loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 1331 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (32)


پشت این پنجره های بستۀ نامهربون....


  سلام به همگی! پنجرۀ انتقالات با همه استرسش بسته شد!

خسته نباشید به همگی شما و نویسنده ها که همه مون با هم کم و بیش دو ماه خون دل خوردیم و مو کندیم و سر به دیوار کوبیدیم تا بلکه تیم بعد فرگی بتونه با خرید بازیکن خودشو برای فصل جدید آماده کنه!

 

دیشب مهلت نقل و انتقالات به پایان رسید و تیم عملا با خرید وارلا و فلینی به کار خودش در این پنجرۀ انتقالات پایان داد. جدول کامل نقل و انتقالات این فصل رو در ادامۀ مطلب مشاهده میکنید. این جدول دستی توسط خود ما به تدریج ویرایش شده و منبع اصلی هم سایت ترنسفر مارکت بوده برای همین خیلی به قیمتا استناد نکنید فعلا نیشخند

 

فقط به اسامی و نوع انتقال قرضی یا دایمی بودن توجه داشته باشید. اگه ممکنه کامل روی این انتقالات بحث کنید. به کدوم یکی از قرضیهامون بعد بازگشت امید دارین؟ پاول و تونیکلیف و ببه و هنریکز و ریس جیمز؟ کدومشون اگه خوب کار کنن میتونن فصل بعد فیکس تیم مویز بشن؟ اصلا هنریکز و ببه سرمایه گذاری روشون جواب میده؟ یا باشگاه اهداف دیگه ای از حفظ این دو بازیکن داره که پستشون مملو از بازیکنه؟ آیا با وجود ویل کین یا چیچاریتو، اصلا جایی برای هنریکز هست؟ هنریکز تو وینگ به کارمون میاد؟

 

بازیکنای آزاد شده رو چقدر شناخت دارید؟ باشگاه دلیل آزاد اعلام کردنش چی بوده؟ دادن فرصت به بازیکنا برای بازی در تیمهای دیگه؟ یا کیفیت پایینشون؟ بازیکنایی که فروختیم کدوم رو نباید از دست میدادیم؟ آیا فرصت خرید متس داهلی دوباره هست؟ آیا بازی زیر نظر سولسشر براش خوبه؟ من شخصا از فروش ووتون بی نهایت ناراحت شدم و شدیدا به مایکل کین ترجیح میدادمش. شما هم نظرتون رو بگیرن.

 

کادر فنی جدا شده... خریدها.. جای کی توی خریدهامون خالیه؟ کلا بچه هایی که این چند وقت این ور اونور مطالعات داشتن، می خوام نظرشون رو تحلیلی اینجا بگن... مثلا من خودم دیشب یه مقاله دیدم مقایسۀ هررا و فلینی، که آخرش گفته بود فلینی بیشتر از هررا به کار یونایتد میاد... با استناد به مقاله و مطالب علمی که این مدت خوندین، خواهش میکنم نظرات جامعتون رو در این پست با بقیه در میون بذارید. ممنون از همگی.

 

