loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
سعید.م بازدید : 900 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (23)

پس از اینکه طرفداران منچستر یونایتد در سراسر جهان عدنان یانوزای را به عنوان بازیکن ماه ژانویه باشگاه انتخاب کردند او زود تر از موعد هدیه تولدش را دریافت کرد.

 

یانوزای که فردا(چهارشنبه) 19 ساله می شود طی ماه گذشته 7 بار به میدان رفت و موفق شد با کسب 75 درصد آرا جلوتر از کریستوفر اسمالینگ و دنیل ولبک به این عنوان دست پیدا کند.

 

عدنان پس از دریافت جایزه 500 پوندی اش آن را به یک موسسه خیریه اهدا کرد، یانوزای توضیح می دهد که چرا از محبوبیتش در الدترافرد خوشحال می شود. 

 

او به سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد گفت: "من باید از تمام طرفداران، هم تیمی ها و مربیانم تشکر کنم. من خیلی خوشحالم که این جایزه رو بردم و امیدوارم که این آخریش نباشه. امیدوارم که خیلی بیشتر از این ها تو راه باشه."

 

هنگامی که از عدنان پرسیدند آیا او شعری که هواداران در موردش می خوانند را گوش می دهد او جواب داد: "البته، من خوندن آن ها را دوست دارم چون این به من انگیزه بیشتری میده. من از این بابت خیلی خوشحالم."

 

سه بازیکن برتر این ماه: 1. عدنان 2. ولبک 3. اسمالینگ

 

http://www.manutd.com/

 

 

زیر 21: لستر سیتی 0 منچستر یونایتد 1

 

گلی که داوید پتروچی در نیمه اول بازی روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند کافی بود تا زیر 21 ساله های منچستر یوناید در ورزشگاه ریکاه آرنا به پیروزی یک بر صفر دست یابند.

 

در صدمین بازی داخلی وارن جویس به عنوان سرمربی زیر 21 ساله های یونایتد، شیاطین سرخ از همان ابتدا با پویایی در عملکردشان عالی ظاهر شدند و بازی جذابی ارائه دادند. ترکیب بسیار خوب بازیکن باتجربه مانند داوید پتروچی، مایکل کین و جسی لینگارد با بازیکنان جوانتر موجب این پیروزی شد. 

 

 
 

 

وارن جویس از عملکرد تیم جوانش در بازی لیگ زیر 21 ساله ها مقابل لستر سیتی خوشحال است.

 

جویس به MUTV گفت: " من فکر می کنم که فصل دشواری داشته ایم چرا که ما در جریان هیچ یک از هدف هایی که باید برای آن تلاش می کردیم قرار نگرفتیم. اما ما به این مورد توجه کردیم که یک تیم رزروها باید چگونه باشد - بازیکنان جوانی در این رده بازی می کنند."

 

"ما با یک تیم بسیار مجرب از لستر سیتی بازی کردیم، نوعی چالش که شما نیاز دارید تا بازیکنانی که توانایی بازی برای منچستر یونایتد دارند را پیدا کنید. پسرانی که ما سعی کردیم آن ها را به دوره های قرضی بفرستیم طی دو سال اخیر در این سطح تمام افتخارات ممکن را بدست آورده اند. آن ها به چالش و آزمایشی نو نیاز دارند."

 

"من از تماشای لستر متوجه شدم که برخی از بازیکنان آن ها چقدر خوب هستند. این واقعا چالش خاصی برای ما بود و من از نحوه پاسکاری، فرم گیری و شکست دادن آن ها خوشحالم. قسمت هایی از فوتبال ما جذاب و هوشمندانه بود."

 

پرورش استعداد های جوان بیشتر از این حقیقت که جویس در 100 بازی داخلی روی نیمکت زیر 21 ساله ها نشسته است ذهن او را مشغول می کند. وارن در سال 2011 جانشین اوله گنار سولسشئیر شد.

 

او افزود: "من بیشتر نگران بازیکنان در حال رشد هستم. آن ها کش اومدند و اینجا باید راهی باشه تا مربی و کادر فنی به آن ها نگاه کنند و بگویند این بچه ها می تونند تو تیم اصلی بازی کنند.

 

"این حقیقت که ما نسبت به باشگاه های دیگر  بازیکنان بیشتری پرورش داده ایم کار دشواری بوده و با حضور 8 نفر آن ها تقریبا بیشترشون اینجا حضور دارند."

