loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 1011 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (11)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست این پست یه بار پاک شد دوباره تهیه شد 

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
-هری ردنپ معتقد است که وین رونی حتما باید در ترکیب تیم ملی انگلیس باشد. او به MEN می گوید:

"من درک نمی کنم که چرا او نباید در ترکیب باشه، البته که این تصمیم به روی بستگی داره، ولی از نظر من او باید در ترکیب اولیه باشه چرا که ما تیممون مملو از مهاجمین با کلاس جهانی نیست! ما به رونی نیاز داریم، ما نیاز داریم که او خوب بازی کنه، و اگر اینجور بشه اون وقت ما تیم به مراتب بهتری خواهیم بود."

 
Watch: Kagawa warms up for the World Cup Manchester Evening News 11:58
2
-درخشش کاگاوا در تیم آلبرتو زاکرونی - در جریان پیروزی 3-1 ژاپن در برابر کاستاریکا در جهت آمادگی برای جام جهانی، شینجی کاگاوا یک گل زد و یک گل هم ساخت!  
Six questions United fans want answered Manchester Evening News 09:32
3

-مقالۀ MEN - شش پرسشی که هواداران یونایتد می خواهند جوابش را بدانند:

1- چه بر سر قرارداد شاو امد؟

2- چه اهداف دیگری مد نظر باشگاه هستند و کی باشگاه به دنبالشان خواهد بود؟

3- چه بازیکنانی از تیم فعلی توسط فان خال دستچین خواهند شد؟

4- شانس بازیکنان قرضی و جوان به چه صورت است؟

5- بر سر کلاس 92 چه خواهد آمد؟

6- ترکیب تیم چه خواهد بود؟

 
4
-دنیل استوریج: من و رونی بازیکنان متفاوتی هستیم و لذا می توانیم با هم بازی کنیم. حضور رونی توجه مدافعین را به او معطوف خواهد کرد و کار من در فرار ها راحتتر خواهد شد.  
5
-گری لینکر، مرد اسطوره ای انگلیس معتقد است که دنیل استوریج باید نسبت به حضور در نوک پیکان خط حملۀ انگلیس به وین رونی ارجحیت داشته باشد. او به Blahzil.com می گوید:

"یک چیز باید قطعی باشه، اینکه استوریج باید نوک حمله بازی کنه، در مرکز حمله. او به ما گزینه های تاکتیکی متفاوتی رو میده. او پشت مدافعین حریف ما رو زهردار می کنه، امری که فکر می کنم خیلی مهمه و چیزیه که رونی اکثر وقتها نمی تونه انجامش بده."

"البته که رونی هم در تمام کنندگی، فضا سازی، چرخش و شوتزنی و قراردادن دیگر هم تیمیها در جریان بازی و سختکوشی خیلی خوبه. ولی از نقطه نظر خطر پشت مدافعین حریف، این ناحیه قلمرو استوریج محسوب میشه."

"این کار حریف رو کمی عصبی می کنه، و باعث میشه عقبتر بشینن و فاصلۀ خط دفاع و هافبکشون بیشتر بشه و بقیه بازیکنای ما فضای بیشتری برای یورش داشته باشن. اگر ما این تاکتیک رو به کار بگیریم حریفامون رو دچار معضل و تردید خواهیم کرد."

 

 
6
Ryan Giggs, Manchester United, Chris Coleman, Wales, Louis van Gaal-کریس کولمن، سرمربی تیم ملی فوتبال ولز معتقد است که رایان گیگز نباید بلافاصله در یونایتد دستیاری فان خال را قبول می کرد:

"همیشه جهش از بازیکنی به سرمربیگری دشواره - به ویژه اینکه در همون باشگاهی بمونید که بازنشسته میشید و به ویژه اینکه یک باشگاه باشه که انتظار داشته باشن ازش جامها رو درو کنه. آیا بهتر نمی بود رایان از یونایتد خارج می شد؟ احتمالا. او می تونست جای دیگه شغل واقعا خوبی دست و پا کنه - حتی در خود لیگ برتر - خودش به تنهایی."

 
7
-فان خال اعتراف می کند که در کودکی هوادار تاتنهام بوده و بسیار بسیار به سرمربیگری این تیم لیگ برتری نزدیک بوده است. وقتی از وی در مورد اینکه چه میزان به سرمربیگری تاتنهام نزدیک بوده سؤال می شود در پاسخ می گوید:

"خیلی نزدیک، خیلی نزدیک. در زمانی که یک پسر بچۀ کوچیک بودم من هوادار تاتنهام هاتسپر بودم، اون تیمی که جیمی گریوز رو داشتن، وقتی که یک قهرمان بود. او قهرمان من بود، لذا من خیلی به سرمربیگری تاتنهام نزدیک بودم."