ورودی ها
نام بازیکنمبدأمبلغتوضیحات
اِد وودوارد - - نایب رییس سابق
جانشین گیل
دیوید  مویز اورتون - قرارداد آزاد
جانشین فرگی
ریو فردیناند - - تمدید یک سالۀ قرارداد
گیِـیرمو وارلا اتلتیکو پنارول
اروگوئه
1.54 مدافع راست 20 ساله
ملی پوش زیر 21 سال ارگوئه
مارائونه فلینی اورتون 28.512 هافبک 25 ساله
ملی پوش بلژیکی
منبع قیمتها: transfermarkt.co.uk به میلیون پاند
خروجیها
نام بازیکنمقصدمبلغتوضیحات
دیوید گیل کمیتۀ یوفا - رییس سابق
ادامۀ حضور در باشگاه
به عنوان عضو هیئت مدیره
الکس فرگوسن - - خداحافظی از فوتبال
مارتین فرگوسن - - استعدادیاب سابق باشگاه
خداحافظی از فوتبال
پل اسکولز - - خداحافظی از فوتبال
اریک استیل Nottingham Forest - مربی دروازه بانها
برکناری توسط باشگاه
مربی دروازه بانهای ناتینگهام شد
مایک فیلان ؟ - کمک مربی فرگوسن
Assistant
برکناری توسط باشگاه
ریس براون Watford FC
championship
0 مدافع 21 ساله انگلیسی
تیم ذخیره ها
آزاد اعلام شد
شاون مک گینتی شفیلد یونایتد
League One
0 مدافع 19 ساله ایرلندی
تیم ذخیره ها
آزاد اعلام شد
جان کافی Barnsley FC
championship
0 مهاجم 20 ساله انگلیسی
تیم ذخیره ها
آزاد اعلام شد
لوک مک کلاف ؟ 0 مدافع 19 ساله ایرلند شمالی
تیم ذخیره ها
آزاد اعلام شد
رنه موئلستین Anzhi - مربی اول تیم
First Team Coach
استعفا و جدایی
به عنوان جانشین گاس هیدینک
سرمربی آنژی شد
متس داهلی مولده 1.5 هافبک 18 ساله نروژی
تیم آکادمی
قرارداد 2.5 ساله
ریس جیمز Carlisle United
League One
- مدافع چپ 19 سالۀ انگلیسی
تیم آکادمی
قرارداد قرضی تا ژانویه
رایان تونیکلیف Ipswich Town
championship
- هافبک دفاعی 20 ساله انگلیسی
تیم آکادمی
قرارداد قرضی تا آخر ژانویه 2014
اسکات ووتون Leeds United
championship
- مدافع مرکزی 21 ساله انگلیسی
تیم آکادمی
قرارداد دایم سه ساله
نیک پاول Wigan Athletic
championship
- هافبک مرکزی 19 ساله انگلیسی
تیم آکادمی
قرارداد قرضی تا آخر می 2014
آنخلو هنریکز Real Zaragoza
دسته دو اسپانیا
- مهاجم نوک 19 ساله شیلیایی
تیم آکادمی
قرارداد قرضی تا آخر ژون 2014
ببه FC Pacos De Ferreira
دسته یک پرتغال
- وینگ راست 22 ساله پرتغالی
تیم آکادمی
قرارداد قرضی تا آخر ژون 2014
فردریک وسلی Ipswich Town
championship
- مدافع مرکزی 20 ساله سوئیسی
تیم آکادمی
قرارداد آزاد
داویده پتروچی Royal Antwerp
دسته دو بلژیک
- هافبک ؟ ساله ایتالیایی
تیم آکادمی
قرارداد قرضی
مارنیک فرمایل NEC Nijmegen
لیگ هلند
- مدافع کناری ؟ ساله بلژیکی
تیم آکادمی
قرارداد قرضی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/06/13 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

من بین نویسنده های آکادمی نقش گری نویل رو دارم، کمتر از بقیه اطلاعات دارم ولی بیشتر حرف میزنم شکلک
مستر غ هر موقع وقت کردی و سرت خلوت بود نظرت رو در مورد این نقل و انتقالات بنویس که کلا به نظرت باشگاه میخواست چیکار کنه، میخوام نظرت رو بدونم من که نفهمیدم هدفشون چی بود شکلک .البته اگه دوست داشتی . .دم شما گرم شکلک
پاسخ : اختیار داری امید جان شکلک شکلک
والا من کلا دچار توهم توطئه هستم! من هنوز به بازنشستگی همزمان فرگی و گیل مشکوکم.... نمی دونم هدف شکست کمر گلیزرها بوده یا نه... دلیل یهو بازنشسته شدن فرگی چی بود... در کل نمی دونم چرا یهو این بلا سر کادر باشگاه اومد که انقدر کم تجربه و ناکارامد بشن تو نقل و انتقالات.... رفتن فرگی خودش بسه برا شکستن کمر تیم حالا کل کادر تیم عوض شدن.. به نظرم کار درستی نبود.. نمی دونم.... شاید یه توهم باشه فقط شکلک

