loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 1049 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (17)

 

Box for 6

 

Happy Birthday!!!

سلام به همۀ رفقای گل یونایتدی! باز خوبه توی این اوضاع این بهونه ها برای جشن گرفتن و شادیهای دور همیمون هست وگرنه دیگه دق می کردیم نیشخند

امروز تولد پنجاه سالگی یکی از اسطوره های هم عصر کانتونا، برایان مک کلیر که هست به کنار! تولد Pouya عزیز از بلاگ قبلی هم هست به کنار اگه اینجا هست پویا جان تبریک میگم تولدت رو داداش ولی بعید می دونم اینجا پیش ما باشه.

مهمتر از همه فردا تولد محمدرضای عزیز هست! من شخصا محمدرضا رو بی نهایت دوست دارم نمی دونم چرا نیشخند فردا تولد 19 سالگیش رو جشن می گیره. محمدرضا جان از طرف خودم و تمام یونایتدی ها بهت تبریک میگم داداش قلبقلب

ایشالا که در سایۀ سلامتی عزیزانت به هر چی می خوای برسی تولد سال دیگه هم توی برجی که خودت ساختی جشن بگیریم نیشخندنیشخند اطلاعات اضافه تر در مورد محمدرضا رو به عهدۀ بابک می ذارم نیشخند

 

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-Manchester United starlet to join West Brom in January? Give Me Sport 1
-Zaha is likely to leave Old Trafford in January (©GettyImages)طبق ادعای سایت گل، باشگاه وست برومویچ آلبیون در موقعیت برتر برای جذب قرضی ویلفرد زاها قرار دارد. خبر کامل را از وب آکادمی بخوانید.  
-Reds to learn FA Cup fate Manchester United - Official Site 2
-The FA Cup sponsored by Budweiser قرعه کشی دور سوم FA Cup روز یکشنبه ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می شود و یونایتد حریف خود را خواهد شناخت.
 
-Manchester United boss David Moyes eyeing move for Roma playmaker Kevin Strootman Mirror.co.uk 3
-استیو بیتس طی مقاله ای در ساندی پیپل مدعی شده است که کفین اشتروتمان همان بازیسازی است که دیوید مویز در تیمش به او نیاز دارد.
 
-United must look forward Manchester United - Official Site 4
- آرتور آلبیستون، مدافع چپ اسطوره ای باشگاه پذیرفته است که هضم شکست برابر نیوکاسل دشوار بوده است، ولی از شیاطین سرخ خواسته با پیروزی برابر شاختار به روند موفقیت بازگردند.
 
-Report: Barcelona to offer cut-price Alex Song to Arsenal, Manchester United Sports Mole 5
- طبق ادعای دیلی استار، بارسلونا مایل است تا برای رهایی از هزینه های الکس سانگ، در ژانویه این بازیکن کامرونی را زیر قیمت خریداری شده از آرسنال و با 10 میلیون پوند به فروش برساند. اخیرا مارتینو، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 4-1 در جام حذفی در ملأ عام به انتقاد از سانگ نیز پرداخته است.
 
-Loan Round Up: Powell provides threat to any Manchester United midfielder The Peoples Person 6
- عملکرد تمامی بازیکنان قرضی در هفتۀ اخیر....
 
-Man United target willing to take £1m pay cut to seal move Give Me Sport 7
-Sneijder wants to join RvP at Old Trafford  (©GettyImages) طبق ادعای دیلی میل، وسلی اسنایدر مایل است تا با کاهش 1 میلیون پوندی حقوقش، پیوستنش به یونایتد را محقق کند و به دوست نزدیکش، روبین فان پرسی ملحق بشود.
 
-Agent Confirms Talks With United For ‘Complete Midfielder’ The Busby Way 8
-http:///images/85660292515422708276.jpg

طبق ادعای ایجنت اورتون ریبرو، هافبک تیم کروزیروی برزیل، یونایتد مایل به خرید این "هافبک کامل" است:

"من یونایتد او را می خواهد. مویز تحت تأثیر قرار گرفته. من در انگلیس بودم و شخصا با نمایندگان اونا صحبت کردم."

"از نظر یونایتد او یک هافبک کامله."

"این یک فصل احساسی برای او بوده و برای لیگ قهرمانی جنگیده و از نظر افتخارات شخصی هم براش پربار بوده. تصمیم نهایی با خود بازیکنه."

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/09/18 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

از بقیه دوستان که تبریک گفتن هم ممنونمشکلکشکلک
-------------
بابک من پیاده شدم دور و برم رو نگاه کردم نه تو بودی نه آرتینشکلک البته یکم میترسم بیام نزدیکت منو بزنی نمیدونم چراشکلک
-------------
داش حمید منو هم یه بار ببرید پشت پرده تا ببینم چه خبره دیگهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ان شاالله شکلکشکلک
پاسخ : خوب تو از یه ور دیگه رفتی دیگه.شکلک جلوی سرویس شلوغ بود با جمعیت رفتیم اونور.شکلک
--------------
فقط اگه خواستی دوباره جواب بدی بیا تو بحث آزاد.شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/09/18 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

اقا محمد رضا تولدتون مبارک باشه
شاد پیروز و سربلند باشید.
پاسخ : مرسی نسرین خانم

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/09/18 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