فان خال همچنین اشاره می کند که دوست داشت در بازی دوستانه برابر ولز، گرت بیل مصدوم و آرون رمزی که استراحت می کند هم حضور می داشتند.
 

 
8
-لیست 23 نفرۀ نهایی فرانسه برای اعزام به جام جهانی برزیل - اورا در ترکیب  
9
http://images.dailystar-uk.co.uk/dynamic/58/photos/298000/76298.jpg-سر بابی چارلتون عقیده دارد که وین رونی حتما و حتما باید در ترکیب تیم ملی انگلیس حاضر باشد! او در حمایت از این پسر انگلیسی می گوید:

"وین تنها بازیکنی هست که وقتی من به بازیکنای با کلاس تیممون فکر می کنم به ذهن من خطور می کنه. وین باید بازی کنه. او توانایی های اضافی لازم برای کمک به تیم رو داره. به نظرم او نمایش موفقی رو در جام جهانی ارائه خواهد داد."

"به نظرم بازیکنای دیگه اکثرشون جوون هستن و فرصت دارن که خودشون رو ثابت کنن، ولی سخت خواهد بود."

"در هر پست بازی من تردید دارم در مورد نفرات، غیر پست وین رونی و حتی خود وین هم می خواد در پست خاصی بازی کنه، ولی این به سرمربی بستگی داره."

"به نظر من سرمربی خیلی هوشمنده و به نظرم او می دونه که چه کاری باید انجام بده، اگرچه فکر نمی کنم که انگلیس بتونه جام جهانی رو قهرمان بشه. ولی همچنین فکر نمی کنم که با شرمساری جام رو ترک کنن."

"من به او (رونی) گفتم که اگر قرار باشه رکورد 49 گل من برای تیم ملی انگلیس شکسته بشه، بهتره که به دست تو باشه، و بهش گفتم که برای همین من رو ناامید نکن و او هم گفت باشه!"

"او به قدر کافی جوونه و فرصت داره و تواناییش رو هم داره. هر بار که گلزنی می کنه از یادآوری این مسئله خوشش می اد و نگرش و برخوردش هم عالیه."

"به نظرم اگه همه چی خوب پیش بره و مصدوم نشه، قطعا بازیکنی بزرگ برای انگلیس خواهد بود. او کیفیتی داره که برای جام جهانی ساخته شده!"

چارلتون همچنین از جوانگرایی هاجسون حمایت کرد ولی البته به فقدان بازیکنان تاپ کلاس در انگلیس و شانس نداشتن انگلیس برای قهرمانی اشاره می کند:

"اگر از هر بازیکن جوونی بخواید که بازی کنه، شدیدا از این فرصت استقبال خواهد کرد چون فرصتیه که شاید دیگه هرگز گیرش نیاد. تنها چیزی که من رو نگران می کنه فقدان بازیکنا در سطح کلاس جهانیه."

"من یادم میآد که فابیو کاپلو هم (سرمربی پیشین تیم ملی) گفته بود که بازیکنای کافی در اختیار نداره. این باور نکردنیه که انگلیس کبیر، با تمام تاریخچه ای که طی سالها داشته نتونه برای یک تورنومنت خاص بازیکنای کافی رو جمع آوری کنه. این چیزیه که من رو خیلی آزار میده. ما همین مشکل رو با آقای کاپلو هم داشتیم."

"من از برخی بازیکنا خیلی راضی هستم، ولی اینکه آیا قهرمان بشیم فکر نمی کنم. نمی تونم با صداقت کامل بگم که انگلیس قهرمان میشه."

"من برابر بازیکنای خارجی موضع نمی گیرم.، ولی حضور اونا به معنی اینه که نمیتونیم به بازیکنای جوون بومی خودمون (در لیگ) بازی بدیم. ما باید به جوونا بازی بدیم. ما باید بهشون فرصت بدیم، ولی به طرزی باورنکردنی این کار سخت شده."

