loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 699 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (8)

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

-Bad news for Robin van Persie The Peoples Person 1
-لوییس فان خال در گفتگو با AD.nl خبر داد که فان پرسی به دلیل بیماری، دیروز در هتل مانده است و در تمرین پیش از دیدار تدارکاتی هلند برابر فرانسه شرکت نکرده است. هرچند فان خال اشاره کرده این عدم حضور در ترکیب هلند به او فرصت تست کردن افراد دیگری را می دهد و خللی در حضور فان پرسی و روبن در ترکیب جام جهانی ایجاد نخواهد کرد، ولی با این حال بدین ترتیب حضور فان پرسی در دیدار یونایتد برابر وست بروم نیز در حاله ای از ابهام قرار گرفته است. فان خال در مورد مشکل بیماری دو بازیکن تیمش اشاره کرده مشکل یکی مربوط به معده ست و مشکل دیگری مربوط به معده نیست.  
-PICTURE: Carvalho’s inclusion alongside Ronaldo for Portugal kit promotion shows his stature The Peoples Person 2
-حضور کاروالیو در کنار بازیکنانی همچون رائول میرلس، رونالدو، پپه و میگوئل ولوسو برای رونمایی از لباس جدید تیم ملی پرتغال برای جام جهانی  
-Manchester United's new Moyes low as they drop to 46th in world... Sport Witness 3
-منچستر یونایتد در آمار رده بندی باشگاههای جهان توسط IFFHS، با 16 پله سقوط نسبت به رده بندی ماه ژانویه و به دلیل فرم بد و کسب نتایج ضعیف در فبریه، به رتبۀ چهل و ششم باشگاههای جهان نزول پیدا کرد! یونایتد در بین تیمهای انگلیسی پس از چلسی (4)، تاتنهام (11)، آرسنال (13) و من سیتی (18)، در رتبۀ چهارم قرار دارد. این رده بندی بر اساس بردها و تساویهای تیم و کسب امتیاز صورت می گیرد.  
-Fresh claims of unrest between Van Persie and Moyes surface The Peoples Person
Moyes increasingly worried about Van Persie's form and body language, as he... Daily Mail
4
-نشر خبری تازه از اختلاف بین فان پرسی و مویز - هر دوی دیلی میل و دیلی استار داستانی را پوشش داده اند که در آن تأکید شده است مویز به صورت شخصی "ناراحتیش را نسبت به بادی لنگویج (زبان بدن - زبانهای ایما و اشارۀ خودآگاهانه یا ناخودآگاهانه؟!) فان پرسی اعلام کرده است." و در محفلی خصوصی ابراز نگرانی کرده است که آیا روبین می تواند در طولانی مدت به بهترین فرمش باز گردد یا خیر. اگر این داستان صحت داشته باشد، آنگاه مویز باید کم کم نگران کسی که این حرفهای خصوصی را به او میزند باشد! (از نظر درج پیدا کردنشان در رسانه ها) البته پیپلز پرسن مدعی است شاید این یک مقالۀ تلافی جویانه از جانب رسانه ها باشد.  
-Roy Hodgson unhappy with Tom Cleverley World Cup petition Sports Mole 5
-روی هاجسون با ابراز ناراحتی از عریضۀ اینترنتی علیه حضور تام کلورلی در جام جهانی که به 7000 امضا نیز رسید، به بازیهای خوب کلورلی برای تیم ملی انگلیس اشاره کرده و گفته است تیمش را بر مبنای این عریضه ها انتخاب نخواهد کرد. هاجسون به میرر می گوید:

"از این عریضه خوشم نیومد. تام کلورلی بازیها خیلی خوبی رو برای انگلیس داشته، او عضوی بسیار کاربردی از گروه بازیکنای ما بوده. به نظرم این درست نیست که مردم یک بازیکن رو فقط مقصر عدم موفقیت یونایتد در این فصل بدونن. من ترکیب تیم انگلیسم رو در آینده برمبنای عریضه های مردم که علیه یک نفر تنظیم کردن انتخاب نخواهم کرد."

