loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 556 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (10)

 


ریو فردیناند " همه ما از انتخاب مویس خوشحال هستیم . من فکر میکنم که اینکه باشگاه سریع دست بکار شود و جانشین را انتخاب کند بسیار مهم بود . من مطمئنم که سر الکس به تصمیمی که گرفت برای مدت طولانی فکر کرده است . باشگاه هم به سرعت دست بکار شد و مربی جدید انتخاب شد .

 

یکی از دلایلی که فکر میکنم مویس انتخاب خوبی است اینه که او بسیار بسیار  وفادار به سنت های باشگاه خواهد بود و  من فکر میکنم که او نخواهد تغییرات زیادی در باشگاه ایجاد کند و کاراکتر تیم را عوض کند .

 

سر الکس یک سیستم فوق العاده و پرتلاش را در یونایتد پیاده کرده وما با این سیستم سال هاست که موفق بودیم و امیدوارم که بتوانیم همین راه را ادامه بدهیم و من مطمئنم که دیوید مویس مرد مناسبی برای این کار است .

 

با توجه به صحبت هایی که من از بقیه بازیکن ها شنیدم مویس مرد بسیار صادقی است و در اورتون هم که کار فوق العاده ای انجام داد . ان ها همیشه تیم سرسختی بودند . من شنیدم او همیشه از بازیکنانش تلاش و کوشش را میخواهد و این کاملا شبیه به روش سر الکس است . ادامه دادن سنت سر الکس بزرگترین چیز است . "

 

مایکل کریک " من فکر میکنم که مویس کار بسیار خوبی در اورتون انجام داد و طبق صحبت هایی که با بقیه داشتم او مردی بسیار قابل احترام است . تمام بایکنانی که برایش کار کردن از همکاری با او لذت بردن و چیزهای خوبی ازش گفتند . این یک موقعیت برای او و همه بازیکنان است که چیزها  را اندکی متفاوت انجام بدهند ولی همچنان به موفقیت دست یابند .

 

قطعا اتفاقات دو روز اخیر تغییرات بزرگی است چون سر الکس برای 26 سال اینجا بود . من در دوران بازیگریم برای مربیانی زیادی بازی کردم برای همین به تغییرات عادت دارم . من مشتاق همکاری با مویس ، صحبت با او ، انجام یک پیش فصل خوب و یک اینده همراه با موفقیت هستم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Qasem-Nistelrooy در تاریخ 1392/02/20 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

