loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 1121 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (23)

Manchester United striker Wayne Rooney

تیترهای امروز:

  • کلیپ گلها و پاس گلهای لیتون بینز در بین سالهای 2008 تا 2010 به درخواست رضای عزیز. دانلود کنید. حجم 18 مگ
  • شاید تاتنهام برای حفظ گرت بیل به مشکل بر بخورد! بیل در گفتگو با مجلۀ Esquire اعتراف کرده است که بازی دو سر هجومی لیگ قهرمانان را به بازی برابر تیمهای ضعیف و تدافعی لیگ برتر که برابر حریفهای قویتر دست به دفاع محض میزنند، ترجیح میدهد و همچنین به زیبایی طنین انداختن آهنگ لیگ قهرمانان در ورزشگاه هنگام بازیهای اروپایی اشاره کرده و از جذابیت آن سخن گفته است. منبع
  • http://www.byfarthegreatestteam.com/wp-content/uploads/2013/07/training-kit.pngعکس کاور تمرینی جدید یونایتد که البته این سؤال هم مطرح شده چه بر سر شانۀ سمت راست بازیکنان آمده؟! منبع
  • آخرین عکس از اولدترافورد که گویا چمن جدید در مراحل نهایی است. این تعویض کامل چمن برای اولین بار است که از سال 2004 انجام می شود و 800 هزار پوند برای باشگاه هزینه در بر داشته است و کمک زیادی به بازی روی زمین یونایتد و بازیکنانی همچون کاگاوا، فن پرسی و رونی خواهدکرد. منبع
  • دیلی استار مدعی است یونایتد با پیشنهاد جدید 16 میلیون پوندی برای جذب بینز اقدام خواهد کرد. پیشنهاد 12 میلیون پوندی یونایتد پیش از این رد شده بود. منبع
  • دیشب دیلی میل طی خبری بحث برانگیز، به این شایعه که دیدار مویز و رونی انجام شده پرداخته و همچنین اشاره کرده که مویز از بابت ترک رونی "تسلیم شده" و اکنون بحث این مطرح نیست که آیا رونی باشگاه را ترک میکند؟ بلکه این سؤال مطرح است که چه موقع باشگاه را ترک میکند! البته اشاره شده رونی قطعا در تور پیش فصل حضور خواهد داشت. منبع
  • دیشب همچنین تلگراف اشاره کرده چلسی برای خرید رونی پیشنهادی 20 میلیون پوندی ارائه خواهد داد و میرر عقیده دارد مویز با ارائۀ شرایط جدید به دنبال حفظ وین است. منبع
  • هنینگ برگ، مدافع نروژی سابق باشگاه معتقد است دیوید مویز هر کار در توانش باشد برای حفظ رونی انجام خواهد داد. منبع
  • جمی جکسون، کارشناس فوتبال منچستر گاردین هم معتقد است که هم رونی و هم باشگاه مایل به شروعی تازه هستند و لذا مویز رونی را در باشگاه حفظ خواهد کرد. منبع

  • Paul McGrathپل مک گراث، ملی پوش ایرلندی و مدافع سابق یونایتد و استون ویلا، به دلیل ایجاد مزاحمت عمومی به دلیل داد و فریاد و صدای بلند توسط پلیس ایرلند دستگیر شد. گویا مک گراث 53 ساله مشکلات اعتیاد به الکل دارد. منبع
  • Manchester United striker Wayne Rooneyمایک فیلان در گفتگو با رادیو بی بی سی از مسایل مختلفی صحبت کرده است، منجمله به این اشاره کرده درک نمی کند چرا رونی باید فرصتهایی را که پیش رویش است به خطر بندازد و اولدترافورد را ترک کند؟ همچنین به آیندۀ کاریش اشاره کرده و اینکه نمی داند میتواند سرمربیگری را از لیگ برتر آغاز کند یا که خیر باید از لیگهای پایینتر دست به کار شود و ....البته باقی خبر گذاری ها غیر MEN همگی این حرف فیلان را متفاوت ترجمه کرده اند و اشاره کرده اند رونی نیاز به کسب تجربه هایی جدید بیرون از منچستر یونایتد دارد. منبع
  • تیتر گاردین - مایک فیلان اشاره کرده رونی به چالش و رقابتی دیگر (خارج از یونایتد) شاید نیاز داشته باشد. منبع
  • مایک فیلان دیشب در مصاحبه ای با رادیو بی بی سی، برای نخستین بار از جداییش از باشگاه صحبت کرده و در مورد مسایل گوناگونی صحبت کرده است. او در مورد شیوۀ اطلاع از تصمیم فرگوسن می گوید:

