loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 520 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (0)

سلام دوستان

 

وقتتون به خیر !

ببخشید که پست نذاشتم!!

حقیقتش هی ترجمه می کردم . بعد یهو وسطش گیر می کردم خبر ناقص میشد نمیشد ارسال کرد !

می رفتم سراغ یه خبر دیگه باااز همینطور !!

تا امروز که تصمیم گرفتم باااز پست دزدی کنم laugh

 

----------------------

 

 آنچلوتی پس از ترک رئال مادرید در تابستان، هم اکنون بیکار است، اما فرگوسن، رئیس افسانه ای سابق منچستر یونایتد انتظار دارد که او به زودی به دنیای مربیگری بازگردد.

بنابر گزارش فوتبال ایتالیا، فرگوسن پس از بازی دوستانه امروز که برای کمک به یونیسف برگزار شد، گفت:

آنچلوتی یکی از بهترین دوستان من، و یکی از بهترین مربیانی است که فوتبال در خودش دیده، است. او یک شخص فوق العاده است و من فکر می کنم که به زودی به کارش باز می گردد. در این قضیه هیچ شکی وجود ندارد. افرادی با توانایی های او، مدت زیادی از کار، دور نخواهند ماند.

البته ما قبلا نیز مقابل یکدیگر قرار گرفته بودیم. بهترین خاطره من از آن رویارویی ها مربوط می شود به پیروزی ما(منچستر یونایتد) مقابل یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 1999 در تورین.  

 

کارلو رکورد باورنکردنی ای را چه به عنوان یک بازیکن، و چه به عنوان یک مربی از خود به جای گذاشته است. دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در میلان در هر دو پست مربیگری و بازیکنی، و کسب مجدد این  عنوان در رئال مادرید. فکر نمی کنم شخص دیگری به این افتخارات رسیده باشد، بنابرین چیزی که او بدست آورده است، شایسته احترام است.  

 

 

منبع : طرفداری 

 

----

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/28 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

سلام...
زینب خانم قطعا مطلبی که توسط شما ترجمه میشه ارزشش خیلی زیادهشکلکشکلک
خوشحال میشیم مطلب رو بخونیمشکلک
پاسخ : سلام
ممنون آقا زانیار

پس میزارمش شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/08/28 و 10:19 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

یه خبر که ارزش خبری نداشت رو ترجمه کردم شکلکشکلک


این نظر توسط M J در تاریخ 1394/08/28 و 3:44 دقیقه ارسال شده است

سلام .دوستان برنامه کامل جاناتان راس با حضور رونالدو رو قرار دادم و میتونیداز وبلاگ من دانلود کنید.
توش از یونایتد و فرگوسن هم صحبت میکنه و حرفای خنده داری هم میزنن شکلک
یه خورده انگلیسی بلد باشید میفهمید چی میگن .
پاسخ : سلام
خیلی ممنوون شکلک

این نظر توسط NAVID CWR در تاریخ 1394/08/27 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

واقعا کارلتو مربی فوق العاده ای هستش سبکشم سبک هجومی هست و و تیماش قشنگ بازی میکنن اگه کارلو بیاد یونایتد مطمئنم هم cl واسمون میاره هم لیگ ولی به نظرم بهترین گزینه واسه یونایتد گیگزی هستش درسته ریسکه ولی اگه جواب بده که احتمالش زیاده!!! برای مدت طولانی تو یونایتد میمونه و جانشین فرگی بزرگ خواهد بود و مطمئنم که دوباره مثل سابق همه تیما رو به لرزه در میاریم با گیگزی

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/27 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

کل شرکتهای دیگه پر بود و واسم ارائه نمیدادن :|
من 5 سالی از مبین نت استفاده میکردم و مودمم یه دکمه داشت reset که اونو میزدم یه بار مودم خاموش و روشن میشد و آنتن بهتر میداد،
مودم وایرلس هم که دکمه reset داره، من همین امروز مودم رو کانفینگ کردم، همینجوری سربه سر مودم میزاشتم گفتم بزار یه بار reset کنم مودم رو شکلک هیچی دیگه کلا هرچی که رو مودم نصب شده بود پاک شده و باید دوباره کانفینگ بشه:|:|:|
اصلا اینترنت به من نیومده، من و یار قدیمیم یعنی دیال آپ با هم رابطمون بهترهشکلک
پاسخ : ینی فقط می تونم بگم : شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

