loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 621 شنبه 28 دی 1392 نظرات (10)

 


 

 

دیوید مویز می گوید پیروزی یکشنبه ی یونایتد مقابل چلسی در استمفوردبریج می تواند 10 روز بسیار خوب برای یونایتد فراهم کند

مویز در حالی به استمفوردبریج می رود که از 6 بازی که در رقابت های لیگ انجام داده 5 تای ان را با پیروزی پشت سر گذاشته.

\"این برای ما یک شانس است که در صورت پیروزی مقابل چلسی 10 روز خوب را برای ما فراهم می کند\" این صحبت هایی است که رییس به خبرنگاران در مجتمع تمرینی گفته

\"ما سوانسی را شکست دادیم و در کاپ نیز باید مقابل ساندرلند بازی کنیم و این 10 روز برای ما بسیار مهم است بازی مقابل چلسی بازی مهمی است و من منتظر ان هستم\"

در طرف دیگر چلسی رکورد خوبی در بازی های خانگی خود دارد و از 10 بازی داخل خانه خود موفق شده 9 تای ان را با پیروزی پشت سر گذاشته و مویز از این بابت کاملا اگاه است و می داند این بازی بازی راحتی نیست ولی می تواند برای ادامه ی فصل یونایتد بسیار تاثیر گذار باشد

 \"این بازی بازی سختی برای ما خواهد بود ولی ما باید در ان بازی امتیاز مناسب را کسب کنم و هنوز بازی های زیادی تا انتهای فصل باقی مانده\"

 

 

 


 

مویز پاسخ مورینیو را داد

مربی باشگاه منچستریونایتد پاسخ صحبت هایی که مورینیو درباره ی رونی زده بود را داد

مویرینیو به روزنامه ها گفته بود یونایتد شانسی برای نگه داشتن رونی در باشگاه ندارد و او در تابستان از باشگاه خارج می شود و معتقد است چون یونایتد حاضر به فروش رونی به ان ها نشده پس حتما او را به باشگاهی خارجی و باشگاهی که رغیب یونایتد نباشد می دهند

 

مویز در پاسخ به حرف گفته:

من کاملا با او مخالفم من تنها می توانم بگویم با او مخالفم تنها کشوری که رونی برای فوتبال بازی کردن به ان می رود

 


 

 

مویز هم چنین در باره ی خرید بازیکن هم دوباره این گونه جواب داده که ان ها فعلا هدف ها را دنبال می کنند و بی شک در تابستان برای خرید بازیکن جدید اقدام می کنند ولی این بدنی معنا نیست که ان ها اکنون تلاشی نمی کنند بلکه رییس می گوید ان ها اکنون اگر بتوانند بازیکن مورد نظر خود را پیدا کنند و امکان خرید نیز باشد بی شک ان بازیکن را خواهند خرید  

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/10/29 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

گيگز نفس شلسي رو ميگيره بعد عدنان مياد الله اكبر الخلاصشکلک

این نظر توسط Masoud Darkness در تاریخ 1392/10/29 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

داداش میشه به مویس نگین رئیس؟ شکلک
من با این مسئله مشکل دارم
یونایتد فقط 1 رئیس داشت که اونم فرگی بزرگه
مویس 10/15 سالی زمان می بره لقب رئیس رو بهش نسبت بدیمشکلک
پاسخ : چرا نگیم؟؟؟؟؟؟؟
اگه یادتون باشه بعد از این که سرالکس اعلام کرد که بازنشسته شده اومد و مصاحبه کرد و گفت دیگه نباید به من بگین رییس و شما از این به بعد مربی جدیدتون رو رییس خطاب کنید ما هم داریم همین کار رو می کنیم
یعنی شما مت بازبی رو هم به عنوان رییس قبول نداری؟؟؟؟
10-15 سال؟؟؟ شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/10/29 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