 

 
10
-کوین دیویس، بازیکن سابق بولتون که نوامبر 2012 در ورزشگاه ریباک شاهد اولین بازی مایکل کین برای روباههای لستر سیتی برابر تیم خودش بود، به تمجید از این مدافع جوان پرداخته و از تبدیل شدن کین به جانشین فردیناند و یکی از ارکان خط دفاعی یونایتد حمایت کرده است.  
  11
-لوییس فان خال، سرمربی تیم ملی هلند این شائبه که نگرش او نگرش خشن "هیچ اسیری نگیرید و همه را بکشید (کنایه از سرسختی و بی رحمی)" است را رد کرده است و او هم می خواهد که همه دوستش داشته باشند. او در پاسخ به اهمیت رابطۀ خوب سرمربی و بازیکن میگوید:

"بله، من فکر می کنم که این مسئله خیلی حائز اهمیته. من یک مربی هستم که می خواد رابطه ی خوبی با بازیکناش داشته باشه. من هر کاری بتونم برای رسیدن به این استاندارد انجام می دم ولی گاهی این استاندارد دست نیافتنی می شه چرا که بازیکنا به قدر کافی نسبت به پذیرش و خو پیدا کردن با استانداردهایی که من در تیم قرار میدم ذهن باز ندارن. وقتی حرفتو گوش نمیدن، یا باید اونا برن یا تو!"

"اکثر بازیکنا حرفای شیرین و خوبی در مورد من می زنن. ولی بازیکنایی هم هستن که خیلی از دست من عصبانی هستن - مثل فرانک ریبری، لوکا تونی، هریستو استویچکوف و ریوالدو."

 

 
Van Gaal told to expect sack if Man United win nothing Give Me Sport 22:06 Mon, 02 Jun 2014
12
-کریس کولمن سرمربی ولز همچنین اشاره کرده است که برایش جالب خواهد بود ببیند فصل بعد هم اگر یونایتد جام نگرفت، به فان خال مهلت می دهد یا خیر! کولمن با مویز که در یونایتد تنها 10 ماه فرصت داشت نیز ابراز همدردی کرده است.  
Man United defender pledges future to club Give Me Sport 21:11 Mon, 02 Jun 2014
13
-مایکل کین امیدوار است با سپری کردن پیش فصلی خوب، در باشگاه بماند.  
14
-لوییس فان خال در مورد فان پرسی اشاره کرده است که لازم است او انرژیش را روی خط حمله متمرکز کند چرا که ما به حد کافی مدافع داریم!  
The Schmeichel Replacement: Reds' struggle for a world-class keeper Manchester Evening News 19:20 Mon, 02 Jun 2014
15
-با شایعات بازگشت کارول به انگلیس، MEN به دوران بحرانی پست سنگربانی یونایتد در عصر اشمایکل تا فان درسار پرداخته است!  
Video: Rooney's 2013/2014 Manchester United - Official Site 18:47 Mon, 02 Jun 2014
16
-ویدئوی سایت باشگاه - رونی در فصل گذشته  
Reds' Milk Cup dates Manchester United - Official Site 18:47 Mon, 02 Jun 2014
17
-برنامۀ بازی جوانان یونایتد در جام موسوم به Milk Cup. از پایگاه بخوانید.  
82: Norman Whiteside, record breaker FourFourTwo 18:00 Mon, 02 Jun 2014
18
-مصاحبۀ FFT با نرمن وایتساید، محصول آکادمی یونایتد که رکورد پله را شکست! در سال 1982 با قرار گرفتن در ترکیب ایرلند شمالی برابر یوگسلاوی د خاک اسپانیا، با تنها 17 سال و 41 روز سن، وایتساید اسطورۀ سالهای نه چندان طلایی یونایتد در دوران بعد بازبی و قبل فرگوسن رکورد وقت پلۀ اسطوره ای را به عنوان جوانترین بازیکن حاضر شده در دور نهایی جام جهانی شکست.  
United's current centre-back options Manchester Evening News 16:29 Mon, 02 Jun 2014
19
-نظرسنجی MEN در مورد گزینه های دفاعی تیم - اسمالینگ، اونز، کین و جونز  
Coleen Rooney excited to support England in Brazil Sports Mole 16:06 Mon, 02 Jun 2014
20
-در حالیکه گفته می شد شاید همسران بازیکنان به برزیل نروند و جرارد نیز تأکید کرده زن و زندگی و منزلش را در لیورپول تنها می گذارد و عازم برزیل می شود، ولی کالین، همسر وین رونی اشاره کرده بی صبرانه منتظر حضور در برزیل و تشویق همسرش و تیم ملی است.  
Fourth spot for Keanes Manchester United - Official Site 15:26 Mon, 02 Jun 2014
1
-دوقولوهای کین روز یکشنبه در ترکیب تیم ملی انگلیس با نتیجۀ 1-0 مغلوب پرتغال شدند و در جام تولان به مقام چهارمی دست پیدا کردند. البته مایکل کین در این بازی نیمکت نشین بود و ویل از دقیقۀ 53 به میدان امد.  
  2
Peter Schmeichel-پیتر اشمایکل نوید می دهد که بازیکنان دنیا هنوز هم مایل هستند به یونایتد بپیوندند. او در مورد فان خال می گوید:

