loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 709 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (14)

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

...THANK YOU LUIS...

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/22 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

داداش امیر با اجازت از یکیش استفاده کردم و مردود هم شدم شکلکشکلک
...
فکر کردم معنیش این میشه، هوادارای فنرباغچه وحشیانه به دیدار فن پرسی اومدنشکلک
پاسخ : بزن آقا بزن ! من خودم امتحان اول رو با 9 تا غلط مردود شدم شکلک
امروز فقط با 1 غلط قبول شدم شکلک
از 20 نفر فقط 3-4 نفر قبول شدیم ! چه حالی داد شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1394/04/22 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

داش زانیار این تیتری که شما نوشتی که توهین توش نبود !!!
به زبان ساده نوشته هوادارای فنرباغچه از اومدن رابین خر کیف شدن شکلک که بایدم بشن شکلک

------------------------------------------------------------
اساسا شما افراد زیادی رو پیدا نمیکنید که برای بار اول امتحان آئین نامه رو قبول بشه شکلک ولی خب ما اینیم دیگه شکلک

راستش من یه کارت آزمون آنلاین برای آئین نامه دارم که باهاش میتونی 55 تا امتحان آزمایشی بدی خودم حدودا 20 تاش رو مصرف کردم نزدیک 30-35 تاش مونده اگه خودتون یا آشناهاتون میخواهن امتحان بدن از این استفاده کنید حیف نشه! کلا تا 30 روز دیگه اعتبار داره !
سایت : http://ranandegi.com/
کد هنرجویی : fuk28294
رمز عبور : 299064
پاسخ : قبول شدی؟شکلک مبارکت باشه امیرجانشکلک ایشالا به سلامتی.خوشحال شدیم داداش...شکلک
حالا دیگه با خاطرجمعی میتونی سوار اون ماشینی بشی که تو تولدت بهت دادم...شکلک
پاسخ : مرسی شکلک
هنوز غول مرحله آخر مونده شکلک
پاسخ : ایشالا اونو هم به راحتی قبول میشی.
اساسآ از شماکه تو اولین امتحان آیین‌نامه قبول شدین، انتظاری جز این نداریم.شکلک شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/22 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

Fenerbahce fans go wild for Robin van Persie
(Guardian)
بعضی از این رسانه های انگلیس شورشو در آوردن، خیلی توهین میکنن، اون از پارسال که به شواینی گفتن خوک کثیف، اینم از این!!!!!
.....
یه شایعه های بدی هم اومده که منچستر کاوانی رو میخواد!!! خریدنش اصراف و ضرر، نمیزارن رونی با خیال راحت اون نوک حضور داشته باشه برای یه فصل!
پاسخ : تحت هر شرایطی با اومدن کاوانی مخالفمشکلک کاش حداقل بجاش زلاتان لینک بشه...
اما گزینه برای نوک حمله،قطعآ باید رونی باشه...

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/22 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

شکلکها بد افتاد دلم نیومدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بله،ممنون...شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/22 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

باسلام و خیر مقدم:
آقا واقعا من خیلی هیجان زده ام یعنی میشه شواینی رو تو لباس یونایتد ببینم کنار رونی آخ آخ واقعا خریدهای بسیار عاقلانه ای بود برخلاف خریدهای احساسی پارسال که میخواستن اسم یونایتد حفظ شه البته اونمD
پاسخ : علیک سلام داداش سعید...
هیجان هم داره انصافآشکلک خریدهای پارسال،با کمی بدشانسی همراه بود،ایشالا امسال جبرانشه...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/22 و 2:44 دقیقه ارسال شده است

Morgan Schneiderlin too! Christmas has come early! #GGMU
توييت يكي از هوادارا.
یعنی من زنده می مونم بازیای فصل بعدمونو ببینمشکلک احساس میکنم توی دنیای دیگه ای سیر میکنم، تا حالا یونایتد قبراق تو نقل و انتقالات مشاهده نکرده بودمشکلک
پاسخ : بله،ایشالا همیشه سالمو سلامت باشی شکلکامیدوارم خریدهامون هم خوبو تآثیرگذار عمل کننشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/22 و 2:30 دقیقه ارسال شده است

اونطور که بوش میاد اشنایدرلین هم تقریبا خریداری شد.
منچستر ایونینگ نیوز خبر زده.
مبارک باشه ایشالله، معلومه فنخال و کادرش حسابی عزمشونو جزم کردن.
پاسخ : آره فکرکنم...احتمالآ فقط اعلام رسمیش مونده باشه.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/22 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

