loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 909 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (9)

0

دانلود کلیپ  با حجم 19 مگ

 

نکته: دوستان عزیز (احتمال) ویرایش این کلیپ توسط خودم در آینده هست(واسه تسکین درد خودمون) ...که اگر اگر اگر وقت کردم ویرایش میکنم

اما فعلآ منتظر نباشین و اگر دوست داشتین همینو فعلآ دانلود کنید...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/17 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

sharmandam kardi hamid jan ghurbun to va hamaiye manchesterihaiy gooooooooooooooooooooooooolشکلکشکلک
پاسخ : 2شمنت شرمنده دادا...طلایی...

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/17 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

cheghad zibast aks mano yade javonim andakhtشکلک
پاسخ : آخ الهی من قربون اون جوونیهات برم...داش بهزاد

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/17 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

حداقل اون پسته های تو پراید رو بفرستین دیگهشکلک
پاسخ : عزیز من پسته ای که توی پراید بوده حتما مشکلی داشته دیگه.شکلک
-چی؟آهان.گرفتم! _آقا جان میگن یا کلش رو میفرستیم یا هیچ چیز رو.من هم به همون دلیلی که گفتم قبول نیمکنم.شکلک گیر نده بروشکلک

این نظر توسط سیده زهرا(عاشقانه های مسیحا در تاریخ 1392/04/17 و 8:45 دقیقه ارسال شده است

زندگی هیچوقت اندازه تنم نشد ...

حتی وقتی که خودم

برای خودم

بریدم و دوختم ...!!!
پاسخ : زندگی بیشترش سوختن است...درس آموختن است
پاسخ : زندگی تجربه تلخ بسیار دارد
دو سه تا کوچه و پس کوچه و
اندازه یه عمر بیابان دارد

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/17 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

داش حمید دمت گرم شکلک شکلک
والپیپر معرکه....
بین این شیشتا بکام اون دوتا تو لباس یونایتد و میلان رو خیلی دوست داشتم چون تیمای محبوبم بودن شکلک
و خوب اون یکی تو لباس یونایتد AON و گریه ش تو لباس PSG که کلی برامون خاطره شد... شکلک
لباس گالکسی که کلا رفت تو افق امریکا محو شد قهر و بغض بکس از دنیای فوتبال شکلک
حیف اون تن و خالکوبیهای مقدس که مجبور شد چند فصل اون پیرهن نجس رئال اسطوره دزد رو تحمل کنه شکلک شکلک شکلک
کلیپ هم من از یوتیوپ دیدم خود کلیپش خیلی شلوغ پلوغ بود میتونست بهتر باشه به نظرم... ولی اون صحنۀ گریه ش تو PSG به دنیا میارزید شکلک شکلک
دستت طلا داش حمید
پاسخ : ععععهههه...شما با میلان هم لینک بودین...؟؟؟شکلک
منچستر که جای خود داره....آره منم با میلان موافقم...ولی باهاشون لینک نبودمشکلک
آخ گفتی گریه ش...واقعآ تمام دوران بازیگریش واسمون خاطره شد...
اون ازون کلاس 92...کارت قرمزش...گل به یونان... و بازی آخر که واسه من یو گل زد...وآخرین جام و و و ...
محو شدنش به خاطر اون رئال آشغال شد...اه اه اه...
این رئال تو خاموش کردن ستاره ها استاده عوضی...
آره منم اون گریه رو به تمام کلیپ ترجیح میدم...شکلک
اما منتظر ادیتش باش...امیدوارم بتونم چیزی که میخوام درش بیارم...شکلک
مرسی داش شهاب...شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/16 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش حمید.اقا من هنوز منتظر پرایدم چرا نمیفرستین بابک که نفرستاد حداقل شما یه دستی بالا بزنشکلک
پاسخ : من گفته بودم به دلایل امنیتی نمیفرستیم که.جون کاربرها برای ما مهمه.شکلک
پاسخ : 9کرم دادا...اتفاقآ داش محمدرضا منم با داش بابک موافقم...
اول میخواستم بفرستم...بعد کامنت داش بابک رو خوندم...پشیمون شدم.

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/04/16 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه.
داداش حمید هم مثل من معتاد به سالنه.شکلک خوش بگذره.
پاسخ : مرسی بابک جان...
جون داداش اگه یک هفته نرم استخونام میترکه...شکلک
پاسخ : من هم زانوهام مشکل داره باید ورزش کنم.اتفاقا خیلی خوبه آدم حداقل هفته ای یه بار بره سالن.
ما هم میریم سالن ولی چه سالنی.3 نفر میدویم بقیه نگاه میکنن.شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/04/16 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

دوستان گل من باید برم سالن،بعد سالن ایشالا در خدمتتون هستم...
فعلآ...شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/04/16 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

ممنوووون
دست شما درد نکنه
پاسخ : خواهش میشه...انجام وظیفه ست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 313,636
  • بازدید کلی : 3,938,801
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30