loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 485 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (6)

وین رونی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد گل عالیش از مرکز زمین...) "کاملا غریزی (و از روی هوش ذاتی) بود. من برگشتم و یک نگاه سریع انداختم، و دیدم که دروازه بان از خط دروازه بیرون اومده. این نوع گلی بود که من بارها سعی کرده بودم بزنمش و شکر خدا که وارد دروازه شد."

(آیا این گل در درستۀ بهترین گلهایش مثل برگردانش به سیتی بود؟) "جزو گلهای خوبه. نمی گم که بهترین گلمه. همونجور که قبلا گفتم، تمامی گلهایی که ازشون نام بردین گلهایی هستن که در تمرینات و بازیها برای به ثمر رسوندنشون تلاش می کنید و وقتی که این گلها تحقق پیدا می کنن عالی میشه." منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(تشبیه گل زیبای وین به گل بکام برابر ویمبلدون...) "من می خواستم که مستقیم به داخل دروازه بره و نمی دونستم که با برخورد به تیرک افقی به داخل دروازه می ره یا بالا برمیگرده. اگرچه که شکر خدا داخل دروازه رفت، فن و تکنیک عالی و در قالب وین ما بازیکنی رو داریم که قادره تمامی این قبیل هنرها رو در زمین فوتبال به نمایش بذاره. البته که شبیه گل بکام (در برابر ویمبلدون در 1996) بود. وین برای به ثمر رسوندنش بارها تلاش می کنه و شانسش رو امتحان می کنه و این دلیل اصلیش بود."

(وین و تمرین مستمر برای چنین گلی...) "تو رختکن می گن که او 20 باری هست این جور شوت رو آزموده و هیچ وقت جواب نگرفته، ولی امروز جواب گرفت. عجب زیرکی و هوشیاری (در دیدن بیرون اومدن دروازه بان) داشت. من می دونم که بکام چقدر تر و تمیز اون شوت رو گل کرد ولی به نظرم وین با توجه به اینکه ضربه رو به صورت والی (روی هوا) زد و مجبور بود ضربه رو دقیق زمان بندی کنه، که همه چیز این گل عالی بود."

(شکوۀ مویز از نزدن گلهای بیشتر...) "به نظرم ما خیلی خوب بازی کردیم. شینجی کاگاوا یک موقعیت عالی داشت، خوان ماتا یک موقعیت عالی داشت و مروان فلاینی هم همینطور یک موقعیت داشت."

(همه خوب بودند...) "اوایل فصل مردم می گفتن که من ترکیب رو خیلی تغییر میدم ولی به نظرم بازیکنایی ک امروز به زمین اومدن خیلی خیلی خوب بازی کردن و من فکر می کنم که نمایش وسط هفته (در لیگ قهرمانان) به این نمایش کمک کرد و شیوه ای که ما این بازی رو به اتمام رسوندیم گواهی بر این مدعاست. به نظرم خیلی از بازیکنا امشب نشون دادن که چه تواناییهایی دارن. ماتا امروز عالی بود مثل کاگاوا و ما نمایشهایی واقعا تاپ رو شاهد بودیم، ما می خواهیم به این روند ادامه بدیم."

(کسب اعتماد به نفس...) "چیزی که ما نیاز داریم مقداری شتاب (نیروی محرکۀ ادامۀ حرکت) هستش چرا که خیلی دارای این فاکتور نبودیم و تمام کاری که می تونیم بکنیم اینه که از این پیروزیها اعتماد به نفس کسب کنیم." منبع


وین رونی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(روحیۀ بسیار بالای یونایتد پس از دو پیروزی اخیر...) "امروز نتیجه ی خوبی حاصل شد بعد شکستی که هفتۀ قبل برابر لیورپول داشتیم. به نظرم پیروزی روز چهارشنبه برابر المپیاکو روحیه همه مون رو بالا برده بود و امروز می تونستید اعتماد به نفس رو که در کل تیم موج می زد مشاهده کنید. پیروزی خوبی بود و من بسیار از این بابت خوشحالم. به نظرم پس از شکست برابر لیورپول، پیروزی برابر المپیاکو برای ما از نظر همراه کردن و تهییج هوادارا و همچنین خودمون بسیار مهم بود. ما فوتبال دلچسبی رو به نمایش گذاشتیم، اگرچه من کمی ناراحتم که ما یکی دو موقعیت دیگه رو که داشتیم استفاده نکردیم تا بازی رو برای خودمون راحتتر کنیم."

