loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 439 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (2)

آمار و سخنان و بازی برابر استون ویلا در لیگ برتر

منبع: thebusbybabe.com

.

آمار تیم

.

The Busby Babe United
Braga
شوت (درچهارچوب)  19(5)  8(3)
تعداد پاسهای سالم 600 219
درصد پاسهای سالم  89% 76%
مالکیت توپ 70% 30%
تکلهای صحیح و موفق 14 17
قطع توپها 8 28
خطا 8 14
کرنر 6 5
آفساید 8 14

 

آمار بازیکنان منچستریونایتد

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

* David de Gea (goalkeeper): 9/15 passing (60%), 2 goals conceded, 1 save

* Chris Smalling (right-center-back): 32/37 passing (86%), 5/8 long balls, 1 tackle, 1 interception, 14 clearances (9 effective), 0 shots blocked, 1 foul

* Rio Ferdinand (left-center-back): 48/52 passing (92%), 3/3 long balls, 1 tackle, 0 interceptions, 4 clearances (1 effective), 0 shots blocked, 1 foul

* Rafael (right-back): 40/46 passing (87%), 1 chance created, 2/10 crosses, 4/5 long balls, 1 successful dribble, 3 tackles, 4 interceptions, 2 clearances (1 effective), 0 shots blocked, 1 foul

* Patrice Evra (left-back): 42/46 passing (91%), 1 chance created, 0/3 crosses, 2/2 long balls, 1 successful dribble, 4 tackles, 0 interceptions, 9 clearances (8 effective), 1 shot blocked, 0 fouls

* Michael Carrick (central-midfielder): 119/133 passing (89%), 1 chance created, 0/0 crossing, 8/11 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 1 tackle, 1 interception, 1 shot (1 on target)

* Paul Scholes (central-midfielder | substituted off 72'): 98/106 passing (92%), 2 chances created, 0/0 crosses, 14/17 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 2 tackles, 0 interceptions, 2 shots (0 on target), 1 assist

* Antonio Valencia (right-winger): 50/55 passing (91%), 2 chances created, 2 chance created, 3/12 crosses, 3/4 long balls, 0/0 through balls, 3 successful dribbles, 1 foul won, 0 tackles, 0 interceptions, 2 shots (0 on target)

* Ashley Young (left-winger | substituted off 45'): 22/24 passing (92%), 0 chances created, 0/2 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 2 fouls won, 0 tackles, 2 interceptions, 1 shot (0 on target)

* Wayne Rooney (secondary striker | substituted off 79'): 51/59 passing (86%), 1 chance created, 1/5 crosses, 3/3 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 0 interceptions, 1 tackle, 0 interceptions 4 shots (2 on target)

* Robin van Persie (striker): 36/45 passing (80%), 6 chances created, 4/8 crosses, 5/5 long balls, 0/0 through balls, 1 successful dribble, 0 fouls won, 4 shots (0 on target), 1 assist

* Javier Hernandez (striker | substituted on 45'): 15/16 passing (94%), 0 chances created, 0/0 crosses, 2/3 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 0 fouls won, 3 shots (2 on target), 2 goals

* Tom Cleverley (central-midfielder/left-sided midfielder | substituted on 72'): 25/25 passing (100%), 1 chance created, 1/2 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 1 tackle, 0 interceptions, 0 shots

* Anderson (central-midfielder | substituted on 79'): 12/13 passing (92%), 0 chances created, 0/0 crosses, 1/1 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 0 tackles, 0 interceptions, 0 shots

 

 

سخنان پس از بازی

سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستریونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد فرم خوب چیچاریتو...) "همانطور که در چند هفته گذشته هم اشاره کردم، او به دلیل استراحت خوبی که در تابستان داشته، قبراق و سر حال است و همین مسئله به تغییر وضعیت این فصل او کمک کرده است. امروز او دوباره همان بازیکنی شده که دو سال قبل به ما ملحق شده بود، و وقتی که یک بازیکن هت تریک می کند، در واقع حضور خودش را در تیم تضمین می کند. من فکر می کنم که هفته اینده هم از او استفاده کنم. او کار عادی خودش را انجام می دهد. او با حرکاتش و سرعتش و حضورش در فضاهای خالی، در محوطۀ جریمه خارق العاده است و با اتکا به همین تواناییهایش بود که امروز توانست هت تریک کند."

(در مورد نتیجه...) "باید اعتراف کنم که این نتیجه برای ما عالی بود، بازی نیز عالی بود. استون ویلا امروز خارق العاده بازی کرد، آنها سخت تلاش کردند و از این نظر که نتیجه نگرفتند باید برای آنها متأسف بود. ولی ما هم هیچ گاه تسلیم نشدیم. ما دوبار توپ را به تیر دروازه زدیم. به محض دریافت گل دوم ما جان دوباره گرفتیم و بیدار شدیم. بازی بسیار عالی بود."