این نظر توسط ali81 در تاریخ 1392/06/12 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان . این پنجره نقل و انتقالات تفاوتها همچنین شبهات زیادی با پنجره نقل و انتقالات سالهای قبل داشت. از سر در گم بودن مسئولین تازه کار یونایتد و مصاحبه به نظر من نسنجیده مویز در مورد فابرگاس گرفته تا به تعویق انداختن تلاش های نهایی خود به روز انتهایی نقل و انتقالات از نقاط منفی پنجره امسال می توان یاد کرد. نقطه ی شبهه دار پنجره امسال واگذار کردن انتقال فلینی به بعد از مدت انقضای بند قرارداد آزادسازی فلینی بود که این عمل کودکانه هزینه ای معادل با 4 میلیون به باشگاه تحمیل کرد.
پاسخ : سلام علی جان شکلک
دقیقا و یه نکته منفی این تعلل جا موندن فلینی از بازیهای پیش فصل بود.... وقتی مویز بودجه 100 میلیونی داره، 23 میلون میداد فلینی و 77 میلیون هم هر خریدی می خواست...
ولی باز من میگم حتما هدف اول مویز لیتون بینز بوده و اگه فلینی رو با بند آزاد سازی می خریدن، اورتون عمرا به فروش بینز راضی نمیشد هرچند الآن هم راضی نشدن ولی مویز تا روز آخر امید داشت... نخواستن خیلی زیاد پول بدن و همین فلینی رو هم فکر میکنم اگه تحت فشار نبودن یا مثلا لیورپول رو میبردیم نمی خریدن با این قیمت.... وگرنه بینز رو هم اورتون با 20 میلیون پوند می فروخت.... در مورد فلینی من فقط همین توجیه به ذهنم میرسه که باشگاه دنبال بینز بوده و میخواسته اورتون عصبانی نشه و بینز رو هم بهشون بفروشن...

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/06/12 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

ببخشید که پارازیت میندازم.
فلینی شماره ی 31 برداشت.
خواهشا روی شماره ش توی این پست مانور ندین.شکلک
پاسخ : دمت گرم حاجی پارازیت چیه شما اصل سیگنالی پارازیت بنده هستم شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/06/12 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

اول از همه برای خرید فلاینی (مروان فلاینی --------------- Marwaan Fell-ai-knee ) تبریگ میگم شکلک :
وودوارد رو فعلا ترجیح میدم سکوت کنم :|
وارلا بهش امید زیادی هست به نظرم فقط باید خودش رو پیدا کنه تو باشگاه. در مورد فلاینی فکر میکنم مهم ترین قابلیتش اول قدرت بدنی و بعد چند پسته بودنش باشه که خیلی مهمه .مهره ی خوبیه و ایشالا به درد بخور ولی زمان نشون میده که هنوز به یه هافبک خلاق هم نیاز داریم یا نه (شاید تا ژانویه مشخص شه).

در مورد بازیکنای آزاد شده فکر میکنم فقط وسلی یکم تعجب برانگیز بود و کمی هم ووتن . بقیه پتانسیلی نشون نداده بودن. ووتن هم به خاطر ترافیک دفاع رفت. متس داهلی هم خیلی ناراحت کننده بود. استعداد بزرگی رو از دست دادیم و بعید میدونم برگرده به باشگاه شکلک

اما قرضی ها، من به تونیکلیف امید چندانی ندارم، فرمایل هم تا حدی همینطور. ریس جیمز هنوز زوده نظر دادن.
اما "پتروچی و پاول" رو اگه به من بود الان تو تیم اصلی میذاشتمشون ! عجیب به این 2تا من اعتقاد دارم. پاول که استعدادش از روز روشن تره ،پتروچی هم اگه بره مطمئن باشید یه روز حسرتش رو میخوریم.

