loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسام بازدید : 446 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (6)

EPL - Manchester United v Sunderland, Sir Alex Ferguson

GOAL.COM - سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، تیم فعلی اش را با بهترین تیم هایی که در طول دوران حرفه ای اش در الدترافورد داشته، برابر دانست.

منچستریونایتد در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و در رقابت های جام حذفی و لیگ قهرمانان نیز همچنان حضور دارند و امیدوارند که بتوانند مانند سال 1999 به یک سه گانه دست پیدا کنند.

یکی از دلایل اصلی موفقیت های منچستریونایتد در این فصل، بازی های خوب رابین فن پرسی وین رونی، خاویر ارناندز و دنی ولبک است که بسیاری را به یاد اندی کول، دوایت یورک، تدی شرینگام و اله گنار سوسلسشر در سال 1999 انداخته است.

فرگوسن در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی به مهاجمان تیم نگاه می کنید، فکر می کنید اگر هر کدام از آنها بتوانند 20 گل به ثمر برسانند، ما واقعا شانس بالایی خواهیم داشت.

با توجه به گزینه هایی که داریم، اگر بتوانیم همه بازیکنان را آماده نگه داریم، می توانیم بگوییم این تیم به خوبی بهترین تیم هایم در منچستریونایتد است."

منچستریونایتد در دیدار بعدی اش در لیگ برتر باید مقابل ساوتهمپتون قرار بگیرد و در لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف رئال مادرید بروند.


قرعه کشی دور پنجم FA CUP انجام شد که طی آن منچستریونایتد باید در اولدترافورد میزبان ردینگ باشد .

قرعه کشی کامل :

هادرسفیلد یا لسترسیتی – ویگان اتلتیک

مک دانز – بارنزلی

الدهام – اورتون

لوتن – میلوال

آرسنال – بلکبرن

سیتی – لیدژیونایتد

منچستریونایتد – ردینگ

میدلزبرو – بردفورد یاچلسی



بر طبق گفته های رئیس فدراسیون کنیا ، وانیاما در این ماه به لیگ برتر انگلستان می رود . اخیرآ خبر علاقه مندی دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال به این بازیکن کنیایی در رسانه ها پخش شده است اما نیل لنون سرمربی سلتیک با توجه به بازی بعدی آن ها در جام باشگاه های اروپا برابر یوونتوس علاقه ای به فروش وی ندارد . هفته آینده وانیاما برای بازی دوستانه برابر لیبی به کنیا می رود و سم نیام ویا ، رئیس فدراسیون فوتبال کنیا ، معتقد است وانیاما به زودی سلتیک را ترک می کند .

” وانیاما به زودی به یکی از دو باشگاه بزرگ دنیا ملحق می شود . این یک لحظه هیجان انگیز برای ما است . “

قیمت وانیاما ۲۱ ساله حدود ۱۰ میلیون پوند تخمین زده شده است . باشگاه سلتیک با پرداخت تنها ۹۰۰،۰۰۰ پوند در سال ۲۰۱۱ وی را از باشگاه Germinal Beerschot خریداری کرد .

منبع : پایگاه هواداران منچستریونایتد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/11/11 و 2:02 دقیقه ارسال شده است

http://www.bloghelp.ir/%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%8A%D9%83%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA-favicon
لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هميني كه هست.(نقطه سر خط) ميگم برو به اين لينك يه آيكون بره وب بزار!(علامت تعجب)

دوشواري نداره حالا راحت بخون.(نقطه ته خط)شکلک
پاسخ : ایول دمت گرم این آیکون رو هم می ذارم وقت کردم شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/11/10 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب دستت درد نکنه شرمنده ماهمیشه مزاحمیم من الان بیدار شدم وگرنه بهت میگفتم عجله ای نیس بزار تا مودمت بیاد به هر حال زحمت کشیدی خیلی ممنون ایشا... بری اولدترافورد بعد قالبم رو گفتی قالب تهران موزیک هست که پدرشو دراوردم اینجوری شده من هنوزندیدم با گوشی ام شاید مشکل داشته باشه رو قالب من بابت موضوع ها هم اره میزارم یکاریش میکنیم حالا
ولی کلا دمت گرم قافل گیر سرعتت شدیمشکلک
پاسخ : چاکر داداش شکلک
این علایم نگارشی نقطه و ویرگول هم وسط جمله هات و پایان جمله هات اگر وقت کردی استفاده کن آدم بهفمه کجا جمله هات تموم شده کجا شروع شده شکلک
سه بار خوندم تا فهمیدم چی گفتی شکلکa

این نظر توسط علی در تاریخ 1391/11/10 و 11:03 دقیقه ارسال شده است

امدم فقط اینو بذارم برم شکلکشکلک

....