(در مورد شیوۀ بازگشت به بازی...) "ما در نیمۀ اول بی دقت بودیم و هیچ تلاشی هم برای سرعت دادن به بازی نمی کردیم. ما هیچ ضربه ای به سمت دروازه نداشتیم و باید این وضعیت را بهبود می دادیم و همین کار را هم کردیم. شیوه ای که ما از یک مهاجم کاملا آزاد و بدون یارگیر، گل دوم را دریافت کردیم واقعا ناراحت کننده بود. ولی من به این فکر کردم که اگر یک گل به ثمر برسانیم، می توانیم نتیجه را تغییر دهیم، و همینطور هم شد. ما از حمایتی که از ما شد انگیزه گرفتیم و باخت دو بر صفر را با پیروزی عوض کردیم. ما اجازه ندادیم که بر ما چیره شوند و تسلیم نشدیم – ما در نیمۀ دوم تمام تلاشمان را برای بهبود اوضاع کردیم – درست مانند تیم ویلا. ولی ما امروز خودمان موجب افزایش فشار روانی برای خودمان شدیم، اگرچه نهایتا پیروز از میدان خارج شدیم، و به نظر من درس امروز این بود که ما جدا نیاز است که از نظر دفاعی بهبود پیدا کنیم. من تیم و نمایششان را ارج می گذارم، زمانی که لازم است دست به کار شوند و حمله کنند، به خوبی این کار را انجام می دهند و فوتبال هجومی ما امروز در زمانهایی از بازی خارق العاده بود."

خاویر هرناندز | مهاجم منچستریونایتد (در گفتگو با MUTV)

 (در مورد اینکه آیا گل دوم را او زده و اولین هت تریکش در پیراهن یونایتد را انجام داده یا نه....) "من تصویر آهسته را دیدم و به نظرم توپ مسیرش به سمت دروازه بود. مدافع تلاش کرد که توپ را از دروازه دور کند ولی به نظر من مسیر توپ عوض نشد."

(در مورد گل سوم....) "احساس من پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش وصف ناپذیر بود. ولی مسئلۀ مهم این بود که ما سه امتیاز را کسب کردیم و همچنان با اختلاف 4 امتیاز صدر جدول را در اختیار داریم. ما از این مسئله خیلی خوشحالیم."

(دستورات سرالکس به چیچا چه بود...؟) "این بود که من تمام تلاشم را بکنم، همانکارهایی را که در چند بازی اخیرم و همچنین در تمرینات انجام داده بودم را تکرار کنم. من همیشه تلاشم همین است. که با تلاش بسیار زیاد به تیمم کمک کنم و اتفاقاتی نظیر امروز را تکرار کنم."

(در مورد گل اول که بلافاصله پس از گل ویلا به ثمر رساند...) "فکر می کنم که آن گل بسیار حیاتی بود. گاهی فرصت هست که اواخر بازی هم بازی را برگردانید و پیروز شوید، امتیاز شما باز هم محسوب می شود، ولی خوشبختانه این بار ما بلافاصله پس از گل دوم آنها توانستیم زود به بازی برگردیم. در تاریخ منچستریونایتد، هیچگاه در مرام تیم نبوده که تا پیش از سوت پایان بازی تسلیم شود. بازی 90 دقیقه است و باید تا آخرین دقیقه بازی کرد."

(در مورد دفاع ضعیف...( "ما باید پیشرفت کنیم چرا که در حال حاضر گلهای زیادی دریافت می کنیم ولی خوشبختانه این بار سه امتیاز را کسب کردیم. من لحظات بسیار خوب زیادی با این باشگاه داشته ام و امروز هم یکی از آن لحظات به یاد ماندنی بود."

نمرات بازیکنان از سایت  redflagflyinghigh

 

دخیا – نمرۀ 7: انتقادهای مردم از او روی گل اول بی مورد است چرا که دیدش کاملا مسدود شده بود. او بسیار پیشرفت کرده است، این مسئله در شیوه ای که او در ده دقیقه آخر بمباران هوایی در محوطۀ شش قدمش را جمع و جور می کرد به خوبی مشهود بود.

 

رافائل – نمرۀ 6: در این بازی سخت تلاش کرد و همواره یک خطر جدی از جناح راست زمین محسوب می شد. اگرچه در گل اول ویلا جای او بود که خالی مانده بود. نمایشی مخلوط از قدرت وضعف.

 

فردنیاند – نمرۀ 6: آن قدرت رهبری همیشگی را در خط دفاع نداشت و در چند صحنه خوب کار نکرد. در کل نمایش چندان خوبی را از بازیکنی با این توانایی و با این تجربه شاهد نبودیم.