هنریکوئز هم به نظرم باشگاه روش حساب باز کرده چون هم جان کافی رو رد کردن ،برونو گومژ رو جذب نکردن و هم ماکدا رو میخوان بدن بره. میمونه ویل کین که هرجفتشون خیلی با استعدادن. هر کدوم سریعتر پیشرفت کنن و خوش شانس تر باشن مهاجم آینده ی باشگاه خواهد بود.
پاسخ : منم تبریک میگم داش امید گل شکلک
وارلا بازی اروگوئه اسپانیا نابود کرده بود اسپانیا رو واقعا....
آقا بقیه نظرات رو هم توصیه میکنم بقیه حتما بخونن به عنوان کارشان دیگر وب آکادمی شکلک
مرسی امید جان شکلک
ویل کین که فکر کنم اسکولز یا یکی دیگه گفته بود نیستلروی جدید شکلک
یعنی الآن تیم اگه یه نیستلروی داشت شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/06/12 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
من کاری به خوب بازی کردن اندرسون و پتروچی ندارم شکلک
اندرسون رو بیشتر به خاطر جذابیت و موهای بافته شدشو و وخوشحالی گلاش دوس دارم 100 بار هم گفتم اندرسون باید بفروشیم ولی الان میگم نه شکلک اگه اندرسون رو بفروشیم سریع شماره 8 رو شوهر میدن فعلا اندرسون باشه وقتی پاول برگشت بره تا پاول 8 بپوشه شکلک
الان که فلینی اومده اندرسون واسه خط هافبک گزینه بهتری از کلورلی چون اندرسون خلاق تره ولی کلورلی تدافعی تر با وجود فلینی که میتونه تو کارای دفاعی شرکت کنه وجود اندو بهتره ولی من دوس دارم از خط هافبک 3 نفره کریک فلینی کاگاوا استفاده کنیم
پتروچی هم مصدومیتاش جلوی پیشرفتشو گرفت وگرنه چیزی از پیرلو کم نداشت شکلکشکلک پاس بلند میندازه هلو شکلک تو کارای دفاعی هم خوبه
ولی انصافا کلورلی بی استعداده شکلک نه شوتزن نه پاس بلند میندازه نه قدرت حمل توپش خوبه فقط جنگنده هس شکلک و پاس نیم متری میندازه شکلک ولی پاول استعداد خالصه شکلک البته من ازش بازی ندیدم ولی میگن هافبکی کهع میتونه بازی رو کنترل کنه شکلک
پاسخ : سلام علی جان شکلک
نمی دونم والا من هنوزم اندرسون رو دوست دارم شکلک
ولی بی رگه شکلک
الکی خوش...
کلا هافبکامون خوبن تک تکشون مصدوم نشن و مداوم بازی کنن همه شون عالی هستن... حتی یانگ....ایشالا که زود یه روز همه شون مثل کریک به اوج شکوفایی بازیشون برسن زودتر...

این نظر توسط ALI VIDIC 70 در تاریخ 1392/06/12 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

یادم رفت خلاصه ی مطلب یادِ پیتر کنیون بخیر واقعاشکلک
پاسخ : هرچند که یک روز خوش از عمر ندیدیم
هر روز دگر حسرت دیروز کشیدیم شکلک

این نظر توسط ALI VIDIC 70 در تاریخ 1392/06/12 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

