loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 479 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (9)


 


 


 

------------------------------------

دوستان عزیز در این قسمت با والپیپری که خودم ساختم در خدمت شما هستم...no

ببخشید من اول قرار نبود که بگم کار خودمهsad،بنابراین طی مشورتی که با داداش شهاب داشتم،گفت بگو

به هرحال شرمنده...

و همچنین تشکر از داداش شهاب گل بابت ترجمه متنی که میخواستم

امیدوارم خوشتون بیاد...

اگر هم جایی از عکس مشکل داره بگین،چون اولآ باعث خوشحالیمه،دومآ تجربه میشه، و سومآ اگر امکان داشت تصحیحش کنم.

(چه، حرفی زدی تو حمید یه والپیپر ساختی دیگه...ای بابا)

چـــــــــشـــــــــــمدیگه نمیگم

surprise(( ســـــــپـــــــاســـــــــگـــــــزارم ))surprise


---------------------------------------

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/12/11 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
منچستر الآن یکی از این 5 نفر رو کم داره... شکلک
خدایی چهارتاشون همیشه برای یونایتد با تمام غیرت کار کردن کریس هم که همه بهش میگن همیشه در هر بازی با غیرت ترین بازیکن تیم بوده شکلک
غیرت چیزیه که الآن توی تیم کم داریم... هعی... اون جام دستای بکام رو شاید حالا حالا ها نتونیم تصویر جمعیت اولدترافورد رو توی سطح صیقل خورده ش ببینیم شکلک
دمت گرم داش حمید شکلک شکلک
پاسخ : صد درصد شهاب جان...شکلک
واقعآ که خیلی غیرت داشتن...نمیدونم چی بگم...همه نکته های برجسته شونو گفتی...
آخرین جامی که یک عاشق دلسوخته،لمسش کردشکلکشکلک

مرسی شهاب جانشکلکدستتم درد نکنه داداششکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/12/10 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

خیلی هم عالیه
ممنون داش حمیدشکلک
80800
پاسخ : ممنون سعیدجان...شکلکلطف داری...شکلک

این نظر توسط afshin در تاریخ 1392/12/10 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

مرسی حمیدجان .همیشه 20
نمیدونم چرا وقتی این خائن رئالی رو میبینم روزم خراب میشهشکلک
پاسخ : مخلصتم داداش افشینِ شکلکشکلک
نمیدونم چی بگم والاشکلک دیگه خیلی ها دوستش دارن.خیلیها هم ندارنشکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/12/10 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

آفرین آفرینشکلک
پاسخ :
ممنون نسرین خانمشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/12/10 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

واي يكي از يكي بهتر واقعا ممنون داش حميدشکلک
سرالكس+كريسشکلک
پاسخ : خواهش میشه سعیدجانشکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/12/10 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

یه دونه باشی شکلک
پاسخ : دردونه باشیشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/12/10 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااام سلام سلام سلام
دوستان عزیزان آشنایان کلا همگی شما که این کامنت رو میبینید در نظر سنجی سایت زیر شرکت کنید ..... میخواهم ببینم نظر "اکثریت"هوادارای ایرانی باشگاه چیه !!!
http://manchester-united.ir/main/
پاسخ : اینکه فقط برا کاربراست من نمی تونم شرکت کنم ولی به نظرم ترکیبی از هردو شکلک
سلام داش امیر گل شکلک
پاسخ : سلام داش امیرشکلک
چرا هردو مورد نداره؟؟؟شکلک
البته من فکر کنم دیر رسیدم...نتایج اعلام شدن...اما به نظر منم هردو مورد...
ممنونشکلک

این نظر توسط masi در تاریخ 1392/12/10 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

دسخوش خیلی هم خوبه
کاکو حمید دمت گرم
دم داش شهابمون هم گرم که گفت بگو
آدم باس استعداد هاشو بریزه بیرون شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون مسعودجانشکلک
آره داش...شکلک ما استعدادمون کجا بود؟؟؟شکلکشکلک
اینکه کار قابلی نیستشکلک...مرسی داداش گلشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/12/10 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

به بــــــــــــــــــــــــه شکلک
ممنوووون آقا حمید
خیلی هم عااالی !!
خدا قوتشکلک
==============
ولی میگما !!! همیشه این پست یکشنبه ها نبود؟؟شکلک یا من اشتباه می کنم؟؟؟شکلک یا نکنه امروز یکشنبه ست و باز من اشتباه می کنم؟؟!!شکلکشکلک

به هر حال ممنووون آقا حمید!

----------

آقا حمید جایی از عکس مشکل داره!!شکلکشکلکشکلک

-----------
63038شکلک
پاسخ : مرسی زینب خانم...نظر لطفتونه...
............
چرا.خب قبلآ قرار بود اگر هم منچستر یک شنبه ها بازی داشت،شنبه بذارم...حالامکه اینهفته تعطیله لیگ(واس ما)...گفتم همین شنبه بذارم...به هر حال ما اروپاییها تعطیلیمون همین دو روزهشکلک
اما حواستون بودااااااااااااااااااااشکلکشکلک
به هرحال مر30...
----------
این جایی،همون (جایی) که من نوشتمهشکلکشکلک قبول نیستشکلک
------------


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,276
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,276
  • بازدید ماه : 42,751
  • بازدید سال : 213,945
  • بازدید کلی : 3,839,110
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30