پاریسن پیشنهاد 47میلیون پوندی داده بابت دیماریا، تا دیروز مطمئن بودم دیماریا می مونه، اما امروز دوتا خبر اومد که احتمال رفتنش رو خیلی زیاد کرد، حرفای بلان و مدیربرنامه های رافائل!
نمیدونم چی بگم، خودم اصلا دوست ندارم بره اما اگه باشگاه تصمیم گرفته باشه؛ قطعا فروخته خواهد شد فقط امیدوارم یکم پافشاری کنن، قطعا قیمتش تا نزدیکای60میلیون پوند هم بالا میره و ما ضرری نمیکنیم در اونصورت،
در مورد گایتان اصلا خوشم نمیاد ازش، بنظرم دیماریا بره با داشتن( ماتا، والنسیا، یانگ، یانوزای،پریرا و دیپای) مشکل آنچنانی نخواهیم داشت و تقریبا وینگرامون عالین خدایی، گایتان احتیاجی نیست. من خودم درکل میگم اگه منچستر واقعا میخواد یه سطح بالاتر بشه وینگرش فقط و فقط بیل رو باید بخره در غیر اینصورت هر خریدی اضافی نحسدب میشه چون خودمون همون کیفیت شایدم بالاترش رو داریم، مصاحبه ی فنخال روز جمعه همین نکته رو اشاره میکرد.
پاسخ : الان خبرشو تو طرفداری خوندم...منم یکم مشکوک شدمشکلک به اینکه شاید بره.
نمیدونم چی بگم،به بازگشت به اوجش که امیدوار بودم،اما مصدومیت آخرش تو بازی با شیلی،فرضیه هامو کمرنگ کرد.
امیدوارم اگر موند،خوب بشه و اگر فروختیمش ضرر نکنیم...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/22 و 1:04 دقیقه ارسال شده است

http://brightcove.vo.llnwd.net/v1/unsecured/media/4221396001/201507/931/4221396001_4349492922001_RVP-kid-still.jpg?pubId=4221396001
..............
 http://soccerisma.com/wp-content/uploads/2015/07/Van-Persie-Istanbul.png
......
داداش حمید امروز روز جالبی نبودشکلک هر چند من خیلی خوشحالم از اینکه اشتایگر رو خریدیم اما از اونور رفتن فن پرسی قطعی شد و همچنین اشکهای کاسیاس، هرچند خودم اصلا از رئال خوشم نمیاد و متنفرم ازش اما فقط بخاطر شخص خود کاسیاس که تا این حد تیمشو دوست داشته ناراحتم واسش.
رفتن دخیا به رئال فقط حماقتش رو نشون میده، واقعا چجوری میخواد بره جای ایکر وایسه!!! چجوری روش میشه اصلا، البته هوادارای رئال از دخیا احمقترن با عرض معذرت و دور از جون ایرانیا منظورم اوناییه که میرن تو ورزاه، فکرشون کن تو مراسم معارفه یکی از بازیکنهای جدید داشتن اسم دخیا رو میبردن و تشویقش میکردن!!!! !!! !! !
هر تیمی 10 تا هوادار اینجوری دلشته باشه دیگه باید فاتحه فوتبال رو خوند...
پاسخ : خدا حافظتون زوج شیک و با کلاس... دلم برا بوشرا هم تنگ میشه. حیفه که دیگه تو مراسمای باشگاه نمیبینیمشون.
...............
داداش زانیار خوشحالی از بابت خرید بازیکن یه مسئله دیگه ست،اما وقتی پای خداحافظی بعضی بازیکنا میاد(اونم وقتی پای بی احترامی وسط باشه) واقعآ آدم اونروی فوتبال رو میبینه.
کاسیاس مظهر تعصب بود.اگر ذره ای واسه رئال ارزش قائل میشدم،همش به خاطر ایکر بودو بس.
همیشه از رئال متنفر بودم،اما کاسیاس به عنوان رقیب،برام یه معنی دیگه داشت.همیشه اینطور بازیکنارو مورد ستایش قراردادم.البته خدارو شکر که باشگاه خودمون پره ازین اسطوره ها ولی وقتی بازیکن رقیب رو به عنوان یک با غیرت و متعهد به باشگاهش دوست داری،قضیه فرق میکنه.(حتی اگر ازون باشگاه متنفر باشی)
کاسیاس نه پول پرست بود و نه عشقِ شهرت،فقط عاشق تیم و مردمش بود. که دستِ آخر اینطور پذیرایی شد.
مستحق چنین چیزی نبود. بهرحال من همیشه از ژاوی و کاسیاس به عنوان دو رقیب محبوب،خوش اخلاق و با تعصب یاد میکنم.
کاسیاس سزاوار این برخورد نبود...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/04/22 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

آخ آخ اشکهای ایکر شکلک حال آدم گرفته میشه :
http://www.tarafdari.ir/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88/358132/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%9B-%D8%A7%D8%B4%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%A6%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%AF
به خداکه هر باشگاهی لیاقت اینجور بازیکنارو نداره...
تو به بهترین شکل ممکن کارتو انجام دادی رقیبِ خوش اخلاق و دوست داشتنی، خدانگهدارت مرد...شکلک
پاسخ :
http://www.hotup.ir/upload/q9p6_iker_casillas___hd_wallpaper.jpg


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 41,801
  • بازدید سال : 212,995
  • بازدید کلی : 3,838,160
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30