loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 497 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (3)
 
متئو دارمیان ایتالیایی که بر اساس گزارش ها با منچستریونایتد به توافق رسیده است با انتشار نامه ای از هواداران تورینو خداحافظی کرد...
 

طرفداری- به گزارش سایت Telegraph، متئو دارمیان با منتشر کردن نامه ای از هواداران تیم تورینو تشکر و با آن ها خداحافظی کرد. بر اساس گزارش ها، دارمیان فردا در تست های پزشکی منچستریونایتد شرکت خواهد کرد و انتقال خود به این تیم را کامل خواهد کرد.

 

مدافع 25 ساله تیم ملی ایتالیا در متن نامه خود خطاب به هواداران تورینو این چنین نوشت:

 

"پس از گذشت 3 سال شگفت انگیز، روز وداع با تورین فرا رسیده است. 3 سال اخیر فوق العاده بوده است و من یاد گرفته ام که بازی کنم، ایام خوشی را بگذرانم و از همه مهم تر، زندگی کنم. از این بابت باید از همی تیمی هایم، هوادارانم و آقای ونتورا که در وهله اول برای من نقش پدر دوم را داشته اند تا سرمربی تیم، تشکر کنم.
در حال حاضر هیچ واژه ای برای گفتن ندارم، تنها گریه می کنم. به یاد داشته باشید که من برای دست یافتن به یک آینده شغلی تورین را ترک می کنم، نه به خاطر این که یک شیطان هستم. تورین همواره خانه دوم من خواهد بود. برای تمام اعضای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم.
این یک نامه خداحافظی نیست، بلکه "به زودی می بینمتان" است. در عرض 3 سال ما به سری آ برگشتیم، پس از 20 سال موفق به کسب پیروزی در برابر یوونتوس شدیم و به لیگ اروپا برگشته ایم. فکر می کنم که با وجدانی آسوده تورین را ترک می کنم، حداقل امیدوارم که این طور باشد. من بهترین بازی ام را برای تیم به نمایش گذاشتم و با تمام وجودم بازی کردم. بازی کردن برای تورینو و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم برای چند بازی معدود برای من یک افتخار است.
فکر می کنم عشقی که نثار این تیم کردم از چندین طریق به خودم برگردد.
بابت همه چیز ممنون تورین!"


متئو دارمیان...

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/19 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

چند تا خبر اومده که میگه دارمیان فردا قراردادش رسمی میشه!!!
خیلی تو نهایی کردن قرارداد کند عمل میکنن... زودتر بره سر تمرینات بنفعه خود تیمه، وگرنه خریدش که قطعیه.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/19 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

http://davidbeckham.fans-online.com/thhr.jpg
بچگیای دیویدشکلک همون اولشم منچستری بودهشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/19 و 3:09 دقیقه ارسال شده است

اينو دیشب اومد رو یکی از سایتهای انگلیسی، دادمش به یکی از نویسنده های طرفداری گفتم بجنب ترجمش کن واسمونشکلک اولش گفت این نامه دروغه امروز عصر دیدم ترجمش کردهشکلک :| البته قبلش اومد گفت رفتم سرچ کردم دیدم واقعیه...
پاسخ : آها. پس سفارشی بوده.شکلک مرسی...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 833
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,016
  • بازدید ماه : 37,994
  • بازدید سال : 209,188
  • بازدید کلی : 3,834,353
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30