    "من صبح داشتم داخل اولدترافورد می رفتم با ماشین، کمی از رادیو چیزهایی شنیده بودم که چیزهایی داره اتفاق می افته ولی خوب معمولا این طور موقعها با خودتون میگین "بله بله، بازم حرفهای همیشگی!" و باز هم حتما یکی داره شیطنت میکنه خوب چون قبلا هم چنین شایعاتی ایجاد شده بود. سپس کمی که روز پیش رفت و من با یک فتجان چای در زدم و وارد اتاقش شدم و نشستم و او همون لحظه به من گفت، همون لحظه گفت: "خوب من فرض میکنم تو یه خبرهایی از رادیو شنیدی و همه ش همونه." او گفت: "خوب من تصمیم دارم عملیش کنم، من می خوام انتهای فصل خداحافظی کنم.". خوب به نظر من اوضاع سختی بود، منظورم اینه گاهی شما به گذشته نگاه میکنید و فکر میکنید "خوب من دوست داشتم که کمی زودتتر از ماجرا با خبر میشدم..." و خوب بقیه مردم هم احتمالا همین انتظار رو داشتن ولی شما باید خودتون رو جای اون هم بذارین و بهش حق بدین."

    فیلان در مورد انتظارش تا تصمیم مویز در مورد برکناری خودش می گوید:
    "شما فقط صبر میکنید تا اون لحظۀ مناسبش فرا برسه و بعد با یک گفتگو میبینید که موقعیتتون در ماجرا کجاش هست."

    "این گفتگو خیلی خوب بود، منظورم اینه که کاملا بی رودربایستی و صادقانه و شفاف بود، من قبلا دو باری باهاش (با مویز) صحبت داشتم. اون موقع خیلی مطمئن نبود که چه کار می خواد بکنه، و بعدش ما دوباره ملاقات کردیم، کمی بعدش، و بعدش فقط این پیغام رو به من رسوند که من جایی در تیمش ندارم، کاملا خوب و منطقی، این موقعیتها رو باهاش کنار میاید. و من براش آرزوی اقبال خوب دارم. من فکر میکنم که قطعا او به این اقبال نیاز خواهد داشت چون هرکسی به شانس احتیاج داره. و این شغل دشواری براش خواهد بود، و البته که شغلی عالی!"

    اکنون یکی از دغدغه های مویز، معضل رونی هست و فیلان در مورد احتمال بر هم خوردن رابطۀ رونی با هواداران بعد درخواست خروج دوم از باشگاه می گه:

    "فکر میکنم که مسئلۀ دشواریه. فکر میکنم که بار اول این درخواست رو می شد به حساب بی تجربگی بازیکن گذاشت و بخشید، ولی بار دومش شاید منجر به قراردادن شما در بن بست بشه، من فکر میکنم که صحبتهایی بین طرفین رد و بدل شده، همچنین ملاقاتهایی در پیش خواهد بود، و بررسی خواهند کرد که آیا هنوز امیدی برای احیا کردن شرایط وجود داره یا نه و ارزش انرژی گذاشتن داره یا خیر باید قضیه رو فیصله بدن..."

    نهایتا در مورد احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد از فیلان سؤال شد و اینکه آیا فرگوسن روی مسئلۀ بازگشت این پرتغالی کار کرده یا نه، و فیلان با یک لبخند پاسخ میدده:

    "نظری ندارم!" منبع
  • دیلی استار باز هم علایق به استیون جووتیچ، مهاجم فیورنتینا را زنده کرده و اشاره کرده یونایتد و آرسنال می توانند در تابستان مجددا علاقۀ خود به جذب این بازیکن را نشان دهند. منبع
  • Gary Nevilleگری نویل اطمینان دارد که فرهنگ برنده شدن و پیروزی در یونایتد با تغییرات این تابستان تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و حفظ خواهد شد. منبع
  • این هم یک عکس مفید از MEN که نشون میده الآن و بعد این همه تغییر در یونایتد، توی باشگاه کی به کی هست! منبع
  • ezequiel-garay-manchester-united-benficaگویا ازکویل لوپز، خرید جدید بنفیکا خوش هم اشاره کرده توانایی همه چیزی را دارد، حتی توان جانشینی گارای را! منبع
  • picture garay twitter 438x400 PICTURE: Garay drops public hint he may join Manchester Unitedآخرین اکانتی که گارای در توئیتر خودش فالو یا دنبال کرده است، پیج اسپانیایی اخبار منچستر یونایتد است! که سایت پیپلز این اقدام را یک راهنمایی دیگر در مورد پیوستن گارای به منچستر یونایتد بر شمرده است. منبع

  • thiago-alcantara3تونی فریکسا، سخنگوی بارسا اعلام کرده که هنوز تیاگو درخواستی مبنی به خروج به آنها نداده و با بارسا قرارداد دارد و فعلا همچنان یک بازیکن بارسا محسوب می شود. منبع
  • رافائل داسیلوا اشاره کرده هر چه در توان داشته باشد برای تحت تأثیر قراردادن مویز انجام خواهد داد. از اینجا بخوانید. منبع
  • No Man utd move: Strootman (r) will stay at PSV another season.مارسل برندز، مدیر فنی تیم PSV در گفتگو با دی تلگراف هلند اشاره کرده اجازۀ ترک باشگاه را به کفین اشتروتمن نخواهند داد: "ما نمی خواهیم که اشتروتمن را از دست بدهیم. او خودش هم میداند که یک فصل دیگر برای PSV توپ خواهد زد." برندز همچنین شکوه ش را از جدایی سه بازیکن کلیدی تیم در این فصل اعلام کرده و گفته فروش لنس و پیترز به دیناموکیف و استوک در برنامۀ آنها بوده است، ولی پیوستن مرتنس به ناپولی چیزی نبود که آنها مایل به انجام آن باشند و در برنامه شان بوده باشد. منبع
  • کاریکاتور عمر در مورد اولین روز کاری مویز در اولدترافورد باشکوه. از اینجا ببینید.
  • باز هم یک ادعای جالب از بلفست تلگراف - به تیتر "به مویز گفته شده برو برا خودت گرت بیل بخر!" و اشاره شده با وقوع اولین روز کاری مویز در اولدترافورد، مالکین امریکایی یونایتد بی میل نخواهند بود در صورت اشتیاق مویز،با یک خرید گران قیمت و رکورد شکن در تابستان همچون گرت بیل، از سرمربی جدیدشان حمایت کنند. منبع
  • کورت زوما، در تازه ترین اظهاراتش در L'Equipe فرانسه گفته است نمی خواهد باشگاهش سن اتین را ترک کند! البته بعدا گفته چیزهایی در مورد علاقۀ آنژی شنیده ولی فعلا روی تورنومنت جام جهانی در ترکیه تمرکز کرده و بعدا می بیند چه می شود!!!! منبع
  • اشارۀ بسیار جالب دیلی میل در مورد فشار کاری روی مویز - هیچ سرمربی یونایتد در تاریخ تا به حال نتوانسته در دو سال اول کاری خود جامی کسب کند! سکـ ـستون یک بار نزدیک بود جام خیریه را بگیرد که آن هم نتوانست و مشترکا آن را کسب کرد! بماند که جام خیریه اعتبار چندانی هم به عنوان یک جام برای "یک مربی" ندارد. منبع
  • اسپورتویتنس - طبق بررسیهای مؤسسۀ معتبر CIES، سرخیو آخرو از هر دوی رونی و فن پرسی ارزش بیشتری دارد از نظر قیمت. فایل پی دی اف مربوطه در منبع توسط اسپورتویتنس قرارداده شده. منبع
  • Michele Fornasier: Says he learned a lot from his time at Manchester Unitedمیکله فورنیزر، بازیکن جوان یونایتد که 2009 از فیورنتینا به جوانان یونایتد ملحق شد، اکنون پس از 4 سال حضور در تمرینات یونایتد و به دنبال جدایی از باشگاه در تابستان، بدون بازی برای تیم اول، به سمپدوریا در میهن خودش بازگشت. فورنیزر از تجربۀ خود در یونایتد به نیکی یاد میکند و می گوید:


    "من واقعا از ورود به شهر جنوا خوشحالم. و به دنبال ماجراهای جدید هستم. من می خوام که به شرایط خوب برگردم و در تیم اول یک باشگاه بزرگ جایی برای خودم دست و پا کنم."