"او به قدر کافی نام بزرگی هست و من از لیستی که به اد وودوارد داده مطلع هستم. تمامی این اهداف باهاشون داره مذاکره میشه و همه می خوان به منچستر یونایتد بیان. لذا می تونید ادعا کنید که یونایتد هنوز اعتبار لازم روداره، بازیکنا هنوز می خوان به این باشگاه بیان."

"آیا جواب می ده این خریدها؟ من نمی دونم! باید صبر کنیم و ببینیم. تابستونی طولانی در پیشه."

اشمایکل همچنین اشاره می کند که فان خال بهترین گزینه بعد مویز است:

"او شیوۀ کاری خودش رو داره یک مرد بسیار با اراده و مصممه. او می دونه که دقیقا چی می خواد. او جهت دهی داره کارهاش، توانایی و تجربه داره در باشگاههای بزرگی مثل بارسلونا و بایرن مونیخ."

"همچنین الآن با تیم ملی هلند هستش، تیمی که توانایی قهرمانی جام جهانی رو داره. لذا از نظر من نمی شد مربی بزرگتر از این رو انتخاب کرد. یکی از معدود گزینه های تاپ ویترین!"

 

 
Valencia set for Reds reunion Manchester United - Official Site 13:26
3
-آنتونیو والنسیا که فردا شب در پیراهن تیم ملی اکوادور برابر انگلیس بازی خواهد کرد، در گفتگو با MUTV می گوید:

"در شرایط عادی ما برامون شانس بازی برابر تیمهای اروپایی پیش نمیاد. و انگلیس یکی از بزرگترین تیمهای اروپاست، لذا این فرصت عالیه. این بازی در شهری بزرگ برگزار می شه و همیشه جذابه که در سطح ملی برابر یا کنار هم باشگاهیهاتون (انگلیسهای یونایتدی!) بازی کنید. دلچسبه که بهشون سلام برسونم و براشون در جام جهانی آرزوی موفقیت کنم!"

"امیدوارم که خودمون هم خوب کار کنیم چرا که این آماده سازی خوبی برای جام جهانی هستش. من از اینکه جام در برزیل برگزار میشه خوشحالم و امیدوارم منظره ای بدیع برای مردم امریکای جنوبی برای لذت بردن از آب دربیاد."

 

 
4

http://www.premierleague.com/content/dam/premierleague/site-content/News/2011-12/news/shearer-rooney-record.jpg/_jcr_content/renditions/cq5dam.thumbnail.490.338.margin.png-دفاع آلن شیرر از بازی رونی در اولین بازی انگلیس در جام جهانی برابر ایتالیا. مرد سابق نیوکاسل و تیم ملی انگلیس به BBC Radio 5 می گوید:

"قشنگترین جمله ای که از سرمربیها در طی دوران ورزشیم شنیدم مربوط می شه به سخنان تری ونبلز."

"او سه هفته قبل تورنمنت من رو به کناری کشید و گفت هر اتفاقی بیفته تو در اولین بازی برابر سوئیس بازی خواهی کرد چون من بهت ایمان دارم."

"اون کارش به من اعتماد به نفسی عالی داد، ولی بعدش گفت باقی ماجرا به خودت بستگی داره."

"من هم کاملا مطمئنم و احتمالا هم تضمین می کنم که وین رونی برابر ایتالیا از ابتدا بازی میکنه، و باید هم بازی کنه. ولی بعدش همه چی به خودش بستگی داره."

شیرر در 76 بازی برای انگلیس 30 گل زد و در رتبۀ ششم برترین گلزنان تیم ملی قرار دارد.

 
Edwin eyes Old Trafford victory Manchester United - Official Site 13:57
5
-ادوین فان در سار که روز یکشنبه در قالب تیم منتخب ستارگان قدیم جهان و به سرمربیگری خوزه مورینیو در کنار ستارگان و هنرمندانی همچون یاپ استام، سیدورف و داویدز، دلپیرو و شفچنکو در اولدترافورد به مصاف منتخب اسطوره های انگلیس خواهد رفت، در مورد این بازی خیریۀ یونیسف می گوید:

"امسال در تیم Soccer Aid چهره های جدیدی مشاهده می شن. لذا توصیۀ من اینه که فقط لذت ببرید و به نکات تاکتیکی خوزه مورینیو گوش بدید! من مطمئنم که ظرف تنها چند روز او می تونه تیمی عالی رو از بین ما بسازه!"

