loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 407 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (9)

جونز

فیل جونز میخواهد با مویس درباره ی پستش در آینده صحبت کند,اما پافشاری میکند که در هر پستی بازی کند خوشحال است.


بازیکن تیم ملی انگلیس فصل گذشته در پست دفاع مرکزی,دفاع راست و هافبک میانی بازی کرد و در همه ی پست ها نمایش خوبی داشت.

جونز گفته که همه ی بازیکن ها از کار زیر نظر مربی جدید لذت میبرند و گفته در هر جایی که از او خواسته شود بازی می کند.

او به Manutd.com گفت: "ما هنوز درباره ی این صحبت نکردیم,ولی من مطمئنم همین طور که تور پیش میره این اتفاق رخ میده."

"این دقیقا مثل چیزی است که فصل گذشته ,وقتی در پست های دفاع راست,دفاع مرکزی و هافبک میانی بازی میکردم, گفته بودم.من فقط از فوتبال لذت میبرم و اگه معنی این جمله این باشه که باید در پست های مختلف بازی کرد پس این خوبه.من فقط میخوام فوتبال بازی کنم.خوشبختانه بازی های زیادی میتونم انجام بدم."

بسیاری از بازیکن های سابق و کارشناسان گفته اند جونز کاپیتان آینده ی یونایتد و از نظر پتانسیل و استعداد یکی از بهترین بازیکنان باشگاه خواهد شد,اما خود این بازیکن با وجود این تعاریف تلاشش را متوقف نمیکند.در حالی که از این تعریف ها خیلی خوشحال است,او اصرار میکند که باز هم روی سخت کار کردن تمرکز میکند.

جونز گفت:"مشخصا شنیدن چنین نظرهایی عالیه,ولی هنوز شما باید پیشرفت کنید و و کارتون رو در روز بازی انجام بدید.این هدف من در این فصله."

 

منبع: سایت رسمی باشگاه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/04/31 و 2:14 دقیقه ارسال شده است

animal تیمه دیگه چه کنیم ! شکلک
پاسخ : میدونم فرگوسن منظور بدی نداشت ولی خداییش این چه لقبیه! شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/30 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

یکی از بهترین بازیکنای utility حال حاضر دنیاست... بین دو بازی رئال مصدوم نشده بود رئال رو حتی با چاکر هم لوله میکردیم.... دهن کریس رو سرویس کرده بود بازی رفت...
پاسخ : اون بازی تاکتیک اشتباه بود.باید از اول برای مصدوم کردن چاکر میرفتیم.شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/04/30 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

يه رهبر عالي ميتونه باشه واقعا...
پاسخ : بلی.شکلک ولی باید یه فکری هم برای اون شکلکهای زیباش بکنه.شکلک هر چند خیلی بامزه ست.

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/30 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

omivaram be on chizike shayestashe bereseشکلک mersi babak jan
پاسخ : انشا... .
خواهش میکنم.

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/04/30 و 18:59 دقیقه ارسال شده است

تو بازيهاي پيش فصل بشه ديگهشکلک
پاسخ : اون موقع گیگز میخوابونه.شکلک
جدا از شوخی خیلی مناسب کاپیتانیه.

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/04/30 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

مطمئنم خیلی زود بهترین مدافع جهان میشه
دلم می خواد امسال به بارسا بخوریم این جونز نیمار و مسی رو با خاک یکسان کنه شکلک
آی چه حالی بده شکلکشکلک
پاسخ : بستگی داره.از نظر هوادارها یا یوفا.شکلک از نظر یوفا بهترین ها بازیکن های بارسا و رئالن.
این دو تا از بغل جونز رد بشن مصدوم میشن.شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/04/30 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

این جونز رو من خیلی خیلی بهش امید دارم...به نظرم واسه دفاع وسط حرف نداره...کلآ استیل دفاع وسط رو دارهشکلک

منکه راضی ام کاپیتان هم بشهشکلک
مرسی بابک جان...شکلک
پاسخ : یه دفاع وسط تکنیکی.تنها مشکلش اینه که با تری مقایسه میشه.
خواهش میکنم.شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/04/30 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

جونز عاليه همين الان بايد كاپيتان بشه زودشکلک
پاسخ : اینجوری که ویدیچ میخوابونه در گوشش!شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/04/30 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

سر بابی به نظر من این فقط باید دفاع وسط بازی کنه..... شکلک
پاسخ : به من چه حاج ادوین؟ شکلک
الان فرگوسن نیست نظرات من توی تیم اعمال بشه که!شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,986
  • بازدید ماه : 3,986
  • بازدید سال : 317,434
  • بازدید کلی : 3,942,599
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30