    "دوران حضورم در یونایتد تجربه ای عالی بوده. من چهار سال در منچستر زندگی کردم و نه فقط به عنوان یک بازیکن که به عنوان یک مرد بالغتر و بزرگتر شدم."

    "بازی برای منچستر  یونایتد یک رؤیا بوده است. انقدر نزدیک بودن، حتی شده در تمرینات، به قهرمانانی چون رونی، گیگز و فن پرسی، و اینکه ببینید فرگوسن شما رو تماشا میکنه، به شما حس بزرگی میده."

    "تصمیم ترک یونایتد تصمیم راحتی نبود. ولی انتخابهای من بین این بود که یک فصل دیگه برای ذخیره ها بازی کنم یا اینکه قرضی به باشگاهی ضعیفتر برم، برای همین من ترجیح دادم که تغییر رو انتخاب کنم و به کشور خودم برگردم." منبع


  • سولسشر مایل به جذب متس داهلی در مولده. از اینجا بخوانید. منبع
  • یه تحلیل از اسپورتویتنس در مورد خبر فیلان و کریس رونالدو - برم بیرون برمیگردم چیز مهمی داشت همین پست اضافه میکنم.... خوب چیز خاصی نداشت فقط گفته مایک فیلان تمام سؤالات بی بی سی رو صادقانه و بدون طفره رفتن جواب داده و در مورد رونالدو در صورتی که می تونست خیلی راحت بپیچونه بگه مثلا به مویز ربط داره الآن و ...، گفته "نظری ندارم". و اسپورتویتنس گفته برای هوادارایی که هنوز به خرید رونالدو امیدوارن، این میتونه یه نشونۀ خوب باشه و اینکه مطمئن باشن پس پشت صحنه تلاشهایی در قبل برای بازگردوندن رونالدو به اولدترافورد شده. منبع

  • 90 دقیقه
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/04/16 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

هیچ جا شهاب غ نداریم ک شهاب خودمون باشه عاخه چرا من باید هی دنبالش بگردم شکلک

راستی اگه مزاحم شما میشم شهاب بدون غ شما ببخشید دیگه چاره ای نی والابوخوداشکلک

شهاب کی مهمونم میکنی ب آیس بک خیلی خیلی ممنون از حال ب خاطر دعوتتشکلک
پاسخ : نه همین نویسنده شهاب منم شهاب غ شکلک شکلک
یه شهاب دیگه داریم تو کامنتا همیشه مینویسه شهابز... اتفاقا رشته دانشگاهی جفتمونم مهندسی شیمیه شکلک
پاسخ : ----------------
آیس پک چیه؟! شکلک
نخوردم تاحالا والا بوخودا شکلک
از همین اسمارتیز دارای عجیب غریبه؟! دوست ندارم کلا از این مغازه های جینگیل بینگیل که فقط توش آیس پک میفروشه متنفرم شکلک
ولی خوب گفتم قم دوست زیاد دارم یه بار باید بیام پیششون با هم بریم پیتزا هم یه بار سر استقلال بهنون بدهکار بودم شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/04/12 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

من با رضا موافقم شکلکشکلکشکلک
پاسخ : عی بابا شکلک شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/04/12 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

خواهشات شدید شدید
پاسخ : دستتون درد نکنه شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/04/12 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