: ))))))

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/08/27 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان

ببخشید چند وقت نبودم شکلک
-----

آقا زانیار شکلک

نت مخابراااات؟؟شکلکشکلک همیـــنه دیگه شکلکشکلک

-----

اوه اوه دوستان چه بحث های داغی داشتن شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/27 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

اینجاس که باید بگم چه غلطی کردمشکلکشکلکشکلک
...
بعد از مدتها adsl تهیه کردم، از مخابرات و سرعت 2 مگ که 200 کیلوبایت و خیلیم خوشحالمشکلکشکلکشکلک
...
رونی هم که دیشب درخشید حسابی، ایول، بعد از مدتها یه بازی خوب انجام داد، لیگ هم شکر خدا شروع میشه و میریم پی فوتبالمونشکلک

این نظر توسط marcofinix در تاریخ 1394/08/27 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

منم عقایدتون رو محترم میدونم...ولی خب یکی مثه من که تویه کشورای عربی به دنیا اومده سالی یه بار رو محل تولدش میره و جاهای زیادی رو هم رفته نظرم اینهه ...نمیدونم بقیه نظرشون چیه ولی یه ضرب المثل هست که داریم و میگه مرغ همسایه غازه ...والا شاید یک کم یا اصلا خیلی پیشرفته تر باشند ولی هیچ چیز ایران از نظره احساسی و عاطفی رو اونجا نداره ..مردم ما عالی اند ولی امان از دست بزرگان !! رهبر هم خیلی حرفها تویه دلش هست که هر از گاهی به صورت ایهام و ... میزنه ولی نظره هر کس محترمه ...من ایرانی ام و ایران بودن جاهای دیگه حقارتهولی ته قلبم همیشه غرور و اقتخاوشکلک

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/08/27 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

اینم یادم بگم شما جای کسی نیستی هر کسی جای خودش وایستاده .. من کاری با راضی بودن شما ندارم ...

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/08/27 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز اقای مارکو فینیکس ..... با احترام باید بگم که ما مشکلی به ناموس پرستی نداریم البته ناموس پرستی هم دیدیم که تو ایران چه طوریه فعلا که ناموس فروشی تو دور قیمته .. یه چیزایی هست که به راحتی نمیشه گفت بهتر بگیم جیب پرستی دوست عزیز من نمیدونم شما چند سالتونه تا اندازه درکتون حرف بزنم .. .. پول نوامیس ؟ اره کمرند و محکم میکنیم اونوقت از شدت فشار از یه طرف دیگه بیرون .... اون چیزی که شما داری میگی اسمش قانونه که اون قبل ها هم بود .. ولز تو اون سطحی قرار نداره که ما بخایم باهاش مقایسه شیم .... اون کشورهایی هم که ماها قبولشون نداریم یه چنین قانون هایی دارن که امنیت داشته باشن همین الان یه محله هایی هست تو ایران که به همین شکلی که میفرمایید هست امنیت نداره کلی کشتار در روز میشه ماها بیخبریم .... افتخار ما هم هست خدا رحمتشون کنه حاج حسین همدانی و ... به هر حال چه سردار همدانی و چه اونایی که رفتن شهید شدنئ واسه ایران جنگیدن جاشون همیشه تو قلب ماست ..... ما هم به اینها افتخار میکنیم هم به امپراطوری هایی که داشتیم چون بیگانه نبودن از خودمون بودن .. بگذریم .... بیشتر مرده پرستیم تا ناموس پرست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 548
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,178
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,208
  • بازدید ماه : 41,186
  • بازدید سال : 212,380
  • بازدید کلی : 3,837,545
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30