loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 497 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (3)

 

ریو فردیناند می گوید که رابین فن پرسی سخت ترین دوران بازیگری اش را پس از بازنشستگی سرالکس فرگوسن پشت سر می گذارد...

فرگوسن یک سال بعد از اینکه روبین فن پرسی را از تیم رقیب، یعنی آرسنال به اولدترافورد آورد، در می 2013 بازنشسته شد.

فردیناند، مدافع تیم QPR، می گوید که ملی پوش هلندی، که فصل گذشته زیر نظر دیوید مویس با مشکلات جسمانی زیادی دست و پنجه نرم می کرد و امسال نیز تنها یک گل به ثمر رسانده است - بیش از همه تحت تأثیر خداحافظی فرگوسن قرار گرفته است.

بنا به گزارش 2-4-4، فردیناند به MUTV گفت: "فصل گذشته این مسئله برای پیش روی،پیروزی و موفقیت، فشار مضاعفی به ما وارد کرد. شانس از همه روی گردان شد و اعتماد به نفس خود را از دست دادیم. هرکس واقعاً به خاطر آنچه که او برای زندگی حرفه ای ما انجام داد، سپاسگزار بود.

فردی که جدایی فرگوسن بیش از همه بر او اثر گذاشت،روبین بود. او تنها یک سال قبل آمده بود،موفقیت را مزه کرده بود و بیشتر از این می خواست.به طور مشخص می توانید ببینید که بیش از هرکس دیگری در آن زمان، او ضربه سخت تری خورده بود."

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

وین رونی اعتراف می‌‌کند که به خوبی‌ قبل نیست...

به گزارش بخش بین الملل سایت گل، وین رونی پس از شکست برابر لستر می‌‌گوید: "آن بازیکنی که قبلا بودم، نیستم. اما با این حال پیشرفت را در بازی خودم می‌‌بینم. با بعضی‌ از مردم که می‌‌گویند بازی من تغییر کرده موافقم. آنچنان در بازی مانند جوانی نمی‌‌دوم اما آن انرژی کافی‌ را برای رسیدن و گلزنی در محوطه جریمه ندارم.

"من بازیکن باهوشی هستم که می‌‌داند کی‌ بدود و در محوطه جریمه حاضر باشد و کی‌ این کار را انجام ندهد. و در نتیجه شانس‌های بیشتر جلو من قرار می‌‌گیرد و من گل‌های بیشتری برای باشگاه می‌‌زنم. با این حال از اینکه در کناره باشم ناراضی نیستم. من یک کار برای باشگاه می‌‌توانم انجام دهم که همان بازی کردن در جلو است. این بستگی به هر بازی دارد که مربی‌ از من چه می‌‌خواهد. فکر نمی‌‌کنم که کسی‌ از کار من ایراد بگیرد زیرا من خیلی‌ زود مطابقت پیدا کردم. من به وسط زمین می‌‌روم و توپ‌ها را به کناره‌ها می‌‌برم و عرض زمین را باز تر می‌‌کنم. این بستگی به مربی‌ دارد که پس از آن از من چه می‌‌خواهد."

 

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/07/01 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

دروود فراوااان بر شما
میگم حالا که رونی خودش اعتراف کرده صلاج نیست که رونی از ترکیب آقا سعید حذف بشهشکلک
پاسخ : سلام نسرین خانم...متشکرم...
تا میتونین مورد سرزنش قرار بدین رونیو...دیگه نوبتی هم باشه نوبت شماست نسرین خانمشکلک...
داش سعید تا یه ترکیبش درست ازآب درنیاد،بی خیال نمیشهشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/07/01 و 21:25 دقیقه ارسال شده است

ديويد
شاو روخو اسمال رافائل
بليند هررا
ديماريا ماتا روني
فالكائوشکلکشکلک
فن خال اگه بلكت بازي كنه از اين به بعد و ديماريا تعويض بشه
فريادهاي سرالكس رو خواهي شنيدشکلکشکلک
پاسخ : میگم حالا امتحانی بلکت رو تو ترکیبت بذار،شاید برعکس شدشکلکو بازیش نده...
این ترکیب هم خوبهشکلکمخصوصآ 4 نفرِ جلوشکلک
فنخال خیلی مغروره باوشکلکاین حرفا حالیش نیسشکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/07/01 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

نوشته علی محمدپور
10 نکته از بازی منچستریونایتد برابر لسترسیتی :
1-- در بازی دیروز یونایتد، 8 گل زده شد، 8 بار یونایتد طراحی حملات منجر به گل کرد.

2- تراکم یکنواختی که یونایتد تو تمام مناطق بازیش شکل داد باعث شد یونایتد راحت گل بزنه تا لستر دست از برنامه‌ی انتقال - سرعت بعد از گل سوم یونایتد برداره.

3- بعد از گل سوم یونایتد، لستر تراکم رو توی یک سوم تهاجمی خودش بالا برد، خط میانی رو به خط تهاجمی نزدیک کرد، ریسک فضای بین خطوط نزدیک شده‌ی میانی - تهاجمی و خط تدافعی رو به جون خرید.

