loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 689 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (8)

لوئیس فن خال درباره تفکر موجود در تصمیمش در بازی دادن عدنان یانوزای به عنوان هافبک مرکزی در نیمه ی دوم بازی مقابل ساندرلند که با تساوی 1-1 در استادیوم آو لایت به پایان رسید را توضیح داده است.

توضیح فن خال درباره ی به کارگیری یانوزای در خط هافبک

رئیس در دقیقه ی 63 بازی عدنان یانوزای را به جای درن فلچر و به عنوان یکی از دو هافبک عمقی کاذب در سیستم 3-5-2 وارد زمین کرد. در حالی که این تعویض تاثیری برای زدن گل پیروزی بخش تیم نداشت, آمادگی این بازیکن 19 ساله را برای بازی کردن خارج از پست اصلیش برای تیم نشان داد.

فن خال به خبرنگاران گفت: "داشتن 4 مصدوم در خط هافبک اتفاق معمولی نیست. هر باشگاهی که این شرایط را داشته باشد, مشکل پیدا می کند. به همین دلیل به یانوزای در خط هافبک بازی دادم, به خاطر این که به عنوان یک مربی برد می خواهم. من گفته بودم که به پاس های خلاقانه نیاز داریم و فکر کردم که یانوزای می تواند این خواسته را تامین کند. این همان دلیل است."

وقتی در این مورد بیشتر از از او سوال پرسیده شد, فن خال شرح داد که چگونه سابقه ی بازی عدنان به عنوان هافبک مرکزی به عنوان یک بازیکن جوان, باعث شد که نسبت به هم تیمی روی نیمکتش, شینجی کاگاوا, ارجحیت پیدا کند.

رئیس گفت: "کاگاوا, من در آمریکا سعی کردم که او را در این پست بازی دهم و او نتوانست خواسته ها و فلسفه ی من را عملی کند. ما در این باره با یکدیگر صحبت کردیم و او بیشتر یک شماره ی 10 است. ماتا در پست شماره ی 10 بازی می کرد و من فکر کردم که باید بازیکنان دیگر را تعویض کنم, و به همین دلیل بود که یانوزای را به بازی آوردم.

"این به خاطر ایجاد موقعیت بود. کاگاوا هم می تواند موقعیت سازی کند, اما من از عدنان خواستم که به خاطر کمبود هافبک در آن پست بازی کند. او در تیم ملی بلژیک در خط هافبک بازی کرد, بنابراین از او پرسیدم که آیا می تواند این کار را برای ما انجام دهد؟ من به او گفتم 'تو به عنوان یک هافبک روی نیمکت هستی' چون می خواستم که تمرکز کند.

"او در آن پست بازی کرد و شما می بینید که دفعات زیادی این کار را نکرده است. اما او نهایت تلاشش را کرد و من نمی توانم تقاضای بیشتری از او داشته باشم."

منبع: سایت رسمی باشگاه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/06/04 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

ممی چرا بلکت رو انداختی بیرون؟ شکلک ای روخو بیاد بهتر از بلکت نباشه چه حالی کنم شکلک
"با بازگشت کریک از دست همه ی بازیکن های افتضاح راحت میشیم! "
کریک خودش کم افتضاح نیست شکلک
دخیا
شاو - روخو - کریس - رافائل
عدنان - هررا - پاول - دیماریا
رونی یا ماتا
ولبک یا رابین
من از بلکت کاملا راضیم ولی چون این همه پول واس روخو دادیم بعیده بشینه رو نیمکت.
تیم که همش افتضاح بازی می کنه، ی بار هم تو لیگ برتر به زاها بازی بدن شاید ی کاری کرد، ولی انصافا تو کارای دفاعی هم خیلی خوبه، بعد از سیاهی(یانگ) که دیگه رنگی نیست (؟) شکلک
پاسخ : کریک کجاش افتضاحه بابا حداقل 2 تا موقعیت درست میکنه! شکلک
من از روخو بدم میاد انشاا... بلکت بهش فرصت نمیده! شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/06/03 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

