loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 531 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (2)

 

باشگاه منچستریونایتد در فکر فروش مهاجم هلندی خود و جایگزنی‌اش با ادینسون کاوانی اروگوئه‌ای در تابستان پیش‌رو است...

روزنامه «میرر» انگلیس اعلام کرد در حالی که تنها یک فصل دیگر از مدت زمان قرارداد فعلی روبین فن‌پرسی با شیاطین سرخ باقی مانده است اما ظاهراً سران این باشگاه انگلیسی قصد تمدید قرارداد مهاجم هلندی خود را ندارند. مصدومیت‌های پی‌درپی و روی فرم نبودن فن‌پرسی باعث شده تا منچستریونایتد به فکر فروش وی بیفتد.

«میرر» مدعی شد لوئیز فن‌خال حتی گزینه جانشینی مهاجم ۳۱ ساله خود را انتخاب کرده و در نظر دارد تا ادینسون کاوانی را از پاری‌سن‌ژرمن به ترکیب تیمش اضافه کند. با وجود رابطه نزدیکی که فن‌خال با فن‌پرسی دارد اما او تمایل به جدایی هموطنش از جمع شیاطین سرخ دارد که در حدود شش هفته است به خاطر مصدومیت از میادین به دور بوده و به نظر نمی‌رسد به بازی حساس یکشنبه برابر منچسترسیتی نیز برسد.

 



فن‌پرسی در حال حاضر از ناحیه قوزک پا مصدوم است و نتوانسته موفقیت فصل اول حضورش در منچستریونایتد را که ۳۰ گل به ثمر رساند، تکرار کند. این مهاجم هلندی در سال ۲۰۱۲ در ازای ۲۴ میلیون پوند از آرسنال به جمع سرخپوشان شهر منچستر پیوست و کمک شایانی به سیزدهمین قهرمانی تیم تحت هدایت سرالکس فرگوسن در لیگ برتر که مصادف با آخرین فصل مربیگری‌ وی بود، کرد.

فصل گذشته فن‌پرسی ۱۸ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند، جایی که منچستری‌ها زیر نظر دیوید مویس به مقامی بهتر از هفتمی دست نیافتند. او در فصل جاری هم تاکنون ۱۰ گل به ثمر رسانده است.

 

منبع: 90tv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/01/19 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
بنظرم خرید کاوانی یا هر مهاجم لوکس دیگه ای غیرضروریه، تو سبک فن خال کلا یک مهاجم نوک سیستمش لازم داره که اونم رونیه، اومدن کاوانی بازم دچار سردرگمی تیممون میشه، رونی میتونه تا سه فصل فرمش واسه مهاجم نوک حفظ کنه براحتی، نگه داشتن فن پرسی کاملا درسته، سنش بالاست اما میتونیم ازش بعنوان یه مهاجم جایگزین شش دونگ بهره ببریم البته سن 31 با توجه به فیزیک بدنی فن پرسی بنظرم سن زیادی نیست. فن پرسی درسته مصدومیت داره اما فیزیک بدنش یه جوریه که دیر لش میشهشکلکشکلک
فالکایوشکلک احتمالا جدا بشه، دستمزدشم خیلی بالاست و موندنش هم زیاد عاقلانه نیست.
همین ویلسون خودمون تا دو فصل دیگه تبدیل میشه به یه مهاجم شش دونگ در کل تیم ما در مورد مهاجماش هیچ وقت غمی نداشته و نخواهد داشت، فقط باید یکمی نگران خط دفاعی و یه جانشین مناسب واسه کریک باشیم وگرنه کل تیممون عالیه و با همین بازیکنا 4 فصلی رو حتی میتونیم تو اوج باشیم.
پاسخ : علیک سلام...
به نظر منم رونی تا 2-3 فصل آینده میتونه تضمین کننده نوک باشه. با سیستم بدن رابین(که دیر لش میشهشکلک) موافقم،چون لاغر اندامه.اما رابین بازیکنیه که خیلی باید مواظب بود تا مصدوم نشه...
وجود بازیکن جوونی مثه ویلسون واقعآ ارزنده ست،و در آینده ای نه چندان دور میتونه تواناییهاشو به رخ بکشه.
اما (درحال حاضر) فکر میکنم یک مهاجم 24-5 ساله واسه تیم لازم باشه تا شرایط سنی خط حمله مون کاملتر بشه.ویلسون جوونه و 3مهاجم دیگه مون نسبتآ مسن هستن و یک مهاجم بین این دو شرایط سنی،میتونه خط حمله رو کامل کنه.اما باید قبول کنیم که از بین رابین و فالکائو،یکیشون به احتمال فراوون باشگاهو ترک میکنن(اگر هردو نرن-رفتن فالکائو محتملتره)
اومدن کاوانی هم،شاید بتونه واسه یکی دو فصل تسکین دهنده باشه،اما خب این موقته،چون سن اونم نسبت به نیاز ما بالاست تا حدودی.
بله،به جز خط حمله و نگرانی بابت کریک،شرایط سنی تو پستهای دیگه مناسبه...

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1394/01/19 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

سنش ديگه فكر كنم بالا باشه.يه مهاجم ميخوايم كه حداقل ٥ فصل رو فرم باشه و هر فصل بالاي 20 گل بزنه
پاسخ : بله،متآسفانه سن رابین بالاست و پست مهاجم فکر میکنم پستیه که سن بازیکن،بیشتر از هر پست دیگه ای توش حکم میکنه و تآثیر داره.
یه مهاجم تو مایه های 24 سال به نظرم باید تو تیم باشه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 480
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,503
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,533
  • بازدید ماه : 40,511
  • بازدید سال : 211,705
  • بازدید کلی : 3,836,870
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30