loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 857 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (13)

- سلام به همگی! کوتاه بگم به نظر من همیشه کامل بودن تیترها و اینکه تیتری از چشم خواننده های یونایتدی جا نمونه مقدم بوده کامل بودن متن خبر نیشخند جفتش مهم بوده همیشه ولی خوب جامع بودن تیترها به نظرم مهمتره. و خوب اینکه یک سایت فقط بتونه "تمامی تیترها" رو "با متن کامل" پوشش بده هماهنگی نیاز داشته که این هماهنگی هیچ وقت نشد رخ بده و فکر نکنم به این زودیها هم بشه که رخ بده.

به نظر من مرور تیترهای روزانۀ نیوزنو بهترین شیوۀ مطلع شدن از اخبار باشگاه هست هم کامل از اخبار تیم مطلع میشیم و هم اینکه دیگه پستها مجزا نمی آد و یونایتدیها لازم نیست هر ساعت بلاگ رو ریفرش کنن (رویکرد بازدید محور نداشته این شیوۀ خبر گذاری هیچ وقت) لذا حتما من باید بتونم این تیترهای روزانۀ نیوزنو رو یک روز عملی کنم. ولی خوب وقت به شدت تنگ هست و اجازه نمی ده. فعلا تنها راهی که به ذهنم می رسه همینه که از شما کمک بگیرم.

به این صورت که من یک ربع وقت بذارم و فقط "تیترهای یک روز گذشتۀ نیوزنو رو برای شما اینجا بنویسم و هرکسی که انگلیسی مسلط بود راحت بره توی اخبار چرخ بزنه. خودش از اخبار کامل تیم مطلع بشه. و در روز خودم یک یا دو خبرش رو ترجمه کنم. بدین صورت که همون لحظه مهمترین ترجمه بشه. و دومین خبر نیز بدین صورت که شما که اخبار یونایتد رو جاهای مختلف دنبال می کنید مثل سایت طرفداری یا بلاگ آکادمی یا پایگاه هواداران یونایتد یا خبرهای باشگاه منچستر یونایتد یا منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا یا .... امروز که من جمعه مثلا تیترها رو گذاشتم، شنبه تو کامنتا خبری که توی این سایتهای ورزشی کم اهمیت تر بوده و پوشش داده نشده ظرف این یک روز و دوس دارید ترجمه ش رو مطالعه کنید به من بگین که برای شنبه ترجمه ش کنم. امیدوارم خوب توضیح داده باشم! در واقعا می خوام کمبود وقت رو اینجور جبران کنم با کمک همۀ بچه ها... حالا اگه من یک نفرم بشم دو نفر که عالیه مثلا یک روز در میون اخبار رو میذاریم و من میتونم جای یک خبر دو خبر رو کامل ترجمه کنم یا اگه بشیم سه نفر دیگه بهتر یا.....خلاصه فعلا فقط سعی می کنم تیترها رو کامل اینجا گردآوری کنم حتی می تونه مرجع خوبی برای سایتهای خبری دیگه باشه احتمالا و انشاالله...فقط این تیتر گذاشتن یک شمشیر دو لبه ست همیشه تیتر با متن خبر تفاوتهای زیادی داره پس اصلا به این تیترهای سایتهای خبری اکتفا نکنید و حتما باید متن خبر رو هم یک جوری مطلع بشید.... نظرات شما عزیزان؟

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-TOMASZ KUSZCZAK: No one should question Hart's ability... he is a top... Daily Mail 1
-توماس کوژاک: هیچ کس نباید توانایی جو هارت را زیر سؤال ببرد...او یک دروازه بان قوی است و پس از حذف از ترکیب تیم نیرومندتر می شود.
 
-Manchester United join Arsenal in Fabian Schar chase? Transfer gossip from Friday's... Mirror.co.uk 2
-دیلی استار: منچستر یونایتد به رقابت با آرسنال برای جذب فابین شار، مدافع بازل سوئیس وارد شد.
 
