loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 504 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (4)

لوییس فان خال | نشست خبری به نقل از سایت باشگاه

 

(زمان ارزیابی بازیکنان فرا رسیده است...) "بعد این تور می تونم در مورد بازیکنا قضاوت کنم چون به همۀ بازیکنا اجازۀ بازی دادم و چیزهای بیشتری نسبت به قبل تور در موردشون شناختم. کمی زوده، ولی در فوتبال باید ارزیابی و سبک سنگین کنید. همیشه باید وقتی شانس یک بازیکن رو برای بازی کردن بالا نمی دونید، بهش اجازۀ انتقال رو بدین. زودتر هم باید این اتفاق بیفته چون 31 آگوست خیلی دیره! بعد این تور نظرم رو به بازیکنا خواهم گفت ولی نه به شما (رسانه ها)!."

 

(یونایتد بعد فینال، به منچستر و پیش فلاینی و یانوزای باز می گردد...) "فلاینی و یانوزای هم تمرین رو شروع کردن. من مارسل بوت رو فرستادم منچستر که با گروه خاصی همراه نیکی بات اونا رو تمرین بده. لذا اونا هم می تونن به اولین بازی لیگ برسن، ولی نه به بازی دوستانه برابر والنسیا، به خود شخص هم بستگی داره البته چون همۀ افراد مثل هم نیست شرایطشون و با هم فرق دارن."

 

(بازی 90 دقیقه ای یانگ در فینال...) "در این تور این مسئله رو مشاهده کردید. برای مثال یانگ 90 دقیقه تا حالا بازی کرده و فلچر دو 90 دقیقۀ کامل بازی کرده ولی بقیه نه بازی نکردن این مقدار رو. لذا بین بازیکنا تفاوت هست و من باید شرایطشون رو بررسی کنم ببینم توان این مقدار بازی رو دارن یا نه. شاید فردا بازیکنای زیادی 90 دقیقه بازی کنن چون این آخرین فرصت ما قبل بازی با والنسیا برای این کار هست و باید که مهیا کنیم خودمون رو. من این رو تأکید کردم که در تمرینات نمی تونم این کار رو بکنم لذا باید در بازیها انجامش بدم. لذا فردا، برای مثال، یانگ 90 دقیقه بازی خواهد کرد، اگه از پسش بر بیاد، اگه هم بر نیاد که شاید 10 یا 20 دقیقه کمتر بازی کنه."

 

(در مورد احتمال بازی فان پرسی در اولین بازی لیگ...) "باید بررسی کنم که شرایط رابین موقع بازگشت چطور هستش. در صورت معمول اگه فقط 4 روز قبل بازی برابر والنسیا به تیم برگردین، آمادگیتون به قدر کافی نخواهد بود. بعد سه هفته تعطیلات به قدر کافی آمادگیتون مطلوب نخواهد بود. بازی در اولین بازی لیگ برتر ممکنه البته از نظر من خیر اینجور نیست."

 

از دیلی میل:

 

(آیا گلزنی چیچاریتو روی او تأثیری گذاشته است برای قضاوت؟) "به نظرم همیشه شانس گلزنی مهاجم از همه بیشتره لذا این فاکتور من برای بازی دادن به یک بازیکن نیست. ما مثل یک تیم بازی می کنیم و تیم هست که گلزنی می کنه. من بر اساس آمار فردی ارزیابی نمی کنم چون ما به عنوان یک تیم بازی می کنیم نه بازیکنای شخصی."

