loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 503 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (5)

خاویر هرناندز به ناخشنودی اش در یونایتد اشاره کرد

 

ناراحتی هرناندز

 

خاویر هرناندز پس از گلزنی دوشنبه شبش برای تیم ملی مکزیک در جام جهانی, به ناخشنودیش در باشگاه اشاره کرد.

شایعات پیرامون آینده ی مهاجم مکزیکی, پس از سقوط شدید جایگاهش در الدترافورد همچنان ادامه دارد.

هرناندز پس از گلزنیش در پیروزی 3-1 مکزیک برابر کرواسی, در مصاحبه ی پس از بازی به این نکته اشاره کرد که در فصل گذشته هیچ اعتمادی نسبت به او وجود نداشت.

هرناندز به Fifa.com گفت: "کل سال گذشته بسیار سخت بود. بازیکنان بیشتر از هر چیز دیگری به اعتماد به نفس احتیاج دارند, و من اعتماد به نفس خیلی کمی دارم. افراد کمی در سال گذشته به من اعتماد نشان دادند.

"من دوست دارم که این [مصاحبه] را به پدربزرگم اختصاص دهم, که در حال ورود به 85 سالگی است اما باز هم تلاش کرد که در اینجا حاضر باشد.

" این برای همه ی کسانی است که همیشه کنار من بودند, چه در زمان های خوب و چه در زمان های بد, مثل همسر و خانواده ام. آن ها می دانند که من همیشه از تلاش سرسختانه در سخت ترین شرایط خوشحال هستم."

پیروزی شب گذشته مکزیک باعث صعود چیچاریتو و تیمش به مرحله ی یک شانزدهم شد.


منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/03 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

مولر رو بايد يه وينگر حساب كرد ديگه!
بعيده چيچا بمونه با حضور ولبك و نوك بازي كردن روني!
ولش بابا مربي با كارنامه داريم تو جام جهاني بسپار به خودششکلک
پاسخ : مولر مگه موقع فن خال نزدیک به دروازه نبود؟! شکلک من پیر شدم یادم نیست! شکلک
ولی به نظر من سبک بازی مولر و چیچا خیلی شبیه به همه! شکلک
فن خال کارش درسته!با این تیمش نتیجه میگیره یعنی کارشو بلده! شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/03 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

تازه يادم افتاد اين هاجسون ليورشوتي كله خراب چرا از لمپارد و ويلشر استفاده نكرد!!!!!اون هندرسون چيه آخه من از بازيش خوشم مياد ولي در سطح فيكس جام جهاني!!!!!!!
ولكات مصدومه؟
پاسخ : یادش بخیر قبلا داونینگ رو با آمار 0 گل و 0 پاس گل دعوت میکرد!
داره خودش رو جر میده برای لیورپول. شکلک
آره مصدومه.

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/03 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

آره همينه ولي آقا اين مرورگر من داغونه خدايي دست بهش بزنم منيجرم ميره نميدونم كرك مرك داره الان شانسي چندوقته بدون كرك استفاده ميكنم ازم نخواهين مرورگر جديد بزنم ايميل شهابم نديدم چند وقته خودشم نميگه چيهشکلکشکلک
اذيت نكن خدارو خوش نمياد بده نگاه كنيمشکلک
آخه با وجود رابين و ولبك و اون ياغي نميدونم شايدم فن خال بخوادش
پاسخ : حالا یه کاریش میکنم! شکلک
اگه از مولر خوشش میاد از اینم خوشش میاد!

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/04/03 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

همسر داره؟؟ شکلک شکلک
اینم مثل من ژون 1988 به دنیا اومده... حالا هی بگین درس بخون درس خوبه شکلک
بچه که نداره؟
پاسخ : درس جلوی پیشرفت ما رو گرفته!
من فکر میکردم دوستشه!نگو زنشه! شکلک
نه نداره خدا رو شکر! شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/03 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

انشاا...هرجا بره بدرخشه بره اينتر يا اتلتيكو
منچستر حمله سربابي تشكر عكستو ندادي اشكالي ندارهشکلکشکلک
پاسخ : انشاا... میمونه همینجا میدرخشه! شکلک
------------
آقا من نمیدونم چرا اینقدر دوست داری قیافه ی ضایع منو ببینی؟! شکلک
ایمیلت همینه دیگه؟!من بعدا میفرستم!هر موقع فرستادم میگم! شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 897
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,369
  • بازدید ماه : 67,661
  • بازدید سال : 311,252
  • بازدید کلی : 3,936,417
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30