-Wesley Sneijder 'ready to take £1 million a year pay cut to... Mirror.co.uk 3
-وسلی اشنایدر "آماده برای کاهش 1 میلیون پوندی حقوق برای پیوستن به منچستر یونایتد"
 
-We Know What To Expect from Manchester United, Let’s Beat Them! West... Inside Futbol 4
-ما می دونیم که چه انتظاری از منچستر یونایتد داشته باشیم، میریم که ببریمشون! مهاجم وست هام، Modibo Maiga
 
-Dutch coach launches scathing attack on Moyes over Van Persie The Peoples Person 5
-حملۀ سوزانندۀ مربی بدنسازی هلند، ریموند فرهین به دیوید مویز پیرامون آمادگی فان پرسی
 
-Old Trafford doesn’t scare West Ham, says Matt Jarvis ahead of Manchester... Daily and Sunday Express 6
-مت یارویش، هافبک وست هام می گوید: اولدترافورد وست هام را نخواهد ترساند.
 
-Manchester United linked with Roma defender Mehdi Benatia Sports Mole  7
-منچستر یونایتد با مدافع روم، مهدی بناتیا لینک شده است.
 
-Manchester United start move to buy Serie A player in shock transfer Sport Witness 8
-تحلیل اسپورتویتنس در مورد شایعۀ علاقۀ یونایتد به بناتیا: منچستر یونایتد حرکت برای خرید بازیکن سری آ را در انتقالی شوکه کننده آغاز می کند.
 
-Patrice Evra admits nerves at Old Trafford Sports Mole
Evra targets home improvement Sky Sports
9
-پاتریس اورا عصبی بودن در بازیهای خانگی را می پذیرد.
اورا چشم به بهبود بازیهای خانگی دارد.
 
-Wilfried Zaha not joining Newcastle on loan, according to Alan Pardew Mirror.co.uk 10
-با توجه به آلان پاردو سرمربی نیوکاسل، ویلفرد زاها به صورت قرضی به نیوکاسل نخواهد پیوست.
 
-CHARLES SALE: Curtains drawing closer for Ferdinand as a player with BT... Daily Mail 11
-با آماده بودن این فرصت حضور به عنوان مفسر جام جهانی برای شبکۀ BT Sports(به عنوان یک وسوسه)، پایان دوران فوتبال ریوفردیناند و احتمال بازنشستگی وی در انتهای فصل نزدیک تر شده است.
 
-Injured Rooney doubtful for West Ham Telegraph.co.uk
12
-پردۀ ابهام حضور رونی مصدوم برای بازی برابر وست هام
 
-Thursday Transfer News: City and Chelsea to battle Barca, Rakitic will cost... Daily and Sunday Express 13
-راکیتیچ 33 میلیون پوند بند آزاد سازی قراردادش  مبلغ فروشش ذکر شده است.
 
-Welbeck sets Reds goal target Manchester Evening News 14
-ولبک از علاقه ش برای به ثمر رساندن گلهای بیشتر و بیشتر گفته است.
 
-Stoke City want Manchester United youngster Nick Powell on loan in January Mirror.co.uk 15
-استوک سیتی نیک پاول ،جوان یونایتد را قرضی در ژانویه می خواهد.
 
-Sir Alex Ferguson wins £50k for charity on Who Wants To Be... Manchester Evening News
Video: Alex Ferguson laughs at Arsenal on Who Wants To Be A... talkSPORT
16
-سر الکس فرگوسن با پاسخ دادن 8 سؤال در خیریۀ "چه کسی می خواهد یک میلیونر باشد؟" 50 هزار پوند برنده شد. (مترجم: یک تست جالب 15 سؤالی درمورد فرگوسن در منبع! بدینش بد نیست! من 11 شدم :D)
ویدئو: الکس فرگوسن در مسابقۀ چه کسی می خواهد میلیونر باشد به آرسنال می خندد!
 
-GRAHAM POLL'S WEEKEND REF WATCH: Clattenburg got it right in storm at... Daily Mail 17
-گراهام پل کارشناس داوری: تصمیم کلاتنبرگ در مورد طوفان در ورزشگاه استوک سیتی درست بود.
 