آقا محمد رضا تولدتون مبارک،ایشالله همیشه شاد و سلامت باشینشکلک
تولد آقا پویا هم مبارک باشه
پاسخ : ممنون از شما نگار خانم

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/09/18 و 7:41 دقیقه ارسال شده است

سلام.تولدت مبارک باشه محمدرضا جان.ایشالا همیشه موفق و سربلند باشی.
پاسخ : سلام داش سعید گل شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/09/18 و 7:03 دقیقه ارسال شده است

بابک با دم شیر بازی نکن من قبل این که دانشجو بشم تو سازمانای اطلاعاتی کار میکردمشکلک
زینب خانوم و داش حمید دم شما هم گرگشکلک
سعید تو در هر صورت حق نداری از شکلکم استفاده کنی چه روز تولد خودم چه روز تولد خودت :| شکلک
از داش امید گل و داش معین ممنونمشکلکشکلک
پاسخ : امتحان کنیم خوب.شکلک
اصلا من دیگه باهات کاری ندارم.من امروز بیرون سرویس منتظرت بودم.تو از اونور رفتی.شکلک
پاسخ : خب سعی کن آتو ندی دیگه داش محمد...شکلکشکلک
اینجا کلآ یه نفر هست که انگار مسئول آتو گرفتنه.شکلک..خودشون میدونن...
من که از اول اصلآ حواسم نبود...پشت پرده نیستی ببینی چه خبرهشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/09/18 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

تولد محمدرضای و پویا رو تبریک میگم ایشالا همیشه سلامت وخوش باشین.
اسنایدر هر وقت یادش میفتم افسوس میخورم چند باری که باهمون لینک شد چرا نگرفتیمش.
پاسخ : اولین بار که لینک شد تابستون 90 من تو پادگان بودم شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/09/17 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

داش محمدرضای گل (ممی سابق شکلک) تولدت رو تبریک میگم، ایشالا همیشه تو زندگیت سلامت و موفق و خوشبخت باشی شکلکشکلک
تولد داش برایان و داش پویای عزیز رو هم تبریک میگم شکلک
پاسخ : مرسی امید جان...شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/09/17 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک محمدرضا شکلک به عنوان کادوی تولدت میخوام به مدت یک روز از شکلکت استفاده نکنم شکلکشکلک موفق & صحیح و سالم باشی شکلک
------------------------------------
تولد آقا پویا رو هم تبریک می گم
---------------------------
من زیاد به خرید این بازیکنه خوش بین نیستم, بازیکن بدی نیست ولی تو لیگ سطح پایینی بازی می کنه من خرید راکیتیچ که وضعیت خیلی خوبی داره و دمبله رو ترجیح میدم
----------------------------
اگه واقعا مورا از شرایطش ناراضیه آرزو می کنم بخریمش, خیلی خیلی خوبه
-------------------------
تولد برایان مک کلیر 127 گله هم مبارک
-------------------------
اسنایدر رو هم بخریم خیلی خوبه, به هر حال بازیکن بزرگیه
--------------------
از سانگ زیاد خوشم نمیاد
پاسخ : با اسنایدر و سانگ موافقم شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/09/17 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

من هم تولد آقا پویا رو تبریک میگم و براشون یک دنیا شادی آرزومیکنم
ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشین

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/09/17 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

از لطف همه ی دوستان ممنونم واقعا خوشحالم که بین شما منچستری های گل هستم و همینطور یه تشکر ویژه هم از داش شهاب که منم خیلی دوستش دارم و میدونم چرا چون یکی از گل ترین کسایی که تا حالا تو اینترنت باهاش آشنا شدم و البته یکی از با مرام تریناشونشکلکشکلک
--------------------------------
من هم تولد داش پویا ی عزیز رو تبریک میگم
--------------------------------
سر بابی منم چیزای زیادی برای افشا کردن دارماشکلک
------------------------------
اول فکر میکردم که اسنایدر شاید دیگه پیر شده باشه و ارزش این همه پول رو نداشته باشه ولی الان میگم که به شدت به بازیکن خلاق نیاز داریم و اگه بتونیم تو ژانویه بخریمش خیلی خوبه پولشم که گلیزرای عوضی میدن اصلا اگه 100 میلیونم باشه حقشونهشکلک
پاسخ : آقا محمدرضا! دمتون حسابی گرگ!شکلک ان شاالله خبر عروسیتون رو بزاریمشکلک
پاسخ : آقا محمدرضا! دمتون حسابی گرگ!شکلک ان شاالله خبر عروسیتون رو بزاریمشکلک

مثلآ ما یونایتدیم دیگه...شکلک
پاسخ : میخوای اطلاعات همدیگه رو فاش کنیم ببینیم کدوم یکی اطلاعات بیشتری داره؟ شکلک
پاسخ : آقا حمیــــــــــــــــد! بابا !!شکلک دم شما هم حسابی گرگ !! شکلک
پاسخ : چوب کاری نفرماین شکلک
باز هم تبریک می گم محمدرضا جان شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 41,663
  • بازدید سال : 212,857
  • بازدید کلی : 3,838,022
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30