loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 930 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (8)

 

 

 

بازگشت رونی

 

 

وین رونی که از ناحیه ی سر و خیلی شدید دچار مصدومیت شده بود به نظر می رسد که برای بازی با منچسترسیتی اماده خواهد بود.

دیوید مویز و دستیارانش شرایط رونی را بررسی می کنند تا ببینند که ایا او برای وارد شدن در لیست بازیکنان مویز برای بازی با سیتی اماده خواهد بود یا خیر.

اما ان ها باید به موضوعی دیگر نیز توجه کنند و ان این است که رونی بعد از 10 روز بازی نکردن باید در مقابل حریفی چون سیتی بازی کند و همانطور که سرالکس فرگوسن گفته بود رونی بازیکنی است که با بازی کردن به فرم خوب خودش برمیگردد و رونی در این 10 روز بازی نکرده پس ان ها باید شرایط را با دقت بیشتری بررسی کنند

 

 

کاگاوا:از مویز بپرسید چرا من بازی نمی کنم

 

شینجی کاگاوا که در بازی دوستانه تیم ملی کشورش باز هم همانند بازی قبلی تیم اش درخشید و این بار موفق به گلزنی هم شد در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ی بازی نکردن او در ترکیب اصلی یونایتد این گونه پاسخ داد:

"از دیوید مویز بپرسید من چرا بازی نمی کنم"

"این نا امید کننده است که من بازی نمی کنم ولی با زدن گل هایی مثل این به من اعتماد به نفس می دهد خوشبختانه من این را با خود به باشگاه می برم(گل زدن رو می خواهم با خودم به باشگاه ببرم و اونجا هم گل بزنم) و پیشرفت خواهم کرد"

این بازیکن زاپنی منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر تنها 7 دقیقه به میدان رفته که ان هم در بازی مقابل ویگان در جام خیریه بوده و در بقیه بازی ها از روی نیمکت بازی را تماشا می کرده

او ادامه داده:

"این بسیار سخت است که شما به طور منظم بازی نکنید"

"از وقتی من به ژاپن امده ام و بازی کردم احساس خوبی دارم"

"من به باشگاه بر می گردم و منتظر می شوم تا بازی کنم و حرف هایم را در زمین خواهم زد"

 

 


بازی های ملی:

 

 

برای بازیکنان ملی پوش یونایتد تقریبا میشه گفت بازی های امیدوارکننده ای بود

 


انگلیس و اکراین

 

در این بازی که دنی ولبک به دلیل کارت زردی که در بازی قبل گرفته بود نتوانست بازی کند و فقط اشلی یانگ و تام کلورلی بودند که از نیمکت به بازی امدند تا شاید بتوانند نتیجه را تغییر دهند که این اتفاق نیافتاد این در حالی بود که مایکل کریک و کریس اسمالینگ تا انتهای بازی روی نیمکت بودند و بازی را تماشا می کردند

 

 

 

ایرلند و بلاروس

 

اوانز و ایرلند شب سختی را پیش رو گذاشتند ان ها در این بازی 3-2 نتیجه را به لوکسامبورگ واگذار کردند این چهارمین پیروزی لوکسامبورگ در این رقابت ها بود

 

 

فرانسه و بلاروس

 

 

پاتریس اورا در این بازی نیمکت نشین بود

در این بازی که با نتیجه 4-2 به پایان رسید فرانسه دو بار در معرض شکست قرار گرفت اما توانست این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد

 

 

اکوادور و بولیوی

 

 

در این بازی والنسیا 90 دقیق کامل بازی کرد و در ان دو تیم به نتیجه 1-1 رضایت دادند

 

 

 

 

ژاپن و غنا

 

در این بازی شینجی کاگاوا اولین گل تیم اش را به ثمر رساند و زاپن این بازی را 3-1 به نفع خود به پایان رساند

 

 

هلند و اندورا

 

 

