loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 540 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (4)
  • دیوید بکام مطمئن است که یونایتد بالاتر از سیتی قهرمان لیگ می شود ولی در مورد تقابل با رئال مادرید اطمینان ندارد!
    نمایش ادامۀ خبر

    David Beckham: No to management, but yes to club ownershipدیوید بکام مطمئن است که یونایتد بالاتر از سیتی قهرمان لیگ می شود ولی در مورد تقابل با رئال مادرید اطمینان ندارد! او در پاسخ به این سؤال که آینا یونایتد قهرمانی لیگ را در رقابت با سیتی می برد یا خیر قاطع جواب می دهد: "فقط یک جواب! بله!"

    او در مورد تقابل دو تیم سابقش در یک هشتم لیگ قهرمانان هم می گوید:
    "بازی نزدیکیه. من هر دو باشگاه رو دوست دارم. من از 5 سالگی هوادار یونایتد بودم ولی هنوز عاشق رئال هم هستم. این بازی عالی خواهد بود." منبع

  • جو هارت می گوید که در تیم ملی انگلیس همه با هم عادی صحبت می کنند صرف نظر از تیمهایشان، ولی ولبک آنقدر روی یونایتد تعصب دارد که غیر ممکن است چیزی بتوان گفت بدون این که او واکنش نشان بدهد
    نمایش ادامۀ خبر

    جو هارت می گوید که در تیم ملی انگلیس همه با هم عادی صحبت می کنند صرف نظر از تیمهایشان، ولی ولبک آنقدر روی یونایتد تعصب دارد که غیر ممکن است چیزی بتوان گفت بدون این که او واکنش نشان بدهد!

    "ما وقتی با هم ملاقات می کنیم، خیلی خوب با هم کنار می آیم. باید نسبت به مسایل حساس خیلی محترمانه برخورد کنید چون بازیکنا عشق و غیرت دارن روی باشگاهشون. منم روی باشگاهم همین حس رو دارم برای همین ما هیچ وقت بی احترامی نمی کنیم. ما با اونها درمورد قهرمانی فصل قبلمون صحبت کردیم و خیلی عادی و محترمانه بود. دنی ولبک بدترین آدم از این نظر برای بحث کردنه چون او خیلی خیلی خیلی دیوانۀ منچستر یونایتده. من شوخی میکنم که می گم او در یونایتد می تونه از من متنفر باشه ولی ما باید در انگلیس با هم دوست باشیم. در واقع او در همون خیابون ما زندگی می کنه و ما گهگاهی با هم شوخی هم داریم ولی همیشه در چهارچوب رفتار حرفه ای." منبع

  • رایان گیگز: منچستر یونایتد هیچگاه فاجعۀ مونیخ را فراموش نخواهد کرد
    نمایش ادامۀ خبر

    Wednesday marks the 55th anniversary of the Munich air disasterرایان گیگز: منچستر یونایتد هیچگاه فاجعۀ مونیخ را فراموش نخواهد کرد

    "بازیکنان جدید، به ویژه بازیکنان خارجی به باشگاهی می پیوندن که به زعمشون، باشگاهی بزرگه و می تونه اونها رو به همه چی برسونه که این نشئت گرفته از موفق بودن یونایتد در طول 10 یا 15 سال اخیره."

    "ما همگی اخیرا یک دی وی دی در مورد مونیخ دیدیم. واقعا برای ترکیب تیم مهم بود که اون رو ببینه و بفهمه که چه اتفاقی افتاده."

    "نه تنها در مورد خود سانحه، بلکه در مورد موفقیتی که تیم قبل سانحه داشت و شیوه ای که بعد حادثه به جلو حرکت کرد، از بردن بازی بعد از سانحه، تا بردن جام اروپایی ده سال بعد از تصادف. همه تحت تأثیر قرار گرفتن."

    "من فکر میکنم که مهم بود که بدونیم بچه های بازبی چطور بازی میکردن و پیش از این سانحۀ هوایی تا چه اندازه موفق بودن و اینکه چطور سر مت بازبی یک تیم موفق دیگه رو بعدش پی ریزی کرد."

    "امروز خیلی چیزها بارش بر دوش ماست و ما باید میراث اونها رو بر دوش بکشیم." منبع

  • رابین فن پرسی و حرفهای جالب و تمجید از رنه موئلشتین
    نمایش ادامۀ خبر

    رابین فن پرسی و حرفهای جالب و تمجید از رنه موئلشتین

    "کارها داره همونجور که فکر می کردم پیش میره. من هر روز سوت زنان به سر کار می روم! درست مانند روز اول آنها به من حس خوبی رو دادن که دیدم ازم استقبال شده."