این رئیس فدراسیون کنیا هم حتما شبیه کفاشیان شکلک):دی

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/11/10 و 1:51 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد نويسنده هاي گل يه سوال از نويسنده ي بزرگ داشتم اون پايين ميپرسم بهتره

---------------------------------------------
اقا من مي خوام ببينم چجوري زير منو هاي بالا زير شاخه بايد گزاشت اگه نميشه كه بي خيال اگرم آسونه يه راهنمايي بده اگرم سخته دوباره يه زحمت بكش قالبو انگولك كنشکلک دمت گرمشکلک
پاسخ : سلام داش مرتضی الآن 7 صبحه یه سر پا شدم یه سر به نت زدم دوباره می خوام برم بخوابم شکلک
------------
ببین مودمم رو هم دوستم داره میاد ببره، باهاش کار داره امروز، اگه ظهری با دایال آپ وصل شدم، برات ردیفش میکنم وگرنه که فردا پس فردا که مودمم رو دوستم آورد صد در صد درستش میکنم داداش گل شکلک
پاسخ : ------------------
راستی داش مرتضی این منو برا اکسپلورر برا من اجرا نمیشه ها...
عیبی نداره که؟
پاسخ : ------------------------
-------------------------
مرتضی من کد منوی خودم رو کپی کردم تو قالبت زیر برنامه های لازمش رو هم تعریف کردم اون بالا....
------------
فقط نتونستم فاصله ش رو با هدر و منوی پایینی کم کنم بچسبونم به هم تو قالبت رو کی ساخته؟! چرا همه ش Table هست من سر در نمی آرم چه جوری باید خونه های جدول رو تنظیم کنم!
--------
خلاصه که فعلا منوی خودم رو گذاشتم، مشخصه دیگه چه جوری باید جاشون "عنوان" و "لینک" بذاری. فقط عنوان ها و لینکها رو خودت درست کن چون نمی دونستم چی ها می خوای باشه شکلک

این نظر توسط شهاب در تاریخ 1391/11/09 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

با حمید کاملا موافقم یادش بخیر اون روزها که رقیب اصلیمون آرسنال ونگر بود... خبری هم از این بی ریشه ها نبود...
----
تیم امسالمون واقعا همه چیز تمومه سال بعد هم اگر مهره هامون رو حفظ کنیم بهتر هم میشیم چون همه جوونن، فکر کن دخیای 22 ساله تو دروازه کامل جا افتاده دیگه جونز و اسمالینگ و اونز، رافائل یه سال بزرگتر شده... به قول داش قاسم علی بوتنر هم که می ترکونه کلا تیم با تجربه میشه همه رو میترکونیم فصل بعد. خدا کنه کسی رو نفروشیم. مخصوصا دخیا...
-----
ردینگ هم که یه لقمۀ چپه اصلا حال و حوصلۀ رقابت با ما رو ندارن در حال حذف شدن هستن تو لیگ...
-------
وانیاما هم احتمال بالا ما بهش درخواست دادیم. چون به تاتنهام و ویاش بواش شک داشتم که دیدم امروز بواش، هالتبی هافبک شالکه رو خریده و عملا دیگه به هافبک نیاز ندارن...
--
دمت گرم داش حسام
پاسخ : چرا اینقدر از دخیا انتقاد می کنن حیف نیست این دخیا من که عاشقش هستم
ردینگ هم مال این حرف ها نیست فقط خدا منه مثل بازی رفت دچار مشکل نشیم
وانیاما هم اگه بیاد عالی میشه
چاکریم داش شهاب

این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/11/09 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

جون خودم داااش حسام خیلی دلم واسه رقابت با آرسن ونگر برای جام دلم تنگ شده ... یادش بخیر چه رقابتی داشتیم با این آرسنالیها.امروزه متآسفانه رقبایی داریم که اصلآ ارزش ندارن مثل من سیتی
آرسنال هرچی بود سگش به این تیما شرف داشت و رقابت باهاش جذاب بود.
خلاصه میخوام بگم خیلی دوست دارم تو فینال جام حذفی به هم بخوریم.
اگه آرسنال یکم همت کنه میتونه فینال با ما باشه.
پاسخ : از این تیم های تازه به دوران رسیده خیلی بدم میاد مثل سیتی و پاری سن ژرمن و تازگی ها هم گالاتاسرای
من هم دوست دارم فینال جام حذفی مقابل آرسنال باشیم
دم شما هم گرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 414
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 1,106
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,289
  • بازدید ماه : 38,267
  • بازدید سال : 209,461
  • بازدید کلی : 3,834,626
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30