loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 663 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (7)

فن خال | به نقل از دیلی استار

 

(عصبانیت فن خال از نتیجه...) "خیلی ناراحت کننده بود. ما دو امتیاز را از دست دادیم. ما بازی را خوب آغاز نکردیم و به همین دلیل توانستند یک گل بزنند. در نیمۀ اول توپ را خوب حفظ کردیم ولی با آن هیچ کاری نکردیم! در نیمۀ دوم اوضاع بهتر بود ولی به میزان همیشه مؤثر نبودیم. ولی فوتبال همین است، گاهی نمی توانید به زور کاری را پیش ببرید."

 

(در مورد صحنۀ اخراج...) "نمی توانم روی اخراج قضاوتی بکنم. صحنه رو ندیدم. من تکل را دیدم و فکر می کنم که یک تکل معمولی بود و ناگهان یک کارت قرمز داده شد."

 

(یونایتد باید می برد...) "من ناراحتم زیرا حتی در نیمۀ اول هم ما تیم بهتر بودیم و در چنین مواقعی شما باید پیروز میدان باشید. ولی همچنین می دانیم که در 7 بازی اول فصل هم ما تیم بهتر میدان بودیم ولی خیلی در آن بازیها پیروزی کسب نکردیم."


 

 

لویی فن خال | به نقل از MUTV

 

(یونایتد فاقد اشتیاق تهاجمی و بازی هجومی...) "وقتی که تیم بهتر بازی هستید باید پیروز بشوید. ما در نیمۀ اول آن اشتیاق هجومی کافی را نداشتیم، به نظرم در آن برهه هم خیلی تیم بهتری بودیم. توپ را خیلی خوب حفظ کردیم ولی با آن کار خیلی زیادی صورت ندادیم. ما در نیمۀ اول موقعیتهای زیادی خلق نکردیم. به دلیل فقدان اشتیاق تهاجمی 1-0 عقب افتادیم ولی بعد از آن در نیمۀ دوم نگرش خود را تغییر دادیم. همه کاری صورت دادیم تا پیروز بازی باشیم ولی دشوار بود. باید اعتراف کنم که استون ویلا هم خیلی خوب کار کرد."

 

فن خال اشاره می کند که گل بنتکه بر خلاف جریان بازی بود و همچنین در مورد افزودن کریک از دفاع به هافبک نیز می گوید: "با وجود کریک می توانید پاسهای بیشتری منتهی به مهاجمین داشته باشید و این چیزی بود که نیاز داشتیم و به همین دلیل درن را تعویض کردم تا مایکل را به خط هافبک منتقل کنم. البته که می توانستم خیلی از بازیکنان حاضر در زمین را تعویض کنم زیرا خواستۀ هجومی بودن یکی از ابتدایی ترین خواسته های من از تیم بود (که تیم اجرا نکرد!)"

 

(در مورد جواب دادن تغییر تاکتیک و گلزنی فالکائو با پاس یانگ...) "آن گل خارق العاده بود و من جدا برای فالکائو خوشحالم زیرا به آن گل نیاز داشت، ولی وقتی منچستر یونایتد گل می زند من همیشه خوشحالم!"

 

(یونایتد نتوانست از برتری نفری بعد اخراج در کسب پیروزی استفاده کند...) "این اتفاق هم محتمل بود زیرا رقیب همیشه سعی داشت فضا را باریک کند، خیلی خوب از توپ بلند استفاده می کردند و ما نمی توانستیم در برابر توپهای بلند ارسالی برای بنتکه دفاع کنیم لذا کار برای ما خطرناک بود. همیشه شکست نخوردن مهم است ولی من ناراحتم زیرا 2 امتیاز را از دست دادیم و این حس من نسبت به این مسابقه است."


پل لامبرت | سرمربی استون ویلا (به نقل از دیلی استار)

 

(یانگ اعتراف کرده او خطا کرده است!) "فکر نمی کنم که اخراج داشت آن صحنه. اشلی یانگ به برد گوزان گفته بود که او روی گابریل آگبونلاهور خطا کرده است! اخراج نداشت، همه در داخل زمین آن را دیدند."