    "بچه ها کاری کردن که من فکر کنم توی خونه م هستم. تمرینات خیلی خوبه و من چیزهایی رو میبینم که پیش از این مدتها بود ندیده بودم. واقعا محیط دلچسبی برای کاره. هر روز من روی چیزهای جدید کار می کنم. من نسبت به چیزهای جزئی تری هوشیار شدم که به من کمک میکنه بهتر بشم."

    "شیوۀ تمرین او (رنه موئلشتین) طراوت بخشه. او واقعا یکی از بهترین مربیان در جهانه. من تمرین دهنده های خوب زیادی داشتم، ولی شیوۀ او که ما رو برای بازیها آماده می کنه یک چیز دیگه ست. هر بازی از بازی دیگه متفاوته به همین دلیل ساختار هر جلسۀ تمرینی ما منحصر به فرده (و متفاوت از دیگری). ما دقیقا می دونیم که چه انتظاری باید داشته باشیم. او در طول تمریناتش نکات خیلی خوبی رو برای ما به ارمغان میاره."

    "ما بازیهای زیادی رو با یک گل برتری بردیم – اینها امتیازهایی حیاتی و برگ برنده هستن. بازی برابر چلسی رو در نظر بگیرید. من از روی یک سانتر زمینی والنسیا از جناح راست گلزنی کردم. در نگاه اول شانسی به نظر می اومد، ولی حقیقت این بود که ما کل هفتۀ قبلش داشتیم روی اون حرکت کار می کردیم. یک مثال دیگه ش گل من جلوی ویگان بود که توپ رو به داخل آوردم و با پای راستم ضربه زدم – باز هم این موقعیتی بود که ما روش تمرین کرده بودیم."

    "این بازیهای پشت هم و بدون مصدومیت (برخلاف دورۀ پر از مصدومیتش در آرسنال)، تنها من را قوی تر می کند. ولی نمی خوام در این مورد صحبتی بکنم! بزنین به تخته! من احساس بهتری می کنم و حس می کنم آماده تر هستم. واقعا آماده. هفتۀ گذشته من هم چهارشنبه و هم شنبه بازی کردم. در اون بازیها من به راحتی بازی کردم. من احساس آمادگی می کنم و به سرعت برق (بعد بازیها واز خستگی) ریکاوری می کنم."

    "بازی برابر مادرید مثل خامۀ روی کیک (کنایه از گل سرسبد) می مونه برای هر فوتبالیستی. این بازی اولین بازی من در برنابئو خواهد بود (فن پرسی در تقابل سال 2008 آرسنال و مادرید تنها در پیروزی 1-0 در امارات بازی کرد) – و من بیصبرانه منتظر این بازی هستم. با توجه به گروه بازیکنایی که ما داریم این رقابتی زیبا خواهد بود."

    "منچستر یونایتد یک تیم بزرگه و صرف بودن در جمع 16 تیم برتر خودش صرف نظر از بازی برابر رئال مادرید وجهۀ بزرگی داره." منبع

  • این هم ادای احترام باشگاه لیورپول به سانحۀ مونیخ.
    نمایش ادامۀ خبر

    این هم ادای احترام باشگاه لیورپول به سانحۀ مونیخ. که با عکس ساعت مونیخ، و نوشته های زیر یاد این حادثه را گرامی داشته اند:

    ما همه به یاد داریم و فراموش نخواهیم کرد. انشاالله ارواح آنها در آرامش بخوابند، در پناه خداوند. هرگز تنها نخواهی بود (شعار لیورپول) منبع

    11422 10151551203537573 1818299959 n Picture: Liverpool pay tribute to the victims of 1958 Manchester United Munich air disaster

