loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 765 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (21)

 

 

سلام

اصلا نمی دونم چی باید بگم و چطور بگم!!

امروز اولین سالگرد تاسیس وب هست  هورا، و من چون مدت کمی هست که به نویسندگان سایت پیوستم از این بابت که بدون اجازه دارم این پست رو میزارم و اعلام میکنم شرمندم! شاید برنامه خاصی قرار بود باشه!!

در هر حال من از طرف خودم

به همه دوستانی که مسئولیت راه اندازی و تداوم سایت رو بر عهده داشتند بی نهایت خداقوت میگم و براشون شادی روز افزون آرزو میکنم  و از طرف خودم از تمام کاربرانی که ما رو همراهی میکردند و بخصوص با نظرات خودشون دلگرم میکردند صمیمانه سپاسگزاری میکنم.

ببخشید آقا شهاب که این موضوع رو رسانه ای میکنم:

اما متاسفانه آقا شهاب حالشون امروز خوب نیست و من آرزو میکنم و از خدا میخوام هر چه زودتر سلامتی شون رو بدست بیارن!

با اجازه تون آقا شهاب ! این جشن تولد رو برگزار می کنیم .هوراهوراتشویقهورا

 

 

 

از سخنان گهربار مدیر وب آقا شهاب:تشویقلبخند

خوب برای امروز خیلی برنامه داشتم! یه پست تشکر از تمامی زحمتکشای این بلاگ.... تک تکتون... ولی این مریضی لامصب بد موقع، خیلی بد موقع افتاد تو جونم تازه یه خورده الآن جون گرفتم  

به ترتیب هم از بچه های گل بخوام تشکر کنم، اول حسام عزیز بود که زمان سوت و کوری این بلاگ به عنوان اولین نفر دست یاری دراز کرد سوی این بلاگ و کنار داش قاسم علی گل واقعا رونق رو به فضای سوت و کور اینجا هدیه کردن... البته در کنار داش حمیدی که به عنوان یکی از اولین خواننده های با مرام اینجا کنار ما بود و با پیوستنش به کادر نویسندگی در واقع گنجینه ای گرانبها پیدا کردیم که اول خودمونم از وجودش خبر نداشتیم  ولی الآن با هدرها، عکسها و والپیپرهای اختصاصیش از عشقمون یونایتد فضای اینجا رو زینت بخشیده.... قاسم علی عزیزی که اولین نفر اینجا کمک کرد لینک بشه و کم کم بچه ها بشناسنش... اوایل زیر تک تک پستهای اینجا نظراتش رو میگفت و درواقع خیلی از پستهای اول فقط نظرات داش قاسم علیه که میبینید  
همیشه هم مثل روزای اول به داد اینجا رسیده با پستهای خوبش.. 
بعد از اون امیر عزیز بود که هرچند با تعداد کم4 پست با ما همکاری کرد، ولی همون 4 پست یه مقطع حساس بود که واقعا به پستها نیاز بود و البته امیر بعدها در نظرات همیشه پیشنهاداش رو با ما در میون گذاشت و کنار این بلاگ بود.... 
بعد از اون زینب خانم و حسین و بابک عزیز تقریبا همزمان به جمعمون ملحق شدن که خوب شدت فعالیتشون اعم از جدول پیش بینی و پیش بازی و گزارشات زنده و اخبار و... رو خودتون در پستهاشون می تونید ببینید و نیازی نیست من یادآوری کنم... 
و البته وحید عزیز که دستش درد نکنه در چند پستی به ما کمک کرد البته الآن خبری ازش ندارم ایشالا خدمت رو به سلامت بگذرونه فکر کنم درگیر کارهای نظام وظیفه ش هست برای اعزام از اول آبان.... 
-------------------------- 
و مهمتر از ما که اینجا در خدمتتون بودیم، خود خواننده ها بودن که من دیگه دونه دونه نام ببرم نامردیه چون قطعا چند نفر یادم میره و باعث دلخوری میشه ولی اینجا کلی دوست پیدا کردیم بخوام بشمرم فکر کنم شیرین 50 یا 60 تا دوست بامرام یونایتدی اینجا دور هم جمع شدیم. دوستایی که سوای از بودن کنار هم دیگه در بازی ها و بردها و باختهای یونایتد، همیشه در شادیها و سختیهای زندگی شخصی نیز کنار هم بودیم، از تولدها، فوت عزیزای زندگیمون، قبولیهای دانشگاه، سربازی رفتنها، و مریضیهای همدیگه احساساتمون رو از هم دریغ نکردیم.... و همینجا از همین مرامتون تشکر میکنم و از همه عزیزایی که نه فقط این پست به من محبت داشتن برای بهبود بیماریم، بلکه در کل این یک سال کنارمون بودن و به معنای واقعی کلمه رفاقت کردن باهامون متشکرم و دست تک تکتون رو میبوسم.... 
بهونه ای که ما رو اینجا دور هم جمع کرد، خودش یکی از شیرینترین بهونه های دنیاست... منچستر... ولی همدلی که ما رو اینجا کنار هم نگه داشته شیرینیش کمتر از این بهونۀ شیرین نیست.... 
همونطور که همیشه گفتم 
مرا عهدیست با فرگی که تا جان در بدن دارم 
هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم... 
ممنون از همگی برای حضورتون...