 

(تمجید از گل بنتکه...) "به نظرم او عالی بود. به نظرم گل کریستین یک گل در کلاس جهانی بود و اخراج باعث شد ما در شرایط بدی قرار بگیریم."


فایل تصویری فن خال در مصاحبه با اسکای اسپورتس:

 

خبرنگار: لویی در مورد نمایش امروز تیمت نظرت چیست؟

 

فن خال: خوب من خیلی ناراحتم و فکر می کنم بازیکنان هم همینطور. زیرا ما تیم برتر بودیم و پیروز نشدیم و وقتی شما تیم برتر هستید باید پیروز بشوید. ما در نیمۀ اول به قدر کافی هجومی نبودیم. ولی در نیمۀ دوم بهتر بود. ولی باید بگویم که استون ویلا خیلی خوب سازمان یافته بود و در چنین شرایطی گلزنی همیشه دشوار است. ولی وقتی به آنها اجازۀ گلزنی می دهید می دانید که کار خیلی سخت خواهد شد. ما در نیمۀ دوم بهتر کار کردیم. و هجومی تر بودیم. و بیشتر در جلو فشار آوردیم و به همین دلیل گلزنی کردیم. ولی میبایست دو بار گل می زدیم و به قدر کافی مؤثر نبودیم. لذا برای من خیلی ناراحت کننده بود زیرا می شد هفتمین پیروزی پیاپی را کسب کرد ولی اینگونه نشد.

 

خبرنگار: آیا وقتی ده نفره شدند کار سختتر شد برایتان؟

 

فن خال: بله زیرا فضا را تنگتر کردند. و توپهای بلند صد البته. و بنتک خیلی نیرومند است. ما از پس آن هم نمی توانستیم بر بیاییم. لذا (علی رغم ده نفره شدن) هنوز شرایط برای ما خطرناک بود.

 

خبرنگار: در مورد نشانه هایی که امروز از فالکائو مشهود بود...

 

فن خال: من خیلی برای او خوشحالم زیرا او هم به این گل نیاز داشت. و من همیشه وقتی یک مهاجم گلزنی می کند خوشحالم ( با خنده!) .

 

خبرنگار: با توجه به مصدومینی که داشته اید، آیا اینکه در 7 امتیازی صدر هستید دستاورد خوبی محسوب نمی شود؟

 

فن خال: (با آه کشدار) خووووووب... من نمی توانم این را بگویم. زیرا مصدومیتها نیز بخشی از جهان فوتبال هستند. ولی منچستر مصدومین خیلی زیادی داشته و لذا شاید شما بتوانید این را ادعا کنید.

 

خبرنگار: نظرت در مورد کارت قرمز چه بود

 

فن خال: من ندیدمش و لذا نمی دانم که دلیلش چه بود. و همچنین تکلی دیدم از جانب بلکت که به نظرم یک تکل عادی بود. و در مورد اون صحنه هم دلیلش را نمی دانم! پس نمی توانم نظرم را در موردش بگویم.


Van Gaal: Herrera is injured

 

پیپلز پرسن: فن خال تأیید کرده که بیماری دلیل بازی نکردن هررا نبوده است بلکه وی دچار مصدومیت جدیدی شده است!


