loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 877 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (12)

 

گاردین - انتقادات روی کین از سرالکس فرگوسن تعمیم داده شده است به برخی از بازیکنان سابق پشت صحنۀ کنونی باشگاه و وی آنها را یک گروه «مافیا» می نامد، و می گوید که هیچ کسی جز خود او جرأت نمی کند در برابر "خانواده The Family" (خانوادۀ پدرخوانده، اصطلاحی مافیایی) صبحت کند!

 

برایان رابسون، کاپیتان سابق باشگاه یکی از مردان قدیم یونایتد است که در کانون استهزا و طعنه های کین قرار گرفته است، کینی که این سؤال را مطرح کرده است که آیا اولدترافورد به یک ورژن فوتبالی از دیزنی لند تبدیل شده است.

 

پدی کرراند، یکی از اعضای قهرمان 1968 اروپا با یونایتد نیز مورد طعنۀ کین واقع شده است. کین در مورد اختلاف نظرش با برایان رابسون در صحنۀ اخراج نانی برابر رئال مادرید در یک شانزدهم دوفصل قبل می گوید:

 

"وقتی که من به یونایتد نگاه می کنم، در حال حاضر پروپاگاندا در این باشگاه موج می زند (پروپاگاندا به معنای جریان جهت دار سیاسی در ارائۀ نظرات و به نوعی اصطلاحی مافیایی)، حرفهای یاوۀ زیادی گفته می شود، بازیکنان سابق زیادی از باشگاه در حال حاضر در باشگاه کار می کنند، قرارداد دارند با باشگاه، بازیکنان سابق از دهه های 60 و 70 برای یونایتد کار می کنند که همیشه سعی در بازی با افکار شما دارند."

 

"من این مشکل را با مسئلۀ نانی داشتم. نظر من این بود که نانی قصد ضربه زدن داشت، او دید که یار رئال می آید، قطعا هدفش آن ضربه بود - وی استحقاق اخراج داشت. ولی صحبتهای روبو (برایان رابسون) را در روز بعد به یاد دارم. روبو که برای من یونایتد کار می کند - و هرچند بازیکن بزرگی بود، ولی در خدمت من یونایتد است و وقتی در رابطه با من یونایتد نظر می دهد انتظار دارید چه بگوید؟ گفت که «کینی» - و من هنوز هم به یاد می آورم که با چه لحنی این کینی را گفت: «کینی تنها فرد در اولدترافورد بود که به نظرش آن صحنه کارت قرمز داشت.». خوب داور لعنتی هم در ورزشگاه نظرش کارت قرمز بود!"

 

"به همین دلیل است که من یک گام از یونایتد خود را عقب کشیدم و فاصله ی خود را حفظ کردم. منظورم را اشتباه متوجه نشوید، همگی آنها آدمهای خوبی هستند، ولی شرایط تقریبا مشابه یک گروه مافیاست. وقتی فکر می کنید آن صحنه اخراج است یا نظرتان مخالف دیوید گیل یا سر الکس فرگوسن است، جرأت دارید آن را بر زبان بیاورید! این افراد همیشه نظرشان این است که: «این من یونایتد است وای بر تو!» آنجا مثل دیزنی لند (پارکی موزه فرمی از شخصیتهای کارتونی میکی ماوس و ...) است - من یونایتد لند! جایی که هر طرفش تا چشم کار می کند آن میکی موس لعنتی را می بینید(بازیکنان سابق)!"

 

"پدی کرراند روی نظر همه سلطه دارد. پدی هنوز فکر می کند که در سال هزار و نهصد و شصت و هفت لعنتی به سر می برد! یونایتد 5-0 باخته است: «آه می دونی، تیم عالی بود!» پدی بی خیال! این بار به خاطر من بی خیال شو «نه نه، یونایتد عالی بود!». نه عالی نبود چرا آخه اینجوری میگی؟!"