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/07/05 و 9:06 دقیقه ارسال شده است

مبارک مبارک تولد سایت مبارک شکلک
داش شهاب خدا بد نده انشالله زود خوب می شی شکلک
پاسخ : مرسی حسام جان شکر خدا خیلی بهترم دیگه افتادم تو دوره ریکاوری برا بازی بعدی به ترکیب برمیگردم ایشالا شکلک شکلک

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/07/04 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب تولدش مبارك شکلک شکلک شکلک (چرا شكلك اين دست زدنه اين پايين نيست؟؟؟ شکلک )
نبينم بى حالى داش شهاب شکلک
پاسخ : مرسی داش وحید گل شکلک
راست میگی ها شکلکش نیست! عیب نداره کدش رو بذار شکلک
والا داش وحید خدا نصیب دشمنتم نکنه قدر سلامتی رو بدونید شکر خدا بخیر گذشت.. ولی اصلا خوش نگذشت شکلک :x

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/04 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

فکر کنم منظورها با برداشتها قاطی شد...شکلکشکلکشکلکشکلک
میدونم که میدونین دیگه
پاسخ : میدونم؟؟؟؟؟ شکلک
نمیدونم!!! واقعا؟؟شکلکشکلک
پاسخ : راستش من هم نمیدونم BMW چیه.توی گوگل که عکس چند تا خوراکی اومد.شکلک
پاسخ : ولی مثل این که مدل 730i یه نوع آب میوه ست.شکلک
پاسخ : آفریــــــــــــن.. منم میگم به آقا حمید هااا !! قبول نمی کنن شکلکشکلک
(آقا بابک اینم یه چشمه از همون کمکها که عرض کردم.. دقیقا به موقع یه دادم میرسینشکلک ... مرســـــــــیشکلک)

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/07/04 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

