loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 586 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (5)
  •   فرگوسن اشاره می کند که پس از بازنشستگی به سمت مدیریت در اولدترافورد فکر می کند!
    نمایش ادامۀ خبر

    فرگوسن اشاره می کند که پس از بازنشستگی به سمت مدیریت در اولدترافورد فکر می کند!

    "از شر من خلاص نخواهید شد! شاید من یک مدیر بشم. هیچکس زمان بازنشستگی من رو نمی دونه، خودم هم نمی دونم. تصمیم اینکه من کی بازنشسته بشم با یک دکتر نخواهد بود!"

    در مورد جانشینش می گوید:

    "همه از من می پرسن ولی فکر کنم که این تصمیم مربوط به باشگاه باشه نه من. با ساختاری که اینجا در باشگاه داریم جانشینی من مأموریت غیر ممکنی نخواهد بود.

    فرگی همچنین در این مصاحبۀ طولانی با Twentyfour7 از استفاده از شاگردان سابقش در کادر خودش استقبال کرده است، مانند نیکی بات و برایان مک کلیر و پل اسکولز و رایان گیگز و درن فلچر:

    "به محصولات فعلی من که نگاه کنید، سخته، ولی امثال گیگز و اسکولز بخشی از ساختار اینجا خواهند بود. درن فلچر هم یک گزینۀ محتمل طولانی مدت خواهد بود، و نیکی بات هم با ذخیره هاست."

    "ما تا جایی که بشه از بازیکنای سابق استفاده میکنیم، ما نیروی پشتیبان خوبی در اختیار داریم."

    "ما به این مسئله نگاه خواهیم داشت در ساختار باشگاه این نقشۀ موفقیت لازمه - اونا تجربۀ بودن در این باشگاه رو داشتن، بازیکن اینجا بودن و می دونن که چه کاری برای برنده بودن لازمه." منبع

  • مارتین کیون، مدافع مدافع سابق آرسنال و اورتون، در ستونش در دیلی میل طی مقاله ای در مورد رایان گیگز نوشته است و
    نمایش ادامۀ خبر

    مارتین کیون، مدافع مدافع سابق آرسنال و اورتون، در ستونش در دیلی میل طی مقاله ای در مورد رایان گیگز نوشته است و اشاره کرده که به یاد دارد که چطور در روز اولین بازی گیگز برابر اورتون، از وایتساید و برایان رابسون جویای تواناییهای این بازیکن جوان بوده اند و همچنین به گل خارق العادۀ گیگز در نیمه نهایی اف ای کاپ سال 99 برابر آرسنال که با عبور از خود کیون و دیکسون چند آرسنالی دیگر به ثمر رسید اشاره کرده است. نهایتا کیون مقاله ش را با 8 جملۀ ماندگار در مورد این ولزی تکرار نشدنی به پایان رسانده است:

    سرالکس فرگوسن: "من اولین باری که او رو دیدم رو به یاد دارم. او 13 ساله بود و مثل یک سگ پا کوتاه (!!) که دنبال یه تیکه کاغذ توی باد (Silver Paper?) میدوید، تو زمین این ور و اونور میرفت!"

    الساندرو دلپیرو: "من از تماشای فوتبال دو بازیکن اشک ریختم. اولیش دیگو مارادونا بود و دیگری رایان گیگز (مترجم: من اولیش رو باجو بیشتر و مستندتر شنیدم)."

    یوهان کرایوف: "اریک کانتونا بازیکن بزرگیه، ولی به خوبی رایان گیگز نیست."

    برایان کید: او استعدادی خدادادی داره. حتی وقتی هم که کارت منزلتش رو (برای سوار شدن مجانی به اتوبوس!!) بگیره(کنایه از پیر شدن)، باز هم استعدادش اعجاب انگیز خواهد بود، چون چنین توانایی که او داره هیچ گاه(حتی در پیری) ترکش نخواهد کرد."

    رون اتکینسون: "رایان شمارو وادار میکنه که باور کنید خدای فوتبال هم (در کنار خدایان دیگر!!) داریم!"

    جرج بست: شاید یک روز بشه که مردم بگن من هم یک رایان گیگز دیگر (با همون توانایی ها) بودم."