 

اسمالینگ – نمرۀ 5: ضعیف، کند و لخت و در خیلی صحنه ها به آسانی دریبل می خورد. البته باید این نکته را هم مد نظر قرار داد که او مدت زیادی را دور از میادین بوده و برای بازگشت به فرم خوب، زمان نیاز دارد. به یاد داشته باشید که مدافعی عالیست.

 

اورا – نمرۀ 7: یک نمایش عالی دیگر از جانب کاپیتان اورا. من هنوز متعجبم که این مرد کی می خواد پیر بشه.

 

والنسیا – نمرۀ 4: برخی زمانها تماشای بازی او دردآور بود. هنوز متعجبم که یک بازیکن لیگ برتری چگونه می تواند به اندازه او حقوق بگیرد در حالی که تا این حد و تا این اندازه یک پا است و پای چپش کارایی ندارد. استارتهایش، استوپهایش و پاسهای رو به عقبش همه در این بازی توسط تیم حریف قابل پیش بینی بودند و مهار پذیر.

 

کریک – نمرۀ 5: در برابر خط هافبک نسبتا ضعیف استون ویلا، در کنترل نبض بازی ضعیف عمل کرد و ضمنا در افزودن قوای تهاجمی به بازی تیم ما هم ناموفق بود. ضمن اینکه پوشش کافی را هم از خط دفاعی ما به عمل نیاورد.

 

اسکولز – نمرۀ 6: گاهی از سرعت بازی جا میماند و کمی بیش از حد معمول توپ را از دست میداد. ولی با این حال در یک لحظۀ جادویی به زیبایی هرچه تمامتر گل اول یونایتد را ساخته و پرداخته کرد. داشتن چنین جرقه ای برای شروع حملات در تیم نعمت است.

 

رونی – نمرۀ 6: در نیمه اول بارها و بارها با مکانیابی ضعیف پاسهایش یکی پس از دیگری از دست میرفت. با جلو رفتن بازی او هم بهتر شد ولی بازهم از اسم رسم بازیکنی به نام "رونی" بیشتر از این انتظار می رفت. همیشه پاسهایش را "زورچپانی" رد می کرد.

 

یانگ – نمرۀ 5: پس از یک نیمۀ کم نور و بی زرق و برق در بین دو نیمه از بازی بیرون کشیده شد. این بار هم با تکرار بیش از حد نوع بازیش در به تو زدن و ارسال سانتر با پای راستش، برای تیم سابقش بیش از حد قابل پیش بینی بود.

 

ون پرسی – نمرۀ 7: کم توپ بهش می رسید ولی هر وقت صاحب توپ میشد حس می کردید که به زودی یک اتفاقی می افتد. معنای واقعی کلمۀ "تالیسمن" یا "برگ برنده.

 

تعویضیها:

هرناندز – نمرۀ 9: چه نمایشی از جانب این پسر جوان. چند هفته قبل برخی هوادارا بودند که برای کشتن و سر او جایزه تعیین کرده بودند ولی این روزهایی رسیده که او دست از گلزنی نمی کشد! پر اشتیاق و پر حرارت، تیز و فرز و ضربات نهایی عالی. حرکات بدون توپش در سطح اول جهانی (ورلد کلاس) بود.

 

کلورلی- نمرۀ 6: در این بازی که خط هافبک ما به سادگی توپ لو میداد، او به حفظ توپ بیشتر در مرکز زمین کمک کرد.

 

اندرسون – نمرۀ 6: آن انرژی بیشتری را که در خط هافبک نیاز بود، به تیم تزریق کرد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/21 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
آخ نگو اسكولزي بگو فوتبال جهان اين بشر يه نابغه تكرار نشدنيه واقعا اين پسر دوست داشتنيه با اينكه تو بازي ديشب زياد خوب نبود اما باز هم كارايي خودش رو داشت
پاسخ : نعمته...

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/21 و 7:02 دقیقه ارسال شده است

سلام
نيمه اول بسيار بسيار كسل كننده و نيمه دوم پر از استرس خلاصه بازي اين بود
اما دمش گرم چيچاريتو واقعا ممنونم ازش بخاطر سه امتياز بازي گل هاي اين پسر شيريني اين پيروزي رو دو چندان كرده برام واقعا از تمام وجودم دوسش دارم
پاسخ : سلام قاسم علی جان...
بازی رو که ندیدم... ولی گلها رو دیدم.. دو تاش روی شاهکار اسکولزی و پاسهای فوق العاده ش به ثمر رسید.... عالـــــــیــــــــه خدا کنه 5 سال دیگه بازی کنه... همین پاسهاش ما را بس


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 335
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 41,810
  • بازدید سال : 213,004
  • بازدید کلی : 3,838,169
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30