loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 453 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (9)

سلام:

اون دسته از عزیزانی که کلیپ چند روز پیش که گذاشتم (سر آلکس فرگوسن)که با آهنگ خود رییس بودو دان کردین،زیرنویسش کردم حالا میتونین فایل زیرنویسو دانلود کنید.(سازگار با همون کلیپی که ازینجا دان کردین.

چشمک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/02/27 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

چی همه استعداد بوده و ما خبر نداشتیم
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

درود بر شما

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/02/27 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

به به جمع شاعرا جمعه شکلک
آقا شعراتون خداست. شکلک
ولی جمع کنید برین درستون رو بخونید بابا! هر کی فردا امتحان داره شاعر شده برا ما شکلک
منم فردا کار دارم فردا عصر جوابیه شعراتون رو میدم شکلک شکلک

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1392/02/27 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

از رفتن فرگی ز بس گریه که کردم*دور از رخ او چشم مرا نور نماندست
فرگی ار باده از این دست به جام اندازد*جوجه ها را همه در شرب مدام اندازد



شکلکشکلک
پاسخ : اینم شعرش قشنگ بود شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/27 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

آن الکس کز پشت کوهی آمده ست / از پی کشتار لک لک آمده ست
آن همه لک لک که کشتی بس نبود؟ / قصد جان ما نمودی این رسمش نبود. شکلک
------------------------
از بس شعر سرودید من هم یه رباعی گفتم.شکلک
پاسخ : رباعی زیبایی سرودی ای مرد شکلک
منم دو تا رباعی تا به حال در کارنامۀ خویش ثبت کرده ام شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/27 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

داداش حمید سانسور هم داره یا بی سانسوره؟شکلک
پاسخ : ....شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/02/27 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

شعر میگید نمیگید طبع منم گل می کنه؟

بوی چمن الدترافرد آید همی # یاد یار مهربان آید همی
کلیف و استرتفورد راه او # زیر پایم پرنیان آید همی
چمن کارینگتون از نشاط روی دوست # رونی ما را تا میان آید همی
ای یونایتد شاد باش و دیر زی # سر,زی تو میهمان آید همی
سر,ماه است و یونایتد آسمان # ماه سوی آسمان آید همی
سر,سرو است و یونایتد بوستان # سرو سوی بوستان آید همی
آفرین و مدح سود آید همی # گر به گنج اندر زیاد آید همی
این شعر رو ویرایش کردم شاید سر الکس هم به بخاراش برگردهشکلکشکلک
پاسخ : =)))))))))))
آقا این شعرش عالیه شکلک
کلا آکادمی کار میکنیها شکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1392/02/27 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی....داش حمید مرcشکلکمیگم ایولا همه مثل خودت شاعرن اینجا کعه....
من عاشق و سرگشته و مجنون (اسم عشقم رو نمیگم)شکلکشکلکشکلکشکلکبا عشق تو بر عرشم و بی عشق تو هیچم

شاعر شهاب غ...ولی به جای ویدیچ اسم عشق خودمهشکلک

اینم شاعرش خودمم=شکلکدل بی تو غم زده شکلکچشامو نم زدهشکلکآرامشه من رو دوریت بهم زدهشکلک
ممد علیزاده///ما که به پایه شهاب و حمید نمیرسیم اقتباس میکنیمشکلک
پاسخ : اختیار داری داش علی.
خیلی باحالی ای ول شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/02/27 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

کدوم کلیپ؟
داش حمید کارت درسته ها
مرسی
پاسخ : مرسی سعید جان.
این کلیپی که الان ثابتش کردم.مال یک هفته پیشه فکر کنم

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/02/27 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

زیـــــــــر نویــــــــــــــس شکلک شکلک شکلک
داش حمید چه جواهری هستی تو شکلک شکلک شکلک
کلی کار باهات دارم یک ماه دیگه بهت میگم شکلک شکلک
دمت گرم بابت این کلیپ من که فعلا حجم داغونه... از 12 فروردین تا الآن 120 تومن نت خریده بودم همه ش مصرف شد دیشب دیدم تموم شد شکلک شکلک شکلک شکلک شکلک
این چندوقت هی کلیپ خورده ریزه دانلود کردم از سایت باشگاه یهو دیدم همه ش ته کشید دیشب شکلک
ایشالا سر فرصت این زیر نویس رو دان میکنم شکلک
پاسخ : مرسی شهاب جان.شکلکشکلک
دیگه چیکار کنیم.پدر عشق بسوزه،بسوزه،بسوزه
که شدم به خاطرش با نمره ی 20،رفوذهشکلکشکلک
من در خدمتم داش.
راسی این حجمش خیلی زیاده مواظب باش (1 کیلو بایتهشکلکشکلک
پاسخ : آخ که چه بد کردی شکلک
راهمو سد کردی شکلک
شاگرد اول کلاس عشقتو رد کردی شکلک
داش حمید آخه فکر کنم کلیپش رو هم دانلود نکردم شکلک
باید سر فرصت دان کنم امشب اصلا به هیچ کاری نمی رسم تا فردا ظهر یعنی تمرکز ندارم فقط خراب کاری میکنم شکلک
پاسخ : حالا بیا وسسسسط شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
دس دس دددددسشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 535
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,961
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,991
  • بازدید ماه : 40,969
  • بازدید سال : 212,163
  • بازدید کلی : 3,837,328
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30