سلام علیکم جمیعا....خسته نباشید جانانه به تمامیه نویسندگان خیلی خوب این سایت انشالله خیر ببینن...
اقا درِ این پنجره رو ببند بویِ گند همه جارو برداشتهشکلک
باور کنین من 4یا5تا از موهام سفید شدن نمیدونم از این پنجره بود یا دردِ دوری بودِشکلکشاعر میکگه دردِ دوری مگه یه روزه مگه دورزه پدَرِ عاشقی بسوزه آخه بسوزهشکلک
دِ نَ دِ من از هر کی راضی باشم از وودوارد راضی نیستم ...مویس تو جو منچستر بود هر چی گلیزرا بهش گفتن و نگفتن انجام داده ...اما به نظرم من دوتا بازیِ چلسی و لیورپول رو دیدم من میگم این تیم خیلی ایندش روشنه خیلی دارم جدی میگم تیم تو پرس هنگام دفاع خیلی خوب عمل میکنه واقعا ولی چیزی که برام روشن نیست چرا تیم هافبکاش دفاعهاش و وینگاش باهم هماهنگ نیستن خیلی پاسِ اشتب دادیم تو این دوتا بازی که من دیدم مخصوصا هافبکا به وینگاشکلک
اما اگه تونسته بودیم این مودریچ رو به خاطرِ بازیسازیه عالیش دوندگیش و فضا سازیه واقعا بی نظیرش بگیریم خیلی خوب میشد درکناره فلاینی و کریک ..کنترائو هم همیشه تو فوتبال دوست داشتم بگیریمش ولی مثل اینکه نشد خیلی خوشحال شدم صبح ساعت 6دیدم ولی مثل اینکه خدا نخاسته که بیاد بازم اشکال نداره شایدم شد و اومدشکلک
راجع به فلایینی خیلی دوسال پیش دوست داشتم بیاد خیلی همیشه هم از مویس و اوتون متنفر بودم چون بازیکن به ما نمیدادن امسال هم واقعا من یکی به شخصه یکی از کسایی که تو فوتبال دوست داشتم بیاد فلایینی بود چون از بازیکن فیزیکی خیلی خوشم میاد اینم که اچار فرانسست یه کلیپی شهاب زمانی گذاشته بود دستش درد نکنه اصلا نابود کرده بود همه رو یحیا توره رو هم تو دوتا صحنه با قدرت بدنی کنار زدشکلک
وارلا هم نمیدونم...امیدوارم داهلی برگرده خیلی خوشم میاد ازش تو فوتبالشکلکقطعا اگه مشکلی پیش نیاد انشالله پاول یکگی از برترین هافبکهایه دنیا میشه قطعا امید بهش دارم ....به به به هیچ وجه امیدی بهش ندارم ...هنریکوئز میتونه به عنوان مهاجم چپ یا راست چون تند و تیزِ خوب باشه ولی فکر نکنم به پایِ چیچا و کین و ولبزشکلکبرسهشکلک
کریس هم خیلی دوست داشتم برگرده و تمام توانش رو بزاره و دوباره توپ طلا ببره هم از مسی جلو بزنه تو امسال هم یونایتد رو دوباره کمک کنه تو اروپا هم بتنیم ثابت کنیم که تو یونایتد میتونی قهرمانی بدست بیاری نه اروپا تو یونایتد میتونی موفق باشی نه اروپاشکلک
حیف کاگاوا واقعا کسی که تو جام کنفدراسیونها یه تنه دهن ایتالیا رو آسفالت کرده بود تو یونایتد بازی بهش نمیرسه دقیقا میتونه یونایتد الان بار دفاع و بازیسازی رو بندازه رو دوش فلایینی و کریک از عقب زمین و جلوشون کاگاوا باشه مهاجم راست نانی یا ولبک مهاجم چپ رونی نوک جناب پرسی باشه...تقریبا میشه مثل 2008 توز رونالدو و رونی....
نمیدونم برخیا میگن یونایتد ضعف تاکتیکی داره یونایتد الان به نظرم هماهنگ نیست یونایتد خیلی قشنگ داره تاکتیکی بازی میکنه ...ترکیبی که مویز میفرسته تو زمین خیلی خوبه هم 4-3-3 میشه بازی کرد هم 4-4-2 هم 4-2-1-2-1 و خیلیایه دیگه واقعا در عجبم امیدوارم اینا که من گفتم واقعا فهمیده باشین چون خیلی در هم برهم بود...بخشید زیاد بود ...داش شهاب مرسی از تمامیه زحمتات و مرسی از پست مفیدت
یا علی علیه السلامشکلک
پاسخ : سلام داش علی گل خیلی خیلی ممنون از لطفت مرسی خیلی حال دادی شکلک
کاملا درسته مشکل خلاقیت تو خط هافبک هست که فعلا با اون ویژگی فقط رونی و کاگاوا رو داریم که آماده نیستن و شاید بشه رو عدنان هم کمی حساب باز کرد... ولی در کل خلاقیت خاصی نداریم....
در مورد ولبز هم کلا یه بازیکن جداییه دوندگی زیاد و خنثی کردن هاافبک دفاعی های حریف واقعا فوق العاده ست ولبز.... کاری که بازی برگشت با ژابی آلونسو تو اولدترافورد کرد و تا قبل ده نفره شدنمون نذاشته بود آلونسو نفس بکشه...
یا علی داش علی مرسی از شما و بقیه که انقدر گرم تو بحث مشارکت میکنید شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/12 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