هاجسون همچنین معتقد است که کلورلی می تواند بر این فشار غلبه کند:

"من ناراحتم که تام، به عنوان یک مرد جوان و حساس، باید این بار رو بردوش بکشه. ولی می دونم که او از پس این شرایط بر خواهد اومد وقتی که اینجور بشهو منچستر یونایتد دوباره پیروزیهاش رو شروع کنه، اونوقت کلورلی شروع می کنه به کسب تمجید ها از نمایشهاش، او قویتر خواهد شد."

 
-Stuart Mathieson: United need a leader like Keane Manchester Evening News 6
-مقالۀ متیسون در MEN: یونایتد به رهبری همچون کین نیاز دارد.  
-Moyes let down - Schmeichel Sky Sports 7
-اشمایکل در گفتگو با Sky Sports News، به بهترین انتخاب بودن دیوید مویز و خانه تکانی تابستانی یونایتد اشاره می کند:

"به نظرم دیوید انتخابی عالیه. او نشون داده که اعتبار و اصالت داره، توانایی داره و می تونه برای مدتی طولانی در جایگاهش بمونه - او این رو در اورتون نشون داده. در یونایتد ما می خواهیم که سرمربیهامون مدتی طولانی پابرجا باشن ولی این فصل واقعا بر او سخت گذشت. او در مورد خودش نکات زیادی خواهد آموخت، همه در مورد او نکاتی رو خواهند آموخت و تیم نیرومندتر از این شرایط بیرون خواهد آمد."

"به نظرم او نیاز داره تعدادی بازیکن جذب کنه - چه تعدادش رو من نمی دونم! ولی به نظرم در کفۀ دیگر ترازو همچنین مهمه که بازیکنای زیادی رو از تیم بیرون بریزه. بازیکنای زیادی هستن که من خیلی از دستشون ناامیدم. بازیکن منچستر بودن مسؤولیت داره باید بجنگید، هیچ وقت تسلیم نشید، حتی در روزهایی که روز شما نیست، شما نباید دست از تلاش بردارید. ولی در طول این فصل دیدم که برخی بازیکنا این تلاش روارائه نمی دادن و این من رو ناامید می کنه. به نظرم او الآن دیگه فهمیده که به کدوم بازیکنا می تونه اعتماد کنه و به کدومها نمی تونه. و در این تابستون فکر می کنم که شاهد موجی از بازیکنا خواهید بود که باشگاه رو ترک می کنن."

 
-Vieira: United target better than me Football Direct News 8
-پاتریک ویرا: پل پوگبا از من هم بهتر است. (مترجم - وقتی یادم می افته این پسره با نصیحتهای ویرا یونایتد رو ترک کرده دوباره تنفرم نسبت بهش زنده شد!)  
-Manchester United defender set for departure Give Me Sport 9
Keane set for Blackburn switch -دیلی استار تأیید کرد - حضور قرضی مایکل کین، مدافع جوان یونایتد در بلکبرن به صورت قرضی قطعی شد.  
-Januzaj reveals United legends Ronaldo and Beckham were two of his biggest... Daily Mail 10
-عدنان یانوزای از بازیکنانی که بر فلسفۀ فوتبال او تأثیر گذاشتند سخن می گوید:

"زمان کودکی من همیشه بازی بازیکنان و نامهای بزرگ رو تماشا می کردم و عاشق تماشای بازی های زین الدین زیدان، خوان رومن ریکلمه و کاکا بودم. انتخاب کردن یک نفر سخته ولی من به ویژه به اون سه نفر نگاه می کردم و شیوۀ بازیشون رو دوست داشتم. من وقتی که زیدان به قهرمانی فرانسه در جام جهانی 1998 کمک کرد کمی جوان بودم ولی در بازیهای بعدی دوران ورزشیش کمی از بازیهاش رو دیدم."