4- گل‌های 2 و 3 لسترسیتی از فضای عرضی شکل گرفت.

5- وقتی لستر گل سوم رو خورد، یک کرنر، یک شوت و یک پنالتی رو در عرض 2 دقیقه از یونایتد گرفت، فشار روی خط تدافعی و میانی یونایتد یکنواخت بود و بالا.

6- یونایتد از زیر فشار لستر تا وقتی که خود لستر عقب‌نشینی نکرد نتونست در بیاد، تراکم بالای لستر باعث شد یونایتد هم فشردگی طولی بین خط تدافعی و میانی رو بالا ببره، فضای عرض رو هم با دی‌ماریا تو چپ و رونی و هررا تو راست سعی کرد پوشش بده. به این ترتیب یونایتد با زیر فشار رفتن سیستمش از 4312 به 442 تغییر پیدا کرد، یک 442 کلاسیک با دو مهاجم نوک که توانایی انتقال بازی رو ندارن.

7- معدود توپایی که تو فاصله‌ی گل سوم یونایتد تا گل سوم لستر، توسط هررا، بلیند، رونی و دی‌ماریا به فضای خالی بین خط تدافعی و میانی لستر ارسال می‌شد یک مسیر رو طی می‌کرد؛ از فاز تهاجمی یونایتد به فاز تهاجمی لستر. نبود سرعت انتقال تو سمت راست یونایتد و نوک حمله‌ی دو نفره‌‌ش، توپایی که می‌شد یونایتد رو دست کم بالا بکشونه تا یونایتد نفس بکشه رو تبدیل به توپای کاملا لو رفته می‌کرد تا فشار لستر مستدام بمونه.

8- فن‌گال تو مصاحبه خودش از بازیکنای تیمش بابت عدم داشتن ذهنیت قوی برای متعادل کردن بازی انتقاد کرد و هیچ حرفی در مورد 2 اشتباه داوری که موجب شکل گرفتن بازی حریف بود نزد، اما ذهنیت و بازدهی درست تو فرم صحیح شکل می‌گیره، فن‌گال رویه‌‌ای رو پیش گرفت که هیچ سرمربی‌ای توی انگلیش پیش نگرفته، حتی پلگرینی توی هفته‌ی 5ام از اولین فصل حضورش تو فوتبال انگلیس که تیمش به یونایتد 4 گل زد، خیلی زود تیمش رو از فرم تهاجمی خارج کرد تا با یک فرم صحیح بتونه ذهنیت بازیکنای خودش رو برای کسب 3 امتیاز قوی نگه داره.

9- فن‌گل می‌تونست دیروز با یک تغییر فرم منطقی، تیمش رو با یک 3 امتیاز به رده‌ی 6ام و به 5 امتیازی صدر و 1 امتیازی لیگ قهرمانان برسونه، استفاده از 451 یا 4231 با تعویض کردن فالکائو به جالی والنسیا و بلیند به جای فلچر، تا یونایتد بازیش رو با فشردگی طولی با استفاده از 2 هافبک تخصصی دنبال کنه، تا فضای عرضی رو با دو وینگر تخصصی ببنده.

10- فرگوسن سال 2009 بعد از بازی برابر بولتون در جواب سوالی که ازش در مورد بازی شد به خبرنگار در مورد علاقش به برد 1-0 به جای برد 3-1 و 2-1 و حتی 4-1 گفت، به گل کوین دیویس هم به عنوان دلیل اشاره کرد، فرگوسن معتقد بود وقتی تیمت 2 گل جلوئه با ذهنیت نسبتا ضعیف‌تری دفاع می‌کنه تا وقتی که 1 گل جلوئه، و اگه بازی 2-0 تبدیل به 2-1 بشه، بازی برای تیمی که 3 امتیاز رو تو لحظه در دست داره سخت می‌شه، چون تیم برنده می‌دونه توانایی گل خوردن داره و تیم بازنده هم می‌دونه توانایی گل زدن داره. برخلاف بولتون 2009 که تا مرز زدن گل دوم به یونایتد پیش رفت تا بازی با تساوی تو دقایقی آخر تموم بشه، لستر دیروز کیفیتی نداشت که بتونه 1 گل بزنه، در واقع این کیفیت با اشتباهات داوری به لستر داده شد، گل اول که از بیرون زمین پایه‌گذاری شد تا بازی 2-1 بشه و گل دوم که روی یک خطا روی بازیکن یونایتد و بعد تمارض بازیکن لستر زده شد تا بازی 3-2 بشه.
پاسخ : اگه اشتباه نکنم،تقریبآ یادمه فرگوسن تو یه مصاحبه ش هم گفته بود:برد یک صفر نشان دهنده تیم قهرمانه(پیروز) (از علاقه به برد یک صفر نسبت به بردهای با تفاضل میگفت) از همون به بعدم من به برد یک صفر علاقه پیدا کردمشکلک
دقیقآ،تعویضهای فنخال هم جالب نبود...
مرسی پرهام جانشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,999
  • بازدید ماه : 3,999
  • بازدید سال : 317,447
  • بازدید کلی : 3,942,612
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30