-Rooney struggling with injury as Evra worries about future at Man United Daily Mail 18
-اورا نگران آینده در منچستر یونایتد
 
-French midfielder wants January move, Manchester United should be at head of... Sport Witness 19
-ستارۀ فرانسوی خواهان خروج در ژانویه، منچستر یونایتد باید در سر صف باشد. (یانا ام ویلا)
 
-Chicharito isn't leaving Man Utd anytime soon says his agent Daily and Sunday Express
Hernandez’s agent confirms other clubs want him but Manchester United won’t sell The Peoples Person
20
-ایجنت چیچاریتو می گوید: چیچاریتو دیگر به این زودی منچستر یونایتد را ترک نخواهد کرد.
ایجنت چیچاریتو تأیید م یکند که باشگاههای دیگر وی را می خواهند ولی منچستر یونایتد او را نخواهد فروخت.
 

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-United stars spread Christmas cheer as Red Devils visit local children's hospitals Daily Mail 1
-بازدید بازیکنان منچستر یونایتد از کودکان در بیمارستانهای محلی در کریسمس
 
-Liverpool make contact with €30m Man United target Give Me Sport 2
-تماس لیورپول با ایجنت فرناندو بازیکن پورتو
 
-Paul Lambert rebuffs Moyes' assessment that Villa kicked Adnan Januzaj off the... Daily and Sunday Express 3
-دفاع پل لامبرت ،سرمربی  استون ویلا از بازیکنان تیمش در مورد این اتهام مویز که گفته بود بازیکنان ویلا قصد داشتند عدنان یانوزی را بزنند.
 
-Man United have received 'good offers' for striker Give Me Sport 4
-منچستر یونایتد پیشنهاداتی خوب برای هرناندز دریافت کرده است.
 
-£20m-rated Man United & Chelsea target signs new deal Give Me Sport 5
-هدف بیست میلیون پوندی یونایتد و چلسی، سامی خدیرا قراردادی جدید به امضا خواهد رساند.
 
-Man Utd can win the Champions League, declares Louis Saha The Sport Review  6
-لوییس ساها: منچستر یونایتد  می تواند لیگ قهرمانان را ببرد.
 
-Man Utd transfers: Tony Pulis wants Wilfried Zaha at Palace The Sport Review 7
-تونی پولیس، ویلفرد زاها را در باشگاه پالاس می خواهد.
 
-United face fixture pile-up with League Cup semi scheduled just two days... Daily Mail 8
-کار سخت یونایتد، فاصلۀ بازی نیمه نهایی لیگ کاپ با بازی قبلیش تنها دو روز!
 
-Juventus to renew January interest in Man United star Give Me Sport 9
-طبق گزارش لندن مترو، یوونتوس به محض گشایش پنجرۀ نقل و انتقالات زمستانی، علاقه به نانی را از سر خواهد گرفت.
 
-Manchester United star Patrice Evra reveals his joy at scoring - with... Mirror.co.uk 10
-پاتریس اورا لذتش از گلزنی را فاش می کند.
 
-Sevilla midfielder puts Manchester United on red alert with frustration in Spain The Peoples Person 11
-ایوان راکیتیچ، هافبک سویا با ناراحتی در اسپانیا، منچستر یونایتد را در موقعیت آماده باش قرار داده است.
 
-Hail the King! MEN launches campaign to get Denis Law knighted Manchester Evening News 12
-تقدیر از پادشاه (لقب دنیس لاو) - MEN یک کمپین برای حمایت از سر شدن دنیس لاو راه انداخته است. عکسهایی با کیفیت بالا از لاو در منبع
 
-Allardyce happy with attitude Sky Sports 13
-تمجید آلردایس از بازیکنانش در وست هام پیش از دیدار با یونایتد
 
-Preview: Manchester United vs. West Ham United Sports Mole 14
-پیش بازی منچستر یونایتد برابر وست هام
 
-Neville Neville cleared of sex assault Manchester Evening News 15
-نویل نویل، پدر گری و فیل نویل از اتهام رابطۀ جنسی تبرئه شد.
 
-Video: Man United fans’ brilliant new Januzaj song talkSPORT 16
-ویدئو - شعار عالی جدید هواداران یونایتد برای عدنان یانوزای
 
-Man Utd transfers: Andres Iniesta pens three-year Barcelona deal The Sport Review 17
-آندرس اینیستا قرارداد سه سالۀ جدید با بارسلونا امضا خواهد کرد.
 
-Borussia Dortmund sign Japanese starlet Give Me Sport
18
-باشگاه دورتموند میتسورو ماروکا، بازیکن ژاپنی را از باشگاه سرزو، همان باشگاهی که شینجی را از آنها خریدند به خدمت خواهند گرفت.
 