"برگشتن همیشه عالیه - اولدترافورد ورزشگاهی خارق العاده ست. هروقت از داخل تونل به ورزشگاه می آیید، اون حسها درونتون زنده می شن و این بازی واقعا دیدنیه."

"من این سال شاید سه باری تمرین کردم، ولی در دو سه هفتۀ اخیر زیاد تمرین کردم تا خودم رو برای بازی آماده کنم. مطمئنم که جمعیت مملو خواهند کرد ورزشگاه رو که البته دلیل خوبی هم داره اینکارشون."

 

 

-

 
1
-باشگاه استوک سیتی در اندیشۀ جذب مامه دیوف مهاجم سابق یونایتد  
2
Cesc Fabregas could join Chelsea, Manchester United or Arsenal-AS اسپانیا - یونایتد بیشترین پیشنهاد را برای جذب فابرگاس ارائه داده است. 34 میلیون پوند! چلسی 32 میلیون و آرسنال 29 میلیون پوند چقدر اخبار متناقض  
3
-امروز سه شنبه نیز روزنامه های کاتالان اخبار فابرگاس را پوشش داده اند. موندو دپورتیوو از پیشنهاد 36 ملیون یورویی چلسی می گوید که تنها توافقات شخصی باقی مانده است. البته پیشنهادی که 4 میلیون یورو از شایعۀ هفتۀ قبل و همچنین از پیشنهاد تابستان سال قبل یونایتد کمتر است. موندو دپورتیوو ادعا می کند که فابرگاس متعجب است چرا بین باشگاههای لیگ برتری سر او دعوا نیست! اسپورتویتنس می گوید با توجه به شیوه ای که فابرگاس آرسنال را ترک کرد و شیوه ای که پارسال یونایتد و وودوارد را بازیچۀ خود برای افزایش حقوق در بارسلونا کرد (افزایش حقوقی که محقق نشد) نباید هم متعجب باشد که یونایتد و ونگر خیلی برای او سر و دست نشکنند! در کل جدایی فابرگاس از  بارسلونا قطعی به نظر می رسد.  
United gossip: Fabregas, Keane, Keita links Manchester Evening News 11:37
4
-رسانه های اسپانیا - یونایتد می تواند سیدو کیتا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.  
5
-یک  عکس - آیا ماتا می تواند فابرگاس را متقاعد کند که یونایتد جای صحیح برای مقصد بعدی وی است؟ عکس از این دو در منبع  
6
enzo-perez-twitter-plazadeportiva_-A Bola از پرتغال گزارش می دهد که به دنبال قرار گرفتن انزو پرز در ترکیب تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی، یونایتد می تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. این آرژانتینی 28 ساله بعد جدایی ماتیچ نبض میانۀ میدان بنفیکا را در اختیار گرفته است و 30 میلیون یورو نیز بند آزاد سازی قراردادش است.

البته O Jogo از پرتغال دیروز گزارش داده بود اگر پرز از لیست آرژانتین حذف نشود، یونایتد با قیمتی کمتر از 30 میلیون یورو مایل به جذب او خواهد بود. اسپورتویتنس تحلیل کارشناس خودشان را از درخشش این آرژانتینی در این فصل لیگ پرتغال در منبع آورده است.

 
 
7
-بازی اسطوره های رئال و یوونتوس دیشب انجام شد و طبق شایعات قرار بود دیشب بر سر معاوضۀ ویدال و موراتا بین دو تیم مذاکراتی صورت بگیرد.  
8
-اسکای اسپورتس - چلسی در اندیشۀ جذب کوکه با 60 میلیون یورو  
9
cesc-fabregas-اظهارات جالب گیلم بالگ، کارشناس مشهور لالیگا درمورد آخرین شرایط سسک فابرگاس:

1- فابرگاس با چلسی توافق نکرده است. ایجنت او نیز اخیرا (یک ماه قبل) ملاقاتی با ونگر نداشته است.

2- بارسلونا به سسک گفته است که تیم جدیدی پیدا کند. آنها برای خرید کوکه پول لازم دارند. قیمت: 35 میلیون یورو

3- آرسنال سسک فابرگاس را نمی خواهد. و توسط آرسنال این موضوع به وی اطلاع داده شده است.

