loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 765 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (6)

 

 

منچستریونایتد در صدد خرج کردن بودجه 40 میلیون پوندی در ژانویه

 

 

اخرین اخبار از انگلیس به این موضوع اشاره کرده اند و گفته اند دیوید مویز به عملکرد ضعیف بازیکنانش در بازی های لیگ پی برده و در صدد است که با این مبلغ بتواند راس براکلی . لیتون بینز را نیز از اورتون به یونایتد بیاورد

دیوید مویز کسی است که به راس براکلی شانس حضور در اورتون و لیگ برتر را داد و این بازیکن هم درخشش نسبتا خوبی داشت و مسئولین یونایتد معتقدند که دیوید مویز می توناد به راحتی راس براکلی را راضی کند تا به یونایتد بیاید

براکلی 19 ساله که تا سال 2016 با اورتون قرارداد دارد زیر نظر چلسی و سیتی نیز هست

 

 

 

 

پیتر شمایکل از هواداران خوسته که صبر داشته باشند


اسطوره ی بزرگ و دوست داشتنی منچستریونایتد در جواب به این سوال که از او پرسیده بودند که مویز برای این کار مناسب نیست و نمی اوند در یونایتد مفید باشد خندیده و از هواداران خواسته که به مربی جدید فرصت دهند

اشمایکل که جزو تیم استثنایی 99 بوده گفته هنوز زود است که بخواهیم مویز را مورد قضاوت قرار بدهیم و او را با کسی هم چون سر الکس مقایسه کنیم او در گفتگو با اسکای اسپورت گفته:

"ما همیشه می دانستیم که پس از سرالکس راه برای باشگاه بسیار سخت و دشوار خواهد شد و هرکس که می خواست جایگزین او شود می بایست جرات و شجاعت زیادی داشته باشد"

"دیوید مویز قراردادی 6 ساله با یونایتد بسته شک نکنید که این 6 سال دلیلی دارد"

"مردم در فوتبال حافظه ی ضعیفی دارند- شروع فصل گذشته نیز شروع درخشانی نبوده"

"ما سال گذشته دو شکست داشتیم یکی در مقابل اورتون دیگری مقابل تاتنهام ولی در انتها ما لیگ را با 13 اختلاف امتیاز بردیم"

"من در راه که به این جا میامدم به رادیو گوش می دادم و ان ها می گفتند که یان تیم حتی بین 4 تیم برتر سال های یونایتد نیست و من با خودم فکر می کردم-شما ها این رو دیگه از کجا اوردید؟؟؟"

 

 

 

 

خبری دیگر از نقل وانتقالات ژانویه


روزنامه های انگلیس به خصوص دیلی تلگراف هنوز که وقت زیادی تا ژانویه باقی است شروع به گسترش دادن شایعات در باره ی یونایتد هستند و این بار ان ها هررا را دوباره به یونایتد لینک کرده اند

یونایتد که در تابستان پیشنهاد 30 میلیون یورویی برای این بازیکن اسپانیایی داده بود به گفته ی تلگراف پس از ضعف یونایتد در میانه میدان دوباره در رادار یونایتد قرار گرفته است

و تلگراف معتقد است که استعداد یاب های مویز بازی او مقابل گرانادا در هفته ی بعد را از دست نمی دهند

 

 

رونالدوی جدید در رادار لاشخور اروپا

 

 

یوونتوس واضح و روشن اعلام کرده در صورت تمدید نکردهن یانوزای و یونایتد که هم اکنون این مذاکرات در حال بررسی است اماده است که یانوزای را نیز همانند پوگبا جذب کند

از طرف دیگر مسئولین یونایتد نیز نگرانن اند که این بازیکن 18 ساله را نیز همانند پوگبا از دست بدهند و می خواهند هر چه سریعتر وضعیت او را مشخص کنند

ولی گفته های خود یانوزای نیز جالب است و بر خلاف یوونتوس که معتقد است که او خواستار جدایی است خود یانوزای نظر دیگری دارد:

"من واقعا از وضعیت خودم راضی هستم.من چند بازی برای تیم رزرو انجام داده ام و من فکر می کنم که در ان ها خوب عمل کردم و شانس حضور در تور را برای خودم فراهم کردم"

"این فرصت خوبی بود که نشان دهم که چه کار هایی می توانم برای تیم انجام دهم"

"من دوست دارم در ترکیب باقی بمانم من می خواهم تا ان جایی که میتوانم بازی کنم و تبدیل به بهترین بازیکنی که می توانم بشوم شوم"