 

"وقتی که من جوان بودم فوتبال رو خیلی دوست داشتم و از تماشای بازیکنا لذت می بردم. به عنوان مثال وقتی کسی مثل رونالدینیو مشغول بازیه، همه دوست دارن که بازیش رو تماشا کنن و می دونن که چه تواناییهایی در کار با توپ داره. و من همیشه فقط روی بازیکنای چپ پا تمرکز نمی کردم چرا که برخی بازیکنای خوب راست پا هم بودن - به عنوان مثال کریستیانو رونالدو و دیوید بکام. من اینجا در منچستر یونایتد توسط تعداد زیادی از بازیکنای عالی احاطه شدم و هر روز مشغول یادگیری هستم."

 

"زیدان، ریکلمه و کاکا همه گیشون شمارۀ 10 هستن و این اقسام بازیکن هست که من بیشتر از بقیه ستایششون می کنم. من در بازی اوایل فصل در کپیتال وان کاپ در برابر نورویچ سیتی در این پست شمارۀ 10 به بازی گرفته شدم و واقعا ازش لذت بردم. ولی من همچنین می تونم در جناح زمین هم بازی کنم و به بازی کردن در اونجا عادت دارم. من می تونم در پستهای مختلفی بازی کنم - برای تیم ذخیره ها من یک مهاجم مرکزی بودم و فکر می کمن که برای تیم خوب کار کردم. اولین مسئله اینه که آدم برای تیم سخت کار کنه، و من هم بهترین تلاشم رو ارائه دادم. از همه مهمتر من برای کسب موقعیت خودم سخت کار کردم. رییس به من فرصت بازی داد تا خودم رو ثابت کنم و لذا من تلاش کردم که در مورد این فرصت تمام تلاشم رو به کار بگیرم."

 
-Gordon Strachan delighted by Darren Fletcher return Sports Mole 11
-گوردون استراکان، سرمربی تیم ملی اسکاتلند (و یار سابق یونایتد)، از بازگشت فلچر به تیم ملی ابراز خرسندی کرده است و اشاره کرده است که این بازگشت پس از زمانهای سخت در درجۀ اول به نفع خود فلچر است و نهایتا گفته است فلچر در ترکیب تیم منچستر یونایتد بازی می کند و حضور در ترکیب یونایتد به منزلۀ تضمین حضور در ترکیب استراکان است.  
-Manchester United target says it's a dream move, club finally gives blessing Sport Witness 12
-اسپورتویتنس مدعی شده که کابیا با 24 سال سن که تا به حال بازی ملی نداشته است، انتقال به یونایتد می تواند به او از بابت این مهم کمک کند، ولی این انتقال برای مویز می تواند به منزلۀ یک ریسک باشد و اگر مویز به دنبال یک هافبک جا افتاده و امتحان پس داده باشد، شاید کابیا آن مرد نباشد.  
-Chelsea pull out of race to sign £55m Manchester United target Give Me Sport 13
-میرر گزارش می دهد - چلسی و مورینیو مایل نیستند پول زیاد را برای خرید ادینسون کاوانی از PSG خرج کنند.  
-Manchester United rivalled in race to sign €8m midfielder Give Me Sport 14
Manchester United have shown interest in Ucan-گزارش A Bola از پرتغال - بنفیکا در تابستان پیشنهادی برای جذب هافبک 20 سالۀ فنرباغچه، صالح اوکان ارائه خواهد داد. این بازیکن با تیمهایی چون یونایتد و روم لینک شده بود.  
-Video: Mata's corner challenge Manchester United - Official Site 15
-ویدئو سایت باشگاه - رقابت کرنر زنی برای ماتا  
-Manchester United midfield starlet insists he won’t leave like Pogba and Daehli The Peoples Person 16
-صحبتهای بن پیرسن، جوان یونایتد با سایت باشگاه - پیرسن به صبرش برای حضور در ترکیب تیم اصلی اشاره کرده است.  
-Van Persie, Kagawa & further trio of stars could leave Manchester United Give Me Sport 17
-دیلی میل: فان پرسی، چیچاریتو، کاگاوا، نانی و اورا ممکن است در تابستان یونایتد را ترک کنند.  
-Model denies Adnan Januzaj dating rumours Sports Mole 18
-شایعاتی در شبکه های اجتماعی از روابط و قول و قرارهای عدنان یانوزای با مدلی به نام شارلوت اسپرینگر نوشته بودند که هم خود خانم اسپرینگر و هم شرکت این خانم با نام لندن مد، این شایعات را تکذیب کردند.  
- 19
-  
- 20
-  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/12/14 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