لویی فن خال | به نقل از MEN

 

(در مورد تأثیر نتیجه در کورس قهرمانی...) "ما دو امتیاز از دست دادیم. وقتی که می خواهید در کور قهرمانی باشید باید چنین بازیهایی را ببرید. به عنوان مثال من نیمۀ اول بازی ظهر منچستر سیتی برابر کریستال پالاس را دیدم. آنها (سیتی) ممکن بود که در 10 دقیقۀ اول عقب بیفتند. تا بین دو نیمه به مشکل برخورده بودند ولی در نهایت 3-0 پیروز شدند. تفاوت همینجاست. دیدید که باید چنین بازیهایی را پیروز بشوید و ما پیروز نشدیم. ولی هنوز هم راه زیادی در پیش است. چلسی باید به خانۀ استوک برود. این بازی آسانی نخواهد بود. (مترجم: ما هم دو هفته دیگه باید بریم همونجا خوب )"


رادامل فالکائو | به نقل از دیلی استار

 

(قول فالکائو به هواداران در مورد جام و گل...) "چنین استقبالی از جانب هواداران من را بسیار بسیار خوشحال می کند. واقعا عالی است که چنین شما را ارج بنهند و می خواهم با تمامی قلب خویش از آنها تشکر کنم. به نظرم بهترین راه برای ادای دینم به این مهربانی هواداران به خودم و به این همه عشق و حمایت و قدر دانیشان این است که گلزنی کنم و برایشان جام بیاورم."


 

وین رونی | کاپیتان منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(ناراحتی از عدم کسب پیروزی...) "ما ناراحتیم. به نظرم ما تیم بهتر بودیم و گل حریف بر خلاف جریان بازی به ثمر رسید. ما در نیمۀ دوم با علم بر این به زمین آمدیم که باید برای یک گل زودهنگام فشار بیاوریم. و به آن هم دست یافتیم."

 

(دفاع فشردۀ ویلا بعد ده نفره شدن...) "وقتی که حریف ده نفره شد، بانفرات بیشتری در پشت توپ دفاع کردند که همین کار را کمی سختتر کرد، ولی شاید پاس و سانترهای نهایی خود ما هم خوب نبود. ما امروز فرصت خود را از دست دادیم. آنها می دانستند که بعد کارت قرمز باید با نفرات خود پشت توپ دفاع کنند. و گاهی این مسئله کار را دشوار می کند. وحشت آوره، گل آنها از روی یک ضربۀ آزاد به دست آمد و به سمت گوشۀ بالای دروازه کمانه کرد (مترجم: رونی اشتباه می کند و توپ به هیچ وجه کمانه نکرد و مستقیم گل شد). ولی چنین اتفاقهایی می افتد. ما باید خودمان را جمع و جور می کردیم و در گلزنی بعد شروع نیمۀ دوم خوب کار کردیم. ولی نتوانستیم برای دومین بار راهی به دروازه پیدا کنیم."

 

(یونایتد حسرت از دست دادن فرصت پیروزی را می خورد....) "ما به آنها فشار می آوردیم و تملک توپ خوبی داشتیم، ولی نتوانستیم راه نفوذی پیدا کنیم. و الآن هم داریم سزای همین را می بینیم. شکست نخوردن در بازی مهم است، ولی به نظر خودمان می توانستیم کاری کنیم که ببریم. ما باید سه امتیاز را کسب می کردیم لذا کمی ناراحت و وحشتزده هستیم."

 

(کاپیتان در مورد گل فالکائو می گوید...) "فرار و سانتر خوبی از جانب اشلی بود و به همان زیبایی هم فالکائو هدی عالی زد، لذا گل زیبایی بود. من برایش خوشحالم."


آندر هررا با منتشر کردن عکس گل فالکائو در اینستاگرام فاش کرد که: "خوب کار کردید رفقا! یک امتیاز دیگر برای حفظ ما در رتبه های تاپ جدول. من امروز به دلیل کمی مصدومیت نمی توانم با تیم باشم، ولی به زودی آماده خواهم بود. تشویق برای همگی شما"

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/09/30 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