"و من می دانم برای این کار باید بسیار سخت کار کنم"

 


 

 

حدس بزنید این کیه؟؟؟؟

(با عرض معذرت از زینب خانم)

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/07/05 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

مرسى اقا حسين.
اين ننر كه كاگاواست شکلک
تقصير خودمونه، اخه مگه يه تمديد قرارداد هم كارى داره؟؟؟؟

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/07/05 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

من هم شاو رو قبول دارم.ولی بینز هم این هفته دو تا ضربه ایستگاهی زد.شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/05 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

خداييش بينز واجب شد خريدش عالي ميشه چپ و راستمون...
عدنان بره ديگه واقعا خجالت داره!
شينجي جونهشکلک
پاسخ : البته يه خبر امروز بود كه مي گفت لوك شاو رو هم مويز زير نظر داره خوب خود من(شهاب نيست كه؟؟؟شکلک) شاو رو بيشتر قبول دارم

این نظر توسط masi در تاریخ 1392/07/05 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

ای خدا دوباره شروع شد
بازم شایعات شکلک
خدا کنه که فقط بازیکنای خوبی تو ژانویه بگیریم که کمک کنه به تیم شکلک
راسی عمرا اگه عدنان رو از دست بدیم ولی اگه خدایی نکرده یه موقع بدنش بره میرم اونجا گلیزر هارو به ****** میدم بعد میرم یوونتوسی ها رو ***** میکنم برمیگردم شکلکشکلک
پاسخ : اين چند وقته يونايتد شده بازيچه ي دست روزنامه ها البته خودش نه هواداراش
طرف دار زياد داره واسه فروش هم كه شده دو تا شايعه بايد از يونايتد بزارن
من خودم براكلي رو قبول دارم جوون با استعداديه
عدنان رو من خودم نميزارم نگارنش نباش شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/05 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا حسین
ممنوون بابت اخبار
-----
شما اختیار دارید.. این چه حرفیه.. معذرت واسه چی؟ اتفاقا خیلی هم کار خوبی کردید! بازهم تونستید بزارید چون مدتیه گیرم و نمی تونم زیاد مسابقه بزارم . ممنوونم
اما خب ! منم حدسم و بگم ! راستش شواهد نشون میده کاگاواست ! اما بروز نمیدم فعلا ! ببینیم بقیه چی میگن ! (شاید یکی گفت پارک یا ...) نمیخوام رو نظرشون تاثیر بزارم با توجه به این که تاییدی نیست کامنت ها !
باز هم ممنوونمشکلک
پاسخ : سلام
خواهش مي كنم
والا عكس كه زياده ايشالا تو فرضت هاي بعدي بين خبرها ميزارم
خوب أره يه كم مشهوده و اسون ولي خوب واسم انقدر جالب بود كه اپ أش كنم (أصولا عكس هاي فليتر هرچه قدر هم كه قشنگ باشن رو حوصله اپ كردن شون رو ندارم )

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/05 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

آخ آخ چه حالی میده بینز رو بخریم...شکلک
راسی مگه بینز تمدید نکرده با اورتون؟شکلک
..................
خب راس میگه پیتر دیگه...باید فرصت داد به مویس...
من نمیدونم چرا اینقدر به مویس اعتقاد دارم...شکلک
..................
این هررا نمیدونم چجوریاس...
.................
ای یوونتوس تخم سگ...یک بازیکن بی لیاقت داشتیم همونم دادیم بهتون دیگه...اینجا مابقی با لیاقتن،حرف دهنشونو میفهمن،پشت سر مربی بد نمیگن(هر هفته)
پوگبا یک آشغال بود که انداختیمش تو آشغالی...خخخخخ
..................
اوه اوه سخته کهشکلک ... یه چیزی تو مایه های کاگاوا و پارک جی سونگه...شکلک
حالا ما میگیم کاگاوا...ایشالا که درست باشه...
................
داش حسین دستت طلاشکلک
پاسخ : والا در جريان تمديد كردنش نيستم ولي اگه بخوان تمديد هم كرده باشه مي گيرنش
بد نيست شکلک
موافقم اين يوونتوس حال ادم و به هم ميزنه من كه ديگه بعد از كاري كه با دلپيرو كردن ديگه فهميدم اينا اميدي بهشون نيست
خواهش مي كنم حميد جان شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 701
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,884
  • بازدید ماه : 37,862
  • بازدید سال : 209,056
  • بازدید کلی : 3,834,221
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30