در مدح سر فرگی کبیر. بزرگترین مربی که جهان فوتبال به خودش دیده...
الان که دارم این مطالب رو تایپ میکنم اشکام جاریه و هیچوقت یادم نمیاد که اینقدر افسرده و دل شکسته باشم. چرا گریه نکنم وقتی کسی رو از دست دادم که فوتبالو با اون شناختم؟ چرا ناراحت نباشم وقتی میدونم بزرگترین شادی زندگیم دیگه رنگ و بوی گذشته رو نداره؟ چرا ناراحت نباشم وقتی کسی رو از دست میدم که تا سر حد پدرم دوسش داشتم؟
میدونم که من تنها نیستم و همین به من دلگرمی میده. وقتی میدونم کسای دیگه هم هستند که مثل من زانوی غم بغل گرفتند و تنها آرزوشون اینه که کاش حداقل برای یک فصل دیگه هم که شده فرگی کبیر رو تو تیم میدیدند باعث آرامشم میشه.
وقتی برای اولین بار به عنوان یک هوادار دیدمش فهمیدم کسی رو میبینم که دنیایی از دانش و توانایی رو پشت سرش داره. شاید اون روز باورم نمیشد که اینقدر بهش وابسته بشم که خبر بازنشسته شدنش بدترین خبر عمرم باشه. تحمل نبود ستاره ها برای ما یونایتدی ها چیز جدیدی نیست اما تحمل نبود کسی که ستاره ها رو تولید میکرد طاقت فرساست.
فرگی عزیز...
تو تنها کسی بودی که هرگز در تیم وابسته به ستاره هات نبودی.
تو تنها کسی بودی که روزگاری قولی رو دادی که سالها بعد عملیش کردی.
تو تنها کسی بودی که تونستی این همه افتخار بدست بیاری بدون اینکه مغرور بشی.
تو تنها کسی بودی که ما رو از لحاظ افتخارات به قله انگلستان و جهان رسوندی.
تو تنها کسی بودی که مرد مغروری مثل مورینیو باعث افتخارش هست که به تو رئیس بگه.
تو تنها کسی بودی که 659 ملیون انسان رو شیفته باشگاه با عظمت منچستر یونایتد کرد.
تو تنها کسی بودی که حتی بازیکنانی که از تیم بیرون کردی (که البته به صلاح تیم بوده) هنوز هم معترف هستند که تو بهترین مربی شون بودی.
اما اندوه من در برابر اندوه جامعه ورزشی در غم فقدان تو هیچه. در اینکه تو الهام بخش ترین سرمربی فوتبال هستی جای هیچ شک و شبهه ای نیست. و همونطور که سالها تیم رو در اوج افتخار نگه داشتی مطمئنم کسی که به جای خودت تعیین میکنی بهترین انتخاب ممکن هست. هرچند که جانشین تو میتونه به خودش افتخار بکنه اگه 10 درصد کارهایی که تو برامون کردی رو انجام بده. تا ابد در یاد ما میمونی...
و سخن آخرم با یونایتدی های عزیز که تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از تیم بر نمیدارند:
میدونم که از دست دادن این مرد بزرگترین ضایعه فوتبالی ماست. اما میتونیم امیدوار باشیم چرا که هنوز برای سالها بالا سر تیم هست هرچند که سرمربی نیست ولی هنوز در باشگاه حضور داره و این برای ما بزرگترین نعمته. فراموش نکنید ما مرد عظیم دیگری رو هم به اسم سر مت بازبی از دست دادیم ولی یونایتد باز هم به راه افتخار آفرینی خود ادامه داد و امروز هرچند یک مرد بزرگ دیگه رو از دست میدیم اما باز هم این باشگاهه که میمونه. و تا وقتی شاگردانی به بزرگی سر رایان گیگز و سر پل اسکولز ازون باقی هست باید به آینده تیم عزیزمون وفادار و امیدوار باقی بمونیم.
فراموش نکنید! ما یونایتدیم و تا ابد با هم متحد میمونیم!!!
ببخشید که طولانی شد اما این کمترین چیزی بود که میتونستم در مدح بزرگترین مرد تاریخ فوتبال بگم.
و آخرین جمله:
همیشه در قلب هواداران تیمت باقی میمونی سر آلکس فرگوسن...
شکلک شکلک
پاسخ : حال مون گرفته بود داش Qasem شما گرفته تر کردی.شکلک
آفرین پسر.عالی بود.همونطور که خودت گفتی:با رفتن سرمت بازبی یک بزرگ دیگه اومد.پس با رفتن فرگی عزیز هم،یک بزرگ دیگه میاد(اومد).
ولی چه چیز میتونه جلوی دلتنگیمون نسبت به فرگی عزیز رو بگیره؟؟؟
هیچ چیز،هیچ کس،هیچ کجاشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شروین در تاریخ 1392/02/20 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

تو لیگ وقتی مویس با اورتون اوتقدر خوب کار میکرد و واسه سهمیه میجنگید حالا که اومده پیش ما من مطمئنم میتونه تیم قهرمان کنه.
اروپا ما با خود رئیس آخرین قهرمانیمون2008بود و حتی 2011-12از گروهمون بالا نیومدیم پس چه جوری فقط توقع قهرمانی ازمون میره؟

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/20 و 8:05 دقیقه ارسال شده است

آقا منابع خبری دارن میگن رونی تصمیمش رو عوض کرده و میخواد بمونه.
من فیلتر*شکن ندارم نمیتونم بقیه ش رو ببینم.خودتون برید دنبالش.شکلک
پاسخ : آره یه سری منابع همچین چیزی گفتن گویا شکلک
قند شکن داشتی هم کار نمی کرد با اون مرورگرت شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/20 و 8:00 دقیقه ارسال شده است

red 7 خبر رو کامل بخون.این فقط یه قسمتشه.قسمت بعدیش توضیح داده هوادارها از مویس حمایت کردن.
---------------------
کلا مربی ها باید چشمشون رو جلوی طرفدارها و روزنامه ها ببندن.
یادتون رفته 2 سال پیش طرفدارها نامه زدن بودن به باشگاه خواهان برکناری فرگوسن و اومدن مورینیو بودن؟

این نظر توسط red7 در تاریخ 1392/02/20 و 6:51 دقیقه ارسال شده است



هنوز جوهر امضای قرارداد دیوید مویس با منچستریونایتد خشک نشده که طرفداران خواستار برکناری او شده‌اند!