 

کین در طی معرفی کتابش در باشگاه کریکت لنکاشایر کانتی، اعتراف کرد که اکنون حضور در بازیهای اولدترافورد برایش حس عجیب و نامأنوسی دارند ولی در سخنانی دیگر در مورد علاقۀ شدیدش به باشگاه گفت و از 12 سال حضورش تحت نظر فرگی در یونایتد به عنوان «بهترین زمانهای زندگی من» یاد کرد.

 

کین گفت که او نبوده است که «در جریان یک تور با همه در افتاده است» و اگرچه باز هم با دروغ خطاب کردن برخی مطالب کتاب اخیر فرگوسن که کین شک دارد شاید بیستمین کتاب وی بوده باشد (!) باز به وی حمله کرد، ولی به شیوۀ قابل توجهی عصبانیت کمتری در حرفهایش بود. اگرچه از روی شیطنت این جمله را در مورد فرگوسن گفت: "من می دانم که او خانه ش کجاست!"

 

شکایتهای کین به این مسئله نیز بسط داده شد که وی شنیده است بازیکنانی از دو باشگاه شهر منچستر گاهی برای شام بعد مسابقات بیرون می رفتند و یا وین رونی در عموم با بازیکنان سیتی ایکس باکس بازی می کرد. او گفت که در زمان آنها چنین خط قرمزهایی هیچ گاه نادیده گرفته نمی شد.

 

کین همچنین این داستان را یادآوری می کند که چطور به اریک هریسن، مربی جوانان بازنشستۀ یونایتد گوشزد کرده است بیش از آنچه باید از استقبال از وی در رختکن سواستفاده نکند و زیاد آنجا نماند: "اریک یک مربی عالی بود، از همۀ بازیکنای جوون مراقبت می کرد و جزئی از کلاس 92 و ادامۀ آن مسیر بود. ولی عادت داشت که همیشه به رختکن می آمد و توپها را امضا می کرد! یک روز به رختکن آمد و من گفتم: «لعنتی! اریک! هرچیزی جایی و زمانی برای خودش داره، اینجا رختکنه!»

 

کین باز هم بیشتر از هرکس دیگری در مورد خودش سختگیر بود. او اشاره کرد که با بالاتر رفتن سنش، آرامتر شده است، هرچند برای مواقع لزوم هنوز شعلۀ پایلوتش را روشن نگاه داشته است! (شعلۀ پایلوت شومینه: که برای استفاده در زمانهای دلخواه از شومینه روشن نگاه داشته می شود تا بتوان به راحتی مجددا آتش را شعله ور کرد!). و وقتی که از سالهای مستی و میخوارگی خود سخن می گوید، من جمله دعوایی که با چند اسکوزرز (لقب اهالی لیورپول) در مسابقات اسب سواری چستر داشت، اشاره می کند که خوشحال است آن زمان مردم تلفن همراه دوربین دار با خود بیرون نمی آوردند! او گفت: «یا مسیح! اگه اینجور بود حتما زمانی را در زندان می گذراندم!»

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/08/01 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

بابک نظراتت تأییدیه شکلک
پاسخ : اصلا حواسم نبود! شکلک
پاسخ : کجا بود؟شکلکشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/08/01 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

ویکتور والدز در تمرینات یونایتد شکلک

شدیم سطل آشغال بارسا! حالا همه کور کچلا از پپ گرفته تا آلوز و والدز می خوان بیان اینجا :|

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/08/01 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

از کسی که توی قسمت هایی از کتابش به وضوح نشون میده خود درگیری داره, هیچ انتظار دیگه ای ندارم! شکلک کاملا مشخصه چقدر سوخته وقتی اخراجش کردن.
این همه میگه من تعصب و غیرت داشتم و دارم, همین بود؟! شکلک
پاسخ : من بعید می دونم اثر سوختگی بوده باشه ... زیر دست فرگی بوده فرگی هم تو کتابش از پامرغی رفتن هندرسون تا غیر حرفه ای گری مارک بوسنیچ به همه چی گیر داده بود شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/08/01 و 19:07 دقیقه ارسال شده است