 

(در پاسخ به ادعای برندن راجرز که گفته فان خال تجربۀ رقابت در لیگ برتر برایش متفاوت از لیگهای دو یا تک قطبی اسپانیا، هلند و آلمان خواهد بود...) "من برای همین اینجا هستم. خوب شاید حق با او باشه چون من باید تجربه ش کنم ولی من در اسپانیا هم در اولین سالم سه جام بردم. در آلمان دو جام بردم، اگر اینجا یک جام ببرم همگی خرسند خواهیم بود."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/05/13 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

مرسی آقاشهاب
"بعد این تور نظرم رو به بازیکنا خواهم گفت ولی نه به شما (رسانه ها)"
کشته مرده‌ی رابطه‌ی آقای ون‌خال با رسانه‌ها هستم
یعنی به چیچا مییگه ما رو له خیر شما رو به سلامت؟شکلک
پاسخ : خواهش می کنم ریحانه خانم...
در مورد رسانه ها کاملا درست می فرمایید شکلک
نمی دونم چیچاریتو رو شاید چون توان بازی سازی در سطح رونی یا ولبک نداره ردش کنه شکلک
مهاجم در سبک چیچا داریم انریکز هست و ویلسون و ...

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/13 و 16:26 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب ....
داداش لازم نبود ساعت پست عکض کمی بالا پایین بودن فرقی نداره شکلک
پاسخ : خواهش می کنم امیر جان شکلک
کلا فرقی نداره منم موافقم شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/05/13 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

بی صبرانه منتظریم تا تور تموم شه نظرتونو بفرمایین جناب فنخالشکلکآخه داریم به پایان نقل و انتقالت نزدیک میشیم...هرچند میدونم فنخال اونقدرام ساده نیست که بخواد با 4 تا بازی،بازیکناشو شناخته باشه،مطمئنآ از گذشته بازیکنها هم اطلاع داره و میدونه کدوم بازیکن جا واسه پیشرفت داره،و کدوم نداره...
بدون شک یانگ خوشحالترین بازیکن این توره...شکلک(به همین خیال باش یانگ عزیز،ما به ثبات،اعتقاد شدیدی داریم...)
بازیهای اول فصل زیادم سخت نیست،حالا رابین خواست استراحت کنه،فکر کنم بهترم باشه...
راجرز:در اولین تجربه،امیدوارم تو یکیو تو لیگ با اختلاف پشت سر بذاریم تا یادت بمونه...
ممنون داش شهابشکلکبه این راجرز هم بگو زیاد حرف مفت نزنهشکلکشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
نظر من در مورد یانگ همیشه این بوده که مصدوم نشه بازیکن خوب و مفیدیه... مخصوصا تو تیم کاپلو تو انگلیس تو کارهای دفاعی خیلی خوب عمل می کرد و تو این سیستم فان خال می تونه یکی از مفید ترین وینگرها باشه با توجه به اینکه هم چپ هم راست می تونه بازی کنه.... ایشالا بدنش قوی بشه و مصدوم هم نشه دیگه.. خود والنسیا هم خوب بود یه مصدومیت اومد سراغش البته بعد اون مصدومیت باز برگشت رو فرم ولی فصلی که شماره 7 پوشید باز افت کرد...

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/05/13 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

چیچا باید بره هم به نفع خودشه و هم به نفع من شکلک ولی کلا دوست داشتنیه
کوادرادو رو بخریم خیلی خوبه بنظرم، چون شنیدم دفاع راست هم بازی می کنه و بارسلون اون رو واس دفاع راست میخواد، با توجه به این که والنسیا بر خلاف انتظار انتظار من رو برای بازی تو اون پست برآورده نکرده امیدوارم بریم دنبال کوادرادو.
پاسخ : چیچا رو دقیقا موافقم
در مورد کوادرادو درسته که میگن خیلی شاخه و دو پست و این حرفا... شاید هم به تیم کمک کنه نمی دونم بازیش رو ندیدم!
ولی صرفا شایعاتش کار ایتالیاییهاست و به نظر نمی آد حقیقت داشته باشه متأسفانه... چون منابع معتبری مثل بیلد آلمان و ... (!!) دارن هر کدوم یه قیمت می دن که یونایتد فلان قیمت رو روی میز فیورنتینا گذاشت ! این یعنی یکی داره دروغ تحویل رسانه ها میده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 470
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,414
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,444
  • بازدید ماه : 40,422
  • بازدید سال : 211,616
  • بازدید کلی : 3,836,781
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30