4- بارسلونا در حال بیرون راندن او از باشگاه است ولی به وی تا زمان یافتن تیم جدید فرصت داده خواهد شد.

 
10
-بی بی سی - علارغم شکست خوردن مذاکرات یونایتد و ساوتمپتون در روز جمعه (!!!) یونایتد همچنان به جذب شاو امیدوار است.  
Sign him up Brendan! Rodgers implored to land Chelsea and Man Utd... Daily and Sunday Express 22:22 Mon, 02 Jun 2014
11
-توصیۀ رابی فاولر به برندن راجرز در خصوص جذب فابرگاس  
12
-مارکو وراتی: در پاریس خوشحالم و تلاش خواهم کرد اینجا بمانم!  
Liverpool & United top transfer target has to ask to leave Give Me Sport 20:20 Mon, 02 Jun 2014
13
-اکسپرس - احتمالا لالانا برای خروج از ساتمپتون مجبور شود که درخواست رسمی انتقال ارائه دهد.  
14
-پدر ایوان راکیتیچ فاش کرد که پیشنهاداتی از جانب رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا روی میز برادر ایوان و ایجنتش، قرار دارد ولی تصمیم در مورد مقصد پسرش به بعد جام جهانی موکول شده است. پدر راکیتیچ همچنین اشاره کرد که این پیشنهادها نسبت به آنچه ایوان در سویا می گیرد مزیتی ندارند!  
15
-لیورپول و یونایتد باید منتظر باشند. ساوتمپتون در بیانیه ای رسمی تأیید کرد که در هفته های اخیر پیشنهادات متعددی برای جذب ستاره هایشان داشته اند که نشان از سیاستهای درست باشگاه در توسعۀ آکادمی است، اما تا انتخاب سرمربی جدید، بازیکنی فروخته نخواهد شد.  
Real Sociedad slap £25m price tag on Arsenal and Chelsea target Griezmann Daily and Sunday Express 18:15 Mon, 02 Jun 2014
16
Griezmann, Real Sociedad-برچسب 25 میلیون پوندی روی گریزمان - سرمربی سوسیداد، آراساته در مورد آیندۀ گریزمان می گوید: خیالمان بابت ماندن او راحت است چون 25 میلیون پوند قیمت او چیزی نیست که هرکسی از عهدۀ آن بر بیاید!  
17
-لینک شدن تاتنهام به فابرگاس.  
Man United forward to be loaned & then sold in £10m deal? Give Me Sport 16:27 Mon, 02 Jun 2014
18
Inter want Hernandez.-دیلی استار گزارش میدهد - انتقال قرضی چیچاریتو به اینتر و سپس در صورت رضایت، انتقال دایم و 10 میلیون پوندی به شهر میلان  
19
Kurt Zouma rejected Manchester United to join Chelsea-کورت زوما، ملی پوش زیر 21 سال فرانسه طبق تماسی تلفنی با خوزه مورینیو، پیشنهادات یونایتد، موناکو و اینتر میلان را زمین زده است تا با پیوستن به استمفورد بریج در ژانویه(پنجرۀ قبلی)، قرضی به سن اتین بازگردد.  
20
-هری ردنپ در گفتگو با برنامۀ صبحانۀ ورزشی آلان برزیل به تمجید از فردیناند پرداخته است و اینکه خودش در 14 سالگی این پسر را در وست هام جذب کرد!  
  1

-اسپورتویتنس شایعات روزنامۀ اسپورت کاتالانیا را در مورد فابرگاس  و مشتریان لیگ برتریش ظرف ده روز گذشته گرداوری کرده است!

اسپورتویتنس مدعی شده که اسپورت خود را داخل یک کلاف از تناقضها پیچیده است و مشخص است که خودشان هم نمی دانند داخل بارسلونا و بین مذاکرات فابرگاس چه خبر است و فقط دارند آتش به شایعات می زنند و هرچه به دستشان می آید پخش می کنند! نگاهی به این شایعات متناقض بیندازید!

Sport, May 21st: Manchester United would bid up to €53m for Fabregas and Arsenal can't afford him.

Sport, May 24th: Chelsea have 'no chance' and Fabregas will only join Arsenal. 

Sport, May 31st: Manchester United prepared to bid €37m, Chelsea also in the hunt, Arsenal not interested and Manchester City unlikely because of FFP.

Sport, June 1st: Arsenal favourites as Darren Dein meets Arsene Wenger.

