loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 524 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (7)

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/09/20 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

بهله
ممنووونشکلک
پاسخ : خواهش میکنم...شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/09/19 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

دست شما درد نکنه آقا حمید...
واای این عکسای اولی چقد شیک و مجلسی ان شکلک
چرا گلی که خوردیم هست اما اونی که زدیم نه؟؟شکلکشکلک
منظورم تور اوناست شکلک
پاسخ : ممنونم زینب خانم...
بله،مخصوصآ تریپ لوک شاوشکلکخیلی رو پست تآثیر گذار بوده...شکلکشکلک
بفرمایین،اینم نسخه گل ما و تور اوناست واسه شماشکلک:
http://8pic.ir/images/w1ame5jes5rzjdwymz8r.jpg
البته من اینو 7-8 ساعت(بعد از پست خودم) دیدم گذاشتن،دیگه گفتم دیر شده نذارمششکلک...چون سایت باشگاه دیر گذاشت عکسارو،مجبور شدم از یه منبع دیگه بذارم،برا همین تو عکسای این پست غایب بود...

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/09/18 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش حمید شکلک
پاسخ : خواهش میکنم سعیدجان...شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/09/18 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

من دیشب یک ربع اول لپتاپم هنگ کرد شانس ما حالا یک گل رو من ندیدم تا آخر بازی یک بار هم تصویر آهسته شو پخش نکردن :| :|
حالا شانس ما بود اگه بازیهای دیگه بود صدا سیمای ایران دویست بار خودش پخش می کرد فقط سرخود...
ولی کلا روبین شکلک شکلک
عالی بود...
مرسی داش حمید شکلک
پاسخ : اگه بارسا بود هزاران بار میدیدی تصویر آهسته شو...شکلک مخصوصآ اگر مسی زننده گل بود...شکلکشکلک
رابین انصافآ رو هردوتا گل فوق العاده عمل کرد...
خواهش میکنم داش شهاب...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/18 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

در ضمن اون گل دومی رو که رابین زد تو دنیا فقط یه نفر میتونه همچین توپی رو با هم چین ضربه ای گل کنه که اونم فقط و فقط خود رابینهشکلکشکلک
خدایا منو ببخش که تند تند ایمانمو به رابین از دست میدم،محشره این پسرشکلکشکلک
پاسخ : پس احتمالآ اون پاسی که رونی داد رو هم فقط یه نفر میتونه بده،اونم خودِ رونیه...شکلک
بهرحال این طبیعت فوتباله...وقتی بازیکنی آماده نیست،هوادار تا حدودی ازش ناامید میشه،و وقتی بازیکن آماده ست،هوادار همیشه امیدواره بهش و از بازیش لذت میبره...این خودش از جذابیتهای فوتباله...
(دیگه یه جوری صحبت کردم که اگر خدا نخواست ببخشه،با دیدن این جمله ببخشهشکلکشکلک)

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/18 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

من قبل از بازی گفتم فن پرسی به درد این بازی نمیخوره اما یه سیلی محکم زد تو گوشم و بازم نشون داد اگه تو فرم باشه رو دستش نیست،خدا کنه همینجوری بمونه ،اگه اینجوری ادامه بده مطمئنم کاندیدای اصلیه آقای گلی هم هست....!شکلک
رونی دیشب خوب نبود اما بازیه لیورپول دوباره اوج میگیرهشکلکشکلک
بنظرم دیماریا هم اماده نباشه و بازی لیورپول رو نیمکته،متاسفانه مصدومیتش بد موقع بود.
هررا بازم تاثیر گذار بود.
کریک نعمتهشکلکباید یکی مثلشو بخریم هرچه سریعتر و اونم استروتمنه.
ماتا هم خوب بود اگه یکی مثله فلینی کنارش نبود بهتر هم بازی میکرد.
متاسفانه اسمالینگ مصدوم شد اونم تو نقطه اوجش حالا باید سه ماه وایسیم تا دوباره برگرده به اوجشکلک البته خدا کنه اینطور نباشه...
ایوانس متزلزل بود.
روخو با اسمالینگ مچ شده و نباید به خاطر این بازی بهش خرده گرفت چون هر دفعه یکی زوجش میشه هرکی هم بود سردرگم میشد اما بازم از ایوانس بهتر بود.
اشلی یانگ خوب بود اونم دمش گرم.
والنسیا هم خوب بود.
دخیا که وزنه ی تیمه،حیفه این دروازبان نیست که یه خط دفاعی با صلابت جلوش نیست؟؟ اگه خط دفاعی بهتر بود دخیا کلین شیتهای بیشتری داشت الان فکر کنم دومه بعد از فارستر تو کلین شیت.
پاسخ : من همیشه نگران بودم که افت اوایل فصل رابین،به خاطر سنش باشهشکلک...چون اگر بخاطر سن باشه،مشکل بتونه به اوج برگرده...اما خدارو شکر دوره ای بود...حالا امیدوارم ازین به بعد هم خوب کار کنه و روزهای اوجشو ببینیم...در مورد خصوصیات مفید و دیگه ش هم تو پست قبلی گفتم...
کریک با توجه به سنوسالش واقعآ فوق العاده عمل میکنه...خیلی با آرامش و مفید بازی رو به گردش در میاره...ایشالا حالاحالاها آماده باشه...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/18 و 9:56 دقیقه ارسال شده است

تبرییییکشکلکشکلک
برد دلچسبی بود،برام مهم نیست چجوری بردیم ،در کل مساوی بودن جفت تیما اما ما بخاطر بزرگیمون تونستیم ببریم،یه تیم خوبه که اگه بدم باشه و تو روز خوبش نباشه بتونه ببره بازیرو ،تیم ما خیلی خوب شده ،دم فن خال گرم،هرچند ترکیب اولیش یکم مشکل داشت اما به هرحال کار خودشو کرد....شکلک
از یه قضیه هم مطمئن شدم و الآن راحتم دیگه اونم اینه که فلاینی به درد ما نمیخوره و در حد منچستر نیست و الانم به نظرم فقط به درد بازیای مستقیم میخوره و تو ضربات ایستگاهی و دلیل بودنش تو تیم اینه و ایشالله تیم کم کم که حسابی مچ شد فلاینی از ترکیب تیم بیرون میره چون فکر نکنم در کل تو فلسفه ی فن خال هم جایی داشته باشه....
پاسخ : همچنین... شکلک
به این برد نیاز داشتیم... به هر قیمتی که بود، باید میبردیم و خدارو شکر این اتفاق افتاد.
فلینی واقعا بد بود...باز دوسه بازی قبل حداقل بهتر کار کرد، اما دیشب...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 313,616
  • بازدید کلی : 3,938,781
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30