loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 738 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (9)

- هفت روز هفته - هر روز تیترهای نیوزنو - اگر در توانتون هست هر یک از روزهای هفته تیترهای نیوزنو رو پوشش بدهید، خیلی خیلی ممنون می شم اطلاع بدید. زمان گذاشتن پست لازم نیست حتما 10 صبح یا 8 شب باشه، مثلا می تونید پست تیترهای شنبه صبح نیوزنو را شنبه شب در بلاگ قرار بدید.

- ترجمۀ تیترهای کامل هرروز بین نیم ساعت تا یک ساعت زمان خواهد برد و وقت زیادی از نویسنده نخواهد گرفت.

-اگر مایل بودید در سایت یا بلاگ خودتون پوشش تیترها رو تقبل کنید هم اطلاع بدهید تا در جدول زیر لینک داده بشه به پست مربوطه از بلاگ شما. اصل بر تقسیم کار هستش مهم نیست کجا پستها قرار میگیرن. ممنون قلب


 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-
شنبه صبح
(جمعه 20:00 تا شنبه 10:00)
یکشنبه صبح دوشنبه صبح سه شنبه صبح چهارشنبه صبح پنجشنبه صبح جمعه صبح
- - - - - شهاب -
شنبه شب
(شنبه 10:00 تا شنبه 20:00)
یکشنبه شب دوشنبه شب سه شنبه شب چهارشنبه شب پنجشنبه شب جمعه شب
- - - - - شهاب -
-£24m Man United star moves closer to Old Trafford exit door Give Me Sport 1
Anderson at Manchester Airport (©TonyLedge - Twitter)-اندرسون امروز در فرودگاه منچستر برای پرواز به فیورنتینا
 
-Manchester United reportedly prepare a move for Paris Saint-Germain playmaker Lucas Moura Mirror.co.uk
Man United chase £120,000-a-week Ligue 1 star Give Me Sport
2
United chase PSG's Lucas Moura-دیلی استار مدعی است که یونایتد پیشنهادی 30 میلیون پوندی را برای جذب لوکاس مورا مهیا می کند. از اینجا بخوانید.
 
-Stoke City fan given two-year ban for abusing Manchester United supporters Sports Mole 3
-یک هوادار استوک سیتی که در دسامبر در جریان شکست استوک سیتی برابر یونایتد در کپیتال وان کاپ، به هواداران یونایتد توهین کرده بود، برای دو سال محروم شد.
 
-Van Persie, Wilshere and David Luiz join Messi for Pepsi campaign Daily and Sunday Express 4
-  
-Agent of Hernanes Jets Into England to Field Manchester United and Tottenham... Inside Futbol 5
-روزنامۀ Il Tempo ایتالیا می نویسد که ایجنت هافبک برزیلی لاتسیو، هرنانس امروز در انگلیس است تا با یونایتد و تاتنهام مذاکره کند.
 
-Manchester United top standings of merchandise sales in UK Sports Mole 6
-طبق آمار فروش Amazon، منچستر یونایتد در صدر تاریخ فروش Merchandise (کالاهای مزین به آرم باشگاه و اسپانسری و ...) در تاریخ UK قراردارد و از این نظر 15 درصد بیش از چلسی رده دومی فروش داشته اند.
 
-BBC, ITV ask Manchester United boss David Moyes to be World Cup... Sports Mole 7
-گزارش شده است که BBC و ITV تماسهایی با دیوید مویز داشته اند تا از وی بخواهند جزو تیم مفسرین این شبکه ها برای جام جهانی پیش رو در برزیل باشد.
 
-£20m Man United target 'important' to Madrid Give Me Sport 8
Ancelotti wants Coentrao to stay.-پس از اخراج فابیو کوئنترائو در بازی پریشب مادرید، و بالاگرفتن شایعات پیوستن او به یونایتد، کارلو آنچلوتی برای سرد کردن شایعات، به خبرنگاران از اهمیت کوئنترائو و بازی خوبی که از نظر دفاعی و هجومی برابر اوساسونا ارائه داد می گوید.
 
