loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسام بازدید : 837 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (3)

 

مراسم قرعه کشی مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه در نیون سوئیس برگزار خواهد شد و تیم های صعود کننده حریفان خود را خواهند شناخت . تیم های دورتموند ، مالاگا ، بارسلونا ، یوونتوس ، بایرن مونیخ ، شالکه ، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد تیم هایی هستند که به عنوان تیم اول به دور حذفی راه یافتند و پورتو ، گالاتاسرای ، سلتیک ، والنسیا ، رئال مادرید ، شاختار ، میلان و آرسنال به عناون تیم دوم صعود کردند . منچستریونایتد صد درصد به آرسنال و گالاتاسرای برخورد نمی کند و به سایر تیم های دوم می خورد در اینجا یه بررسی رقبایمان می پردازیم .

 

۱. پورتو پرتغال : این تیم پرتغالی حریف سر سختی برایمان خواهد بود و همیشه دیدار های پورتو با منچستر دیدار های جذاب و سخت و خوبی برایمان بوده است . آخرین بار این دو تیم در سال ۲۰۰۹ به مصاف هم رفتند که بازی رفت در اولدترافورد ۲ بر ۲ مساوی شد ولی در دیدار برگشت با تک گل رونالدو به پیروزی رسیدیم .

 

۲. میلان ایتالیا : تیم با سابقه ایتالیایی که با وجود شرایط بدش ولی هنوز تیم قدرتمند و سرسختی است . میلان این فصل زیاد برایش فصل خوبی نبوده و حضور در میانه های جدول زیاد برای آث میلان خوب نیست . آخرین بار در سال ۲۰۱۰ به میلان خوردیم که بازی رفت رو در سن سیرو با درخشش رونی ۳ بر ۲ بردیم و در بازی برگشت با چهار گل به پیروزی رسیدیم .

 

۳. شاختار اوکراین : شگفتی ساز این چند ساله لیگ قهرمانان شاختار در این دو سه ساله پیشرفت خوبی کرده و همیشه برای تیم های مدعی حریف سر سختی بوده است . شاختار در پنج این رقابت ها توانست پس از یوونتوس دوم شود و به دور بعد راه یافت در این گروه مدافع عنوان قهرمانی ( چلسی ) در این گروه بود که سوم شد و به لیگ اروپا رفت .

 

۴. رئال مادرید اسپانیا : پر افتخار ترین تیم لیگ قهرمانان است و با نه بار عنوان قهرمانی رکورد دار است . رئال قوی ترین رقیب منچستر در بین این تیم ها است این تیم فصل پیش توانست قهرمان لالیگا شود . امسال رئال مادرید با فاصله ای زیاد نسبت به بارسلونا در رده ی سوم است و شاید قهرمانی در لالیگا کمی برایشان غیر ممکن باشد . ولی امسال هدف اصلی تیم مورینیو فتح لیگ قهرمان است . رئال مادرید با داشتن بازیکنی چون رونالدو می خواهد قهرمان این مسابقات شود شاید اگر منچستریونایتد به رئال مادرید بر خورد کند برای رونالدو این بازی برایش خاص باشد حضور دوباره ی او در اولدترافورد می تواند برای جذابیت های این بازی بیفزاید و آیا وقتی رونالدو به اولدترافورد بیاد تماشاگران او را هو می کنند و یا تشویق و آیا اگر رونالدو گل بزند خوش حالی خواهد کرد یا نه .

 

۵. وانسیا اسپانیا : والنسیا این فصل در لالیگا نتایج خوبی نداشته و فعلا یازدهم است ولی بر خلاف نتایج بدشان در لیگ در چمپیوزلیگ خیلی خوب کار کرده اند و پس از بایرن در گروه خود دوم شدند . آخرین بازی منچستر با والنسیا مربوط به سال ۲۰۱۱ می شود که دو تیم در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند و بازی اول را منچستر با تک گل چیچاریتو یک بر صفر برد ولی در دیدار برگشت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند .

 

۶. سلتیک اسکاتلند : شاید شگفتی ساز امسال تیم نباشد جز سلتیک گلاسکو این تیم در دور گروهی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در زمین خود بارسلونا را دو بر یک ببرد و در نیوکمپ با گل دقیقه ی ۹۳ مغلوب بارسا شد . سلتیک شاید ضعیف ترین تیم باشد ولی نمی توان آنها را دست کم گرفت سلتیک تیمی خوب است و می توند برایمان مشکل ساز باشد .

شما دوست دارید با کدام تیم رو به رو شویم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب در تاریخ 1391/09/29 و 20:42 دقیقه ارسال شده است

به میلان بخوریم خوبه. هرچند یه ترسی بهم میگه چون زلاتان امسال از میلان رفت قهرمان میشن!
زلاتان از بارسا و اینتر هم که رفت اونا قهرمان شدن! ولی از خرافات که بگذریم کلا میلان راحتترین حریف به نظر میاد. والنسیا رو هم همیشه خوب بردیم. شاختار خیلی تیم خطرناکیه ولی فرگی معمولا تو دور حذفی به تیمهای گمنام باج نمی ده. رئال نخوریم بقیه ش خیلی برا من مهم نیست.
سلتیک هم چون دوست دارم با آرسنال و یونایتد برسه نیمه نهایی فعلا بهش نخوریم بهتره شکلک
پاسخ : به نظر من هم میلان بهترین گزینه است اگر بهشون بخوریم لوله شون می کنیم فقط خدا کنه به رئال نخوریم

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/09/29 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

این داد به اون

اون داد به این ...

من نفهمیدم چی شد

بالاخره بهم دادن تا گل ششم خورد

گلللللللللللللللللللللشکلک
پاسخ : ای ددم وای پرسپلیس بود؟! من دندون پزشکی بودم شکلک
همون بهتر خونه نبودم این پیروزی ننگین را ببینم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/09/29 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

وای شهاب گلللللللللللللللللللللللل
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : این پست حسامه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,269
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,269
  • بازدید ماه : 42,744
  • بازدید سال : 213,938
  • بازدید کلی : 3,839,103
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30