loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 453 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (2)

 

در جریان بازی شب گذشته منچستریونایتد با نیوکاسل هنگامی که اشلی یانگ گل برتری یونایتد را زد رایان گیگز برخورد سردی با فن خال داشت که این موضوع موجب شده بحث وجود رابطه نه چندان خوب بین این دو نفر شکل بگیرد...
 

فن خال در کنفرانس خبری خودش گفت:" ما مصدوم جدیدی نداریم . لوک شاو محض احتیاط مقابل نیوکاسل بازی نکرد .

همانطوری که دیشب گفتم ایوانز از روی عمد آب دهان پرتاب نکرد، نمی توانم تصور بکنم که جانی ایوانز همچین کاری را از روی قصد انجام بدهد. خود او هم گفته چنین کاری انجام نداده و من حرفش را باور می کنم.
 

نمی توانم به سوال شما درباره رابطه من و گیگز جواب بدهم، بله ما رابطه بسیار بدی داریم. واقعا این سوال تان عصبانی ام کرد. مشخص است که ما رابطه بسیار خوبی داریم و همه می توانند ببینند که ما در کنار یکدیگر به شدت تلاش  می کنیم . من این بازی رسانه ها را یادم می ماند چون اصلا خوشحال نیستم.  
 

 

آرسنال و یونایتد در رده سوم و چهارم جدول قرار دارند بنابراین این بازی به گونه ای یک فینال است، بازی بسیار مهمی است و هر بازی در این مقطع روی بقیه بازی ها تاثیر می گذارد. ما با آرسنال در کورس نزدیکی در لیگ هستیم و هر تیمی که بازی دوشنبه را ببرد در لیگ می تواند نتایج بهتری بگیرد.
 

 من همیشه می خواهم به هدف هایی که باشگاه تعیین کرده است دست یابم، هدف ما در این فصل کسب سهمیه بوده و اگر یک جام هم در کنار آن کسب کنیم واقعا عالی می شود . حضور در لیگ قهرمانان برای باشگاه اهمیت زیادی دارد.
 

فکر می کنم ارسن ونگر همیشه حرف های درستی می زند، حضور در لیگ قهرمانان برای هر باشگاهی بسیار با اهمیت است. از نظر من کاری که ونگر انجام داده شگفت انگیز است . فکر می کنم تنها در انگلیس است که مربی ها به یک باشگاه بسیار متعهد هستند. این نشان می دهد که مربی برای باشگاه های انگلیسی چقدر اهمیت دارد. فکر می کنم مورد هایی مثل الکس فرگوسن و ونگر فوق العاده هستند.  
 

هر تیمی که در بازی دوشنبه شکست بخورد ضربه بزرگی را متحل شده است، نکته مهم این است که ما حمایت هواداران مان را داریم . امیدوارم که بتوانیم بازی فوق العاده ای برای هواداران به نمایش بگذاریم.
 

 

اشلی یانگ بازیکنی است که می خواهد تمام حرف های مربی را در زمین پیاده کند، او با فلسفه من مطابقت دارد. فکر می کنم بهترین پست برای وی وینگ بک است اما الان به عنوان وینگر بازی می کند و باز هم نمایش خوبی داشته است. از وی راضی هستم .
 

ما هنوز در حال پیشرفت هستیم و به همین خاطر من از نمایش دیشب تیم راضی هستم. از اینکه نتوانستیم زودتر گل بزنیم راضی نیستم ولی در کل خوب بودیم . از حفظ توپ مان هم راضی هستم. "

 

منبع: ورزش11

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/12/15 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

باباااااااااااااااااااااااااااااااااااا
این لامصب تازه میگه از مالکیت توپ راضی بودم ! د آخه یکی نیست بگه تقریبا صدای همه ی هوادارا به خاطر این مالکیت الکی در اومده!
فکر کنم اون شادی بعد گل فنخال و گیگز هم سر همین نحوه ی بازی کردن تیمه !
قاعدتا افکار گیگز خیلی خیلی شبیه به افکار سر الکسه و با این جور بازی کردن نباید کنار بیاد !!!!
ایشاللا خودش دو سه فصل دیگه تیم رو میگیره دستش و آقایی میکنه !!!
پاسخ : خود فنخال اگه نگه راضی ام پس کی بگه؟؟؟شکلک دقیقآ منم فکر میکنم گیگز نمیتونه با این شیوه کنار بیاد...شکلک زیادم اهل گفتگو نیست با فنخال(در حین بازیها)...
گیگزی خو گرفته با لیگ انگلیس،چراکه از ابتداش بوده،ایشالا در عرصه مربی گری هم موفق باشه...

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/12/15 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

چقققد تصویر پست خوشگله !!!!شکلک

ممنووون آقا حمید
پاسخ : نظر لطفتونه...
خواهش میکنم زینب خانم...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 496
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,186
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,186
  • بازدید ماه : 43,661
  • بازدید سال : 214,855
  • بازدید کلی : 3,840,020
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30