  • فیس*وک باشگاه سیتی هم با قراردادن عکس فرانک سوئیفت، دروازه بان سابق خودشان که به عنوان روزنامه نگار در هواپیمای مونیخ کشته شد، نوشت که سوئیفت دیگر قربانیان این سانحه هیچ گاه فراموش نخواهند شد. منبع
  • شاون مکگینتی، جوان یونایتدی، پس از دوری یکساله و عدم دعوت به تیمهای ملی ایرلندمجددا این بار به تیم زیر 21 ساله های ایرلند برای بازی برابر هلند دعوت شد و بسیار از این موضوع خوشحال و هیجان زده است. منبع
  • تیتر: سرالکس فرگوسن شور و اشتیاق شاگردانش را برای قهرمانی ستود و از فرم کنونی تیمش در راه کسب قهرمانی لیگ ابراز رضایت کرد. منبع
  • روی هاجسون می گوید که فاجعۀ مونیخ را به یاد دارد و عقیده دارد که نباید قربانیان آن فاجعه فراموش شوند. منبع
  • مدیر آیاکس، مارک اوورمارس تأیید کرد که کریستین اریکسن این تابستان پیش از تمدید قرارداد با آیاکس، ابتدا صبر میکند ببیند چه باشگاههایی برای خرید او پیشنهاد ارائه میدهند. منبع
  • نیمار، گفت در تیم ملی انگلیس اگر از وین رونی بگذریم، این تیم دیگر ستاره ای که توان تأثیر گذاری در بازی داشته باشد را ندارد! درعوض برزیل مملو از این بازیکنان است! منبع
  • شینجی کاگاوا در پیروزی 3-0 ژاپن برابر لاتویا بازی فوق العاده را از خود به نمایش گذاشت و در تنها دو دقیقه دو پاس گل برای هم تیمیهایش هم مهیا کرد. کاگاوا 90 دقیقه تمام بازی کرد. منبع
  • کریس رونالدو در پاسخ به سؤال روزنامۀ AS گفت که شک دارد بتواند همانند گیگز تا 38 سالگی فوتبال بازی کند یا خیر. منبع
  • لوکاس مورا در اولین بازیش برای تیم پاریس سن ژرمن خوب و تأثیر گذار ظاهر شده است. منبع
  • DHL از لباسهای تمرین جدید یونایتد رونمایی کرد. برای دیدن عکسها روی منبع کلیک کنید. منبع
  • مت یانسن، موتور سوار مشهور که در رقابتهای روم طی یک تصادف دچار کما شده بود، در گفتگو با بی بیسی ادعا کرد که زمانی که برای پالاس و کارلیسل بازی میکرد، یونایتد و فرگوسن سه بار برای جذب او اقدام کردند و هر بار به دلایلی نشده است! اسپورتویتنس مینویسد یانسن از معدود بازیکنانی است که می تواند ادعا کند یونایتد سه بار برای جذب او اقدام کرده است. منبع
  • اسکات ووتون که قرار بود تا آخر فصل قرضی در تیم پیتربرو بماند، به دلیل مصدومیت همسترینگ به باشگاه بازگشت، احتمالا شش هفته مصدومیت او طول بکشد. درن فرگوسن ابراز امیدواری کرد ووتون بتواند بعد بهبودی به پیتربرو برگردد. منبع
  • اخبار امروز حکایت از این داشتند که دورتموند به لواندوفسکی اجازه خواهد داد پای میز مذاکره با یونایتد و بایرن مونیخ بنشیند. منبع
  • مدرسۀ فوتبال منچستر یونایتد MUSS در این تابستان ظرف سه روز مجزا کمپهایی را در سه شهر ژاپن یعنی هیروشیما، یوکوهاما و توکیو برگزار میکند. میهمانان این کمپ کودکان 8 تا 18 ساله هستند. منبع
  • ایجنت خوان فرناندو کوئینترو، مهاجم بیست سالۀ پسکارا در سری آ عنوان کرد که موکلش در این تابستان ممکن است به یکی از غولهای اروپایی بپیوندد. منبع
  • ریو فردیناند در توئیتر پیش بینی می کند که رونی گل اول بازی برابر برزیل را می زند از روی پاس گل جرارد! رونی زد ولی نه از روی پاس جرارد! منبع
  • لوییس ساها برای جانشینی کلوزۀ مصدوم، به تیم لاتسیو ایتالیا پیوست! ساها به تازگی توسط ساندرلند آزاد اعلام شده بود!! منبع
  • سم آلردایس به دلیل اظهاراتش در مورد داوری دیدار تکرار اف ای کاپ در اولدترافورد برابر وست هام، هشت هزار پوند توسط فدراسیون جریمه شد! منبع
  • ویکتور فیشر به زودی قراردادی جدید با آیاکس امضا می کند تا به شایعات پیوستنش به یونایتد پایان داده شود. منبع
  • اولیویه ژیرود مهاجم فرانسوی آرسنال اعلام کرد که گرچه فن پرسی در سنی کمتر از او به آرسنال پیوسته، ولی اکنون ژیرود با 14 گل و 11 پاس گل آماری بهتر از آمار فصل اول فن پرسی در آرسنال ثبت کرده و ژیرود گفته مهاجمی را نمی شناسد که با آمار و ارقام خوبخودش حال نکند!(مترجم: شما حالتو بکن!) منبع
  • نمانیا ویدیچ در گفتگو با مجلۀ فورفورتو معتقد است که تیمش از شکست پارسال در لیگ قهرمانان درس گرفته و ضمن اینکه یارانش توانایی مهار کریستیانو رونالدو را در تقابل با رئال مادرید دارند. منبع
  • تیتر مصاحبه: ریو فردیناند در مصاحبه اختصاصی با اینساید کارینگتون، تأکید کرد که اگرچه مشتاق بازی برای تیم ملی کشورش است، ولی به جای معطوف شدن به موضوع دعوت به تیم ملی، کاملا روی یونایتد و سه جامی که به دنبال آن هستند تمرکز کرده است. منبع
  • دیلی میل ادعا کرده که باشگاه اتلتیکو مادرید می خواهد پیشنهادی رسمی به یونایتد ارائه بدهد تا دخیا را برای فصل بعد قرضی به خدمت بگیرند! منبع
  • آنتونیو والنسیا در پیروزی 3-2 تیم ملی کشورش برابر پرتغال، گل اول اکوادور را به ثمر رساند. کریس رونالدو هم یکی از گلهای پرتغال را زد. نانی هم 73 دقیقه برای پرتغال بازی کرد و سازندۀ گل دوم این تیم بود. منبع
  • کوئینتون فورچون، بازیکن سابق یونایتد از فردا به مدت 4 روز به عنوان نمایندۀ یونایتد در برنامۀ شرکت DHL در کشور نیجریه حضور خواهد داشت و هواداران می توانند با او ملاقات داشته باشند. منبع
  • منچستر یونایتد در جام سنیور منچستر، با 7 گل اولدهام را در هم کوبید! لارنل کول در این دیدار 4 گل به ثمر رساند! جس لینگارد، جانوزاج و ورمیل دیگر گلزنان یونایتد در این پیروزی 7-0 بودند. منبع
  • دوستان عزیز یک صفحۀ دیگه هم از بخش یادبود مونیخ ترجمه شد. لطفا مطالعه بفرمایید. بدرقۀ گلهای منچستر
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/20 و 10:01 دقیقه ارسال شده است