-Arsenal & Man United's transfer plans to be spoiled by Guardiola Give Me Sport
Bayern Munich considering joining race for Arsenal and Manchester United target Koke Daily and Sunday Express
19
-اهداف انتقالات یونایتد و آرسنال می تواند توسط گواردیولا نابود شود. بایرن ممکن است به رقابت برای جذب کوکه وارد شود.
 
-Man United transfer news: Goal-scoring Ajax centre-back being tracked talkSPORT 20
-اخبار منچستر یونایتد: مدافع وسط گلزن آژاکس در تیررس علایق - استفانو دنس ویل
 

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-Legia Warsaw Make Quickfire Appointment in Former Blackburn Boss Henning Berg After... Inside Futbol 1
-هنینگ برگ تنها ساعاتی پس از برکناری مربی قبلی باشگاه لهستانی وارساو، به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
 
-Man United starlet to decide future in next few days Give Me Sport 2
-تکلیف آیندۀ نیک پاور ظرف چند روز آتی روشن خواهد شد.
 
-Morrison returns to Manchester: Will rebel Ravel get the better of Cleverley... Daily Mail 3
-مقاله - بازگشت رول موریسون به اولدترافورد با پیراهن وست هام
 
-What We Learned : Stoke City 0-2 Manchester United RedMancunian 4
-نکاتی که از پیروزی برابر استوک سیتی آموختیم.
 
-AC Milan Supremo Adriano Galliani Eyes Midfielder Addition Amid Link with Manchester... Inside Futbol 5
-گالیانی، نایب رییس میلان علاقه به خرید هافبک را تأیید کرد در حالی که نامهایی از کوکه و ... برده می شود.
 
-Man Utd made last-gasp €40m shock summer move for Real Madrid superstar Give Me Sport 6
-طبق گزارشات اسپانیا، منچستر یونایتد در تابستان در آخرین تلاش، اقدام به جذب ژابی آلونسو از رئال مادرید با 40 میلیون یورو کرده است!
 
-Man United legend favourite for manager role Give Me Sport 7
-اسطورۀ یونایتد، اوله گونار سولسشر گزینۀ محتمل برای سرمربیگری وست بروم
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/09/29 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

بافر اسنايدرشکلک
پاسخ : باقر اسنایدر شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/09/29 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

اسنايدر رو بگيريم ديگه آخ آخ آقاي وسليشکلکشکلک
ممنون شهاب منچستري با تيترشکلکشکلک
پاسخ : تیتراسیون اسید باز شکلک
خواهش می کنم داش سعید شکلک
پاسخ : آقا شهاب !! شما شیمیدان ها.. شکلک... منو یاد علی انداختین!!
همه چی رو به درس ربط میده (کلا دانستنی هاش و شاید مرورشون میکنه به گونه ای)... امروز چند تا بیسکویت کنار هم چیده شده بود میگه اینا پلیمرن .. یا ...!!شکلکشکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/09/29 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب کلا ما در بست در خدمتیم.اگر کمکی از دست ما بر میاد بگو .ما که وبهای منچستری رو تنها نمیذاریم شکلکشکلک
پاسخ : شما سالاری داش جوکر مرامت همه جوره بر ماثابت شده ست از روز ازل هستی و اولین روزها همیشه لطف داشتی و شرمنده کردی عزیز دل شکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/09/29 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

