loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 552 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (6)

" فکر میکنم که بازیکنانمان در این زمین سخت خوب بازی کردند . فکر میکنم با بازیمان کاری کردیم که این زمین خوب بنظر برسد . از نمایش تیم راضیم و فکر میکنم که تماشاچی ها هم بازی هیجان انگیزی را تماشا کردند .

ما داریم سعی میکنیم که بازیکن ها را از نظر جسمانی برای اول فصل اماده کنیم و بازی امروز گام خوبی در این راه بود . حالا به منچستر برمیگردیم و یک هفته در کرینگتون تمرین میکنیم و بعد عازم سوئد برای بخش دوم تور میشویم .

من از این تور تجربه های زیادی کسب کردم و به چشم دیدم که این باشگاه چه اهمیتی برای هوادارانش در این قسمت از دنیا دارد ضمن اینکه بازیکنانم را بهتر شناختم و با شرایط بیشتر اشنا شدم . این موضوع برای بازیکن ها هم صادق است چون ان ها هم مدت طولانی با یک مربی کار کردن و این سه هفته موقعیت خوبی برای اشنا شدن بیشتر ان ها با من و افکارم بود .

زمان میبرد تا کاملا با هم اشنا شویم ولی من از این چند هفته لذت بردم . من از روشی که کار میکنند و به کارشان اهمیت میدهند میتونم  ببینم که چرا ان ها قهرمان انگلیس هستند .

من خیلی از بازیکن ها را قبلا چون رقیبم بودن میشناختم و روی سبک بازیشان شناخت داشتم ولی این تور فرصتی بود که جوانانی همچون زاها ، عدنان و لینگارد را بهتر بشناسم . فکر میکنم که ان ها نمایش خوبی در مجموع این چند بازی داشتند و نقش بزرگی ایفا کردند . "

* امروز همچنین بازی دوستانه ای در انگلیس بین یونایتد و تیم Crewe Alexandra برگزار شد که ترکیب یونایتد را بعضی از بازیکنان زیر 20 و 18 سال تشکیل دادن و ویدیچ ، نانی و والنسیا هم که بدلیل مصدومیت و حضور در بازی های ملی در کرینگتون تمرین میکردند و به تور نرفته بودن در این بازی شرکت کردند .

 

mufctalk

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/05/08 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

انشالا مثل سرالكس هميشه كت و شلوار بپوشي مويسشکلک

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/05/08 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

آقا این چیکا کجاست
پاسخ : مويز بهش استراحت بيشتري داده بخاطر بازي در جام كنفدراسيون ها

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/05/08 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنوون
زحمت کشیدین
پاسخ : خواهش ميكنم

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/05/08 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

مرسی قاسم علی جانشکلک
امروز پر قذرت ظاهر شدی ها شکلکشکلک
دست درد نکنه
نانی و رونی و عدنان رو باید باهاشون تمدید کنن
عدنان که 100% تمدید می کنه ولی اون دو تا فک نکنمشکلک
پاسخ : سلام حسين جان
در نبود شهاب عزيز كمي كار من بيشتر ميشه
گفتم وظيفه خودمون رو بدونيم و براي بچه ها بيشتر مايه بزاريم
اميدوارم روني و عدنان تمديد كنن
ناني زياد مهم نيست با اينكه بازيكن خوبيه

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/05/08 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

داداش قاسم علی دمت گرم.شکلک
امروز ترکوندی.شکلک
پاسخ : سلام بابك جان
ممنونم دوست عزيز وظيفه بود

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/05/08 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

سلام.
مرسى واسه همه خبرا شکلک
عدنان خيليييييييى اميدوار كنندس. اگه مشكلى پيش نياد يكى از بهترين هاى دنيا ميشه.
پاسخ : خواهش ميكنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 454
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,242
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,890
  • بازدید ماه : 3,890
  • بازدید سال : 317,338
  • بازدید کلی : 3,942,503
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30