loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 685 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (13)

سلام به همگی! به مناسبت تولد دنیس اروین، اسطورۀ دوست داشتنی باشگاهمون کلیپ زیر رو که البته حدود سه ماه پیش آپلود کرده بودم رو الآن تازه می ذارم برای دانلود نیشخند  حجم کلیپ 21 مگ و فرمتش هم flv هست. اگه کلیپ از اروین دارین لازم نیست این رو دان کنید ولی اگه ندارید بد نیست دانلود کنید. دنیس اروین با 529 بازی رتبۀ هشتم رو در جمع بازیکنای تاریخ یونایتد داره و البته بد نیست بدونید که بعد رایان گیگز، پرافتخار ترین و پرمدالترین بازیکن تاریخ باشگاه هم هست!



دانلود کنید

 


بعد آقا یه صحبت دیگه! محیط بلاگ یه جوری شده خیلی ساکت تر شده.... می خواستم دلیلشو بدونم با کمک و راهنمایی شما دوستای گل...
یه نظر سنجی می خواستم بذارم ولی حالا رودررو صحبت کنیم بهتره نیشخند
دلیلش چیه به نظر شما؟ این سیستم پنج دقیقه یک نظر یعنی مزاحم نظر گذاشتنتون بوده مثلا این مدت خیلی؟ یا مثلا کیفیت کار بلاگ پایینه و مثلا لازمه بالاتر بره...
یا یه مورد که خودم حدس میزنم قالب جدید بلاگه.... واقعا پشیمون شدم! از وقتی قالب جدید رو گذاشتیم خیلی کمتر شده مشارکت بقیه شما دوستای گل. اگه قالب مزاحمه همون قالب کلاسیک بلاگ رو بذاریم...


و خوب اینکه اگه نظر مثلا مقدور نیست بذارین به خاطر سیستم پنج دقیقه و ...، یه امتیاز به پست هر نویسنده بدین.... 5 یا 4 باشه اگه راضی بودین نیشخند که خیال همه راحت باشه نویسنده ها چند نفر از کاربرا پستهاشون رو دنبال میکنن.... اگه بدونین تو جمع نویسنده ها چه ناامیدیها که موج نمی زنه الآن! نیشخند
در کل یه خورده نظر بدین  ببینیم چه کار کنیم...

یه نکتۀ دیگه... فعلا که داش وحید هم حتما تا الآن اعزام شده خدمت نفهمیدم کی رفت اصلا... در مورد ترجمۀ اخبار کسی اگر درجۀ اول "وقت آزاد" (خیلی مهمه) و همچنین یه آشنایی جزئی با ترجمۀ اخبار انگلیسی دارین یه ندا بدین. بعدش خوب کیفیت کار مهمه دیگه ما که اینجا همکار شدید نیاز داریم. اگه کسی مایل هست کنار من و بقیه با هم اخبار رو بذاریم، اگه تجربه نویسندگی داشتین و کار خودتون رو قبول دارین که عالیه... ولی اگه نه اول با اکانت کاربری عضو سایت بشین نزدیک یه 5 یا 6 پست خبری داغ داغ از نیوز نو با اکانت کاربری ارسال کنین، بچه ها بخونن نظر بدن و در صورتی که خودتون خسته نشدین و خواستین ادامه بدین (نیشخند و مثل وحید نخواستین بذارین برین نیشخند) و همچنین کاربرا هم کیفیت اخبار رو تأیید کردن، ما از خدامونه اینجا دو یا سه نفر دیگه کنارمون باشن برای ترجمه اخبار... مرسی از همگی قلب


و البته نویسندۀ بقیه سایتها هم من همیشه گفتم آمادۀ همکاری هستیم.... هرکسی تو بلاگ خودش خبر بذاره ما به بلاگشون لینک بدیم و این حرفا.... واقعا جای یک برنامۀ هماهنگ ترجمۀ اخبار یونایتدی خالیه توی بلبشوی اخبار این روزها...

برچسب ها کلیپ دنیس اروین ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/08/09 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

سلام...
تولد عشقت دنیس اروین عزیزو تبریک میگمشکلکو برای شما و اروین عزیز بهترینهارو آرزومندم...شکلکشکلک
--------------
این صحبتها به روز شدن؟شکلکیا مال قبله؟شکلک
در مورد ترجمه هم،من بارها گفتم و بازها میگمشکلک:من انگلیسی فول فولم...اما فقط رو در رو میتونم براتون ترجمه کنم...متنی نمیتونم...شکلک ببخشید دیگه...شکلک
T Y L B شکلک
پاسخ : سلام خواهش می کنم داش حمید شکلک
صحبتها برا پارسال بود دیگهههه شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/08/09 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

اون یه حرف کوچولوش رو ول کنید! برا پارساله شکلک
تولده عشقه آقا عشــــــــــــــــــــــــــــــق شکلک شکلک
پاسخ : عه عه...من چرا به این کامنت توجه نکردم...شکلکببخشید...شکلک
پاسخ : فدا سرت داش حمید شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/08/10 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