ممنوون رییس... ممنون آقاحسین
ان شاالله ببریمشکلک
---
آقاسعید؟ ! پس کو عدنان؟؟؟شکلک
پاسخ : خواهش می کنم زینب خانم
ایشالا

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/10/29 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

سه تا بازی بعدیمون عجیب حساسه... امروز می تونه یه روز رؤیایی برامون باشه یا شاید ادامۀ روند ناامید کنندۀ این فصل بشه... امروز رو ببریم هر چیزی در این فصل ممکن میشه دیگه... بازی کاردیف تو اولدترافورد هم جذاب میشه بازگشت اوله و کمپل و ایکرم و داهلی و ... به اولدترافورد....
مرسی داش حسین شکلک
پاسخ : اره اصلا این 3 تا بازی خیلی مهمه
منم خیلی دوست دارم اوله رو دوباره تو الترافورد ببینم
داهلی حیف شد واقعا من خیلی دوسش داشتم
خواهش می کنم شهاب جان شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1392/10/29 و 9:57 دقیقه ارسال شده است

رئیس !!!! سرجوخه هم نیست شکلک
خودمونیم مویس اصلا مصاحبه کردن بلد نیست شکلک
اگه امروز بتونه ببره من بهش ترفیح درجه میدم و بهش میگم استوار شکلک
هــــــــــــــی اگه ببریم....شکلک
پاسخ : نظر شما هم محترمه
پاسخ : شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/10/29 و 9:51 دقیقه ارسال شده است

من ايمان دارم كه اين بازي رو ميبريم
ديويد
اورا ويديچ اوانز رافائل
گيگز كريك فلچر والنسيا
كاگاوا
چيچا
پاسخ : اگه ترکیب اینجوری باشه خیلی خوبه
ولی فک کنم مویز به جای گیگز عدنان رو بازی میده به جای چیچا هم ولبک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/10/29 و 8:46 دقیقه ارسال شده است

از یه جهت از مورینیو خوشم میاد از یه جهت هم بدم میاد ازش
چلسی و مورینیو تو خونه خیلی عالین حتی سیتی و لیورپول رو هم بردن ولی ما منچستریم و هرکاری از ما برمیاد همون طور که آرسنال رو بردیم
چشمای مویس تو عکس سومی خیلی قشنگه شکلک
پاسخ : سيتي و ليورپول تيم نبودن كه اينا بردن شکلک
والا تازه ارسنال رو اون موقعي برديم كه وضع تيم خراب بود
اره باحاله

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/10/28 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

از ده بازی داخل خونه 9 برد؟؟؟شکلک خدا برحمه ایشالاشکلک

این موریانه نزدیک به بازیها که میشه،یه زری میزنه...اصلآ تو چیکار داری به بازیکنای حریف؟؟؟اه اه اه
اصلآ مویز باید درین رابطه سکوت میکرد...آخه جواب ابلهان خاموشیست...مورینیوی ابله

حرف نقل و انتقالات که میشه،حالم گرفته میشه...منکه خوشبین نیستم...

داداش حسین گل ممنونشکلک
پاسخ : اره شاخ شدن شکلک
اين مورينيو خيلي كثيفه از هر چيزي كمك ميگيره از جنجال درست كردن الكي تا خراب كردن يه بازيكن واقعا خوشحال ام كه مربي ما نشد
والا من ام نيستم البته واسه الان و گرنه قول داده كه تو تابستون وودوارد هيكل رو يه تكوني ميده
خواهش مي كنم حميد جان

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/10/28 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

هیچی بابا. شوخی کردم. یادم رفت شکلک بذارم شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/10/28 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش حسین
همچین نوشتی رِئــــــــــــیس، با خودم گفتم.. بیخیال.
ولی خوب جواب مورینیو رو داده دمش گرم
پاسخ : خواهش مي كنم
چي بايد مي نوشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 502
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,642
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,672
  • بازدید ماه : 40,650
  • بازدید سال : 211,844
  • بازدید کلی : 3,837,009
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30