    پل اسکولز: "بازیکنای خارق العادۀ زیادی بودن که من کنارشون بازی کردم، ولی اگر بخوام یک نفر رو انتخاب کنم، اون رایان گیگز خواهد بود، او قادر به انجام هر کاری هست.

    فرگوسن:"رایان میتونه بهترین مدافعین رو طوری پشت سر بذاره که Twisted Blood (فکر کنم یعنی رگ به رگ شدن؟) بشن!" منبع

  • داوید دخیا، بهترین بازیکن ماه فبریۀ باشگاه از دید هواداران سایت باشگاه لقب گرفت.
    نمایش ادامۀ خبر

    David De Gea save for Manchester Unitedداوید دخیا، بهترین بازیکن ماه فبریۀ باشگاه از دید هواداران سایت باشگاه لقب گرفت. دخیا در نظر سنجی ماه فبریه، موفق شد 57 درصد آرای هواداران باشگاه را کسب کند و پس از او رافائل با 21%، گیگز با 12% و فردیناند، کریک و ویدیچ در رتبه های بعدی قرار گرفتند. دخیا در این رابطه به سایت باشگاه می گوید:

    "داشتن پشتیابنی هوادارا خیلی خیلی خوبه، بنابراین من از بردن این جایزه خوشحالم.، من می تونم صدای هوادارا رو در طول بازی ها بشنوم و برای همین می دونم که دارن در مورد من شعار م یخونن. من خیلی از این بابت سپاسگزارم."

    دخیا در مورد واکنش مورد علاقه ش، به واکنشش در سانتیاگو برنابئو اشاره می کند:

    "من فکر می کنم که کل تیم ما در دفاع عالی بوده و چندین کلین شیت رو ثبت کردیم، به نظر خودم واکنش مورد علاقه من در ماه فبریه، واکنش با دست چپم برابر رئال مادرید بوده اونجایی که شوت فابیو کوئنترائو رو به سمت تیرک دروازه هدایت کردم." منبع

  • به گزارش سان، در جریان مراسم امضای کتاب "وین رونی: یک دهۀ من در لیگ برتر"، برخی هواداران یونایتد پوسترها و پیراهنهایی از یونایتد هم برده بودند تا رونی برای آنها امضا کند که وی از امضا کردن آنها ممانعت کرده است! منبع
  • ستارۀ سالهای پیش یونایتد، کوئینتون فورچون در گفتگو با رادیو بی بـ*ـی سی منچستر عنوان کرده است که هرچند نبود فن پرسی فقدان بزرگی خواهد بود، ولی این تیم یونایتد تشنۀ موفقیت است و باقی تیم هم می تواند برابر رئال صف آرایی کند. همچنین فورچون به تمجید از کریک پرداخته و اشاره کرده که دیگر مسئلۀ اینکه "آیا کریک بازی میکند یا خیر" مطرح نیست بلکه قبل بازیها این سؤال که "چه کسی در کنار کریک بازی میکند؟" مطرح است. فورچون می گوید که اکنون قدرت پاسکاری کریک خارق العاده است و به همین دلیل هم بود که وی از تاتنهام خریداری شد. منبع
  • رایان گیگز برای کمک به بالا بردن عواید خیریۀ "هدف ژوزف" یا Joseph's Goal، با ژوزف سه ساله که از بیماری NKH (نوعی دیابت کمیاب) رنج می برد دیدار کرد. ژوزف فرزند پل کندریک، خبرنگار فوتبالی "اخبار شب ویگان" است و پل بسیار از رایان در مورد این دیدار تمجید کرده و گفته برخورد گیگز فوق العاده دلنشین بود و همۀ جوانب آیندۀ این خیریه را از م و همسر و فرزند بزرگترم سام جویا شده است. منبع
  • ژابی آلونسو اشاره کرده که تقابل یونایتد و رئال مادرید از نقطه نظر هوادارنی که دارند و همچنین تاریخچۀ دو باشگاه، یک فوتبال "ناب و خالص" خواهد بود. همچنین به ویژه بودن این دیدار برای کریس رونالدو که بازیکن سابق یونایتد بوده و همچنین برای خودش که سالها در لباس لیورپول در اولدترافورد بازی کرده است، اشاره کرده است. منبع
  • به دنبال حرف دیروز اسپورتویتنس، ایجنت لاملا هم اخبار مربوط به پیشنهاد منچستر یونایتد به موکلش را (که برداشت بد برخی رسانه ها از خبر CDS بود - مترجم) رد کرد و گفت علی رغم رابطه خوبی که این ایجنت با منچستر یونایتد دارد، ولی خیر خبر این پیشنهاد صحت ندارد. منبع
  • دیلی میل (اینجور که من نگاه انداختم بدون منبع خاصی) اشاره کرده که در حالی که رونالدو در تمدید قرارداد دودل است، رئال نیم نگاهی به جذب گرت بیل از تاتنهام دارد تا در صورت عدم تمدید رونالدو، بیل را به برنابئو بیاورند. منبع
  • گویا لیگ برتر از تمامی 20 تیم حاضر در لیگ برتر فصل بعد می خواهد که ورزشگاهشان مجهز به تکنولوژی خط دروازه باشد. منبع
  • تیم پالاس قصد دارد تجهیزات آکادمی خود را از "نوع دوم" به "نوع اول" ارتقا بدهد تا از این پس از خروج استعدادهایی همچون زاها به دیگر تیمها جلوگیری به عمل بیاورد. منبع
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/11 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

