loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
سعید.م بازدید : 841 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (11)

اوله گنار سولسشئیر پس از درخشش ویلفرید زاها در بازی ابتدایی این وینگر جوان برای کادریف سیتی به ستایش از او پرداخت، مهاجم اسطوره ای شیاطین سرخ گفت:

 

"او وارد زمین شد و تفاوت را رقم زد، او دارای سرعت، قدرت و تکنیک است. ما فقط باید دفاع کردن را به او یاد بدیم."

کلیپ عملکرد ویلفرید زاها

 

 

لینگارد آینده اش را در الدترافرد می بیند

 

او به کانال رسمی باشگاه گفت: " من فکر می کنم که حالا قوی تر شدم از لحاظ ذهنی هم همینطور. من تمام هفته را با تیم اصلی تمرین کردم و حس می کنم انگار حالا برگشته ام. این که پس از دو جلسه محرومیت در بیرمنگاک به مسابقات بر می گشتم کمی دشوار بود. اما حالا احساس خوبی دارم و با منچستر یونایتد تمرین می کنم."

 

"من فقط امیدوارم که به تیم اصلی یونایتد برسم. این هدف اصلی منه. اگه نشد دوباره به صورت قرضی از باشگاه خارج میشم. من فقط میخوام که منظم و هفته به هفته فوتبال بازی کنم."

 

 

زیر 18 ساله ها: یونایتد 0 سیتی 2

 

دربی کوچک شهر منچستر، زیر 18 ساله های منچستر یونایتد در کارینگتون با حساب 2-0 مقابل سیتی صدرنشین شکست خوردند. این سومین بازی یونایتد در این هفته بود و پل مک گینس مجاب شد تا با 4 تغییر بازیکنانش را به میدان بفرستد. شیاطین جوان عالی کار کردند اما نتوانستند مقابل سیتی قدرتمند بایستند. هر دو گل سیتی توسط آمبروز به ثمر رسید.

 

 

عملکرد بازیکنان قرضی

 

بازیکن بازی دقایق حضور در میدان توضیحات نمره هواسکورد
ویلفرید زاها کادریف سیتی 2-1 نورویچ سیتی 52 زاها در نیمه اول به جای ویتینگاهم وارد زمین شد و جریان بازی را به سود کاردیف عوض کرد. او یک پاس گل داد و 92% پاس های او صحیح بودند 7.4
فدریکو ماکدا بیرمنگام 3-3 دربی کانتی 30 ماکدا که تازه به بیرمنگام پیوسته نیمه دوم وارد میدان شد و توانست با ضربه پای چپش بازی را برای بیرمنگام 3-3 کند 6.7
تایلر بلکت بیرمنگام 3-3 دربی کانتی 90 او در محوطه جریمه مرتکب خطا شد اما خوش شانس بود که دروازبان تیمش راندولف این پنالتی را مهار کرد 5.9
تام تورپ بیرمنگام 3-3 دربی کانتی 14 متاسفانه او در دقایق ابتدایی بازی دچار مصدومیت شد و جایش را به آرون مارتین سپرد. 6.1
ویل کین کویینز پارک رنجرز 3-3 بارنزلی - او در لیست 18 نفره هری ردنپ قرار نداشت، اما جای نگرانی نیست چرا که او هنوز با تیم جدیدش تمرین نکرده. -
سم جانستون دانکستر راورز 0-0 میدلزبرو 90 سم موفق شد تا در اولین بازی اش برای شاگردان پل دیکوف کلین شیت کند 7.0
تام لاورنس ناتینگهام فارست 3-1 یئوویل تاون 50 تام یک بار با پای راست و یک بار پای چپ به سمت دروازه حریف شوت زد اما هیچکدام آن ها تبدیل به گل نشدند. او یک موقعیت نیز خلق کرد. 6.3
چارنی اکانگامنه بریستول سیتی 2-1 کارلایل یونایتد 88 او در به ثمر رسیدن تک گل تیمش نقش مهمی ایفا کرد. -
سم برن بریستول سیتی 2-1 کارلایل یونایتد 13 - -

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/11/14 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

ماکدا یه پسوند "قرضی" باید به اسمش اضافه کنه!!
خوشحالم زاها پیش سولسشره،برا هر دوشون خوبه.
من تالا بازی تام تورپُ ندیدم فقط چندتا مطلب در موردش خوندم،ازش خوشم اومده،فک کنم کلا بازیکن دوس داشتنیِشکلک امیدوارم مصدومیتش حاد نباشه.
ویل کین کدومشونه؟مهاجم یا مدافع؟شکلک
پاسخ : دقیقا
باز هم دقیقا شکلک
بنظر من هم همینطوره. اون علاوه قابلیتای فنیش از لحاظ روحی هم عالیه و به تیم کمک زیادی می کنه.
ویل کین مهاجمه

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/14 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

طفلی ماچدا...
انقدر قرضی دادنش به اینور اونور،که هروقت میبینمش یاد قرضام می افتمشکلکشکلک

ممنون داش سعیدشکلک
پاسخ : شکلک تقصیر خودش و مصدومیاتشه شکلک
خواهش می کنم داداش شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/11/14 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

پس قضیه اینه شهاب ، راستی اوستا دو تا کار کردی تو این چند وقت من یادم رفت تشکر کنم ، یکی همین صفحه ی نیوز فید بود که خیلی به درد بخور و عالیه ، و یکی دیگه هم حذف تبلیغات بود ، اونم بسیار عالی بود ، ممنون و دست مریزاد.
یه کار دیگه هم بکنی تا آخر عمر در حقت دعا میکنم ، اونم درست کردن این 5 دقیقه انتظاره که بدجور روی اعصابه ، بعضی وقتا دلم میخاد با سر برم وسط مانیتور.
پاسخ : آقا این حرفا چیه من کوچیکتم پویا جان... والا این 5 دقیقه یک نظر حل می شد دیگه رزبلاگ هیچی کم نداشت نسبت به جاهای دیگه که هیچ اضافه تر هم داشت... این پنج دقیقه یک نظر نابود کرده اینجا رو قشنگ زده ترکونده....