شهاب نظر من اینه تو که مثلا میخواهی روزی 2 بار برای پست ددادن وقت بزاری دفعه اول 2-3 تا خبر رو کامل ترجمه کن دفعه دوم هم یه پست تیتری بزار ....
چون گفتی خبر کامل گذاشتن 5 دقیقه وقتت رو میگیره حالا ما میگیم 10 دقیقه نیم ساعتت بزار واسه سه تا خبر کامل بعد یه پست هم خبر های تیتری رو بزار که پر پر حساب کنیم این یکی 90 دقیقه وقتت رو بگیره تو یه روز 2 ساعت برات وقت میبره که تازه این اخبار کامل رو میزنی 3-4 تا تیتر از این خبر دراز ها کم میشه ....
یکی این کار رو میتونی ببکنی یکی هم که اقا یه پست بزار دو تا خبر اولش رو مشتی ترجمه کن بعدش اخبار کوتاه شکلک
پاسخ : این کاریه که تاحالا پیاده میکردیم دیگه!
الآن همون خبر موئلستین رو نگاه کن، من صبح ترجمه کردم تو پست قبلی کامنتت گذاشتم.... البته همیشه کامنت عمومی نمی کنم گاهی هم کامنت خصوصیش میکنم و شب فقط کپی پیست میکنم داخل پست... اتفاقا همین الآن هم اون 90 دقیقه باید یه ده دقیقه هم بهش اضافه کرد! چون یه سری اخبار رو صبح ترجمه کردیم تازه اخبار اسپورتویتنس معمولا سختتره و البته که اونا رو نمی شه 5 دقیقه ای سر و تهش رو هم آورد اقلا هر خبرش ترجمه کاملش نیم ساعت طول میکشه... در کل همکاری نیازه! همون که تو پست عید هم گفتم اتحادیه نویسنده گان منچستر یونایتد.... یه نگاه به پستش بنداز دمت گرم اگه بتونی یه سری از اخبار newsnow رو تقبل کنی عالی میشه شکلک
تو تو سایت امیر اونا رو بذاری، ما دیگه نخونیم فقط لینک بدیم...
حالا چه از نظر زمانی، چه از نظر محتوا یا منبع (مثلا کلا اخبار نقل و انتقالات، یا مثلا اخبار اسکای، یا مثلا اخباری که 6 صبح تا 12 ظهر میاد رو newsnow.... به شیوه های مختلف میشه این همکاری رو صورت داد و کلا کار سبکتر بشه) شکلک

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/04/12 و 19:07 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب تو
تیتر بزاری
تیتر نزاری
خبر کامل بزاری یا نزاری
اصلا باشی نباشی
بمونی یا نمونی...شکلک
شکلکشکلکشکلک ما دوستت داریمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : داش رضا آقایی شما شکلک
نظر لطفته... ولی خوب نه به نظرم حالا که تابستونه و این همه مترجم بیکار یونایتدی توی نت هست و از درس و مشق خبری نیست باید دیگه کم کم اون طرح اتحادیه نویسنده ها رو پیاده کنیم شکلک
اون طرح رو اصلش به درد همین موقع میخوره تابستون نشه جورش کرد و چهارتا مترجم نتونن با همکاری هم خبر بذارن دیگه هیچ وقت نمیشه....

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/04/12 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
تفاوت سلیقه کاملا مشخصه مثلا داش قاسم علی مصاحبه میخونه من میتونم به جرات بگم بجز مصاحبه های فرگی یک مصاحبه هم تو عمرم نخوندم داش شهاب دیگه نه اونقدر بابا جوونای المانی رو بیخیال به ما چه شکلک
پاسخ : آره دیگه داش علی دقیقا حرف منم همینه شکلک
و علیک سلام شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/04/12 و 14:49 دقیقه ارسال شده است

یا علی آقا!
اصلا فکرشم نمی کردم اینقد دقیق باشی تو کارت!
دمت گرم
با همین دقت به کارت ادامه بده!شکلک
پاسخ : چاکر داداش حالا ببینیم چی میشه اصلا شاید به قول شما نشد تا آخر دقیق بشیم.... شکلک شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/12 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