می رسیم به موفق ترین بازیکن یونایتد در بازی های ملی رابین فن پرسی که در بازی جمعه گذشته مقابل استونی توانست گل تساوی تیم اش را به ثمر برساند این بار هر دو گل تیم اش مقابل اندورا را به ثمر رساند و باعث شد تیم اش برد شیرینی را تجربه کند

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/06/21 و 8:20 دقیقه ارسال شده است

چه گل هایی رابین زد
دمش گرم
ممنون داش حسین
پاسخ : خواهش می کنم حسام جان شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/06/20 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

دستتون درد نکنه آقا حسین.. متشکرم
عکس ها هم عاالی بودن
پاسخ : خواهش مي كنم

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/20 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

آقا thanks شکلک
پاسخ : خواهش

این نظر توسط مهدی سرخ در تاریخ 1392/06/20 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

سلام حسین جان؟ اخبار خوبی بود ممنون از لطفت !! خدا کنه رونی جلوتر از بازی من سیتی برسه به زور نگهش داشتیم توتیم اخرش هم مصدوم شد!! بازیکنای خوبی وزیادی داریم البته با اومدن فلینی اکثر بچه ها به پستهای قبلی خودشون برگردن شاید نحوه بازیشون بهتر شد وهمه راضی بمونن از سهم بازی کردنشون!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام مهدی جان
خواهش می کنم شکلک
ایشالا
من خودم از هم بیشتر نگران کاگاوا م این کلوپ همین امسال هم میخواست از چنگمون دربیاردش بعد کاگاوا,هم نگران هرناندز ام به اون هم مویز بازی نداده ولی خوب لابد یه چیزی می دونسته ولی اگه به کاگاوا تو بازی با پالاس 90 دقیقه وقت نده اونوقته که باید شک کرد

این نظر توسط CAP VIDIC در تاریخ 1392/06/20 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

بابا جنازه ی رونی هم تو بازی باشه تیم روحیه میگیره...بنده خدا شینجی داره نابود میشه بخدا خیلی حیفه...بازی های ملی هم که جز شینجی و رابین بقیه نشد که کاری بکنند البته پاتریس یک سخنرانی کرده بین دونیمه تیمو متحول کرده...اقا حسین واقعا خسته نباشید
پاسخ : این جنازه رو باهات موافقم بدجورشکلک
کاگاوا رو هم باید بهش بازی بده چون به نظر من خیلی بازیکن باهوشیه الان هم که اسکولز نیست بهش نیاز داریم اگه بازی نده و کاگاوا ناراضی باشه کلاپ باز شروع می کنه به موس موس کردن
سلامت باشی عزیزشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/20 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

روني ميرسه انشالا...
من بازي كاگاوارو خيلي دوست دارم كاش زياد بازي كنه وگرنه برميگرده به دورتموند قطعا...
پاسخ : ایشالا
اره منم از همین میترسم

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/20 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

ایشالا که رونی برسه به بازی...آخکه دوتا دیگه بزنه چه حالی میده...شکلک
کاگاوا اصلآ در حد انتظار ظاهر نشده...شکلک

رابین هرجا باشه کولاک میکنه...شکلک

مرسی داش حسین...شکلک
پاسخ : خواهش می کنم حمید جان شکلک
ایشالا که برسه من که می گم رونی اماده هم نباشه باز رونیه
کاگاوا بیچاره اصلا بازی نکرده که بخواد در حد انتظار باشه شکلک
رابین کار دیگه بلد نیستشکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/06/20 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

خدا کنه رونی هرچه زودتر برگرده.از تور تا حالا 3 بار مصدوم شده.ایشالا سیتی رو شکست بدیم لیور شوتم هر چه زودتر شوتش کنیم میانه های جدول بریم سر جای اصلیمون.در مورد کاگاوا نظرم اینه که به همراه نانی باید فیکس تیم باشن.حداقل از کلورلی که بهتر بازی میکنه.رونی هم میتونه یه خط بره جلوتر
پاسخ : ایشالا که میرسه
موافقم باهات


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 495
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,182
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,182
  • بازدید ماه : 43,657
  • بازدید سال : 214,851
  • بازدید کلی : 3,840,016
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30