Sport, later on June 1st: Manchester City have agreed a deal for Fabregas which could be worth up to €58m.

Sport, June 3rd: Arsenal will offer €36m, Chelsea €40m and Manchester United €43m.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/03/14 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

این جوری که به نظر میاد فابرگاس داره بازار گرمی میکنه واسه افضایش قیمتش و براش اینکه فصل بعد توی کدوم باشگاه باشه مهم نیس ،،،حتی احتمال داره توی الصد قطر یا پدیده مشهد یا ... بازی کنهشکلک
چجوریه همه درمورد رونی نظر میدن ،شده نقل هر مجلسی ،رونی بهترین فروار ماس استوریج هم حالا حالا ها باید توی جای کفشای رونی راه بره
شهاب ممنونشکلک
پاسخ : در مورد رونی با میثم موافقم به نظرم تقصیر اسکولز شد تعارف که نداریم... بلاگ پدی پاور اسکولز حکم کتاب فرگوسن رو داشت کلا به عالم و آدم و توپیدن!
فابرگاس هم عجیب موضوعی شده وحشتناک شده تنوع خبرهاش...
خواهش می کنم محسن جان ممنون شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/03/13 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

درود فراوان و سپاس بی پایان
یورول مویاسان
کاگاوا هم فقط برای ژاپن می درخشه
ادوین دوست داشتنی
لوکی هنوز نیومد!؟
اه اه فابرگاسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
خاویر به نفعشه بره اینتر
پاسخ : سلام و بسیار بسیار ممنون نسرین خانم...
بله؟! شکلک
من دو ماه پادگان اردبیل بودم دو تا فرمانده تو اتاق یه ریز بیخ گوشم ترکی حرف می زدن من یاد نگرفتم شکلک کلا تا یرمی دوقوز بلدم عدد بالاتر بلد نیستم شکلک
فکر خوبیه... شکلک از این به بعد به لوک می گیم لاکی لوک شکلک شکلک
هرناندز دیگه واقعا جاش یونایتد نیست

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/03/13 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

هر کی قند شکن داره بره ببینه فابرگاس آخرش رفت وستهم! شکلک
http://www.givemesport.com/472142-cesc-fabregas-completes-transfer-to-west-ham?autoplay=on
پاسخ : حال نداشتم بخونمش بخون بگو قضیه ش چیه شکلک
پاسخ : هیچی یه عکس از توییتر وستهم که فابرگاس لباس وستهم رو گرفته دستش و مثلا تو توییتر وستهم نوشته فابرگاس رو خریدیم!
تیکه انداخته به شایعات فعلی که هر ساعت فابرگاس رو میدن به یه تیمی!

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/03/13 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

سرمربی سوسیداد خیلی از قافله عقبه،دیگه الان 25 میلیون پوند چیزیه؟؟؟ما برا اون یارو فلینی 27تا دادیم!!!
گریزمان یکی از بهترین گزینه ها برا وینگر،ما الان به جز عدنان(و البته زاها) عملاً کسی رو تو این پست نداریم!
پاسخ : دقیقا حرف حق جواب نداره! 25 میلیون پوند این روزا رو زمین بیفته کسی دولا نمیشه ورش داره... (الکی گفتم کنایه بود شکلک)
والا بازیهامون با سوسیداد رو ندیدم نتونستم بازیهاش رو زیر نظر داشته باشم...

این نظر توسط marcus finix در تاریخ 1393/03/13 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

ممنون ولی انگلیس قردا شب بازی داره
پاسخ : دستت طلا میثم جان چرا من هی فکر می کردم امروز ود نز دی هس شکلک
تازه کلی از ایرادات متن رو هم تصحیح کردم!

این نظر توسط marcus finix در تاریخ 1393/03/13 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

ممنون ولی انگلیس قردا شب بازی داره

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/03/13 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

انگلیسی جماعت = عقده ای شکلک هنوز سر قضیه جام جهانی 98 . 2006 از منچستری جماعت عقده دارن و بی رحمانه دارن به رونی میتازن از الان هم دارن دعا میکنن یونایتد فصل بعد نتیجه نگیره !!!
رونی بهترین پست براش پشت مهاجمه پس استاریج میتونه نوک وایسه
چلسی و فابرگاس؟؟؟ شکلک فکر نکنم چون خوزه متا رو به خاطره اینکه خوب دفاع نمیکرد ردش کرد فابرگاس هم به مو نمیخوره ولی از اون خوزه حرومی بر میاد بخرش تا ما نحریم شکلک
آلن شیرر هم دمش گرم خیلی با انگلیسی های غیر یونایتدی حال نمیکنم ولی شیرر فرق داره شکلک
پاسخ : آرژانتینیها خوبن! خدایی یه تیم چقدر می تونه اسطورۀ منفور داشته باشه شکلک
دقیقا این بهترین توجیه بود نمی دونم این لینکر انگار مجبوره حرف بزنه اینجوری... توجیه خیلی ساده تره رونی اصلا مهاجم نوک نیست!