خوب برای امروز خیلی برنامه داشتم! یه پست تشکر از تمامی زحمتکشای این بلاگ.... تک تکتون... ولی این مریضی لامصب بد موقع، خیلی بد موقع افتاد تو جونم تازه یه خورده الآن جون گرفتم شکلک
اول بگم دست زینب خانم درد نکنه بابت این کیک عالی!! شکلکشکلکشکلکشکلک
کیک از این قشنگ تر نمی شد!
به ترتیب هم از بچه های گل بخوام تشکر کنم، اول حسام عزیز بود که زمان سوت و کوری این بلاگ به عنوان اولین نفر دست یاری دراز کرد سوی این بلاگ و کنار داش قاسم علی گل واقعا رونق رو به فضای سوت و کور اینجا هدیه کردن... البته در کنار داش حمیدی که به عنوان یکی از اولین خواننده های با مرام اینجا کنار ما بود و با پیوستنش به کادر نویسندگی در واقع گنجینه ای گرانبها پیدا کردیم که اول خودمونم از وجودش خبر نداشتیم شکلک ولی الآن با هدرها، عکسها و والپیپرهای اختصاصیش از عشقمون یونایتد فضای اینجا رو زینت بخشیده.... قاسم علی عزیزی که اولین نفر اینجا کمک کرد لینک بشه و کم کم بچه ها بشناسنش... اوایل زیر تک تک پستهای اینجا نظراتش رو میگفت و درواقع خیلی از پستهای اول فقط نظرات داش قاسم علیه که میبینید شکلک
همیشه هم مثل روزای اول به داد اینجا رسیده با پستهای خوبش..
بعد از اون امیر عزیز بود که هرچند با تعداد کم4 پست با ما همکاری کرد، ولی همون 4 پست یه مقطع حساس بود که واقعا به پستها نیاز بود و البته امیر بعدها در نظرات همیشه پیشنهاداش رو با ما در میون گذاشت و کنار این بلاگ بود....
بعد از اون زینب خانم و حسین و بابک عزیز تقریبا همزمان به جمعمون ملحق شدن که خوب شدت فعالیتشون اعم از جدول پیش بینی و پیش بازی و گزارشات زنده و اخبار و... رو خودتون در پستهاشون می تونید ببینید و نیازی نیست من یادآوری کنم...
و البته وحید عزیز که دستش درد نکنه در چند پستی به ما کمک کرد البته الآن خبری ازش ندارم شکلک ایشالا خدمت رو به سلامت بگذرونه فکر کنم درگیر کارهای نظام وظیفه ش هست برای اعزام از اول آبان....
--------------------------
و مهمتر از ما که اینجا در خدمتتون بودیم، خود خواننده ها بودن که من دیگه دونه دونه نام ببرم نامردیه چون قطعا چند نفر یادم میره و باعث دلخوری میشه ولی اینجا کلی دوست پیدا کردیم بخوام بشمرم فکر کنم شیرین 50 یا 60 تا دوست بامرام یونایتدی اینجا دور هم جمع شدیم. دوستایی که سوای از بودن کنار هم دیگه در بازی ها و بردها و باختهای یونایتد، همیشه در شادیها و سختیهای زندگی شخصی نیز کنار هم بودیم، از تولدها، فوت عزیزای زندگیمون، قبولیهای دانشگاه، سربازی رفتنها، و مریضیهای همدیگه احساساتمون رو از هم دریغ نکردیم.... و همینجا از همین مرامتون تشکر میکنم و از همه عزیزایی که نه فقط این پست به من محبت داشتن برای بهبود بیماریم، بلکه در کل این یک سال کنارمون بودن و به معنای واقعی کلمه رفاقت کردن باهامون متشکرم و دست تک تکتون رو میبوسم....
بهونه ای که ما رو اینجا دور هم جمع کرد، خودش یکی از شیرینترین بهونه های دنیاست... منچستر... ولی همدلی که ما رو اینجا کنار هم نگه داشته شیرینیش کمتر از این بهونۀ شیرین نیست....
همونطور که همیشه گفتم
مرا عهدیست با فرگی که تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم...
ممنون از همگی برای حضورتون...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اینقدر ظریفو قشنگ حرفاتو نوشتی که من الآن نمیدون چی بگمشکلکشکلک
فقط میتونم بگم خوبیهای خودته که جوابشو داری میگیری...همین
پاسخ : ممنووون آقا شهاب !
چوب کاری نفرمایید (من رو )
خوشحالم که بهتر شدید.. امیدوارم دیگه هرگز غم و بیماری رو تجربه نکنید و همیشه سالم و شاد و اوضاع بر وفق مرادتون باشه!
پاسخ : البته اینم بگم هاااااااا...من کم کار ترین عضو گروهم...خخخخخخخخخخ
پس از من تعریف نکن شکلک
پاسخ : مرسی شهاب جان.شکلک
پاسخ : واقعا ممنونم داش شهاب
هر كاري كه براي اين وبلاگ انجام دادم وظيفه اي بيش نبود
براي اين هوادارا كار انجام دادن سعادت ميخواد و من هم خدا رو شكر به وسيله شما چنين سعادتي بدست آوردم تا با عزيزاني كه در اين وبلاگ هستن آشنا بشم و براشون بتونم كاري بكنم
واقعا ممنونم ازت داش شهاب كه انقدر دل اين بچه ها رو به هم نزديك كردي و دور هم جمعشون كردي
يك سال با تمام خوشي ها و تلخي هاش گذشت
بيايم به آينده اميدوار باشيم و پشت تيممون بمونيم و باز هم اين جمع دوست داشتني رو حفظ كنيم
شاد باشيد براي هميشه
پاسخ : @داش حمید: شما گل سرسبد یا به قول خارجیها گیلاس رو کیک هستی داداش شکلک شکلک شکلک
زینب خانم مرسی همچنین بهترین آرزوها برای شما و علی و عزیزانتون دارم... موفقیت و سلامتی پایدار و بلکه روز افزون
بابک آقایی شکلک
داش قاسم علی گل گفتی.... سعادت می خواد... جدا.... مرسی که انقدر محکم و با این عقیدۀ راسخ پشت تیم و ما هوادارا بودی همیشه و بودنت کنار بچه ها نعمته شکلک
نماد بارز منچستر شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/04 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