شاید واقعاً کم کاری ماهاست وگرنه همه چی خیلی هم خوبه.خود من شاید هر روز سر نزنم اینجا اما موقعی که بیام حداقل برا آخرین پست کامنت میذارم البته شده که بیام اجمالی بخونم و برمشکلک
در مورد امتیاز دهی هم از این به بعد انجام میدیمشکلک
پاسخ : مممم خوب نه کم کاری که اصلا...راستش من خودم هم وقتی سرم شلوغ میشه نمی رسم پست بقیه رو بخونم شکلک
به هر حال شما همین که لطف میکنید حضور دارین میخونید خودش به بچه ها انگیزۀ مضاعف میده و اون امتیاز دهی ستاره یه روش برای اعلام حضور و خوندن هست که کم دردسر هم هست و مطمئنم نویسنده ببینه پستش رو مثلا سی نفر خوندن وراضی بودن به شدت انگیزه میگیره... واقعا لطف میکنین خیلی ممنون....شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/08/10 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

مشغله ها زیاده دیگه شهاب جان امیدوارم تو و بقیه نویسنده های گل به بزرگی خودتون ببخشید شکلک
اون شعری هم که مال داش حمید نوشتی کپی رایت داره ها شکلک
پاسخ : علیه السلامه؟ آره نمی دونم برا کیه شکلک
با مشغله بی مشغله امید جان شما همیشه رو سر من جاداری داداش گل خودم شکلک
شما ببخشید به هر حال شکلک شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/08/09 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

ممنون شهاب جان من خودم روزی2 3 بار اینجا سر میزنم ولی چون کنکور ارشد دارم زیاد نظر نمیدم بعد کنکور ارشد هم با کمال اشتیاق (البته اگه مایل بودین) حاضر به همکاری هستم.در مورد قالب سایت هم از این نظر که سرعت لود آمده بالا خوب شده در مورد گرمای سایت اگه امکانش بشه که کاربرا به نظرات هم ریپلی بدن و کامنت بذارن بهتر میشه.
پاسخ : سلام داش معین گل بله اتفاقا شما رو هم همین هفته پیش دوباره اومدی نظرتو دیدم خیلی خوشحال شدم میدونم برا ارشد می خونی داداش حسابی به درس بچسبید ما همینکه بچه ها بدونیم هستن و می خونن و حضورشون رو به یه نحوی (حتی با اون امتیاز دادن ستاره ای) بفهمیم کافیه دیگه خیلی هم نمی خوایم زحمت بدیم و اون امتیاز ستاره به نویسنده ها این قوت قلب رو میده شکلک
آخ بعد کنکور ارشد بیا که حسابی منتظرتم شکلک
اون موقع منم درسم تموم شده میترکونیم شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/08/09 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
دنیس علیه السلام؟؟؟؟
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
دنیس علیه السلام؟؟؟؟
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
دمت گرم داش شهاب...خیلی حالیدم...
دنیس علیه السلام؟؟؟؟
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بعله پس چی شکلک
دنیس رحمه الله علیه هم خوبه شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/08/09 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

اقا نگا کنید که نظرم فک کنم اشتباها خصوصی ثبت کردم. اگه میشه درستش کنین. کلی تایپ کردم!
پاسخ : نه محمد جان خیلی دوست داشتم با خبر خوش غافلگیرت کنم ولی باید بگم که نظری خصوصی نیومده ...

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/08/09 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

ای جونم هرچی منچستریه ابانی هستنشکلک
ازنظر من که مشکلی نداره دست شما هم درد نکنه
پاسخ : کلا اسطوره زیاد داریم تو آبان شکلک
فردا هم دوتاشون هستن...
مرسی نسرین خانم از نظر لطف شما...

این نظر توسط AMIR-Orton در تاریخ 1392/08/09 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک اسطورهشکلکشکلکشکلک
داش شهاب قالب http://www.manchester-united.rozblog.com/
اینجا بد نیستاااا یه امتحان بکن شاید بچه ها خوششون اومدشکلک
پاسخ : به به داش امیر گل! امروز تقویم درست میکردم تو تولدای آذر یادت بودم اتفاقا شکلک شکلک
والا اونجا که هدرش رو هم نمی شه عوض کرد حتی! بالاشم نوشته پاشگاه!! شکلک
کلا همه چیش دست طراحه باید قالب دست خودمون باشه حالا خودمون از اول باید بسازیم یه چیزی یا همون قالب قبلی بلاگ...

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/08/09 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

hamechi khobe harf nadare hamegi khaste nabashid tavalode eshqetam mobarak chon hamid goft eshqet manam goftam hala nmidunam hast ya naشکلکشکلک@};
پاسخ : سلامت باشی بهزادجان...شکلک
آقا هست هست،خیالت راحتشکلک
پاسخ : عشق فقط یک کلام
دنیس علیه السلام شکلک شکلک شکلک
البته امیدوارم دو ماه دیگه بشه
عشق فقط یک کلام
بینز علیه السلام شکلک شکلک شکلک
دستت درد نکنه داش بهزاد گل شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 547
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,142
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,172
  • بازدید ماه : 41,150
  • بازدید سال : 212,344
  • بازدید کلی : 3,837,509
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30