این نظر توسط ali.s در تاریخ 1393/03/13 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب شکلک
.
این قضیه فابرگاس خیلی عجیبه من که بعید میدونم مورینیو بخاد فابرگاسو جذب کنه به نظرم خریدش خیلی میتونه موثر باشه کلا موافق خریدشم برگرده به هافبک وسط و یگ جزیره دوباره میشه همون فابرگاس ارسنال 35 میلیون رو هم وقتی میزارم کنار 27.5 میلیون پوند فلینی میگم مفته شکلک تازه اون پوند بود شکلک در کل اگه هافبک وسط خوب بخایم گزینه های زیادی وجود نداره فابرگاس هست و کروس و تا حدودی اسنایدر شکلکشکلک که من با جذب هر کودومشون موافقم
پاسخ : به سلام داش علی گل شکلک شکلک
فابرگاس رو می خوان بیرون کنن این واضحه از اولشم بی خود خریدنش... از دروازه تا مهاجم رو پر کردن هافبک!
اسنایدر رو به دلیل ضربات آزاد پای چپش من مایل بودم بخریم ولی حالا با رابین و ماتا فکر نکنم اصلا نیازی بهش باشه... سنش یعنی بالاس دیگه با این سن نمی ارزه بخریم یه زمانی ضربه آزادش می ارزید که الآن نیاز نداریم به نظرم... کروس و فابرگاس خوبن... بین این دوتا من کروس روترجیح میدم... شکلک
البته لیگ قهرمانان نداریم و خیلی بعیده کسی بیاد در این سطح ....

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/03/13 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

انصافآ حقشم هست در بدو ورود 5 ستاره رو زدشکلک آقا مال ماروهم حساب کنشکلک
--------------
این استوریج دوساله راه افتاده،چه زبونی در آورده...ابله،در حدی نیستی که بخوای خودتو مقایسه کنی با رونی...
کاش میشد یه بار دیگه ادوینو با لباس منچستر ببینیمشکلک حیف شد،اما غنیمته بازمشکلک
-------------
داش شهاب خداوکیلی دستت طلا...شکلک خیلی زحمت کشیدی،خیلی عذابم کشیدیشکلکشکلک
پاسخ : ادوین یک شنبه تو اولدترافورد با یاپی کوچولو شکلک شکلک شکلک
برای دیدنشون لحظه شماری می کنم شکلک
استوریج که اصلا خیلی باید بین یونایتدیها محبوب باشه کسی که با سه پیرهن سیتی و لیورپول و چلسی به یونایتد گل زده!!!!
خواهش می کنم داش حمید گل با هر سختی بود گذشت و الآن فقط خاطره ش مونده شکلک شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/03/13 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

ای دااااد
خیلی حیف شد این همـــــــه خبر دوباره کاری شده!!!!

شاو قطعی نشد مگه؟؟ تقریبا قطعیه دیگه؟؟شکلک
فابرگاس حقشه... سال قبل ناز کرد حالا بگو تحویل بگیرشکلک

ممنوووون بابت اخبار و زحمت زیادی که متحمل شدین
اینم یه 5 امتیاز دیگهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : البته خبرهای 9 صبح به قبل دوباره کاری شد شکلک
خبرهای 9 صبح به بعد که صبح نبود اصلا ترجمه شون کنم .... و بیشتر از اونجا لجم در میاد که وقتی پست رو صفحه ش رو بستم، از حرصم کل مرور گر رو بستم! غافل از اینکه ترجمه های سربابی و فان خال و لینکر و باقی مصاحبه کلی ها رو که داخل یک چرک نویس ترجمه کرده بودم می شد بازیابی کنم!!! اینجاش بیشتر سوزناک بود شکلک
نتیجه اخلاقی: همیشه هنگام عصبانیت بیشتر مراقب رفتارتون باشید شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 1,457
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,721
  • بازدید ماه : 15,342
  • بازدید سال : 186,536
  • بازدید کلی : 3,811,701
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30