مرسی داداش شهاب شکلک
این کاری که داری میکنی واقعا خوبه .یه سری خبر به طور خلاصه و یک جا قرار میگیره.واقعا پوشش دادن تمام اخبار به نیروی زیادی نیاز داره (نیروی انسانی شکلک ) و هماهنگ کردن تمام این نویسنده ها.شهاب خودت که در جریانی که همین الانم ما برای پایگاه مشکل داریم.خوب الانم خیلی بد موقعی هست .وقت امتحانات و اکثر نویسنده ها هم دانشجو هستن و مشغول درس خوندن و کمتر وقت میکنن بیان اینجا.الانم من خودم دارم خبر ترجمه میکنم تا کمتر به کسی تو پایگاه فشار بیاد.کلا اگر نویسنده به تعداد کافی باشه میتونیم به تمام اخبار برسیم.من هدفم این بود که چند تا وب منچستری رو با هم یکی کنیم.خوب هر جا نویسنده های خودشون رو دارن و جای دیگه هم نمیرن .اگر همه با هم باشیم به همه ی کارها میرسیم.یعنی هر کس مخصوص یه کار.البته قصد بی احترامی ندارم شکلک
دیگه دارم پر حرفی میکنم ولی این کاری هم که داری میکنی خیلی خوبه .گفتم که اگر قرار باشه همش پوشش داده بشه که نظرم رو گفتمشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش جوکر گل شکلک
خوب اون که یه اتوپیا آرمانشهر مدینۀ فاضله ست اگه بشه همۀ نویسنده های یونایتدی رو یک جا جمع کرد شکلک
منم که والا دلیل خودم رو به تو گفتم تو ایمیل فکر می کنم کاملا هم موجه باشه... در مورد سایت جدا من خیلی ایدۀ خاصی ندارم چون از اول دید خاصی به سایت داشتم ولی خوب با اینکه بلاگها یکی بشن بهتره یا بدتر قبلا خیلی بحث شده... من خودم خیلی اصراری ندارم به اینکه حتما این بلاگ خبر بذارم می تونم مثلا برم وب میلاد یا وب عدنان (اگه قبول کنن!!!) پست بذارم خیلی مقید نیستم رو این مسئله.. ولی خوب با نویسنده های اینجا عهد بستیم اینجا حفظ بشه خوب شکلک
خوب من با چند نفر دیگه هم صحبت کردم دیگه یکی از طرفداری یا بلاگ آکادمی یا .... هیچکس این نظر من رو نداشت که کامل پوشش داده بشه بهتره...

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/09/29 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

شما پست بزارین وکار رو تعطعطیل نکنید
حالا هرجوری که میخوای بزارین
ما همه جوره نوکرتیم
پاسخ : آقا شما سالارین این حرفا چیه داش رضای گل شکلک
تعطیل شدن کار آخرین گزینه ست تازه اون هم به شرطیه که قطعا اخبار یونایتد جاهای دیگه گذاشته بشه وگرنه هیچ وقت این کاری نیست که با این همه یونایتدی رو زمین بمونه شکلک
خیلی مخلصم شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/09/29 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

سلام.
به نظر خود من این تیتر وار ترجمه کردن و پوشش دادن تمامی اخبار بهتره ، دروغ نخام بگم شخصا همیشه فقط تیتر خبر رو میخونم حتی اگه خبر کامل هم ترجمه شده باشه ، به خصوص در مورد نقل و انتقالات که فقط تیتر کافیه ، ولی مصاحبه اون طوری که می نویسی "در مورد ..." خیلی عالیه ، هر کدومش رو که بخام انتخاب می کنم و میخونم ، تنها مطالبی که کامل میخونم مقاله ها هستن که دیگه نمیشه به تیترشون اکتفا کرد.
به نظر من که همین تیتری بهتره ، من یه کمی زبان حالیم هس ، ایشالا بعد کنکور بتونم در خدمت هستم.
برای راکیتیچ چقد رقیب داریم ، بارسا ، چلسی و سیتی ؟! یعنی ما از رم و لیون هم تو انتقالات شکست میخوریم چه برسه به این تیما ! پس دیگه باید بیخالش شیم.
زاها و پاول هم اگه بشه به لیگ برتری ها قرض داده بشن که عالی میشه.
ممنون.
پاسخ : سلام پویا جان خواهش میکنم شکلک شکلک شکلک
خوب دقیقا باهات موافقم منم خودم اصلا ترجمه نمی تونم بخونم در قبال اخبار انگلیسی...
آقا من بی صبرانه با آغوش باز منتظرم ایشالا که کنکور رو به بهترین نحو پشت سر بذاری با یک نتیجۀ عالی شکلک
ایشالا بشه حتی الامکان تیترها رو پوشش داد اقلا...
اونز یک حرف خیلی قشنگی زده بود مصاحبه قبلیش گفت من از این نظر که رقیبام سیر صعودی داشتن در دوره های قرضی خیلی به نفعم بود (اول رویال انتورپ بلژیک، بعد ساندرلند در دسته دو و صعود به لیگ برتر و بعد فصل بعد دوباره در ساندرلند و اینبار در لیگ برتر و تلاش برای بقا!) این روند عالیه و دقیقا امسال دیگه وقتشه زاها و پاول با حریفای لیگ برتری روبرو بشن...