این اصرار فن خال به استفاده از 3-5-2 با توجه به این که ریتم بازی تیم به وضوح افت میکنه به نظر من دو تا دلیل میتونه داشته باشه :
1- چون خودش این ترکیبو دوست داره و بقیه باهاش مخالفن. در واقع با این که قرار بود بعد از جا انداختن فلسفه بیخیالش بشه, حالا به دلیل مصدوم های خط دفاع یا هر چی ,ترکیب رو اینطوری میچینه که پوز منتقدا رو بزنه که با توجه به اخلاقیات لجبازانه اش زیاد هم دور از ذهن نیست شکلک
2- با نگاه خوش بینانه شاید برنامش اینه که طی سه سالی که قول داده تیمش رو بسازه, این چینش رو به خورد بازیکنا بده طوری که بتونن مثل 4-4-2 بدون ایراد اجراش بکنن , که با توجه به جوون گرایی و شجاعتی که تا حالا داشته و با نگاه به میراثش تو بایرن و بارسا به این قضیه هم میشه امیدوار بود شکلک اگه بتونه 3-5-2 رو درست به بازیکنا آموزش بده واقعا باسه مربی بعدی تیم یه نعمت بزرگه ...
مرسی شهاب جان شکلکشکلک

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/09/29 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

ولی این فالکائو هم اصلا رو فرم نبود هم ون پرسی هم فالکائو ۳ یا ۴ موقعیت تمیزو خراب کردن

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/09/29 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

حالا فنخال میگه ما نمایشمون خوب بود،اما حقیقت اینه که راضی کننده نبود،ما واقعآ نمیتونستیم ایجاد موقعیت کنیم.(قبول دارم که بازی تو خونه اونا سخته)
اما اونطوری که باید،نتونستیم زهردار عمل کنیم...
یک نکته ای که بیشتر از همیشه منو غمگین کرد،نداشتن یک سانتره...درسته،یانگ یک پاس گل داد،اما...
آخرای بازی توپهارو به اون میسپردیم که با سانترهاش بهمون کمک کنه،که این اتفاق نیُفتاد.سانتراش جالب نبودن(اگر پاس گلش رو نادیده بگیریم،که تو همون پاس هم نباید مهارت فالکائو رو دست کم بگیریم)
بهرحال امروز بیشتر از همیشه دلتنگ سانترهای دقیق بودم...
بازم با تمام وجود ازین تساوی ناراضی نیستم،چون پیش بینی میکردم بازی سختی باشه.
مرسی داداش شهاب...شکلک

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/09/29 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

اه دو امتیازو مفت از دست دادیم
ممنون داش شهاب

این نظر توسط rasol utd در تاریخ 1393/09/29 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون بابت مصاحبه ها کنجکاو بودم ببینم فن خال چه میگه بعد بازی هر چند می شد حدس زد ،
تنها باید خوشحال باشیم که تساوی بهتر ازباخته.
ولی انصافا تیم حریف خیلی منسجم و بدون اشتباه بود اگه حواس تون باشه اغلب پیروزی هایی اخیر مون استفاده از اشتباه بازیکنان حریف بوده تا خلاقیت بازیکنان خودیمان.
حالا مطمئن شدم فلینی و روخو تاثیر گذار هستند
هررا کجابود ؟ مصدومه آیا؟؟
خدا زود تر بلیند رو برسونه
ودرآخر دعاکنیم که خدا این اوانزو به هر نحو که میشه ازمون بگیره .

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/09/29 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

باز هم نرسیدم بازی رو ببینم، حالم گرفته شد، فکر می کردم به سادگی استون ویلا رو می بریم.

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/09/29 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

منچستر بازی داشت من امتحان همون موقع؟! شکلک واقعا به نظرتون تونستم امتحان بدم؟! شکلک
شنیدم فقط حفظ توپ داشتیم. :| فن خال جان حفظ توپ کن حفظ توپ کن! شکلک آخه از این حفظ توپ چی به تیم میرسه من نمیدونم. اونم بدون خلق موقعیت. به نظر من که حفظ توپ کار تیم هایی که خودشون میدونن ضعیفن و میترسن توپ رو بدن حریف. شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 899
  • باردید دیروز : 1,457
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,503
  • بازدید ماه : 16,124
  • بازدید سال : 187,318
  • بازدید کلی : 3,812,483
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30