loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 991 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (2)
معرفی بابک هستم. البته اسم شناسنامه ایم علی هست. ساکن رشت متولد اسفند 73 (هنوز جوجه ام).انشاا... از سال دیگه دانشجو میشم.
تاریخچۀ هواداری راستش دقیق یادم نمیاد چه سالی بود.اول که طرفدار آرسنال بودم.عاشق برگکمپ بودم و آرسنال 2001 رو خیلی دوست داشتم.ولی از وقتی که توی اون بازی معروف بازیکن های آرسنال بی جنبه بازی درآوردن ازشون بدم اومد.یه جورایی هم به خاطر بکهام طرفدار منچستر شدم.البته به رشد عقل هم مربوط بود.
بازیکن محبوب خیلی زیادن.ولی بیشتر به بکهام-اسکولز-گیگز-فلچر-ون در سار-ون نیستروی علاقه دارم.
بازیکن محبوب غیر یونایتدی برگکمپ.از قضا فرهنگی هم بود. البته لمپارد رو هم دوست دارم.به نظرم شعورش خیلی بالاتر از سطح چلسیه.
تیم محبوب غیر یونایتد به ترتیب استقلال-آرسنال-سوانسی-سلتیک-آژاکس و دورتموند.
اسطورۀ مورد علاقه چند بار بگم بکهام.
تیم منفور زیادن ولی صدر جدول این ها هستن:من سیتی-چلسی-بایرن-رئال-بارسا-لیدز-یووه-اینتر-آلمان-آرژانتین-برزیل.
بازیکن منفور مارادونا-مسی-بوسکتس-آلوز-توز-هاینزه-جرارد-روبن.
تیم ملی انگلیس-اسکاتلند-دانمارک و بقیه ی تیم های بریتانیایی.البته هلند رو هم دوست دارم.
علایق رمان دیوید کاپرفیلد اثر چارلز دیکنز!
آهنگ های Backstreet Boys و Linkin Park هم زیاد گوش میدم.-هرجا برم فیفا بازی میکنم.یکی از جذاب ترین سرگرمی هام بازی فوتبال بازی کردن با داداشم توی سالن خونه مونه!
نقل قول اگه میخوای دروغ بگی سعی کن انقدر بزرگ باشه که هیچکس باورش نکنه.(از هیتلر.ازش خوشم نمیاد ولی این جمله ش برام جالب بود.)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/12/04 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

بابک جان تولدت مبارک .
امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و به هر چی که دوست داری برسی شکلک
تولدت مبارک شکلکشکلک
پاسخ : مرسی داداش امید.
ایشالا تو همیشه موفق باشی توی کارات و همیشه سلامت باشی.
بازم ممنون شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/11/30 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

بیوگرافی آپدیت کنم آبرو بره :v :

- معرفی: بابک هستم. متولد اسفند 73 و ساکن رشت. دانشجوی مکانیک دانشگاه گیلان.
---------
- تاریخچه هواداری: راستش دقیق یادم نمیاد چه سالی بود.اول که طرفدار آرسنال و عاشق برگکمپ بودم. کم کم با رشد عقلم نظرم عوض شد. شکلک البته فرگی و بکهام که تاثیرشون رو همه هست.
---------
- بازیکن محبوب: زیادن. ولی بیشتر بکهام, اسکولز, گیگز, بات, فلچر, فن در سار و فن نیستروی.
---------
- بازیکن محبوب غیر یونایتدی: برگکمپ! زانتی و توتی و لمپارد هم دوست داشتنی هستن.
---------
- تیم محبوب غیر یونایتد: استقلال, آژاکس, دورتموند. و البته هر تیمی که حال رئال و بارسا رو بگیره.
---------
- اسطوره: بین اسکولز و گیگز سخته! ولی گیگز!
---------
- تیم منفور: لیورپول - من سیتی - چلسی - لیدز - بایرن - یوونتوس - لاتزیو - بارسا - رئال - پی اس وی آیندهوون.
در سطح ملی ملی هم آرژانتین - برزیل - آلمان.
---------
- بازیکن منفور: مارادونا - مسی - هاینزه - توز - جرارد - آلوز - بوسکتس - روبن - لاورن.
---------
تیم ملی: انگلیس - اسکاتلند - دانمارک - ایرلند شمالی. هلند رو هم دوست دارم یه مقدار.
---------
علایق:
موزیک که دیگه علایق همه هست. فقط سیاوش قمیشی خیلی بدم میاد!
همه جا فیفا! و تا چند سال پیش با برادر کوچکترم تو خونه مون فوتبال بازی می کردم! شکلک
--------
- فقط یه چیز دیگه هست که عنوان براش سراغ ندارم:
به اونایی که دوستشون دارید, نشون بدید دوست داشتنتون رو و این که چقدر براتون مهم هستن. حتی یه روز هم عقب نندازید. ممکنه بعدا دیر بشه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 41,870
  • بازدید سال : 213,064
  • بازدید کلی : 3,838,229
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30