خوب چون بحث مشترکه، جواب ها رو یک جا تو یک کامنت میدم که همه بخونیم به یک جمع بندی برسیم..
در جواب محمد:
خوب باید ریز ریز در مورد اخبار توضیح بدم... والا من خودم هم برام اخبار مثلا اون جوون 16 سالۀ استرالیایی (کلا بازیکنای جوونی که به تیم لینک میشن!) مهم نیست! خودم اصلا این قبیل اخبار رو نمی خونم. ولی میدونم بعضیها هستن کلا به بازیکنای جوون علاقمندن و اخبار تمامی بازیکنای جوون دنیا رو حتی دنبال میکنن. یکیشون همی ALI-S خودمون که میدونم شدیدا به بازیکنای جوون علاقه داره و از دراکسلر شالکه و رویس دورتموند و کلا هر بازیکن جوونی تو دنیا بگی کلیپ دیده و اطلاع داره! برای سلیقه های مختلف در واقع میذارم این قبیل اخبار رو وگرنه خیالت راحت منم مثل شما هیچ علاقه ای ندارم...
البته بگم که مثلا اون خبر 16 سالۀ استرالیایی، تیتر بود کاملا، برای کسایی که انگلیسی بلدن خودشون برن داخل مطلب بخونن... در واقع تمام تیتر مقالاتی که ما میذاریم اینجا، هدف همینه که هر کی خواست خودش بره بخونه یا هرکی خواست ترجمه کنه برای سایت یا بلاگ خودش. مثل خیلی از مقالات GMS و ... که من اینجا تیترهاشون رو گذاشتم و مثلا یکی دوتاشون رو فکر کنم میلاد برای سایتشون ترجمه کرد. در واقع حکمت گذاشتن لینک این قبیل مقالات فقط همینه و ارزش خبری اصلا نداره شکلک اونم یه استعداد یابی محض بود...
در مورد اخبار مفسرین گاردین مثل جمی جکسون کاملا موافقم! اصل خبر به هیچ عنوان به درد نمی خوره! ولی از گذاشتن این تیترها هم هدف دارم! اصلا از قصد هم می نویسم فلانی مفصر و کارشناس گاردینه یا تایمزه یا ...! در واقع خواننده هایی که یه خورده تیزبین باشن و اهل دو دو تا چهار تا، یه فصل این تفسیرها رو به اسم کارشناسا و "روزنامه هاشون" بخونن، پیش خودشون برای روزنامه ها یه اعتبار ذهنی میسازن! مثلا میگن گاردین خوبه، سان زرده، تایمز بد نیست و ....! من هدفم از اون خبر این بود که بچه ها مثلا یه پیش زمینه از گاردین و ستون نویساش داشته باشن و اعتبار اون روزنامه رو برای خودشون امتیاز بندی کنن! مثلا من همیشه تیتر اخبار جمی ردنپ تو دیلی میل رو میذارم تا بچه ها به مغز فاسد و زایل این لیورپولی عتیقه آگاه بشن! گرچه اخبارش به درد لای جرز دیوار هم نمی خوره!!!
اما در مورد مثلا خبر هنینگ برگ یا حتی اخبار یک هفته پیش رونی یانسن در مورد داهلی و ...، منم خودم باز به این حرفای این دو مدافع که بازیکنای رو اعصابی هم بودن زمان بازیگریشون علاقه ندارم... اصلا! ولی باز فقط به خاطر این وسواس این خبر رو میذارم که بچه ها ببینن چه کسایی از بازیکنای قدیمی هنوز دور باشگاه هستن و نظر میدن! مثلا میدونن الآن که برگ و یورک از نزدیک هنوز پیگیر مسایل باشگاه هستن! ولی مثلا شاید اشمایکل کامل فعلا باشگاه رو فراموش کرده! اینا رو فقط از این جنبه ش میگم وگرنه قصد دیگه ای ندارم (اتفاقا دقیقا همین اخباری که اسم بردی، من همه شون رو به تیتر اکتفا کردم و یک کلمه اضافه تر بر تیترشون ننوشتم چون واقعا خود خبر محتوای به درد بخور نداشته!)
در کل یه جمع بندی هم بخوام بگم، درسته من یه خورده وسواس دارم توی خبر، ولی خوب می خوام اخبار کامل پوشش داده بشه، ممکنه اخباری که برای یک گروه جالبه جا بمونه اگه بخوام اخبار رو فیلتر کنم... به نظرم اینکه همۀ اخبار باشه و خود خواننده اونایی رو که می خواد از بینشون بخونه، احترام بیشتری برای خواننده است و اینکه بیشتر برای نویسنده اهمیت داشته...(نمی دونم این نظر منه!)
حالا باز اگه همۀ دوستان بگن اخبار اضافه رو حذف کنیم، من هم حذف میکنم برای من فرقی نداره... (از نظر زمانی برای من خیلی فرقی نمی کنه چون وقتی قرار باشه همۀ newsnow رو بگردم، اونشه که برای من سخته وگرنه تایپ و ترجمۀ دو خط تیتر برای من که 55 کلمه در دقیقه سرعت تایپمه (شکلک شکلک ) خیلی بود و نبودش توفیر نداره.... یعنی مثلا اونجوری نیست که اگه اخبار غیر مهم رو "بخونم و بعد نذارم" برای من راحتتر باشه ولی باز اگه شما و بقیه دوست داشتین و داشتن حذفشون میکنم.
یه نکتۀ دیگه هم که هست اینه که معمولا ذهن خوانندۀ یک مطلب هم مقایسه ای عمل میکنه ها! یعنی همیشه خوب و بد براش نسبیه! تا اخبار مزخرف تو یک خبر نباشه، اخبار متوسط به چشمش خوب نمی آد! یعنی من اگه اخبار مزخرف رو حذف کنم، باز هم این بار اون اخبار متوسط هستن که شاید حوصلۀ خواننده رو سر ببرن شکلک
در کل باز تصمیم با شما و بقیه شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/04/12 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

