هر بازی حد اقل 4 تا شانس گلزنی ایجاد می کنه
تعداد موقعیتایی که پارسال بینز ساخته بد با جمع لام + آلابا + آلبا + دنی آلوز ساخته بودن برابری می کنه
ما به ی بازیکن تو سبک ماتا و سیلوا نیاز داریم - هررا هم تو همون سبک بازی می کنه ولی کیفیتش زیاد بالا نیست -
باید تو بازی هایی که زیاد مهم نیست به پاول بازی بدیم یا به ی تیم لیگ برتری قرضش بدیم - بنظرم فرستادنش به چمپیون شیپ یک قدم به عقب برداشتنه
پاسخ : سیلوا که باهاش به توافق نرسیدیم.چون اصلا با تیمش به توافق نرسیدیم.ولی خودش مصاحبه کرده بود و گفته بود عاشق منچستر یونایتدم.و به خاطر این که والنسیا پیشنهاد ما رو قبول نکرد بالاجبار رفت من سیتی.
-----------------
کم خرج میکنیم.ولی زیاد خرج کردن هم جواب نمیده.مثلا چرا باید برای بیل 100 میلیون یورو خرج کرد؟
-----------------
بله!شکلک
-----------------
این هم بله.شکلک
-----------------
البته اول گیل رفتنش قطعی شد.
-----------------
اسکولز اگه از لحاظ فنی نتونه کمکمون کنه از لحاظ روحی میتونه به بازیکن ها کمک کنه.
بینز خوب موقعیت سازی میکنه.ولی از وقتی افتادیم دنبال بینز اورا داره از همه بهتر بازی میکنه.شکلک
کاگاوا میتونه از سیلوا هم بهتر باشه.ولی اگه یه نفر مثل کاگاوا بخواد تو باشه و به عنوان هافبک بازی کنه 2 نفر فقط باید ضعف های دفاعیش رو جبران کنن.الان اگه نگاه کنی میبینی بیشتر از نصف گل های خورده ی من سیتی میفته گردن سیلوا.که البته ازش انتظار نمیره که توی دفاع خوب باشه.

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/10 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

آره میدونم. منظورم کلی بود. اریکسن میشه عین کاگاوای خودمون. بازی اول نه دوم شوت میشه بیرون. والا کاچی بهتر از هیچی. شانس بزنه کلورلی و اندرسون مصدوم شن، باید اسکولزو برگردونیم با این وضع خط هافبک
خب درباره استروتمن و تیاگو
دقیقا همینو میگم که چرا نگرفتیمشون. تیاگو خودش اومد گفت که همه ی مذاکراتش با ما دروغ بوده و شایعه رسانه ها بوده. خود مویز هم یه جورایی گفت. انصافا جانشین از استروتمن بهتر برا کریک سراغ داری که مفت باشه و با استعداد و در دسترس؟ کوندوگبیا هم عین پوگباس. میگم چرا وقتی نیاز داریم نمی خریم. حداقل برا رو نیمکت. چرا وقتی فابرگاس از جیب میذاره تا بره بارسا بهش پیشنهاد میدیم؟ چرا انقد دس دس می کنیم؟ والا سه ماه وقت داشتیم حالا دو شبه افتادیم مثله خوره دنبال بازیکن.
پاسخ : البته من اریکسن رو در باره اون آمار که گفتی آوردم چون آمار هررا با اریکسن مقایسه شده که اصلا هم پست هم نیستن....
تیاگو هم باباش که مدیر برنامه هاشه گفته بود یونایتدی ها تو رقابتهای قهرمانی جوانان اروپا با پسرش مذاکره کردن... ولی خود تیاگو تکذیب کرد... فکر کنم میخواسته فشار رو از رو خودش برداره که فردا اگه تو بایرن ضایع شد و بهش بازی نرسید، نگن از یونایتد پیشنهاد داشتی شکر خوردی رفتی بایرن! تیاگو واقعا بهش پیشنهاد داده شد همه هم تأیید کردن خودش عاقلانه ترین کار رو کرد که بعد پیوستن به بایرن گفت با یونایتد مذاکره نداشتم...در صورتی که پدرش که ایجنتشه گفت داشته...
حالا همه انتظار این شکست تو بازیکن خریدن بعد فرگی رو داشتن... ولی شکر خدا مویز تیم استعداد یابی فوق العاده ای داره.. این یکی دوسال هم فوقش نتیجه نگیریم، از دو سال دیگه مویز میتونه حتی خود کفا عمل کنه با استناد به نام منچستر یونایتد خیلی جوون گمنام و مستعد میتونیم جذب کنیم....
البته خریدهای بزرگ هم که به جای خود....
در کنار همه اینا مطمئنم فردا کسی رو میخریم! رونی و براتف رو ما در آخرین روزهای نقل و انتقالات خریدیم که بربا رکورد تاریخ باشگاه هم هست... یونایتد روزای آخر کیسه رو شل میکنه شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/10 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