خوب پاول رو میاوردی :| اخه عدنان چه به درد هافبک وسط میخوره :|
به نظر من اگه هواپیمای دی ماریا سقوط نکنه و وسط راه نظرش عوض نشه و نره اتحاد قرارداد ببنده در صورتی که هیچ مصدومی نداشته باشیم ترکیبممون اینجوری بشه
دخیا
روخو اسمال جونز
شاو کریک هررا والنسیا
دی ماریا
رونی ون پرسی
البته من ترجیح میدم جای رونی و دیماریا عوض بشه شایدم فنخال اصلا نخواد ستاره ها رو رو نیمکت بنشونه و دیماریا رو وینگ بک بازی بده و ماتا رو سر جاش بذارهشکلک
ولی انصافا اگه بتونیم ویدال یا کاروالهو رو بگیریم خیلی خوب میشه یا این که یه مدافع خوب دیگه مثل بن عطیه بگیریم و جونز رو تو هافبک بازی بدیمشکلک
پاسخ : البته درستش اینه که "به چه درد منچستر میخوره؟!" شکلک جای زینب خانم خالی شکلک
آقا ماتا رو شوت کردی بیرون که! شکلک
سیستم 4-3-3 میشه و با بازگشت کریک از دست همه ی بازیکن های افتضاح راحت میشیم! شکلک
پاسخ : به چه درد هافبک وسط میخوره شکلک
پاسخ : همون! شکلک
پاسخ : سلامشکلک
پاسخ : آقا بابک ! شما به نفعتونه که سوتی نگیرید شکلک شکلک
پاسخ : سلام خانم مدیر. بچه ها برپا! شکلک
آره به خصوص وقتی زیاد ترجمه کردم! شکلک
پاسخ : آقاااا باااااابک!!! شکلکشکلک
لا اله الا اللهشکلکشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/06/03 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

آقا من نظر خاصی ندارم ولی از بابک تشکر می کنم شکلک
فقط خواستم این رو واسه شهاب بزارم
www.givemesport.com/497797-louis-van-gaal-jokes-over-lionel-messi-interest?autoplay=on
نه که بعد بازی اعصابش سر مصاحبه های فن خال خورد شده بود دیگه این کارش رو راه میندازه شکلک
پاسخ : منم فقط خواهش میکنم! شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/06/03 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

علی جان ایشالا بیماری امیر حسین،هرچه زودتر خوب بشه...شکلکممنون که مارو بی خبر نمیذاری...
---------------
فنخالِ عزیز،درسته تو پیش فصل به برخی از خواسته هات و انتظاراتت از بازیکنا رسیدی...اما...هممون رو دست خوردیم...
به امید عملی شدن خواسته هات تو بازیهای لیگ...شکلک
ممنون داش بابکشکلک
پاسخ : کلا بازیکن هامون یه مرض خاصی دارن فقط تو پیش فصل مثل آدم بازی میکنن. شکلک
خواهش میکنم. شکلک

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/06/03 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

ممنون اقا بابک
اش علی انشا الله امیر حسینم خوب میشه
پاسخ : خواهش میکنم.

این نظر توسط Ali Vidic 70 در تاریخ 1393/06/03 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان
دست همتون درد نکنه ک واسه امیرحسین عزیز دعا کردین و میکنین ان شاءالله
امیر حسین قلبش رو عمل کردن دو هفته پیش و بازم برشگردوندن همون بیمارستان قبلی واسه شیمی درمانی
بازم براش دعا کنین اینارو گفتم ک نگین بی معرفته
من خاک پاتونم ک واسه این طفل معصوم دعا میکنین
دلم درد میگیره وقتی یادم میفته یک سالشه این امیرحسین بازم براش دعا کنین
...........................................
خیلی ممنون
یاعلی
پاسخ : سلام.
انشاا... که حال این کارها جواب میده و حال امیرحسین خوب میشه.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/03 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

ye hafbak vasat bayad kharide beshe ...mashalah moshkelate team yeki dota nistesh....de jong dar dastrese ,blind ham javab mideh。。。
پاسخ : دی یانگ با وجود هررا زیاد به دردمون نمیخوره.
با اومدن روخو فکر کنم خرید بلیند منتقیه.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/03 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

ye hafbak vasat bayad kharide beshe ...mashalah moshkelate team yeki dota nistesh....de jong dar dastrese ,blind ham javab mideh。。。


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 206
  • کاربران آنلاين
  • 01.louiebrelt
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,028
  • بازدید ماه : 4,028
  • بازدید سال : 317,476
  • بازدید کلی : 3,942,641
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30