طرفداران فوتبال در شهر منچستر به شبکه اجتماعی توییتر روی آورده و خواستار برکناری مربی آینده منچستریونایتد شده‌اند. آن هم تازه چند ساعت پس از این که او قراردادش را با این باشگاه امضا کرده.

وقتی میگم مویس نمیتونه تو باشگاه بزرگی چون منچستر دوام بیاره اینه
منچستر مثل دوران اولیه فرگوسن نیست الان مردم جز قهرمانی از تیم هیچی نمیخوان

الان بنیتز مگه بد کار کرد تو چلسی اما هوادار نمیخوادش حالا هرچقد ببره
پاسخ : اون گروه moyesout توی توئیتر هست! سایت پیپلز حتی نوشته شاید توسط رقیبا شروع شده باشه موجش :؟
ولی سایت پیپلز اعتراض کرده بود که هنوز مویز مربی نشده چنین موجی راه افتاده

این نظر توسط سیده زهرا(عاشقانه های مسیحا در تاریخ 1392/02/20 و 4:05 دقیقه ارسال شده است


ممنون شهاب خیلی لطف داری و زیباییی تو نگاهته که زیبا خوندی شکلکشکلک

باشه بیخیال شکلک

این اون شجریان نیست این همایون شجریانه شکلک

خب اگه از اون بعضی ها هستی خودتو اصلاح کن شکلکشکلک

+

آدرس شکلک
پاسخ : شرمنده من باز آدرس یادم رفت شکلک
تقدیم شد

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/02/20 و 2:08 دقیقه ارسال شده است

افشین جان تمام حرفهای صدر درسته بعدشم چرا رونی در مورد مویس حرف نزده تبریک نگفته 2004 رونی از تیم همین مویس با اختلاف بیرون اومد فقط خدا کنه نره
پاسخ : امیدوارم نره ولی فعلا احتمال رفتنش رسیده به بالای 60 و 70 درصد!!!

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1392/02/20 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم اومدن رونالدو باعث رفتن رونی نشهشکلک
پاسخ : رونالدو هم اومدنش منتفیه! طبق لبخونیهای مارکا و ...!

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1392/02/20 و 1:23 دقیقه ارسال شده است

من شبکه های بی بی سی و سی ان ان روتوماهواره ام دارم دیرو خبررو هم ازBBC WORLD نگاه کردم،یعنی ازبخش30دقیقه ای News dayتقریبا10دقیقشوفقط به بازنشستگی رییس انتقال میداد البته دیروزو میگم
امروزESPNهم توبخش SCORE TONIGHTدرمورد امدن کریس و رفتن رونی چن تاخبرو نشون دادکه من زیاد مفهمیدم شکلک
یه عکس از رونالدو ورونی زمانی که تویونایتدباهم بودن گذاشته بودروش نوشته بود Ronaldo In -Rooney Hot فقط این یکی رو فهمیدم شکلک
پاسخ : من کلا خودم چیزی میخونه تلویزیون نمی فهمم انگلیسی شکلک

این نظر توسط afshin در تاریخ 1392/02/20 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

آقا من دارم دیوونه میشم چی میگن اینا.راسته؟؟؟؟؟
الان تو شبکه ورزش صدر میگفت:رونی حتما از منچستر میره چون با مویس خیلی مشکل داره بعدشم تو سال2008تو کتابش به مویس توهین کرده ومویس شکایت کرده واز ناشر چقدر غرامت گرفته وتازه برند منچستر (شغلش)رو از طوطیش برداشته و حتما میره و....شکلکشکلکشکلک
پاسخ : امشب یه خبر بدتر هم بهش اضافه شد!
میرر نوشته رونی چون برای دومین بار درخواست خروج از باشگاه رو داره، فرگی می خواد جلو سوانسی بذارتش رو نیمکت و توی بازی قهرمانی اولدترافورد (آخرین بازی فرگی در اولدترافورد) بازیش نده!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 492
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,570
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,600
  • بازدید ماه : 40,578
  • بازدید سال : 211,772
  • بازدید کلی : 3,836,937
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30