نه اتفاقا ما تیاگو استروتمن و کوندوگبیا رو مفت از دست دادیم. در حالی که خریدشون اب خوردن بود.
همینطور ویلیان رو. مونلیسون پیشنهاد کرده بود که بخریمش. مربیش بود تو انژی.
ولی فردا هم بعیده، هررا اگه هم بیاد چیزی عوض نمیشه با اون امار مضخرفش.
امیدوارم یه فرجی بشه. به خدا اشنایدر و ده روسی رو بیارن مثله ادم. بینز یا کونترائو رو هم دفا چپ. خیلی راحت.
پاسخ : تیاگو که آخر نفهمیدیم چی شد از دستش دادیم.. به استروتمن هم هیچ وقت علاقه ای نداشتیم فقط علاقۀ خود هوادارا بود که شایعه ایجاد کرده بود ما اصلا برای خریدش اقدام نکردیم که بخوایم از دستش بدیم... هررا هم آمار مزخرفش رو نگاه نکن! یه نمودار چیزی نشون نمی ده! هررا فصل قبل رو با مصدومیت سپری کرد و اریکسن در اوج بوده اصلا نمی شه با یه نمودار بدون هیچ بررسی کارشناسانه نظر داد در موردش....
فردا امیدوارم بخریم وگرنه نخریم که آخر فصل کلی هوادار تیم از دست میده که البته من خیلی هم بدم نمیاد شکلک
پاسخ : اریکسن شاید آمارش خوب باشه.اما جلوی تیم های بزرگ افتضاح بوده.نه جلوی ما مثل آدم بازی کرده نه رئال.ولی هیچوقت یادم نمیره هررای آشغال چی کار کرده بود با تیممون.شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/06/10 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

سیاست نقل و انتقالات ما داره میشه مثل ارسنال بازم سالای پیش یه چند نفر رو میخریدیم ولی امسال اصلا خرید نداشتیم نمیدونم چرا ادی اینقدر بیخیاله بازم این گیل یکم حرف میزد این وودی حرفم نمیزنهشکلک
پاسخ : ادی خونسرده مثل خرس شکلک

این نظر توسط vahid در تاریخ 1392/06/10 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

اخه استوریج و استرلینگ و لوکاس لیوا و اسپاس و کوتینیو بازیکنن؟ جون من بازیکنن؟ که بهشون اینطوری باختیم؟ لعنت به فیل جونز وحشی که رونی رو ازمون گرفت و خودشم با اون فوتبالش خودشو مصدوم کرد. اشلی یانگ مثه معلول ها داره فوتبال بازی میکنه و کلورلی کلا تو بازی نبود . مشکل این تیم نداشتن یکی مثه اوزیل و مودریچ
پاسخ : وحید جان به بازیکنای خودی توهین نکن شکلک
پاسخ : ای بابا چه توهینی ؟ فرگوسن میگفت جونز وحشیه

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/10 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

بحثم سر هافبک وسطه. وگرنه کاگاوا فصل قبل توی انفیلد خیلی خوب بود ولی اونم بهش بازی نمیرسه. الان که رونی نیست و ما هیچ خریدی نکردیم رو نیمکت هم نمیذاردش چه برسه به اینکه بخوایم چن تا خرید هم بکنیم. خودم قبولش دارم ولی بازی بهش نمیرسه.
همین الان بگو اگه کریک خدای نکرده مصدوم بشه یا مثله امروز توی اوج نباشه کی رو بذاریم جاش؟ فصل قبل 46 تا بازی کرد این فصل هم میتونه؟ ما اگه الان بجای کلورلی ژاوی رو هم داشتیم، بازم لازم داشتیم هافبک وسط. تا آخر فصل با 3 هافبک مرکزی که دوتاشون کمپلت تعطیلن؟
الان کلورلی رقیب نداره هر کاری دلش میخواد میکنه چون رو نیمکت اندرسونه که هنوز بعد این همه سال نتونسته یه فصل 30 تا بازی بکنه.
خیلی دوست داشتم این فصل یه مش مثه اندرسون و یانگ برن. بازیکنای که فقط الکی پول مفت می گیرن.
پاسخ : بنظرم کاگاوا با اون پرسینگ شدید و سخت لیورپول ساندویچ می شد و اصلا جواب نمی داد. کریک تنهاست اما بازم فوق العادست
پاسخ : مطمئنم فردا بازیکن میخریم... شده گلیزرها صد میلیون پوند فردا برای هررا بدن مطمئنم فردا یه هافبک میخریم!شاید اگه لیورپول رو میبردیم پررو میشدن و نمی خریدن... ولی الآن مطمئنن که هوادارا ساکت نمی شینن و از ترس اعتراضشون هم که شده فردا رکورد خرید باشگاه شکسته میشه احیانا....


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 313,763
  • بازدید کلی : 3,938,928
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30