میبینین چقدر سریع اونکه بدهکاره خودشو لو میده؟؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ا !! سلام آقا حمید!!
خوب شد دیدمتون! میگم BMW چیه؟؟ خوردنیه؟؟ کیکه؟؟ یا توپ فوتباله؟؟شکلککی قرار بوده بیاره ؟ یا بده؟?شکلک
شکلک:p
پاسخ : نه خوردنیه،نه کیکه،نه توپه،شکلک
بعضی عشقها حسی ان...مهم نیس چی باشه...اصن اشیا باشه یا خوردنی
مهم اینه به چه دیدی نگاش کنی...
حالا من چی دور ورداشتم واس خودمشکلک
پاسخ : آهااا.. پس اسم رمز عشقتونهشکلکشکلک
پاسخ : نهbmw یوزرشه...پسووردشم 730i هست(مدل ماشینه ست) که قبلآ بهتون گفته بودمشکلک
پاسخ : شکلک ا ! جدی ماشینه؟؟ نشنیده بودم!! جدیده نه؟؟شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/07/04 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

کیک؟اگه این کیکه پس سه سال پیش فاسد شده یه نگاه به اسپانسر باشگاه بندازینشکلک
پاسخ : 1- الان تکنولوژی خیلی پیشرفت کرده و دیگه چیزی فاسد نمیشهشکلکشکلک
2- ما اجازه فساد رو به هیچی نمیدیم حتی کیک 3 سال پیش و حداقلش اینه که فریز میشهشکلک
3- ما عمدا این کارو کردیم که خاطره اونا هم زنده بشهشکلک
4- تنها لباسی که داشتیم همین بود و مجبور شدیم همین الگو رو بدیم شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/07/04 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

به به مبارکا باشه شکلک
ان شا ا... همه ی نویسنده های خوب وب و بازدیدکنندگان در تمام مراحل زندگی سلامت، شاد و موفق باشن شکلک
پاسخ : مخلص داش امیدم هستیم ماشکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/07/04 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

مبارکه - موفق باشید شکلکشکلک
پاسخ : متشکرم .. شما هم همیشه موفق و شاد باشیدشکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/07/04 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

تولد سایت رو تبریک میگم به همه ی نویسنده های سایت ایشالله سایت رو به خوبی و خوشی بزرگ کنین و به مدارج بالاتر برسونینشکلک
البته این وضع جشن گرفتن نیست پس کیک کجاست؟با این وضع انتظار کادو گرفتن ندارین که؟شکلک
پاسخ : ممنووونم.. همیشه انتظار کادو گرفتن هستشکلک
بعدشم کیک به این خوشگلی !! شکلک چطور میگین پس کیک کجاست؟؟شکلکشکلک
پاسخ : مرسی محمد جان...نه بابا کادو چیه...بععععععععضیااااا قرار بود به ما bmw که حق مصلممون بود بدن رو حالا دیگه به روشون نمیارنشکلک...دیگه از شما چه توقعی داریم داداش...
پاسخ : BMW چیه؟؟؟؟؟شکلک

این نظر توسط AMIR-Orton در تاریخ 1392/07/04 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

مبارکهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مبااااارکه
بلند بگو ایشاااالااااا شکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 41,549
  • بازدید سال : 212,743
  • بازدید کلی : 3,837,908
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30