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/09/29 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

shahab jan merc dame shoma garm kheili ghashang bood karet 2rosteشکلک
پاسخ : ای بابا داش بهزاد حسابی شرمنده میکنی که داداش لطف داری شما شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/09/29 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب من که عاشق تیترهام واقعا جامعه، و البته نوشتنش برای نویسنده خیلی سخت تر از یه خبره. دستت طلا شکلک
من 12 شدم شکلک شکلک
پاسخ : آخ آخ داش امید دستت طلا که قشنگ می فهمی این سختی تیترها چقدر زیاده شکلک
من 4 تای آخر رو از دم غلط زدم رافا بنیتز اصلا از ذهنم پاک شده بود شکلک
اون 38 جام فرگی رو خیلی زشت بود یادم نبود فقط!!

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/09/29 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

من که نمی تونم تشخیص بدم چون اکثرا میرم نیوز نو این تیترا به چشمم میخوره - ولی بنظرم اون طوری که خبر رو با یخورده توضیح زیرش می نوشتی عالی بود
-
در مورد صحبتای بابک, خوب همه که نظر نمیدن - تعداد محدودی هستن که این کار رو میکنن - من چند سال قبل از اینکه نظر دادنم رو شروع کنم هیچ نظری نداده بودم - بعد این نظرات بلاگا یجوری مخفیه کسی نمیدونه چطوری باید نظر بده بعد قالب نظرات هم که توی مطلب هست بنظرم زیاد جذب کننده نیست مال ما که افتضاحه اصلا
باید تبلیغ کنین و بروز باشید تا تعداد بیشتری کاربر پیدا کنید که از این بین تعداد کاربرای فعال هم بیشتر باشه - بعد باید همیشه فعال باشین یک ماه خبر بزارین و یک ماه اینطوری باشه هیچ وقت نتیجه نمیده - البته من فقط نظرم رو گفتم.
پاسخ : مرسی خوب دقیقا همون عالی بود به نظر خودم هم ولی مسئله اینجاست نمی رسم اونجور... پس یعنی تیتروار و کامل بهتره ممنون... یه فکری باید براش بکنم...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/09/29 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

ای خداااااااااااااااااااااااااااا...
بین اون همه کلمات ، آخه چرا به n گیر میدین شما؟؟؟شکلک
زینب خانم از دست شما...
هیچی دیگه، پیش اومدهشکلک
ببخشید...
پاسخ : فدای سرت داش حمید بابا خدا ببخشه شکلک شکلک
آخه n اشتباه تایپی متداولی نیست اول باید انگلیسی کنی زبون کیبورد رو بعد تایپ کنی n بعد انگلیسی کنی این بود یکم عجیب بود شکلک
پاسخ : آقا حمیدشکلک نارااحت نشین.. شوخیه دیگهشکلک
پاسخ : آقا حمید .. ببینین اون پایین بازم گیر دادم.. فقط شما نیستین که! من به هیشکی رحم نمی کنمشکلک
اینا همه ش اثرات هم نشینی با علی . . هسششکلک .. همه ی شوخیاش اینجوری و با گیردادن بیش از حدهشکلک
همین قدر بگم که به مامانم هم رحم نکرده شکلکشکلک
پاسخ : شکلک نه بابا ناراحت نشدم که...
اتفاقآ اتفاقآ وقتی دیدم به نوشته مشکی هم گیر دادین...خداییش خوشحال شدم، شکلک
درود بر شما و علی آقا...به علی آقا هم بگین زیاد گیر ندن لطفآشکلک علی آقا اونجا گیر میده،ما باید اینجا جواب پس بدیمشکلک
حداقل به مادرتون رحم کنین دیگهشکلک...خدا به خیر کنهشکلک
پاسخ : صددرصد شما باید تاوان کارهای اونو بدینشکلک..مامانم خودش پایه ست بیچارهشکلکشکلک
پاسخ : ((شما باید تاوان کارهای اونو بدین))خوبه بابا شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بهله بهله شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 41,676
  • بازدید سال : 212,870
  • بازدید کلی : 3,838,035
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30