loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
Xaniar بازدید : 900 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

حمایت سوگولی فن خال؛من از فلسفه ی فن خال حمایت میکنم

مروان فلینی که از زمان حضور فن خال در یونایتد به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شده، یکی از بازیکنان ضعیف تیمش در این فصل بوده. بسیاری از هواداران یونایتد معتقدند حضور این بازیکن در خط حمله، یکی از تصمیمات اشتباه سرمربی هلندی در این فصل است.

فلینی چند روز بعد از حذف شدن تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، از سرمربی هلندی حمایت کرد. او به NBC گفت: همه بازیکن‌ها به او اعتماد دارند. او سرمربی تیم است و فکر می‌کنم باید به کارش ادامه دهد. مطمئن هستم گل زدن‌های ما شروع می‌شود و اوضاع تغییر می‌کند.

این هافبک بلژیکی درباره حضورش در خط حمله یونایتد گفت:

این تصمیم سرمربی تیم است. من به زمین می‌روم تا برای موفقیت تیم تلاش کنم و توانایی‌های خودم را نشان دهم. فصل گذشته خوب گل زدم و مطمئنم این فصل هم می‌توانم به آن شرایط برگردم.

 


فن خال:گزینه ی مناسبی برای یونایتد هستم،می خواهم لیگ اروپا را فتح کنم.

لوئیز فن خال که پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان مورد انتقادات زیادی از سوی رسانه ها و هواداران منچستریونایتد قرار گرفته در نشست خبری امروز خودش به خبرنگاران گفت:

" هیچ وقت به توانایی هایم شک نکردم. در ورزش شما می توانید ببازید و ببرید. باید این حقیقت را قبول کرد. مشکل این است که باید انتظارات را برآورده کرد و انتظارات در باشگاهی مثل منچستریونایتد بسیار بالا است.

 

باید نتایج را قبول کرد. امکان تغییر نتایج گذشته را نداریم و تنها کار این است که آن ها را آنالیز کنیم. نکات مثبت زیادی هستند که می توان به آن ها توجه کرد اما اگر نمی خواهید آن ها را نبینید، این دیگر مشکل من نیست. قصد دفاع از خودم را ندارم. من و شاگردان به شدت تلاش می کنیم و هر کاری که لازم باشد برای دست یافتن به موفقیت انجام می دهیم.

 

حالا در لیگ اروپا هستیم و می خواهیم این جام را ببریم هر چند که کار سختی در پیش داریم. قبلا با آژاکس قهرمان این جام شدم و احساس افتخار هم کردم.

 

می توانید نظر خودتان را داشته باشید اما کار من این است که یونایتد را به تیم بهتری تبدیل کنم و در زمان مناسب جام ببرم. این یک پروسه است. البته شما می توانید انتقاد کنید و بگویید که پروسه در فوتبال جایی ندارد اما من اینگونه فکر نمی کنم. باید شرایط فعلی را بررسی کنید. نمی توان شرایط را با ۱۰ سال پیش وقتی که فوتبال دائما در حال تغییر است مقایسه کرد."

 


یونایتد بدنبال بیل و رونالدو و نیمار!

تایمز در گزارش اخیر خود مدعی شده که بعد از حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا، سران این تیم در تلاش هستند تا با خرید فوق ستاره های دنیای فوتبال، ترکیب خود را تقویت کنند.

در این گزارش آمده که نیمار، بیل و رونالدو هر سه در لیست شیاطین سرخ قرار دارند، چرا که با توجه به شرایط سخت خرید این ستاره ها و مشتری های بالقوه برای این سه بازیکن، آنها میخواهند گزینه های خود را از دست ندهند، در نتیجه پیگیری برای خرید این سه بازیکن، به طور موازی پیش خواهد رفت.

حتی در گزارش تایمز آمده که لواندوفسکی و هری کین نیز جزو گزینه های یونایتد هستند.

 


پیشنهاد نجومی یک تیم چینی به وین رونی

شانگهای اس ای پی جی که اکنون اسون گوران اریکسن سرمربی سابق تیم ملی انگلیس را در اختیار دارد، تصمیم گرفته برای جذب رونی اقدام کند، آنها حاضرند برای استخدام و متقاعد کردن وی، هزینه ای معادل ۷۵ میلیون پوند سرمایه گذاری کنند. آنها قصد دارند قراردادی سه ساله با کاپیتان یونایتد و تیم ملی انگلیس امضا کنند. همچنین گفته می شود این باشگاه در پی آن است تا جان تری را هم به خدمت بگیرد.

وین رونی در این فصل روزهای خوبی را در ترکیب منچستریونایتد سپری نکرده است و همین موضوع شایعاتی را در مورد آینده وی ایجاد کرده، رونی فصل گذشته به عنوان کاپیتان تیم اصلی یونایتد انتخاب شد و فاصله اندکی تا شکستن رکورد گلزنی در این تیم دارد. رونی هنوز سه سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد.