خدا روشکر که این فن خال دکتر نشده شکلک
بیماری ها براش به دو دسته ی معده ای و غیر معده ای تقسیم بندی میشه !! شکلک
پاسخ : بدن آدم از دو بخش تشکیل شده دیگه شکلک
معده و معده پریم شکلک
این از اوناست که همه ش فکر شیکمه شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/12/14 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

خدا روشکر که این فن خال دکتر نشده شکلک
بیماری ها براش به دو دسته ی معده ای و غیر معده ای تقسیم بندی میشه !! شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/12/14 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

هاب نوشتی یونایتد بین انگلیسی ها چهارمه .... شکلک
اشتباهه که بشمری میشیم پنجم شکلک
اسپورتویتنس منظرش این بوده که پشت چهار تیم انگلیسی قرار گرفته شکلک
پاسخ : منظر منم همون منظر اسپورتویتنس بوده شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/12/14 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

رسمی : ویدیچ به اینتر میلان پیوست شکلک
موفق باشی کاپیتان شکلک
رتبه بندی باشگاه ها رو واااااااااااااااای شکلکشکلک
moyesout#
پاسخ : ویدیچ خیلی دوست دارم بدونم سر چی شد رفت... فقط دوست دارم یه خبر از این درج بشه که ویدیچ مثلا مصاحبه کنه بگه کاپیتانی رو ازم گرفتن...شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/12/14 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

فن پرسی هم مشخصه، مرد روزهای سخت نیست...
کلورلی با این طور بازی کردن،تو تیم ملی نباشه بهتره...
بله آقای هاجسون...بیشتر بازیکنها بازیهای خوب داشتن و بعد بد شدن...با خودت فکر کن:آیا کسی که یکروزی خوب بوده و حالا افت کرده،قابل اعتماده؟؟؟
((اشمایکل:در طول این فصل دیدم که برخی بازیکنا این تلاش روارائه نمی دادن))این جمله رو باید آب طلا گرفت و زد سر در اتاق بعضی از بازیکنا...
کابیا((آره دیگه:منچستر شده محل تست کردن بازیکنا....
فان پرسی، چیچاریتو، کاگاوا، نانی و اورا:اگه احساس میکنید راحت نیستید،به سلامت...البته دوتارو باید خودمون رد کنیم:یکیو امیدوارم بمونه:یکی هم که به خودش مینازه با 32 سال سن:و دیگری هم کاش بمونه...

ممنون شهاب جان...شکلک
پاسخ : اشمایکل اگه مربی تیم بود الآن شرایط تیم دیدنی بود خدایی شکلک شکلک
اون پنج نفر رو نتونستم دقیق بفهمم کدوم کدومه شکلک
هاجسون هم که ولش کن یه خدمت به یونایتدها کرد گند زد به لیورپول خیلی باهاش حال کردم شکلک شکلک
خواهش می کنم داش حمید شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/12/14 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

بابا اين فن پرسي بره به درك ديگه اگه ناراضيه بازم به درك كه ناراضيه...
من تازگيا به فكر فن درسار افتادم فكركنم ادوين رو كم داريمشکلک
پاسخ : ادوین و پیتر هنوزم میتونن بیان تو دروازه وایسن من نمی دونم چرا باشگاه اونا رو جای این کریس وودز نمیاره شکلک

این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1392/12/14 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

عدنان هم راه افتاده کلک!
تا چند وقت دیگه خبر رسوایی اخلاقی عدنان هم در میاد
پاسخ : عشق عدنان گر بجنبد سر به رسوایی نهد شکلک

این نظر توسط masi در تاریخ 1392/12/14 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم کاکو شهاب شکلک
پاسخ : چاکریم داش مسعود گل شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 313,568
  • بازدید کلی : 3,938,733
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30