-Fans slam United for selling discounted tickets to students to fill spare... Manchester Evening News 9
Old Trafford stadium, home of Manchester United FC-منچستر یونایتد نزدیک یک سال است که برای بازیهایی که در ورزشگاه هنوز صندلی خالی می ماند، بلیطهای زیر قیمت به اتحادیۀ دانشجویان دانشگاه منچستر می دهد که این کار صدای هواداران دارای بلیطهای فصلی را در آورده است. بدین ترتیب دانشجویان می توانند با ارائۀ شمارۀ دانشجویی معتبر، بلیطی را که خریداران بلیطهای فصلی 37 پوند خریده اند، تنها با 24 پوند بخرند و بدین ترتیب ورزشگاه نیز پر شود. البته یک سخنگوی باشگاه و رییس اتحادیۀ دانشجویان گفته اند تعداد این بلیطها تنها در ابعاد چندصد بلیط است و در نواحی محدودی ارائه می شود.
 
-Wanted: Maradona memories Manchester United - Official Site 10
-MUTV در حال ساخت یک مستند به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی 3-0 بر بارسلونای مارادونا در سال 1984 در جام برندگان جامهای جذفی. این پیروزی 3-0 با درخشش برایان رابسون باعث جبران شکست 2-0 بازی رفت در نوکمپ شد.
 
-Man United transfer target? Evra replacement scouted – all you need to... talkSPORT 11
Manchester United are being linked with Atletico Madrid left-back Filipe-استعداد یابی تاکسپورت از دفاع چپی که می تواند جانشین اورا باشد: فلیپه لوییس کارسمیرسکی
 
-Man United locked in three-way battle to land £24m ace Give Me Sport 12
Gundogan is a wanted man-بیلد آلمان به علاقۀ بارسلونا به گوندوگان اشاره کرده و گفته بارسا با ترتیب دادن قرار ملاقاتی با Cousin (خاله زاده، دایی زاده، عموزاده، عمه زاده!) ایلکای می خواهند مذاکراتی را که در دسامبر با نمایندگان گوندوگان آغاز کرده اند ادامه دهند.
 
-Ferguson favourite 'promised' Tottenham transfer Give Me Sport 13
Was Defour promised a move to White Hart Lane?-ایجنت هافبک بلژیکی، استیون دفور فاش می کند که موکلش می خواهد پورتو را ترک کند چون خواهان بازی در جام جهانی است. نام باشگاههای استون ویلا، اندرلخت و تاتنهام برده شده است و این ایجنت می گوید توسط تماسهایی به موکلش قول انتقال به تاتنهام داده شده است. دفور سال 2009 در شرف انتقال به یونایتد بود ولی با شکستگی پا این انتقال منتفی شد که حتی منجر شد فرگوسن یک نامۀ تسلی بخش به دفور بنویسد و بگوید که همچنان وضعیت پیشرفت وی را زیر نظر خواهد داشت.
 
-Fourth tie with Foxes Manchester United - Official Site 14
-تقابل جوانان یونایتد با لستر سیتی در اف ای کاپ جوانان برای چهارمین بار
 
-Manchester United’s move for Carvalho complicated by Barcelona and Real Madrid interest The Peoples Person 15
-رکورد پرتغال مدعی است که رئال مادرید و بارسلونا نیز علاقه هایی به جذب کاروالیو از اسپورتینگ لیسبون نشان داده اند.
 
-Lucas Leiva explains birthday picture with Man City and Man Utd stars The Sport Review 16
lucas-لوکاس لیوا، هافبک برزیلی لیورپول عکس تولدش را که بابازیکنان امریکای جنوبی تیمهای سیتی و یونایتد منتشر کرده بود شرح می دهد. او می گوید که اتفاقا اصرار داشت که این عکس منتشر شود و او این دوستی با مردان امریکای جنوبی را ارج می نهد و تازه اشاره می کند مردان برزیلی چلسی نیز اگر فاصلۀ لندن تا لیورپول زیاد نبود، قطعا در میهمانی او حاضر می بودند.
 
-More Moyes misery as Man United target has €45m release clause Give Me Sport 17
Mane [left] in action for Sporting Lisbon-خبر بد دیگر برای مویز: A Bola پرتغال فاش می کند که دیگر هدف یونایتد در اسپورتینگ لیسبون، یعنی کارلوس مانه نیز بند آزاد سازی 45 میلیون یورویی در قراردادش دارد.
 