شــــــــب در کارنامه سیاه زندگی خود چه کرده است

که افتخار گرفتن این همه ســــــــــتاره را دارد...
پاسخ : به قول خودتون مرسی شدم شدید شدید شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/04/12 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
شما هر طوري كه خبر بزاري من با جون و دل ميخونم و دستبوس اين مرد زحمت كش هستم
اما بايد بگم بعضي از خبر ها رو نزاري بهتره چند تا خبر مهم رو كامل معني كني و چند تا تيتر هم پشت سرش بزاري اينطوري فكر كنم بهتره
مخصوصا خبر هاي نقل و انتقالاتي رو تيتر وار بزاري واقعا خوبه اما مصاحبه ها رو معني كن چون من به شخصه بيشتر دنبال مصاحبه ها ميرم و خبر هاي نقل و انتقالاتي رو تيتر وار ميخونم حتي از سايت هاي خارجي هم اينطوري عمل ميكنم
اما به كل واقعا و از تمام وجودم از شما ممنونم كه انقدر به فكر ما هوادارا هستين و براي تيم محبوبتون زحمت مي كشيد
پاسخ : سلام قاسم علی جان شکلک
این شیوه خبری همیشه بهترین شیوه بوده.... دقیقا همون شیوه ست که شیش ماه پیش توی بلاگ خبر میذاشتیم (سه وعده در روز خبر صبح و ظهر و حتی عصر و شب!) دو سه تا کامل و بقیه تیتری!
ولی خوب اون شیوه برعکس چیزی که شاید فکر کنی خیلی وقت گیره... اون شیوه اقلا روزی 4 ساعت وقت میگیره...
یا نه کم کمش دو ساعت... چون همون 90 دقیقه که الآن وقت میگیره سرجاشه، بعد ترجمه کامل دو سه تا خبر هم همون نیم ساعت رو (به دلیل تحلیل مغزی ناشی از یک ساعت گشتن تو خبرها!) وقت میگیره و میشه دو ساعت کامل در روز سر خبر.... فعلا در توانمون فکر نکنم باشه... ضمن اینکه از پس فردا باز کنفرانسهای خبری مویز شروع میشه و قوز بالا قوز LD
پاسخ : سلام قاسم علی جان شکلک
این شیوه خبری همیشه بهترین شیوه بوده.... دقیقا همون شیوه ست که شیش ماه پیش توی بلاگ خبر میذاشتیم (سه وعده در روز خبر صبح و ظهر و حتی عصر و شب!) دو سه تا کامل و بقیه تیتری!
ولی خوب اون شیوه برعکس چیزی که شاید فکر کنی خیلی وقت گیره... اون شیوه اقلا روزی 4 ساعت وقت میگیره...
یا نه کم کمش دو ساعت... چون همون 90 دقیقه که الآن وقت میگیره سرجاشه، بعد ترجمه کامل دو سه تا خبر هم همون نیم ساعت رو (به دلیل تحلیل مغزی ناشی از یک ساعت گشتن تو خبرها!) وقت میگیره و میشه دو ساعت کامل در روز سر خبر.... فعلا در توانمون فکر نکنم باشه... ضمن اینکه از پس فردا باز کنفرانسهای خبری مویز شروع میشه و قوز بالا قوز شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 975
  • باردید دیروز : 3,996
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,854
  • بازدید ماه : 9,854
  • بازدید سال : 323,302
  • بازدید کلی : 3,948,467
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30