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/11/14 و 10:29 دقیقه ارسال شده است

سعید یه سوال که البته شاید اطلاعی نداشته باشی ازش ولی حالا پرسیدنش ضرر نداره ،
سیتی تیم رزرو و آکادمیش هم مثل تیم اصلیش بیشترشون بازیکنای خارجین ، یا بازیکن انگلیسی هم داره ؟
و یه چیز دیگه اینکه اتحادیه قصد نداره به یه نحوی از ورود این همه غیر بریتانیایی به لیگ برتر جلوگیری کنه ؟
پاسخ : این تیم زیر 21 ساله های سیتیه که پایین صفحه تعداد و درصد بازیکنای خارجی رو زده

http://www.transfermarkt.co.uk/en/manchester-city-u21/startseite/verein_9265.html

این هم تیم زیر 18 ساله هاشه

http://www.transfermarkt.co.uk/en/manchester-city-u18/startseite/verein_6930.html

گری نویل و چند نفر دیگه در موردش حرف زده بودن ولی انگار هنوز تصمیمی گرفته نشده!

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/11/14 و 8:29 دقیقه ارسال شده است

خدايي كار احمقانه اي بود كه به زاها بازي نميداد.از اين يه كارش حمايت نميكنم
پاسخ : منم موافقم که باید به زاها بازی میداد. یعنی قبل از شروع فصل فکر می کردم زاها این فصل فیکسه. ولی فکر نمی کنم تو نتایج تغییر زیادی ایجاد می کرد. بیشتر بدرد آینده می خورد. شرایط بازی کردن برای منچستر با کاردیف خیلی فرق داره

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/14 و 7:46 دقیقه ارسال شده است

آفرین زاها!

ممنووون آقا سعید
جدول خیلی جامع و خوب و مفید بود...
بابت اخبار هم ممنوون
پاسخ : خواهش می کنم زینب خانم
خدا رو شکر، باز هم خواهش می کنم شکلک شکلک

این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/11/14 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

آقا سعید خسته نباشی
خوشحالم میبینم دوباره اینجایی
راستی تام تورپ مصدومیتش در چه حده ؟
جدیه؟؟
پاسخ : سلام دوست عزیز، خیلی ممنون شکلک
بازم متشکرم رفیق، شما کدوم سعید هستین؟
هنوز اعلام نکردن ولی بنظر نمیرسه جدی باشه.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/11/13 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

این جدول عالیه! دقیقا منظورم همچین چیزی بود! فقط باید ستون زمان بازی دو ستون بشه بشه از دقیقۀ چند تا دقیقۀ چند مثلا اینجوری یک نفر ممکنه فکر کنه لارنس دقیقه 54 تعویض شده.... ولی اونجوری می دونه از دقیقه 40 اومده تو زمین..
اون جدول رو در اسرع وقت می سازم شکلک شکلک
مرسی شکلک
پاسخ : موافقم ولی فکر نکنم نیاز باشه ی ستون اضافه شه. ی خط تیره بینشون کار رو راه میندازه. اینطوری انتقالش هم بهتره.
خواهش می کنم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/11/13 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابت كليپ...
پاسخ : خواهش می کنم...

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/11/13 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

نه من از صفحه ی نیوز فید ریفرش میدم ، بعضی وقتا پستای جدید رو اونجا نمیاره ، نمیدونم چرا ، این پست هم همینطوری شد.
قدش فک کنم یکی دو سانتی از دخیا بلند تر باشه ، هیکلشم تو پرتر از دخیاست ، بازیای تور پیش فصلش خوب بود ، چند سال پیش هم برامون بازی کرد که خوب بود ، به نظرم بهش بازی داده بشه بد نیست.
حداقل از لیندگارد بهتره.
پاسخ : فکر کنم اونجا با یک ساعت تاخیر میاره
هیکلش که پر تر از دخیاست ولی من فکر می کردم قدش کوتاه تر از 190 باشه. به دخیا باید ی شوکی وارد شه، مثل فصل قبل
لیندگارد که خیلی شوته!
پاسخ : نه دیگه تأخیر زیادی نداره اون تیتر بالایی که لینک نداره از پارستولزه اون تقریبا بدون تأخیر میاره... حواستون به اون تیتر بدون لینکه هم باشه شکلک
ولی پست داش حمید رو نیاورده چون داش حمید پستش شمارۀ 1509 هست مثکه داش حمید از قبل پست رو چک نویس کرده و بعد ادیتش کرده الآن چون جزو ده پست اخیر نیست نیاوردتش...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 555
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,281
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,311
  • بازدید ماه : 41,289
  • بازدید سال : 212,483
  • بازدید کلی : 3,837,648
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30