loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 387 جمعه 01 آبان 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

به گزارش سایت Bleacher Report، پس از تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا، 2 اسطوره یونایتد که اکنون به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت می کنند از نحوه بازی تیم تحت هدایت فن خال به شدت انتقاد کردند. شیاطین سرخ در بازی مقابل زسکا مسکو با اشتباه مارسیال در خطای هَند بی مورد در محوطه جریمه خودی، یک گل را دریافت کرد، اما خود مارسیال در نیمه دوم موفق شد تا بازی را به تساوی بکشاند. پس از پایان بازی، پل اسکولز اظهار داشت:

شما به یونایتد نگاه می کنید و هیچ کیفیتی را نمی بینید، هیچ جنب و جوشی را نمی بینید. بازیکنان در حال دویدن نیستند. آیا به آن ها گفته شده است که این گونه بازی کنند؟ تمام کاری که آن ها می کنند، دادن پاس های محتاطانه در سراسر زمین است. من به یاد ندارم که یک پاس عمقی برای وین رونی فرستاده شده باشد. هیچ فرار و استارتی وجود ندارد.

بازیکنانی در این تیم وجود دارند که می توانند بدوند و فرار کنند. آندر هررا، جسی لینگارد، آنتونی مارسیال. توپ را به رونی بدهید و (در فضای خالی بین مدافعان) فرار کنید، اما هیچ کدام از آن ها حتی به فرار کردن فکر هم نمی کنند.

ریو فردیناند نیز پس از این بیان داشت:

حتی نمی توانم کلافگی و احساس ناتوانی لوییز فن خال پس از این بازی را تصور کنم. از اینکه در بازی خارج از خانه مقابل اورتون با نتیجه 0-3 پیروزی شوید تا این بازی، جایی که فشار و جنگدنگی تیم به هیچ وجه در حد مطلوب نیست. کلمه درست برای توصیف این حالت "بی روح" بودن است. من احساس می کنم که یک نوار (ویدئویی) شکسته هستم (اشاره به متفاوت بودن سبک بازی یونایتد در سال های قبل). تقریباً هر بار که بازی های یونایتد را تماشا کرده ام، این نکته را به زبان آورده ام: وقتی که توپ به کناره های زمین، میانه زمین و انتهای زمین می رسد، به نظر می رسد که هیچ برنامه ای وجود ندارد. این نحوه بازی واقعاً به منچستریونایتد نمی آید.

اگر شروع خوب مارسیال در منچستریونایتد ادمه یابد - یا اگر با جسارت بیشتر بگوییم که از این هم بهتر شود - و عملکرد بازیکنانی همچون باستین شواین اشتایگر، ممفیس و مورگان اشنایدرلین تأثیرگذارتر شود، یونایتد می تواند به یک خطر جدی بدل شود. آسان کردن روند وفق پذیری این بازیکنان تازه وارد، وظیفه بازیکنانی همچون وین رونی و کریس اسمالینگ است و این فشارِ روی دوش آن ها را بیشتر می کند. شاید غیر منصفانه باشد که از این ترکیب جوان و تازه شکل گرفته، انتظار داشته باشیم که عملکردهایی را ارائه دهد که بهترین تیم های سر الکس فرگوسن ارائه می دادند، اما این فشار سنگینی است که بودن در چنین جایگاهی برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

منبع : طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/01 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

این دو نفر هر نقدی بکنن نقد سازندست و ایرادات تیم رو رک و پوست کنده به مربیا میگن و در حقیقت دلشون واسه ی تیم میسوزه و خواهان بهتر شدن تیم هستن.
در حقیقت اوایل من با خودم میگفتم فاز این اسکولز چیه؟ چرا انقدر عجولانه داره نقاط ضعف تیم رو بیان و نقد میکنه!
بهرحال اسکولزی یه عمر تو منچستر بوده و با بهترینها کار کرده همچنین خودش همیشه بالاترین سطح رو ارائه میداد و مشکلات این تیم رو زیر و بم میدونه و همچنین میدونه چه چیزی در انتظاره تیمه اگه این نواقص برطرف نشن.
مثال بارزش اینه، سرعت؛ تو این مدت یه سال بارها از اسکولز گرفته تا کارشناسهای مختلف عدم سرعت و همچنین تغییر فاز تیم از دفاع به حمله و بالعکس رو مورد بحث و گفتگو قرار دادن، این مشکل سر باز نکرده بود آنچنان تا اینکه به پست آرسنال خوردیم، یه تیم بشدت سرعتی! حقیقتا پوست منچستر رو در عرض 20 دقیقه کندن، میتونستن حتی نتیجه مصیبت بارتری واسمون رقم بزنن اما بنظرم یه جورایی خود بازیکنای آرسنال از اینکه منچستر به این راحتی اسیر سرعتشون شده، شکه شدن و عقب نشینی کردن و بازی رو شل گرفتن...
تیم ما بازیکن سرعتی داره و همچنین بازیکنایی که بتونن به بازی سرعت و جریان بدن مثله ماتا و اشتایگر و حتی کریک، اما کادر مربیگری که در راسشون فن خال تا حالا از این توانایی حتی 20% هم بهره نبرده!
مشکل اول تصمیماته سرمربیه و من بازیکنا رو بسیار عالی و درجه 1 میدونم.
هرچند مثل همیشه خواهان موفقیت فن خالم و بهش امید دارم شاید بقول خودش این پروسه اییه که ما نمیدونیم!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 537
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,975
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,005
  • بازدید ماه : 40,983
  • بازدید سال : 212,177
  • بازدید کلی : 3,837,342
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30