-RVP: I share a 'rare' quality with Rooney that others don't have Give Me Sport 18
Rooney and RVP are currently out through injury-روبین فان پرسی می گوید که رونی وی را به بازیکن بهتری تبدیل کرده است. از اینجا بخوانید.
 
-Duncan Edwards' mum got a washing machine. Neymar's pocketed £34m Telegraph.co.uk 19
-  
-Mannone 'calm' over Utd link Sky Sports 20
-گزارشاتی در ایتالیا، ویتو مانونه، دروازه بان ساندرلند را گزینۀ مویز برای دروازه بان پشتیبان دخیا نام برده بودند. اما گوس پویت، سرمربی ساندرلند می گوید که دروازه بان تیمش، مانونه نسبت به این شایعه "خونسرد" است و پویت می گوید که تازه خودش هم به دنبال یک دروازه بان ذخیره در ژانویه است!
 

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-Darren Fletcher ‘fully confident’ Man Utd can beat Chelsea The Sport Review 1

فلچر عقیده دارد که یونایتد می تواند باعزم نتیجه گرفتن به بازی یکشنبه در استمفورد بریج گام بگذارد. او به PA Sports می گوید:

"از ما انتظار می ره که هر بازی رو پیروز بشیم و مهم نیست در خانه برابر سوانزی باشه یا بیرون خانه برابر چلسی، در هر صورت اگر پیروز نباشیم به چشم یک فاجعه بهش نگاه میشه."

"ما پیش از این هم در این موقعیتها بودیم و گاهی در بازیهای بزرگتر و مهمتر، شما واقعا متحد می شید و این منجر میشه بهترین نمایشتون رو هم به اجرا بذارید چرا که واقعا با تمرکز خودتون رو آماده می کنید و واقعا مصمم هستید که به مردم ثابت کنید اشتباه می کنن."

"ما با همون روندی که با بازیهای دیگه برخورد می کنیم، با این بازی برخورد خواهیم کرد. برای پیروزی گام به بازی می ذاریم. ما می دونیم که رفتن به خانۀ چلسی رقابت سختیه ولی می تونیم کمی اعتماد به نفس از بازی برابر سوانزی کسب کنیم و کاملا مطمئنیم که به اونجا می ریم و همون تلاش رو میذاریم. به نظرم شرایطمون خوب خواهد بود."

 
-Man United star breaks 1million barrier Give Me Sport 2
Fellaini's message to the fans. (Marouane Fellaini official Facebook)-تشکر مروان فلاینی از هواداران در فیسبوک - فلاینی به مرز یک میلیون هوادار رسید: "ممنون از تمامی هوادارایی که من رو حمایت می کنید. ما الآن یک میلیون هستیم."
 
-Manchester United target dismisses Barcelona rumours Give Me Sport 3
Hummels is happy at Dortmund-مت هوملز در گفتگو با بیلد اعتراف کرد که از کلاس هفتم مشغول یادگیری زبان اسپانیایی بوده است، ولی به بارسلونا فکر نمی کند و می خواهد تمریناتش را روی بازی بعدی تیمش، بروسیا دورتموند متمرکز کند.
 
-Good news for Moyes as £27.5m man Fellaini returns to training... but... Daily Mail 4
-خبر خوش برای یونایتد - بازگشت مروان فلاینی به تمرینات - هنوز خبری از RVP نیست.
 
-RVP, Aguero, Luiz and Wilshere to join Messi! talkSPORT 5
-فان پرسی، مسی، آخرو، ویلشر و ... در جام پپسی
 
-West Ham admit Fulham target Ravel Morrison may leave Daily and Sunday Express 6
-مک دونالد، کمک مربی وست هام تأیید کرده است که هر بازیکنی قیمتی دارد و تلمیحی به امکان داشتن خرید موریسون از وست هام اشاره کرده است. البته این شایعه را که موریسون خواهان خروج اجباری است رد کرده و به شوخیها و خنده هایش با موریسون در تمرینات اشاره کرده است. فولام و موئلنستین شدیدا خواهان موریسون هستند.
 
-Man United youngster Powell set to stay at Wigan talkSPORT 7
Wigan Athletic boss Uwe Rosler has hinted Manchester United will allow Nick Powell to complete his season-long loan at the DW Stadium amid speculation David Moyes wants to recall the England Under-21 ace-اووه راسلر سرمربی ویگان می گوید که در هفتۀ آخر ژانویه باز با مویز در مورد ماندن پاول صحبت می کنند ولی همه از شرایط کنونی راضی هستند و بدین ترتیب راسلر ضمنی به ماندن پاول تا انتهای فصل اشاره کرده است.
 
