loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 531 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (3)
 
 
منچستریونایتد در اولین بازی تور پیش فصل خود موفق شد تا صبح امروز باشگاه مکزیکی کلوب آمه ریکا را با یک گل شکست دهد. مصاحبه کامل فن خال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی را می توانید در این خبر بخوانید.
 

به گزارش وبسایت رسمی منچستریونایتد، منچستریونایتد صبح امروز در اولین بازی پیش فصل خود با یک گل از سد کلوب آمه ریکا گذشت. پس از پایان بازی، لوییز فن خال در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره بازی صحبت کرد. مشروح این صحبت ها را می توانید در پایین بخوانید.

 

درباره عملکرد یونایتد در مقابل کلوب آمه ریکا: این اولین دیداری بود که هر تیم 11 نفره را 45 دقیقه بازی دادیم. من می خواستم که سازمان دفاعی مان را مشاهده کنم و این جنبه اصلی این بازی بود. ما اجازه ندادیم که تیم حریف گلی را به ثمر برساند. تنها یک یا دو شانس گلزنی داشتند، بنابراین من از این موضوع راضی هستم. ما مثل یک تیم بازی کردیم و کلوب آمه ریکا بسیار محکم بازی می کرد، همه بازیکنن آن ها بسیار مستحکم و سریع بودند، بنابراین  بازی آسانی نبود. همه بازیکنانم عملکردی را که باید در فلسفه ام به نمایش بگذارند را اجرا کردند، پس من خوشحال و خشنود هستم. ما در تورنمت به پیروزی رسیده ایم و همچنان در کورس هستیم.

 

درباره ضربه سر گل اشنیدرلین: او (در فصل قبل) به همراه ساوتهمپتون 5 گل را به ثمر رساند، پس زدن این گل اتفاقی نبود، ما این کار را با او تمرین کرده بودیم و من از عملکرد او بسیار راضی هستم. البته که این واقعیت را هم باید در نظر گرفت که آمه ریکا سر زنان خوبی ندارند، پس ما از پیش می دانستیم که این نکته ایست که می توانیم از آن بهره ببریم. همانطور که گفتم، این امر در لیگ برتر دیگر نقطه قوت ما نخواهد بود، چرا که همیشه میانگین قدی ما پایین است.

 

درباره بازیکنانی که در بازی حضور نداشتند: داوی ده خیا و آنتونیو والنسیا  مصدومیت هایی داشتند، مصدومیت هایی جزئی، اما ما نمی توانستیم ریسک کنیم. مروانه فلاینی برای سه بازی ابتدایی لیگ محروم خواهد بود، پس او زمان طولانی تری را برای کسب آمادگی خواهد داشت و من در حال حاضر باید بازیکنان دیگر را زیر نظر قرار دهم. شان گاس در بازی حضور نداشت، چرا که من به جای او بازیکنان دیگری را انتخاب کرده بودم.

 

درباره سطح زمین استادیوم: زمین سختی برای بازی کردن بود. همینطور سطح روی زمین مصنوعی بود و چمن در حال حرکت بود. بازیکنان زیادی را مشاهده کردید که لیز می خوردند. این زمین می تواند موجب مصدومیت های بیشتری شود که مایه نگرانی است. ما فصل گذشته در مقابل رئال مادرید نیز در چنین زمانی بازی کردیم. این تفاوت در آمریکا و در زمین های فوتبال آمریکایی وجود دارد. در انگلستان ما اولدترافورد را داریم و آن تنها متعلق به فوتبال است. اولدترافورد برای مصارف تفریحی نیست. در آنجا وان دایرکشن (بند معروف انگلیسی) اجرایی ندارد. در انگلستان ما برای فوتبال زندگی می کنیم، اما در آمریکا برای فوتبال آمریکایی یا بیس بال زندگی می کنند.

 

درباره برنامه هایش برای سه بازی آینده تور: ما این تورنمنت را برای ریتم بازیمان مورد استفاده قرار می دهیم، برای شکل گیری تیم. پس ما در بازی با سن خوزه نیز در دو 45 دقیقه از دو تیم متفاوت استفاده خواهیم کرد. این فلسفه ماست و در دیدار بعد ما 60 دقیقه و 30 دقیقه بازی خواهیم کرد. شاید در بازی آخر یک تیم را تا پایان بازی در زمین حفظ کنیم یا شاید از یک تیم دیگر برای 60 دقیقه استفاده کنیم، مشخص نیست. من باید اطلاعات بازیکنان را مطالعه کنیم. در هر حال، در بازی بعد ما از 22 بازیکنان استفاده خواهیم کرد.

 

درباره در نظر داشتن دالی بلیند برای پست مدافع وسط در آینده ای طولانی مدت: ممکن است. مارکوس روخو در حال حاضر اینجا نیست. او باید در روز 25 جولای در تمرینات ما حضور پیدا کند. من همواره دوست دارم که پست مدافه وسط را با بازیکنی چپ پا بازی کنم و دالی چپ پا است. شاید او بتواند در آن پست بازی کند، اما همه بازیکنان می توانند در آنجا بازی کنند. در اسل گذشته جونز و اسمالینگ و حتی مک نیر در آنجا بازی کردند. در هر حال ترجیح من مدافع وسطی چپ پاست و دالی و روخو هر دو چپ پا هستند.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/27 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

رئال باختشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نوش جووونشون،تا باشه باخت باشه براشون...شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/27 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

دروووود دوباره ...... رومرو جایگزین والدز میشود به صورت ازاد ..... بسیار عالی .. دخیا اگه این فصل بمونه دیگه تا اخر میمونه ... با چه سیستمی بازی کردیم؟ وودی یه اوتامنی هم بگیره دیگه حله ..ممنون حمید جانشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : فقط والدز نباشه، هرکی شد شد...شکلک
واقعآ یه مدافع تو مایه های اوتامندی+یه مهاجم،دیگه تیمو کامل میکنه...
نیمه اول که 4-4-2 بود...شکلک
خواهش میکنم داش سعید...شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/27 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

درووووووود به همه ... تبریک ..... تبریک...... اشنیدرلین و پریراشکلک
پاسخ : سلام سعیدجان...و همچنین،تبریک به شما...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 697
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,880
  • بازدید ماه : 37,858
  • بازدید سال : 209,052
  • بازدید کلی : 3,834,217
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30