 


سوانزی بدنبال بخدمت گیری رایان گیگز بعنوان سرمربی

ایندیپندنت مدعی شده است که رایان گیگز یکی از گزینه های سرمربیگری سوانزی به حساب می آید. باشگاه ولزی لیگ برتر، روز گذشته با گری مونک قطع همکاری کرد و اکنون این تیم در فکر استخدام مربی جدیدی است.

در گزارش این رسانه بریتانیایی آمده است که هاو ینکینس مدیر باشگاه سوانزی ، تنها تیم ولزی لیگ برتر، قصد دارد با رایان گیگز، کمک مربی ولزی منچستریونایتد در مورد حضور این مربی در سوانزی صحبت کند، او تمایل دارد تا گیگز را راضی به سرمربیگری در این تیم کند.

رایان گیگز از سال ۲۰۱۴ وارد عرصه مربیگری شد و اکنون دستیار فن خال در منچستریونایتد است.

 

منبع:90tv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط M J در تاریخ 1394/09/21 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

سلام.آقا زانیار فول مچ فینال 99 رو که میخواستی پیدا کردم و قرارش دادم رو ویلاگ،اگه خواستی دانلود کن شکلک
پاسخ : :x :x :x
قربون دستت، آرزوی اینترنتیم رو برآورده کردی شکلک خدا میدونه چند ساله همش دنبال این بازی بودم، دمت گرم دوست عزیز :x
پاسخ : شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط منچستریونایتد کبیر در تاریخ 1394/09/20 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

سلام . خوشم میاد هر دو بی خاصیت(فنخال و سوگلی) هوای همدیگرو دارن . مطمئنآ تا آخر فصل باید ریخت هردو شونو تحمل کنیم.سوگلی روهم آخر فصل بیرون میندازند.شکلک چه فنخال بمونه چه نمونهشکلک اگه این حذف شدن مون باعث قهرمانی تو لیگ اروپا میشه که مطمئنآ یه خواب و خیاله و عمرآ اگه این فنخال بتونه قهرمانی رو از سویا پورتو والنسیا لیورلول... بگیره. پس خوب شد که حذف شدیم. مطمئنآ اگه صعود میکردیم تو مراحل بعدی از رئال یا بارسا یا بایرن... یه هفت هشتای میخوردیم اونوقت دیگه این آبرو ریزی رو کجا میبردیم. ودیگه اینکه بیل و نیمار بیاد عالی میشه ولی رونالدو همونجا بمونه خوبه( پیر شده) . رونی هم بره از فروشش یه مایه تیله خوبی گیرمون میاد میتونیم خرید کنیم. گیگزی هم بره با تجربه شه بیاد و یا سال بعد بشه دستیار گواردیولا تو منچسترشکلکشکلک
پاسخ : فلینی بد جور رو مخه امیدوارم آخرین فصلش باشه...
لیگ اروپا رو من زیاد امیدی ندارم بهش، روزهای پنجشنبه مثله سم می مونه واسه ی تیم و این حرفهای فن خال فقط برای دلگرمی بوده!!! به گمونم خودش شخصا زیاد حساب باز نکنه رو لیگ اروپا و حذف بشیم ...

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/09/20 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

درود ...
اون چنار بی خاصیت چکش بی استعداد .. بایدم راضی باشد با اون سبک بازیش ..
کلا یه سری از بازیکن ها هستن که در سطح منچستر نیستن امیدوارم روزی نبینمشون ..
فنخال گزینه مناسبی برای تیم محلات منچسترم نیست
امیدوارم اخراج شه ..
از بین بیل و رونالدو و نیمار فقط رونالدو بیاد ..
هر چند ما در قدم اول به مربی احتیاج داریم ..
چه پولی دارن این چینیها.. سلطان تا اخر میمونه ..

در رابطه با خبر گیگز نمیدونم خبر بدی هستش یا خوب .. ولی همین الان اگه گیگز جای ونخال بیاد باور بفرمایید بهتر نتیجه میگیریم ...
هر چی خیر هست پیش بیاد..
پاسخ : درود...
قاعدتا فلینی باید خوش حال باشه و حمایت کنه از فنخال، با این سطح کیفی پایینش داره بازی میکنه!!!
منم دوست دارم کریس برگرده، اعتبار رو نه تنها به یونایتد برمیگردونه بلکه لیگ حزیره هم اعتبارش میره بالاتر، چه بخوایم قبول کنیم چه نخوایم، یونایتد با نتایج اخیر بشدت از اعتبارش کاسته شده، یه فوق ستاره مثل کریس دوای درد یونایتد خواهد بود.
من امیدوارم گیگز بره، چون قطعا با اخبار موجود و مصاحبه ی فنخال، سرمربیمون تا آخر فصل فن خال خواهد بود و بنظرم گیگز چیز جدیدی از فنخال یاد نمیگیره، بهتره که بره تا تجربه کسب کنه و برگرده.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 862
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,324
  • بازدید ماه : 67,616
  • بازدید سال : 311,207
  • بازدید کلی : 3,936,372
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30