loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 610 شنبه 07 دی 1392 نظرات (5)

 

 

پيش بازي نوريج و منچستريونايتد
 




روز و تاريخ:

اين بازي روز شنبه ٢٨ دسامبر ساعت ١٨:٣٠ به وقت تهران برگزار مي شود و این طور که به نظر می رسد شبکه ورزش این بازی را پوشش می دهد.
یادآوری:
 
لطفا در مسابقه ی پیش بینی نیز شرکت کنید
 
يونايتد در حالي به مصاف نوريج مي رود كه در بازي قبلي خود مقابل هال سيتي باخت ٢-٠ را به برد ٣-٢ تبديل كرد و ان برد پنجمين برد متوالي يونايتد بود و ياران ديويد مويز اميدواراند تا بتوانند كه اين فرم خوب خود را در بازي با نوريج نيز حفظ كنند قناري ها تا كنون از پنج بازي كه در ماه دسامبر انجام داده اند تنها توانسته اند كه يك پيروزي كسب كنند و اخرين باخت انان نيز مقابل فولهام و در روز پنجشنبه بود اين باخت باعث شد انان در رده ي ١٤ام جدول رده بندي قرار بگيرند.
 
 
 
 
محرومين و مصدومين:
 
انتونيو والنسيا پس از ان كه پنجمين كارت خود را در بازي مقابل هال گرفت از همراهي تيم در بازي با نوريج باز ماند و رافائل نيز پس از مصدوميتي كه از ناحيه ي كشاله ي ران برايش پيش امد وضعيت نامعلومي دارد و فيل جونز نيز به دليل مصدوميت زانو قادر به همراهي تيم نيست ولي كريك كه از بند مصدوميت رها شده مي تواند در اين بازي از ابتدا بازي كند.
در طرف ديگر نوريج نيز به طور حتم مايكل ترنر(محروميت) انتوني پيلكينگتون،اليوت بننت و الكساندر تتي را به همراه نخواهد داشت.
 
 

 

مربي حريف:

كريس هيتن كه يك مربي لايق به حساب مي ايد مربيگري نوريج را بر عهده دارد او سمت مربيگري نوريج را در ژوئن ٢٠١٢ به دست اورده اين بازيكن سابق تاتنهام و جمهوري ايرلند قبل از اين كه به نوريج بيايد تيم هاي نيوكاسل و بيرمنگام سيتي را رهبري مي كرده او توانسته بود بيرمنگام را به پلي اف چمپيون شيپ برساند.
 
 
 
 
اخرين ديدار:
اخرين ديدار اين دو تيم به بازي كپتال وان كاپ بر مي گردد جايي كه خاوير هرناندز با دو گل خود توانست پيروزي ٤-٠ را براي يونايتد به ارمغان بياورد ديگر دو گل اين بازي را فيل جونز (والي زيباي جونز كه از كرنر روني و دفع ناقص مدافع هاي نوريج به دست اومد) و فابيو (پاس گل روني) به ثمر رساندند.
 
 
 
 
 
 
ايا مي دانستيد؟؟؟؟
گلي كه وين روني در بازي با هال سيتي زد ١٥٠ امين گل او در رقابت هاي ليگ برتر بود و اين گل او را در ليست برترين گل زنان ليگ برتر قرار داد اكنون بالاتر از روني تيري هانري قرار دارد و لازم به ذكر است كه روني تنها سه گل با جك راولي اسطوره ي باشگاه در جدول برترين گلزنان باشگاه فاصله دارد.
 
 
 
 
ستاره ي حريف:
سرانجام تلاش طولاني مدت نوريج براي به خدمت گرفتن گري هوپر از سلتيك به نتيجه رسيد و ان ها توانستند در تابستان گذشته اين فوروارد را از سلتيك به خدمت بگيرند و او به هفتمين خريد قناري ها تبديل شد اين بازيكن ٢٥ ساله ي انگليسي تا كنون توانسته براي نوريج هفت گل به ثمر برساند و اخرين گل او در بازي با سوانسي بود كه يك تساوي براي تيم اش به همراه داشت.
 
 
 
 
نقل قول:
"جو ورزشگاه كارو رود هميشه خوب بوده و من مطمئن ام ان ها مي ايند تا ما را با مشكل مواجه كنند ولي ما بايد فرم خوب خود و بازي خوب خود را به نمايش بگذاريم و اين بازي را با برد پشت سر بگذاريم"-وين روني.
 
 
 
 
 
داور ميدان:
فيل داود قضاوت اين بازي را بر عهده دارد و اين بازي دومين بازي است كه او براي يونايتد سوت مي زند اولين بازي بازي ابتداي فصل با سوانسي در استاديوم ليبرتي بود او تا كنون ٦٥ كارت زرد و يك كارت قرمز در اين ١٦ بازي كه قضاوت كرده داده است.
 
 

 
بازي حريفان:
تيم دوم جدول رده بندي يعني منچستر سيتي در ورزشگاه اتحاد ميزبان كريستال پالاس است و ارسنال نيز ميهمان نيوكاسل است چلسي نيز در استمفوردبريج ميزبان ليورپول است.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/10/07 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

ای معین جاااااااااااااااااااااااااااااااااااان...
این عوضیا رو پرروشون نکن...وظیفه شونه که خواسته مارو تآمین کنن...
کاش یکم ازون عربهای مفت خور یاد بگیرن که همه بازیهای همه کشورارو پوشش میدن...
تازه اینا کار شاخی هم نمیکنن...دزدی میکنن که پخش میکنن...اگه امتیاز خریدن،اون درسته...

پخش کن صداسیما...وظیفته

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/10/07 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

ممنون حسین جانشکلک صدا وسیما هم شده manu tv کاش پارسالم این همه نشون میدادن
پاسخ : خواهش می کنم معین جان شکلک
نه عزیز اینا بازی های مهم رو تو اولویت قرار می دن ولی چون بازی چلسی لیورپول رو شبکه سه نشون می ده اینا برای اینکه کم نیارن این بازی رو نشون می دن ولی خوب از حق نگذریم خوب شده ولی بازی های یونایتد هم جذاب ان همین بازی با هال خیلی خوب بود

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/10/07 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

محسن جان من ویرایش کردم؛ببخشید...شکلک

داش حسین ممنون...اما با این وضعیت مصدوما آدم میترسه...
بازیهام که فشرده شده...خدا کنه زودتر برگردن مصدومین...
دستت درد نکنهشکلک
پاسخ : حمید جان منو تو نداریم که ویرایش هم نمی کردی اشکال نداشت
-------
خواهش می کتم
اره به خدا همین الان الانش هم ممکنه تو تمرین های اماده سازی قبل بازی مصدوم بدیم باز همین ولبک هم اخرای بازی من حس می کردم لنگ می زنه ولی ایشالا که 3 امتیاز این بازی رو می گیریم
خواهش می کنم شکلک

این نظر توسط محسن در تاریخ 1392/10/07 و 9:47 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون داش حسین.ایشالا که به روندخوبمون ادامه میدیم واین بازی روهم میبریم.چه خبرازوضعیت گیگزوفردیناند،چندهفته خبری نیست ازشون،وضعیت مصدومان تاچه حدیه؟
پاسخ : سلام خواهش می کنم
گیگز و فردیناند فک نکنم مصدوم باشن اونا رو خود مویز بازی نمی ده فک کنم به خاطر اینه که سنشون بالاست نمی خواد بهشون فشار وارد کنه و بقیه فصل رو از دست بدن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 807
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,990
  • بازدید ماه : 37,968
  • بازدید سال : 209,162
  • بازدید کلی : 3,834,327
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30