(شیوۀ عالی یونایتد در دفاع و ضد حملات...) "در کل ما بازی خوبی رو ارائه دادیم. به نظرم خیلی خوب دفاع کردیم. به نظرم مایکل کریک در عقب زمین و در یک بازی دشوار برامون عالی بود و لذا جنبه های مثبت بسیار خوبی برای ما قابل حصوله. ما به عنوان یک تیم واحد عالی بازی کردیم و به نظرم ضد حملاتی عالی رو از جانب ما شاهد بودید. این نوع بازی در ژن و DNA منچستر یونایتد هست و امروز همین کار رو کردیم، به ویژه در نیمۀ اول. ما براشون مشکلات زیادی خلق کردیم و می تونستیم گلهای بیشتری به ثمر برسونیم."

(آیا گلت از گل بکام به ویمبلدون بهتر بود؟!) "البته که بهتر بود! اون گل یکی از بهترین گلهای من بود ولی نمیگم که بهترین گلم. گلهای که قبلا ازشون نام بردیم (برگردون برابر سیتی) گلهایی هستن که شما در تمرینات و بازیها شانستون رو برای به ثمر رسوندنشون امتحان می کنید و اینجور نیست که معمولا تحقق پیدا کنن. ولی وقتی تحقق پیدا کنن حسی عالی به آدم دست می ده."

(در مورد بازی با سیتی...) "بازی بزرگیه. بازی بزرگی همچنین برای سیتی هستش، برای هوادارا و برای بازیکنا. رقابتی بزرگ برای ما هستش و ما باید پس از دو پیروزی اخیر با اعتماد به نفس گام به اون بازی بذاریم. من منتظر اون بازی هستم، هیجان زده م. و امیدوارم بتونیم نتیجه ای خوب کسب کنیم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kasra_1999 در تاریخ 1393/01/05 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

من فقط فکرم به بازی با بایرنه هم هیجان دارم هم استرس که البته هر نتیجه ای که مقابل سیتی بگیرم تو بازی با بایرن تاثیر گذار خواهد بود
glory glory manchester

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1393/01/03 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

Steve Bates خبرنگار فاش کرد که یونایتد با اسپورتینگ لیسبون برای خرید ویلیام کاروالیو با مبلغ 37 میلیون پوند و البته قبل از جام جهانی به توافق رسیده و این اولین خرید تابستانی یونایتد خواهد بود. به گفته وی، وکیل کاروالیو هفته گذشته در کارینگتون بوده و توافقات اونجا حاصل شد.
این خبرنگار مدعیست که مویس نسبت به خرید تونی کروس نیز اطمینان داره و مویس فکر میکنه او مشتاق به حضور در یونایتد هست، حتی در صورت عدم راه یابی به فصل بعد لیگ قهرمانان.
با توجه به سخنان Steve Bates، اد وودوارد در راه توافق میان یونایتد اسپورتینگ تلاش زیادی کرده و در این بین باشگاه های زیادی از جمله چلسی هم سخت به دنبال او بودند.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-william-carvalho-deal-3273687#ixzz2wjfUQkMi

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/01/03 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

نقش روحيه در يك بازي فوتبال رو به عينه مشاهده كرديم چه روحيه اي گرفته تيم الله اللهشکلکشکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1393/01/03 و 10:20 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جانشکلک
آقا عجب گلی زد این گلدن بوی پدر سوختهشکلکشکلک
توی بازی دیروز از همه چی باحال تر بچه ی بکام بود داشت حرف میزد دستش رو میزاشت رو دهنش که لب خونی نکنن یکی نیست بگه آخه پدر سوخته کی میاد حرف های تو رو لب خونی کنه؟؟؟شکلکشکلک
ولی خیلی خوب بود ایشالا که بتونن جلوی سیتی هم همین جوری بازی کنن تا شاید به امید خدا واسه بازی با بایرن روحیه بگیرن و آماده بشن

این نظر توسط Ali.s در تاریخ 1393/01/03 و 3:11 دقیقه ارسال شده است

نمیخام بعد 2 برد برابر تیمای سطح پایین از مویس دفاع کنم
ولی واسه اولین بار نکات مثبتی تو مویس دیدم
مویس این بازی رو یجورایی میخاست فدای بازی بایرن بکنه
استفاده از الکس بوتنر و کاگاوا نشون میده مویس داره واسه بازی بایرن اماده میشه
ایشالا یه نتیجه خوب تو دربی و بازی بایرن بگیریم

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/01/03 و 2:02 دقیقه ارسال شده است

اگه سیتی رو هم ببریم اعتماد به نفس تیم شدیدا افزایش پیدا میکنه چیزی که از نبودش این فصل خیلی ضربه خوردیم.مورینیو خیلی به تیمش اعتماد به نفس میده.کاری که فرگوسن برا ما میکرد.اگه مویس بتونه حس پیروزی طلبی و جنگندگی و اعتماد به نفس تیم رو بالا ببره خیلی موفق تره.اگه بجای ترکیب عوض کردن رو این قضیه کار کرده بود شاید موفق تر میشد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,180
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,180
  • بازدید ماه : 42,655
  • بازدید سال : 213,849
  • بازدید کلی : 3,839,014
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30