همینکه رونی نرفت و نانی رو هم نگه داشتیم...واقعآ خوشحال کنندست...خریدمون هم خوبه...بلآخره هرچی باشه فلینی تو لیگ برتر توپ زده...اون هررا رو که من زیاد بازیشو ندیدم...اما اونطور که شنیدم ازش،همین فلینی بهتره...
فقط ای کاش یه بازیکن واس پست اورامون پیدا میکردیم...اونطرفم رافائل که مصدومیتش برطرفشه دیگه مشکل نداریم...
در کل ما یک تیم قهرمان داریم و این عالیه...
مرسی داش شهابشکلک
پاسخ : خیلی ممنون داش حمید شکلک
دقیقا... فکر کن مثلا حتی کریس رو میخریدیم ولی رونی رو میفروختیم... واقعا ارزش نداشت.... امیدوارم رونی زودتر از شرایط مصدومیت رهایی پیدا کنه واقعا تیم قهرمانی داریم امسال...

این نظر توسط ممد ناني در تاریخ 1392/06/12 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

فليني خريد خوبيه.كلا تيم خوبي داريم.انشاله دوباره ميريم صدر جدول.اوزيلم مبارك آرسناليا باشه.خيلي خوب بود اگه ميومد ولي ما روني رو داريم كه100اوزيل مي ارزه.
پاسخ : صد در صد موافقم محمد جان رونی میرزه به اوزیل واقعا شکلک

این نظر توسط Milad007 در تاریخ 1392/06/12 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

شکلک نبینم پشت سر تام رحف بزنید شکلک
به ظنرم الان که فلینی اومده موقعشه دوباره کوچ کنیم سراغ ترکیب 4-3-3 شناور 2008
فلینی به خوبی میتونه حکم هارگریوز رو داشته باشه حتی بهتر از هارگا!
کاگاوا هم تو پست اصلیش بازی کنه!
ولبک-رونی-رابین هم مثلث آتشین تیم میشن!
میمونه هافبک وسط که من ترجیبح یمدم تام باشه نه به خاظر علاقه به خاطر سرعت بازی چون کریک و فلین با هم جلوی تیمای قوی جواب میدن و برای دفاع بهترن تا حمله تو حمله سرعتمون میاد پایین
پاسخ : حرف میزنیم شکلک
جلوروشم میگیم شکلک
آخ آخ انصافی بعیده ما دیگه خط حمله توز رونی رونالدو رو به تیممون ببینیم دیگه...
هارگو به نظرم شبیه ترین بازیکن بهش تو ترکیب کنونی همون جونزه... اصلا عین همه خصوصیاتشون حتی مصدوم شدنهاشون شکلک
از نظرمنم تام تو دفاع عالیه ولی تو حمله ... نمی دونم در کل نقش شاتلر تو همون سیستم لوزی فرگی خلی براش خوبه...


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,013
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,013
  • بازدید ماه : 42,488
  • بازدید سال : 213,682
  • بازدید کلی : 3,838,847
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30