-Marcotti: Man United will have to pay £100m for Juventus duo Pogba... talkSPORT 8
-مارکوتی، کارشناس سری آ: یونایتد برای جذب پوگبا و ویدال باید به میزان 100 میلیون پوند پرداخت کند.
 
-Chelsea in 'advanced talks' with £10m Man United target Give Me Sport
9
Zouma is an established centre-half.-روزنامۀ Le10 فرانسه: چلسی در مذاکرات پیشرفته برای جذب کورت زوما
 
-Anders: Keepers bond is strong Manchester United - Official Site 10
Anders Lindegaard-آندرس لیندگارد مدعی است که هیچگاه ارتباطی مستحکمتر از این ارتباط بین دروازه بانان کنونی یونایتد را تجربه نکرده است.
 
-Manchester United & Chelsea enter bidding war for £20m+ starlet Give Me Sport 11
Shaw is keen to leave Southampton-ادعای تلگراف - لوک شاو می خواهد سن ماری را ترک کند.
 
-Everything Is Still Open – Manchester United Target Ilkay Gundogan Promises Future... Inside Futbol 12
-  
-Stu Mathieson: Why United's Ronaldo dream is not over Manchester Evening News 13
-مقالۀ استوارت متیسون - چرا رؤیای یونایتد برای جذب کریس رونالدو پایان نیافته است. عکسهایی از مراسم بهترین بازیکن سال و توپ طلای سال 2013 در منبع
 
-Robin van Persie reveals his biggest Manchester United dream The Peoples Person 14

-روبین فان پرسی در گفتگو با یوفا، می گوید که قهرمانی با یونایتد در لیگ قهرمانان برایش یک دنیا معنا دارد:

"این برایم یک دنیا مفهوم داره. البته که این جامی هست که هر بازیکنی نمی بردش. اگر خیلی خوش شانس باشید، (شما فقط) یک بار(می بریدش).معدود هستن بازیکنایی که بیش از یک بار این جام رو بردن ولی این جامی بسیار ویژه است که هرکسی می خواهد هر سال برنده ش باشه."

"فقط یک تیم می تونه برندۀ اون باشه و خیلی هم سخته. هر سال بردن اون به نظر میاد سختتر می شه، چرا که تیمها دارن بهتر و بهتر می شن. لذا همیشه خواستن چیزی که همه می خوانش سخته!"

 
-Falcao could soon be joining forces with Nani The Peoples Person 15
-دیلی میل گزارش می دهد که اگر پیتر لیم بیلیونر، موفق شود باشگاه والنسیا را خریداری کند، آنگاه باری جذب فالکائو و نانی برای تیمش تلاش خواهد کرد.
 
-Madrid Chief Confirms Ronaldo Will Return To England The Busby Way 16
-

باز هم اظهارات رومن کالدرون در مورد رونالدو بازگشتش به انگلیس. سان از کالدرون، رییس سابق رئال مادرید نقل می کند:

"من فکر نمی کنم که رونالدو دوران ورزشیش رو در رئال تموم کنه. فکر می کنم که یک روز به انگلیس برمیگرده."

"در مادرید او از شهر و از هوادارا راضیه، ولی به نظرم رابطه ش با فلورنتینو پرز (رییس فعلی) به اون خوبی که با سرالکس در منچستر یونایتد بود نیست."

"رونالدو عاشق مرداییه که نقش پدری دارن، با فلورنتینو او این حس رو نداره. رابطه شون بده یا در واقع چنین رابطه ای وجود نداره. او با کینه ورزی به رییس در رئال می مونه (؟ شک در ترجمه)"

 
-Manchester United handed the perfect opportunity to sign Luke Shaw The Peoples Person 17
-  
-United 'must show character' Sky Sports 18
-مایکل سیلوستره معتقد است که یونایتد با مقاومت و پایداری و جلوگیری از شکست در بازی یکشنبه برابر چلسی، باید "شخصیت" خود را نشان بدهند.
 