نفر دوم کی بود ؟؟؟؟؟
پاسخ : نمی دونم حالا چون تویی 3-1 به نفع کین چه فرقی میکنه شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/08/01 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

من که نمیفروشمش شکلک
با توجه به قیمت دلار و ارزش سهام باید پول بیشتری رو بابت برگردوندنش به تیم هزینه کرد شکلک
کاستا زیاد مصدوم میشه ولی سرعت ریکاوری بالایی داره و البته دکتر چلسی مُرده رو هم زنده میکنه شکلک
میگن بازیکنان چلسی همش زیر لب میگن : الهی تب کنم پرستارم تو باشی شکلک
پاسخ : من رونی رو فروختم این رو دیگه حال ندارم بفروشم شکلک
همون گل گفتی به قولی شاعر
گر طبیبانه بیایی به سر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را
شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/08/01 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

به هرحال باید دید نیت کین چیه ازین حرفا؟؟؟شکلکفروش کتاب؟خراب کردن اشخاص؟ و و و...
اگر هدفش فروش کتاب باشه،طبیعیه که یه جوری جذابش کنه...
اما اگر هدف خراب کردن اشخاص باشه(ازجمله فرگی):
روی کینِ عزیز،یه سری اشخاص هستن که نزد ما هیچوقت خراب شدنی نیستن،چون،ما و تاریخمون رو،به سمت آبادی هدایت کردن و ما همیشه بابت خوشحالیهایی که بهمون بخشیدن ازشون ممنونیم...
همینطورکه از تو بخاطر تعصب،غیرت و زحماتت سپاسگذاریم...
مرسی داش شهاب...شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
خوب هیچ عالم زین معما در جهان آگاه نیست شکلک
خدا می دونه فقط که هدف روی کین چیه شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/08/01 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

روی کین *** ما رو انقدر مثل این بچه دو ساله ها نق نق کرد !!!!!
اخرش فقط چهره ی خودش رو خراب میکنه ....
در ضمن تو پرانتز لازمه بگم اون صحنه ی نانی رو فقط اون چاکر حروم زاده ی ضد انگلیس میتونست اخراج بده
پاسخ : 2-1 کین عقب افتاد شکلک

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1393/08/01 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

اینم با این حرفاش دنبال جلب توجهه فقط
میخاد بگه من گندمه میتونم بزرگان باشگاه رو زیر رگبار انتقاد بگیرم
بابا من صدتا مثله تو رو با چرک ناخن سر الکس هم عوض نمیکنم
ولی خداییش ببینید
یکی مثله بکهام رو بذارید کنار این
بکهام بیشترین ضربه رو از فرگی خورد٬یک بار دیدید که بی احترامی کنه؟
نکرد چون جنتلمنه و هنوز تو قلب ماس ولی این اقا...

فقط میتونم بگم برات متاسفم اقای کین
پاسخ : بر منکر جنتلمن بودن بکام که لعنت شکلک

این نظر توسط m3hrdad در تاریخ 1393/08/01 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

دیگه ای هم اوشکل شده
خب به تو چه اصلا حال میکنه جریان مخالق بره
وگر نه اون صجنه اخراج نداشت
پروپاگگاندا هم داریم مثل همه ی باشگاه ها و برند ها ی بزرگ اینجا استون ویلا نیست که
ولی خیلی بازیکن خوبی بود خوشحال میشم یک بار بی پرده سخن بگه چرا انقد عقده داره
پاسخ : آقا حقیقتش من نتونستم دو خط اول رو پیدا کنم کدوم حروف غلط املایی بوده نفهمیدم شکلک
بعضیها دست خودشون نیست اقتضای طبیعتشونه میگه نیش روی کین نه از ره کین است شکلک
منم مثل پرهام اینجورم

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/08/01 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

کاملا با کین موافقم. رابسون شخصیت مضخرفی داره و به نرخ روز نون میخوره.
پاسخ : 1-0 به نفع کین شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 524
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,875
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,905
  • بازدید ماه : 40,883
  • بازدید سال : 212,077
  • بازدید کلی : 3,837,242
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30