loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 890 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (29)

 استوک سیتی

ترکیب منچستر یونایتد در بازی برابر استوک سیتی اعلام شد:

De Gea, Vidic, Evra, Jones, Ferdinand, Kagawa, Carrick, Valencia, Rooney, Hernandez, van Persie.

ذخیره ها:

Bench: Lindegaard, Evans, Giggs, Smalling, Welbeck, Cleverley, Buttner.


لینک آنلاین برای تماشای بازی منچستر یونایتد برابر استوک سیتی در لیگ برتر:
- لینک یک - لینک دو - لینک سه -
دوستان این بلاگ در فصل جاری گزارش زنده نخواهد داشت - ایشالا از فصل بعد برای گزارش زنده برنامه ریزی خواهد شد.

گزارش زنده:
ترکیب استوک سیتی:
Stoke: Begovic, Cameron, Shawcross, Huth, Wilkinson, Shotton, Whelan, Nzonzi, Adam, Walters, Jones.

این هم ذخیره های استوک سیتی:
Bench: Sorensen, Palacios, Owen, Whitehead, Kightly, Crouch, Jerome.
من دارم میرم نهار جاتون خالی نیشخند این لینک لایو اسکور برای نتیجه - اینم لینک گزارش انگلیسی از ساکرنت - اینم لینک گزارش انگلیسی از اسپورت مول

گزارش بکنیم یا نه؟ نیشخند کسی هست که دسترسی به لینک بازی یا لایو کامنتری گزارش زنده نداشته باشه؟

گـــــــــــــــل!!!! مایکل کریک!!! یونایتد 1-0 استوک!!! عالیه!! شیر تو شیر شد کریک فرستاد گوشۀ دروازه!

گل از رو کرنر فن پرسی از جناح راست و روی شلوغی محوطۀ استوک و سراسیمگی دفاعشون به ثمر رسید. بهترین موقع برای گلزدن!

این گل صدمین گل این فصل یونایتد در تمامی رقابتها بود!!! و البته اولین گل لیگ این فصل کریک!

یه آمار خارق العاده از اینفوسترادا اسپورت: کریک هجدهمین بازیکنی بود که در این فصل برای یونایتد در لیگ گلزنی کرده! بیشترین تعداد گلزن لیگ برتر برای یونایتد در یک فصل در تاریخ!

اسپورتمول نوشته هوادارای استوک 14 دقیقه مداوم یکصدا برای بزرگداشت یکی از هوادارای جوون استوک سرود خوندن. اسپورتمول اشاره کرده این کارشون قابل تقدیره

من فعلا دارم آمار دری وری اسپورت مول رو تایپ میکنم ها :D
اگه کسی گزارش خود بازی رو هم خواست بگه!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/25 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

سراغ طلا ملا نرو كه سوا ميكنن واست ميفتي تو خرجشکلک
پاسخ : بالاخره شتریه که می خوابه! به قول دوستان زندگی آمپوله شکلک
شل کن توکل کن شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/25 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

خدايي حرفت طلاي 24عيار بود يه كاپيتان و ديويد باشه=كلين شيتشکلک
پاسخ : عیار 18 چیه؟! طلاملا نمی دونم خوبه عیار 18؟! شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/01/25 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

امیدت منو کشته داش شهاب.
من فقط قهرمانی و اشکهای مانچینی رو میخوام و مهم نیست چجوری باشه.
پاسخ : جلو هازارد یه نمک دیگه داره شکلک شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/01/25 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

داداش شهاب گل مرسی...وین رونی=اسکولز
پاسخ : خواهش میکنم داداش گل شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/25 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود.ولی مثل این که قرار نیست ما 7 امتیاز بگیریم.شکلک
شهاب جان دشمنت شرمنده.
راستش این پست ارسال کردن دهن سرویس میکنه.بعضی جمله هام ناقص شده.
---------------------------
من اون روز رو خیلی خوب یادمه.کاش درس هام هم مثل خاطره ها تو یادم میموند.شکلک
پاسخ : خودم می دونم چی میگی ولی عادت کنی درست میشه شکلک
به خاطر اینه دستت عادت نداشته.
عجب روزی بود من تا شب نفهمیده بودم چی شده شکلک

این نظر توسط marcusfinix در تاریخ 1392/01/25 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

بردیم ولی کاش میباختیم و بازی سالهای قبل یونایتد رو میدیدیم حسرت موند به دلم یونایتد یه بازی زیبا و سر تا سر حمله تو این فصل بکنه البته خوشحالم ولی بگم اگه طرفدار یونایتد نبودم و ازبیرون میومدم این فوتبال مسخره رو میداد تلویزیون رو خاموش میکردم چه برسه برم آنلاین نگاه کنم مثلا بعد از ظهر ساندرلند و نیوکاسل با این که طرفدار هیچ کدومش نبود از بازی لذت بردم
آها شهاب اگه پارتی مارتی داری این آدام جانسون رو از ساندرلند بیار یونایتد عجب بازیکنیه خداییش
پاسخ : آدام جانسون یه چیزی تو مایه های کریس ایگلز خودمونه! یه بازی ده نفر رو دریبل میکنه میزنه تو گل، 4 تا بازی پاهاش خواب میره دیگه اصلا نمی بینیش! اینم مثل ایگلز به درد چمپیونشیپ می خوره ببین کی بهت گفتم! شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/01/25 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

خوب رابین هودم گل زد فقط حیف که یکی زد.بعد بیاین رونی رو با فالکائو و لواندوسکی مقایسه کنید.این فالکائو شبم نمیتونه هافبک بازی کنه.وازا یه دونست مثل داش شهابشکلکشکلکشکلک
پاسخ : از دست دادن وازا حماقت محضه به هیچ وجه باشگاه به فروشش فکر نمی کنه مگه خود وین تصمیم به رفتن بگیره شکلک
آقایی داش محمدرضا شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/01/25 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

عالیییییی.مثکه قرار نیس شهاب به خواستش برسه.
و فقط 7 امتیاز دیگر.
خدارو شکر رابین گل زد.از همه بهتر اینکه رفت پیش فرگوسن.
داوید با اون حرکتش کولاک کرد ای ول
پاسخ : کدوم خواسته بابا! من می گفتم استوک رو ببریم، بعد وست هام و ارسنال رو ببازیم شکلک
شکلک
من هنوز ناامید نیستم شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/01/25 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

بعد از مدت ها که رابین گل زد و طلسمش را شکوند و من هم برای دومین بار در جدول پیش بینی نتیجه ی صحیح رو وارد کردم
آخرین پیش بینی درستم بازی با آرسنال بود
میگن دل به دل راه داره همینه شکلک
پاسخ : بی خود نیست انقدر رابین رو دوست داری پس شکلک
دستتون تو یه کاسه ست شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/25 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

ديويد چه واكنشي داشت
كلا بازي روان و زيبايي بود ولي موقعيت گل جوندارش كم بودشکلک
پاسخ : یه ویدیچ بذار، یه داوید پشتش! کلین شیت تضمین!


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 547
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,163
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,193
  • بازدید ماه : 41,171
  • بازدید سال : 212,365
  • بازدید کلی : 3,837,530
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30