-Liverpool prepare £8m bid for Man United midfield target Give Me Sport 19
Jorginho has seven goals in 18 Serie 'A' appearances this season.-به نقل از میرر، لیورپول خود را برای جذب هافبک بازیساز 22 سالۀ تیم هلاس ورونا، جورجینهو آماده می کند. از وی به عنوان اهداف یونایتد، چلسی و آرسنال نیز یاد شده بود.
 
-Video: Leicester 2-6 United Manchester United - Official Site 20
-ویدئو - پیروزی 6-2 یونایتد برابر لستر سیتی در سال 1999 با حضور بکام، استام و ....
 

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-Manchester United star reveals thoughts on manager's future Give Me Sport 1
-فان پرسی در گفتگو با BBC می گوید که مویز همان مردی است که می تواند شرایط را در اولدترافورد تغییر دهد.
 
-Agent says Manchester United won't sell his client despite having offers, they... Sport Witness
Alexander Buttner Won’t Be Making Manchester United Exit This Month Reveals Agent Inside Futbol
2
-ایجنت بوتنر می گوید که یونایتد مایل به از دست دادن وی نیست و می خواهد او را در باشگاه حفظ کند.
 
-Welbeck: I’m a local lad and United fan, not just a player The Peoples Person 3
-ولبک: من فقط یک بازیکن یونایتد نیستم، من یک پسر بومی و هوادار یونایتدم.
 
-Anderson agrees loan switch to Fiorentina talkSPORT 4
-قرارداد اندرسون پس از انجام مراحل اداری مهر خواهد خورد.
 
- 5
-  
- 6
-  
- 7
-  
- 8
-  
- 9
-  
- 10
-  
- 11
-  
- 12
-  
- 13
-  
- 14
-  
- 15
-  
- 16
-  
- 17
-  
- 18
-  
- 19
-  
- 20
-  
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/10/27 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

دلم برای اندرسون تنگ میشهشکلک
من حالاحالاها هوادار فلاینی نمیشمشکلک
پاسخ : فلاینی بیرون زمین شخصیتی داره آروم و بسیار موش مرده ولی تو زمین.... تو زمین من هیچ وقت طرفدارش نمی شم حالا حالا ها هم نه شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/10/27 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
به اميد رفتن ناني و اشلي يانگ
پاسخ : سلام داش قاسم علی گل.... یانگ و نانی رو مویز فکر کنم اعتقاد شدید داره بهشون... یانگ و نانی به شرط بازی کردن زاها...

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/10/27 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

خدا كنه يه 6 7 نفره ديگه اي هم برن......
پاسخ : برن و برنگردن شکلک

این نظر توسط marcusfinix در تاریخ 1392/10/26 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

من به عونان طرفداره سیتی از اخباره مسخره ی دور و ور منچستره شما متنفرمشکلک
شکلک
از امروز من طرفداره سیتی هستم
شهاب نمیتونی یه سایت هم برای سیتی بزنی
مثلا بچه های پولکی یا بچه های دلار نفتی یا
یه همچی چیزی
خو من میخوام طرفداره سییتی بشم سیتی که سایت ندارهشکلکشکلکشکلک
سیتی اصلا طرفدار داره من با کی حرف بزنم
تا اینجا منو امیر اورتون و فرشید و سعید 275 میخوایم بریم طرفداره سیتی بشیم
تازه بازیکای آکادمی سیتی رو هم میشناسم گیودتی.رازک.مجمد آبو.کریم رکیک و....
عجب تیمی دارم من
خط هافبک تیممو نگاه:فرناندینیو .نصری.ناواس.سیلوا.توره.جک رادول.سیکلر.میلنر و ....
مهاجما رو که نگو آگوئرو . نگریدو . یووتیچ . ژکو و ...
کلیچی و زابالتا و کولاروف هم مثل شیر از گوشه های زمین مراقبت میکنند و ناستاسیچ و کمپانی و دیمیکیلیس و ریچاردز و لسکات رو هم داریم.پانتیلمون و هارت هم درون دروازه پلک رینی هم که مربیمونه
شهاب خواستی بیا طرفداره سیتی شو...ریشه میشه هم اصولا نداریم ولی پول ریشه میاره برامون
با امسال دو بار قهرمان لیگ شدیمشکلکشکلک
گر به دنبال تیم میگردید سیتی در روبروی شماستشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : زابالتا و یحیی توره رو بسیار دوست میدارم شکلک
ولی قرارباشه طرفدار تیمی هم بشم طرفدار چستر میشم اقلا توش چستر مستر داره شکلک
الآن هم نمی دونم دسته چنده شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/10/26 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