 

"هدف اصلی اینه که ما بازیکنا رو به تیم اصلی برسونیم ولی این سخت ترین کار ممکنه چون اینجا بازیکن هایی در سطح جهانی حضور دارند. کسی دوست نداره جایگاهش رو نزد بازیکنان جوان از دست بده اما این کار دشواریه که آن ها را به تیم اصلی برسونیم چرا که ما باید در تمام بازی هایمان برنده باشیم. ما نمی تونیم در هیچ یک از بازی ها متحمل شکست بشیم و این بازیکن هایی رو طلب می کنه که شرایط بازی در سخت ترین سطح رو داشته باشند.  اون(مربی ها) ها باید خودشون رو بیچاره کنند تا در دقایق پایانی ازکسب سه امتیاز مطئمن شوند - مترجم: تا جوونا رو به زمین بفرستن - . فکر می کنم این کار بسیار سختی باشه."

 

http://www.manutd.com/


 

کلیپ عملکرد بن پیرسون و گل های برتر ماه ژانویه به زودی...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/17 و 12:28 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
آقا سعیـــــــــــــــــــد؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
از کجا؟؟؟!!!شکلک
پس چرا اول رو نکردین؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک
-----
29552
پاسخ : هووووووووووووووف...نزدیک بودااااااااااااااااشکلک
پاسخ : احیانا متلک بووود؟؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه...خاطرتون جمعشکلک
پاسخ : مدرک رو سیو کرده بودم ولی آپلود نکردم شکلک
من اینجا ی بار جواب ندادم شکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/11/17 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

این هم مدرک شکلکشکلکشکلکشکلک
http://aksup.ir/images/tvrd3it3d5vcxjf4xrad.png
پس شما الکی گفته بودین شکلکشکلکشکلک
پاسخ : الان این چیه؟؟؟ کی دروغ گفته؟؟؟شکلک
پاسخ : این مدرکیه که نشون میده من راست گفتم شکلک هیچکی شکلک
پاسخ : ای بابا حرفت سنده داش...
پاسخ : آقا حمید؟؟!! من این کد رو چند روز قبل تو پست شما نذاشتم؟؟؟شکلک
پاسخ : نمیدونم...اما خعلی به چشمم آشناستشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/17 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

39020شکلک

----- 5 دقیقه تمام نشده بود!!!11
11986شکلک
بازم.....شکلک
27873شکلک

وبااااز

02997
----- و همچناااااان!!!
20238
پاسخ : شکلکشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/16 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

این کد که واسه منه!!!!
قبلا به نام من ثبت شده!!!!!!!!شکلکشکلک

------
90777شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/11/16 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

جدیِ جدی... شکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/11/16 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

00070
شکلکشکلکشکلکشکلک
OK Or Not? شکلکشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/16 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

No OKشکلکشکلکشکلک

--------
99111

---شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/11/16 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

به اقتضای سنش تک روی رو داره که خب آره از اعتماد به نفسشِ و تو آینده به دردش می خوره ولی فعلا به نظر من بعضی جاها رو اعصابهشکلکشکلک
_______
کد امنیتی=44=شماره عدنان شکلک
پاسخ : مثل بازی با ساندرلند، می تونست چند جا پاس بده شکلک
الکی میگه شکلک جدی؟؟؟ شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/16 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

قهرمانی برا کیه؟؟؟؟؟؟!!!!شکلکشکلکشکلکشکلک

نفهمیدم!!شکلکشکلک

---------
11303شکلک
------
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : Saeed.M
سعید.م
Saeed275
شکلک شکلک شکلک

OK? شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/11/16 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

عدنان فعلا یه کم تک روی هاش اذیت می کنه وگرنه در آینده قــطـــعـــا از بهترین ها خواهد بود،تولدشم مبارکشکلک
پتروچی اون دکمه بالا رو می بست می شد برادر بسیجیشکلک
_____________
44شکلک
پاسخ : تو تیم ما هیچ کی تک روی نمی کنه. بنظرم این که عدنان اعتماد بنفس داره و تک روی می کنه و شوت میزنه بد نیست
شکلک شکلک شکلک
این 44 شماره عدنانه دیگه! شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,208
  • بازدید ماه : 4,208
  • بازدید سال : 317,656
  • بازدید کلی : 3,942,821
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30