راستی میخواستم یه کامنت های فوتبالیم و کش برم اینجا کامنت کنم خیلی حال میده والابوخودا شکلک اما بازم دلم نیومد چون خیلی چرت نوشته بودم که خودممممم نفهمیدم چی بودهشکلک
پاسخ : چرت چیه بابا خیلی هم خوب بود روی عادل فردوسی پور رو کم کرده بودین پیدا کنم خودم کش میرم میذارم اینجا کیفشم خودم می برم شکلک
اتفاقا امروز یه جا دعوت بودم که عادل فردوسی پور هم بود کافه لاله زار ولی مسافرتیم اگه مسافرت نمی رفتیم می رفتم پیش فردوسی پور شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/20 و 9:57 دقیقه ارسال شده است

شهاب سلام دیدم تا آپ جدید نداشته باشم نظر نمیدی بخاطر همین مزاحم شدم که بهت بگمممم

ممنان از حضورت و خیلی خوشحالم از بودنت کنار دوستان
پاسخ : سلام!
بابا شرمنده نکنید دیگه وظیفه ست این حرفا چیه همیشه منتظرم خوب اپهای قشنگ و کامنتای قشنگ و جوابای قشنگ و شاد. خیلی خوبه این جمع دوستانه شکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1391/11/20 و 9:07 دقیقه ارسال شده است

شکلکdadash carik be bazi ba raal mirese
پاسخ : امروز شاید فرگوسن بگه داداش

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/11/19 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
الان خبر لوكاس مورا چه ربطي به ما داشت؟شکلک
پاسخ : سلام قاسم علی جان دو تا ربط داره یکی اینکه منبع سایت Hereisthecity و نویسنده ش کاملا یونایتدی هستن و کاملا به اخبار یونایتدی می پردازه و لاغیر...
دوم اینکه تیتر خبر این بوده: یونایتد چه از دست داده؟ مورا اولین بازیش برای پی اس جی کاملا تأثیر گذار بود."

تیتر کلا به یونایتد ربط داشته منم وقت نداشتم کامل ترجمه کنم منبع رو گذاشتم کسانی که علاقه داشتن به خبر بخونن خودشون چون به قول تو خیلی مهم نبوده در رابطه با یونایتد...
-------
وگرنه مطمئن باش من هر خبری میذارم، به نوعی از بخشهای یونایتدی سایتها بوده! هر سایتی برای خودش برای یونایتد یک بخش سوا داره امکان نداره خبری به یونایتد ربط نداشته باشه و من ببینم! شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 405
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 1,060
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,243
  • بازدید ماه : 38,221
  • بازدید سال : 209,415
  • بازدید کلی : 3,834,580
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30