بدرووود ای اندرسون... شکلک
ما که بازیکن بخر نیستیم حداقل پاولُ برگردونیم
____
آقا شهاب ایـشـالـلـه که فردا استقلال می بره خستگی از تنت در میرهشکلک
پاسخ : پاول فعلا جاش خوبه فقط اگه اونجا کم کم به برباتف ثانی تبدیل نشه...
نشد که ببره استقلال دو تا دیگه آندو کم داشتیم تو زمین شکلک
هفته دیگه استقلال ذوب آهنه شکلک شکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/10/26 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

راستی داش شهاب خسته نباشی شکلکشکلک
پاسخ : سلامت باشی سعید جان شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/10/26 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

اندرسون رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک
من ناراحت ترین آدم جهانم(بعد از شنیدن این خبر)شکلک

بابا تازه میخواستم والپیپر بذارم...ازین یارووووووشکلک
ای خدات...آخه چرا؟؟؟شکلک

دوست داشتم توپ طلارو با منچستر ببرهشکلک

به هرحال...
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــداااااااااااااااااااااااااایاااااااااااااااااااااااااا
شــــــــــــــــــــــــــــــــــــکرتشکلک شکلک

اما نه؟؟؟
وقتی فکر میکنم ... میبینم من خوشحال تریـــــــــــــــــــنم...شکلکشکلک

داش شهاب ممنون بابت زحماتت...شکلک
الحق و الانصاف که:
T Y L B شکلک
پاسخ : یعنی یک نفر قرار بود از این خبر ناراحت بشه شک ندارم خود داش حمیده شکلک شکلک شکلک
خواهش می شه داداش گل YWSHB شکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/10/26 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

-چه جالب شکلک من دنبال خبر می گردم و پیدا نمی کنم تو هم اینطوری شکلک
همین مونده بود بریم مانونه رو بخریم...

-فیورنتینا ماتری رو خرید, یعنی اندو رو هم میخره؟؟ شکلک

-انجلوتی گفته کوئنترائو علاقه ای نداره تو دسته یک انگلیس بازی کنه. البته این رو ی دوست رئالیم بهم گفته خودم جایی نخوندم. البته دنبالشم نرفتم

- مندز گفته رونالدو تا 40 سالگی تو رئال می مونه. فکر نکنم جسدش بدردمون بخوره شکلکشکلک

- نو آلمانی نو آلمانی - بره رئال نابود شه حال کنم. البته رئال با تجربه ای که از خرید شاهین بدست آورد بعیده که بره سمت این. اگه بره عجیبه

-دوست دارم موریسن و مورا رو بخریم
پاسخ : من تاحالا فکر می کردم گوندوگان ترکه شکلک شکلک
موریسون و پوگبا رو دوست دارم بخریم.. ولی مورا.... شکلک شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/10/26 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

من در اسرع وقت تیم خودمو عوض میکنم شکلک(((
وقتی در کمتر از 12 ساعت در مورد تیمت بیشتر از 40 تا تیتر خبری میاد... به خدا قسم رئال و بارساش روزی نهایت 5 تا تیتر خبری دارن شکلکشکلکشکلک
تیمه داریم؟!!!
دو ساعت و نیمه دهنم جر خورد!
پاسخ : خسته نباشي شهاب جان شکلک
بدبختيو ميبيني شکلک
بعد حالا جالب اين جا ست كه توي بازيكن هايي كه به ما لينك ميشن هيچ كدوم رو نه باشگاه زير نظر داره نه بازيكنه ميخواد از باشگاه بره
لامصب همه چي يونايتد خاصه شکلک
پاسخ : مرسی داش حسین گل شکلک شکلک
اصلا جالبه مثلا چلسی میره سراغ کورت زوما، تیتر میزننن چلسی رفت سراغ هدف "منچستر یونایتد"!!!
همه بازیکنا رو الآن "هدف منچستر یونایتد" صدا می کنن شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 938
  • باردید دیروز : 3,996
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,817
  • بازدید ماه : 9,817
  • بازدید سال : 323,265
  • بازدید کلی : 3,948,430
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30