loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 499 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (3)

 

لوئیس فن خال در صحبت با شبکه MUTV تأیید کرد که مایکل کریک تا آخر فصل قادر به همراهی شیاطین نخواهد بود...

 

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد، کاپیتان دوم شیاطین در بازی با منچستر سیتی دچار مصدومیت شد. از آن پس تا کنون یونایتد در سه بازی پیاپی خود با شکست مواجه شده است.

 

خبر خوب این است که لوک شاو می‌تواند در برابر کریستال پالاس بازی کند. جانی اوانز نیز از مصدومیت رهایی یافته اما به گفته فن خال، «ریتم بازی» ندارد.

 

 

سرمربی هلندی شیاطین به MUTV گفت:

"کریک آماده نیست، مصدومیت او سنگین‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردیم. ما همه کار کردیم اما اکنون باید به فکر فصل بعد باشیم. او دیگر این فصل بازی نخواهد کرد. بهتر است که اکنون بر روی حضور او در فصل بعد و آمادگی‌اش برای بازی تمرکز کنیم.

 

 

وقتی به آمار نگاه می‌کنید، مشخص می‌شود که او بسیار مهم است اما این به این دلیل نیز هست که ما تنها یک هافبک نگه‌دارنده سمت راست داریم. این چیزی است که در کل فصل می‌گفته‌ام، که کادر بازیکنان‌مان متعادل نیست و می‌خواهم که این تعادل را در دوره نقل و انتقالات بعدی بازیابی کنم. زندگی در 34 سالگی به پایان نمی‌رسد اما برای یک فوتبالیست حرفه‌ای، [پایان دوران بازیگری حرفه‌ای] نزدیک است. به همین دلیل باید مجدداً این پست را مدیریت کنم."

 

وی در مورد سایر مصدومیت‌ها گفت:

"اوانز و شاو می‌توانند فوتبال بازی کنند. اوانز ریتم بازی ندارد، چرا که شش هفته مصدوم بوده و سپس شش هفته محروم بوده و سپس مصدوم شده است. او نیاز به ریتم بازی دارد."

 

منبع: طرفداری

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

سرمربی منچستریونایتد اذعان کرده که ستاره آیندهوون در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن قرار داشته است...

یونایتد روز گذشته با آیندهوون بر سر انتقال ممفیس دیپای به الدترافورد به توافق رسید .

 

فن خال در کنفرانس خبری خودش گفت :" مصدومیت کریک بدتر از آن چیزی است که فکر می کردیم بنابراین دیگر در این فصل بازی نمی کند . ایوانز و شاو مشکلی برای بازی ندارند اگر چه ایوانز مدت طولانی است که به میدان نرفته است . اکثر اعضای تیم از جمله خود من بخاطر ویروسی که وارد رختکن تیم شده مریض هستیم بنابراین ممکن است عده ای نتوانند فردا مقابل کریستال پالاس به میدان بروند .

 

دیپای یک وینگر گلزن است . چنین بازیکنانی در دنیا کم پیدا می شوند ولی فعلا باید روی بازی های پیشرو تمرکز کنیم . من مجبور شدم به عنوان مربی وارد قیه بشوم چون در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن قرار داشت . ما کار انتقال دیپای را در یک روز تمام کردیم .

 

من دوست دارم خریدهای مان را سریع انجام دهیم ولی این همیشه ممکن نیست . البته من ترجیح می دهم خرید بازیکن بعد از اتمام فصل انجام شود چون اعلام خبر خرید بازیکن در زمانی که فصل در جریان است ممکن روی ذهن بازیکن ها اثر بگذارد .

 

فکر می کنم در سه بازی باقی مانده به یک مقدار شانس نیاز داریم و بازیکن ها باید از موقعیت هایشان استفاده بکنند . مقداری فشار روی ما است ولی لیورپول هم سه بازی دارد و باید آن ها را ببرد . ما روی کار خودمان تمرکز کردیم . کریستال پالاس فردا شب در خانه خودش بازی می کند ولی با این حال انتظار داریم که بیشتر دفاع کنند .

 

من نگران نتایج اخیر نیستم ولی باید از موقعیت هایمان استفاده بکنیم . باشگاهی مثل منچستریونایتد باید در بالاترین سطح که لیگ قهرمانان است بازی کند . "

 

منبع: 90tv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا زمانی در تاریخ 1394/02/18 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

بازی فردا رو اگر ببریم با احتمال بالای باخت لیور
کسب سهمیه قطعی میشه
--------------
البته 4030 موش دوونده و 4روز به بازیکناش استراحت مطلق داده که این یک کم نگران کننده است چون ممکنه بازیکناش از فرم بازی خارج شده باشند و فردا تیمشون برای نتیجه گرفتن بازی نکنه
امیدوارم مورینیو که همیشه به قول خودش ارادتمند منچستره این ارادتش رو نشون بده
پاسخ : حالا ما توقع نداریم به ما خدمت کنه مورینیو،اما ازش میخوایم فوتبال حرفه ای رو حفظ کنه.شکلکو فوتبال حرفه ای با توجه به شرایط خوب چلسی،بازی خانگی،بازی حیثیتی،حکم میکنه که چلسی این بازیو ببره...شکلک
یادم نمیره،فصل پیش مورینیو با برد تو آنفیلد برامون سنگ تموم گذاشت...شکلکالبته اونجا انتقام خودشو گرفت.ولی شامل حال ما هم شد...شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1394/02/18 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

اینکه کریک نمیرسه خییییییییلی بد میشه !
خدا کنه فنخال دوباره تاکتیکش رو مثل بازی لیورپول و تاتنهام و سیتی کنه و بگه هافبکا سریع تر بازی کنن تا اینکه به شکل خیلی **** توپ رو در عرض پاسکاری کنن !
اگه ما ببریم و لیورپول هم ببازه دیگه صعودمون قطعی میشه !!!
ایشاللا اگه 3 تا بازی رو هم ببریم میتونیم سوم هم بشیم و مستقیم صعود کنیم !
پاسخ : این دو بازی اخیر کلآ تاکتیک رو عوض کرد فنخال،اگر مثه همون چند بازی قبلش بازی میکردیم،حداقل تو خونه میبردیم...
بازی چلسی و لیور هم حکم بازی حیثیتی واسه چلسیو داره.اصلآ تحت هر شرایطی ایشالا لیور ببازه...شکلک
خداکنه فرم خوبی داشته باشیم خارج از خونه،چیزی که همیشه مشکل داشتیم باهاش.بلآخره 6امتیاز خارج از خونه ست.اون 3امتیاز هم مقابل آرسنال...
طبق فشرده ترین و بدترین حالتی که من واسه (تیم اگر ضعیف کار کنه) و کسب سهمیه حساب کردم:شکلک
5امتیاز از 9 امتیاز کفایت میکنه،دوتا بازی میهمانیم(2تا تساوی 2امتیاز) برد مقابل آرسنال 3امتیاز... تموم شد رفت پــــــی کااارش...شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/02/18 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا حمید . سلام دوستان به امید خدا این چند بازی و میبریم و سعود میکنیم .. لیورپول هم ارزو رو به گور ببره...
پاسخ : سلام ،متشکرم سعیدجان...امیدوارم همینطور بشه. الان دیگه همه چی دست خودمونه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 41,643
  • بازدید سال : 212,837
  • بازدید کلی : 3,838,002
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30