خیلی حال میکنم وقتی هنوز فرگوسن از موندن صحبت میکنه.ایشالا همیشه سرحال باشی رئیس بزرگ.
مرسی شهاب جوووون مثل همیشه عالیییییی.
پاسخ : باور نکردنیه این مرد.... واقعا باورنکردنی..
چاکر داش حمید شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/12/11 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

رایان گیگز قرارداد خود را یکسال دیگر تمدید کرد.

http://www.manutd.com/en/News-And-Fe...year-deal.aspx
پاسخ : دمت گرم داش قاسم گل شکلک

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1391/12/11 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

مرسی آقا شهاب مثل همیشه عالی بود.
ولی به نظر من معلوم نیست که کریک حتما بازی کنه.شاید اندرسون جاش بازی کنه آخه تو بازی هایی که من این فصل ازش دیدم بعضی بازی ها عالی بوده البته بعضی بازی ها هم در حد متوسط.
راستی معلوم شده که اسکولزی به بازی با رئال میرسه یا نه؟
پاسخ : مخلص داداش گل شکلک
البته اندرسون که عالیه، ولی ما همیشه یکی مثل اسکولز نیاز داریم توپ رو از دفاع به حمله برسونه، الآن این کار رو و این پاسکاری ها رو کریک بیشتر داره انجام میده کلورلی هم توی این پست خوب به نظر میاد... اندرسون بیشتر بازیکن رو به جلوتریه حیفه هافبک عقب بازی بگیریمش...
اسکولزی ذکر نشده راستش، ولی الآن نشست خبری بود فرگی گفت رابین آماده ست شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/12/11 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

داش تونستی بیوگرافی تورپ رو هم بزار بازیکن با غیرتی میخوره
پاسخ : چشم داش علی حتما البته امروز که دیگه نمی رسم هم خبر بود هم نشست خبری فرگی روزای بعدی حتما ترجمه می کنم شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/12/11 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

سلام داش امروز یکم تو استراحتم بیشتر میامشکلک
داش این پریرا همونه که از psv گرفتیم پارسال ؟
اون که فک کنم هافبک دفاعی بود اگه این همون باشه که خوبه تیممون یه هافبک دفاعی کم داره جانوزاج هم که خداس نیک هم خوبه تازه داهلی فک کنم به مراتب از اینا بهتر باشه ولی یکم سوسوله فک نکنم بدرد انگلیس بخوره داش اگه میشه این بیوگرافی کوچیک پریرا رو واسمون ترجمه کن
http://www.manutd.com/en/Players-And-Staff/The-Academy/Andreas-Pereira.aspx
پاسخ : سلام داش علی آره خود خودشه از PSV گرفتیمش خیلی هم توپ بوده تا حالا...
البته الآن زوده بگیم دفاعی یا هجومی ولی تو حمله های تیم خیلی مشارکت داره...
چشم بیوگرافیش رو امروز که البته نمی رسم ولی برای هفتۀ بعد که می خوره توی عید به روی چشم هم این هم تام تورپ رو ترجمه می کنم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 897
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,367
  • بازدید ماه : 67,659
  • بازدید سال : 311,250
  • بازدید کلی : 3,936,415
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30